Search

Content

Sunday, February 16, 2014

Andy rozjaśnia włosy :)

Od listopada farbowałem włosy trzykrotnie Affinage 8.3 efekty możecie zaobserwować TUTAJ, TUTAJ i TUTAJ.

Następnie jak dobrze pamiętacie zrobiłem sobie keratynowe prostowanie 21 stycznia. TUTAJ
Do zabiegu jednak użyłem za mało keratyny, tzn miałem jej mało i zastosowałem na grzywkę głównie omijając krótkie włosy na czubku i bokach które teraz mnie irytują. Więc zabieg planuję w przyszłym tygodniu powtórzyć, na całości w sumie, bo nawet nie dbam specjalnie o to czym myję włosy po zabiegu no i teraz to rozjaśnianie, ale robię to świadomie z myślą, ze powtórzę zabieg gdy będzie konieczność.

Zacznijmy od tej zmiany koloru!

Było tak:




nie wyglądało to nawet źle, ale chciałem jaśniej i równiej, musiałem zrobić kąpiel rozjaśniającą bo fragmenty które były traktowane 8.3 nie rozjaśniły by się mocniej pod wpływem farby.

więc tak i też zrobiłem (kąpiel na 4,5%)

no i wyszło tak:




zmieszałem 10.1 i 9.01


i jest tak:

Wiem że widać po końcówkach, że dostały po dupie, ale jak poprawię encanto o którym pisałem to mam zamiar po zabiegu od razu podciąć :)

Na dokładkę może pochwalę się moimi dwoma nowymi cudeńkami :3
Za które odpowiedzialny jest Maciek którego serdecznie polecam 



OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*

42 komentarze:

  1. Andy cudne dziareczki:)Jedna dziarka znajduje sie z boku kolo brzucha,a druga czesc to noga,tak??:)Bo nie moge odgadnac:P.Mam jeszcze jedno pytