Search

Content

Thursday, January 9, 2014

Farby drogeryjne, których nie dostaniecie w Polsce (jeszcze)

No kochani dziś nietypowy post! Wielokrotnie przeglądając blogi, strony internetowe trafiałem na interesujące odcienie farb drogeryjnych, które są niestety nieosiągalne u nas w Polsce. Strasznie tego żałuję! Dlatego piszę ten post abyś wszyscy miłośnicy farbowania włosów żałowali razem ze mną! nie będę sam!
Wybrałem 76 zdjęć przedstawiających ciekawe według mnie odcienie, których przynajmniej ja sam nie spotkałem w naszym kraju, nie wiem, są małe drogerie no name które czasami sprowadzają nieoficjalnie takie produkty, jednak zakładam że większość z was zobaczy je po raz pierwszy <3
Większość z nich to farby L'Oreal (odcienie dostępne w USA) nie wklejam tutaj wszystkich bo byłoby ich dwukrotnie więcej, chyba że jak się wam spodoba to zrobię drugi wpis :) Ciekawe odcienie posiadają kraje na wschód od nas (o dziwo, czego się nie spodziewałem) np Londa, Palette czy Wella.
Przejdźmy może do prezentacji :)

Na pierwszy ogień leci L'Oreal !
Poniższe odcienie są z serii odpowiadającej naszej Recital Preference












Poniższe odcienie są z serii odpowiadającej naszej Feria Preference









Feria Preference odcienie pastelowe (tonery)



odcienie Ombre










Couleur Experte (chyba były kiedyś w polsce, aczkolwiek ja tego nie pamiętam, 2w1 zawiera farbę na kolor bazowy + rozjaśniacz do zrobienia refleksów po koloryzacji farbą)

Colour Rays (rozjaśniacz nadający od razu kolor np czerwony/fioletowy)

Mousse Absolute (ciekawa koloryzacja, w jednym pojemniku są dwa preparaty-zakładam że farba w piance+ utleniacz, naciskając pompkę produkty tuż przed "wyjściem" z aplikatora mieszają się dając nam gotową mieszankę w formie pianki)

Teraz przyszła kolej na Garniera (który swoją drogą należy do koncernu L'Oreal)
z początku zaznaczę jeszcze, ze na zachodzie Garnier głównie ma w ofercie Nutrisse i Olię ;/
Najbardziej szkoda mi wycofania serii 100% Color, była to dla mnie najlepsza farba drogeryjna.

Poniższe odcienie są z serii odpowiadającej naszej Olia


Poniższe odcienie są z serii odpowiadającej naszej Color Naturals








Poniższe odcienie są z serii odpowiadającej naszej Color Sensation





Garnier Nutrisse Nourishing Color Creme czyli kolejna pianka :v

i utęskniony mój 100% color 

Kilka odcieni od Schwarzkopfa :)

Poniższy odcień odpowiada serii Intensive Color Creme


Poniższe odcienie są z serii odpowiadającej naszej Permanent Color Naturals




Color & Gloss
Poniższe odcienie są z serii odpowiadającej (naszej byłej kiedyś serii) color XXL nazywaną w UK "LIVE"





Poniższy odcień odpowiada serii Salon Colors

Poniższy odcień odpowiada serii Syoss Professional Performance



Lubiane przez nasze bloggowe blondynki Wellatony:








i ostatnie skromne odcienie Londy:



to by było na tyle jeśli chodzi o odcienie które chciałem zaprezentować, ale pochwalę się wczorajszym odkryciem w Rossmanie, otóż wyczaiłem nowy odcień Palette Intensive Color Creme:
"Jasna miedź"
mam zamiar go przetestować (nie na sobie nie bójcie się, ja planuję powrót do jasnego koloru)

i dwa njusy z Rossmana:
od stycznia mają się pojawić na półkach Rossmana Revlon
a od lutego nowe farby Schwarzkopf "Blonde ULTIME"
przykładowy odcień rozjaśniający do 8 tonów

są to moje screeny, więc możecie znaleźć te odcienie wchodząc na stronę rossnetu.

Życzę wam miłego dnia kochani :* 
Napiszcie jakie kolory chcielibyście przetestować sami! jestem ciekawy jakiego odcienia najbardziej wam brakuje na naszych półkach!

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*














42 komentarze:

  1. Replies
    1. noo <3 L01, L02, Very Platinium i Extreme Platinium to farby z rozjaśniaczem (coś jak nasze palette E20, Granier e20 )

      Delete
  2. Replies
    1. sądzę, że byłyby bardzo pożądane! większość polek ma mysi brąz/blond i takimi odcieniami mogłyby wracać do natury :) mało mamy popielatych brązów

      Delete
  3. mam takie pytanie.. jaką farbą drogeryjną pokryć rudy? wolałabym iść w blond, coś poradzisz? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. jaki rudy i jaki blond?! konkretnie proszę. wraz z poziomami jasności, najlepiej zdjęcia.
      generalnie popielaty odcień gasi rudości. więc polecam Londa 18

      Delete
    2. miałam sprany czarny kolor. zrobiłam kąpiel rozjaśniającą, wyszły bardzo rude. na to położyłam Wellaton 8/0. chciałabym ciemny blond. aktualnie moje włosy są takie : http://s0.zmniejszacz.pl/DSC_0214_zmniejszacz-pl_446213.jpg

      Delete
    3. i ma być ciemny blond? połóż Londa 18, na wodzie 6% później wellaton 7/0, zrób ze dwa/trzy dni przerwy miedzy farbowaniami

      Delete
  4. palette live i wszystkie platynowe loreale <3

    J.

    ReplyDelete
  5. Aż ślinka cieknie na myśl o tych farbach, eeehhhh co za życie, szkoda, że u nas tak słabo z tymi farbami, poziomów naturalnych całkiem sporo, ale jak zaczyna się szukać tych np. , 1 po przecinku to już gorzej z popielami :( a potem męczę się z rudymi tonami ;) Czekam na te farby z Revlona w Rossie :)

    ReplyDelete
  6. ten 7LA i 73 z loreala super! red ombre i copper ombre też świetnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no właśnie brakuje mi w polsce naturalnych subtelnych rudości, bo marchewy które podchodzą często pod czerwień to są.

      Delete
  7. i pierwsze 3 z czarnej glowy mega, mega, mega! chcę je! :D

    ReplyDelete
  8. Andy bardzo fajny news,czekam na wiecej:-)Powiedz mi prosze dlaczego tyle ciekawych odcieni jest w innych krajach tylko nie u Nas,why??Nie wiesz kto ustala jakie kolory maja wejsc na polski rynek??bo ja pisze normalnie zazalenie:P.Garnierki 8.3,7.3 oraz 6.1 i 7.1 sa obledne Kaska

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki :D
      nie mam pojęcia! może koncern danej firmy w danym kraju bada jakoś popyt na dane odcienie i wprowadzają najbardziej chodliwe, aczkolwiek zauważyłem przez pare lat ze jak wycofują cos w polsce to akurat najlepsze rzeczy! :( nie potrafie Ci inaczej odpowiedzieć jak tylko moimi własnymi domysłami

      Delete
  9. Podoba mi sie 8RG.boski!!!!szkoda ze u nas nie ma:( myslisz ze z majirela da sie taki osiągnąć?pozdrawiam Kasia

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja bym zmieszał 9.04 i 9.3 gdzie będzie proporcja odcieni w stosunku do siebie 3:2

      Delete
  10. Mi tych miedzianych blondów brak ;P
    A ta Palette kusząca ;3
    Tylko sama nie wiem, bo też kocham 7.40+

    ReplyDelete
    Replies
    1. ta paletka ładnie wychodzi widziałem już :3

      Delete
    2. Oblookam w sklepie i pomyślę, bo w sumie mi się 7.40 ładnie trzyma, a to k8 to chyba jaśniejsze ma być?

      Delete
  11. Andy, zrób sobie włosy tym K8 z palette intensive - please !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Pati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. a wykluczone ! ja i rudości to nie to

      Delete
  12. red ombre i copper ombre dla mnie są super ;) Gdyby były jakieś popielate brązy to bym przy nich została a tak, wybralam 8.1 :P

    ReplyDelete
  13. Będąc na wakacjach w Chorwacjii zakupiłam Garniera 7.1 i do dziś leży w szafce ponieważ boję się że wyjdą mi zielone włosy. Może kiedyś skuszę się i napiszę o efektach.
    MP

    ReplyDelete
  14. Wellaton druga pozycja-Złocisty piaskowiec-zniknął,przepadł nie wiadomo gdzie :((((

    Szampon Palette Color &Gloss-cieplutki,dobry na odmianę.
    Tylko DLACZEGO nie ma go u nas????
    Super te naturalne odcienie L'Oreala-miałyby u nas wzięcie!
    Garnierki-no oczu nie mogłam oderwać...

    Seria XXL-pamiętam....też zniknęła :(
    No brak słów po prostu-co dobre to wycofują..I jak żyć?
    Joanna.

    ReplyDelete
  15. Wiesz może gdzie za granicą można kupić Garnier Color Sensation 8.04 ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za odpowiedź. Jakbyś się tam kiedyś Andy wybierał to chętnie prześlę Ci fundusze żebyś zakupił mi 3 opakowania. Pozdrawiam, Ania

      Delete
    2. w październiku będę w Pradze, ale na zakupy raczej nie będzie czasu :P

      Delete
    3. I teraz to mnie dobiłeś :P

      Delete
    4. i tak 8.04 nie wyszła by tak jak numerek na to wskazuje, kup sobie fryzjerską jak chcesz

      Delete
    5. A polecisz jakąś konkretną? Całe życie farbuję się drogeryjnymi :P

      Delete
    6. Loreal Majirel ma 8.04 np ale nie wyjdzie jak na opakowaniu garniera bo wiadomo, że zdjęcie na opakowaniu nie = się numerkowi jak on realistycznie powinien wyjśc. na moje, kolor z opakowania garnierka 8.04 to poziom 9 a nie 8.
      z loreal majirel jakbyś np zmieszała 7.40 z 9.04 to wyszłoby pewnie podobnie

      Delete
    7. Dziękuję za pomoc :)

      Delete
  16. Garnier Color Sensation 10.21 i 9.23 dostępna w Polsce :D Tylko dlaczego teraz jak zafarbowałam się na Pralinę? :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też byłam w szoku :P Kolekcja pastelowych blondów. Widziałam u mnie w jednym z krakowskich Rossmannów.

      Delete
  17. http://selgros24.pl/images/prodImages/LOreal_Paris_LOREAL_PARIS_LES_BLONDISSIMES_PREFERENCE_FARBA_DO_WLOSOW_EXTREME_PLATINUM_43893510_0_1000_1000.jpg
    Ta platinum jest dostępna...może jestem zacofana jakaś, ale nawet w większych miastach jej nie widziałam.
    Natomiast zwróciłam na nią uwagę ostatnio i to w drogerii natura, w moim nie za dużym mieście. Mam na nią chęć...
    Chyba jakimś rzutem na taśmę tam trafiła, bo to mały "oddział" drogerii natura taki osiedlowy. Nie wiedziałam tego odcienia nawet w tych większych sklepach... Chcę w końcu uzyskać bardzo bardzo jasny blond, poziomu 11.
    A nie tak jak dotychczas osiąść na blondzie poziomu 9-10 gdzie miejscami pod spodem mam plamki z poziomu 8 :(
    Cenowo to jakies 34 zł, więc myślę nad tym bądź po prostu Alfaparfem 11.21 z wodą 9% albo 12

    ReplyDelete
    Replies
    1. ojej ten post już jest stary, tak te odcienie już są, są nawet nowe 11.11 i 11.21

      Delete
  18. Powiem Wam że Złocisty Piaskowiec Wellaton 11/7 wrócił ! Widzeć go w Kauflandzie parę dni temu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. cudnie, ja już od dawna jestem na profesjonalnych i po długim czasie dotarło do mnie jak gówniane i nieopłacalne jest farbowanie się sklepowymi nawet jak komuś internetowo polecam.

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...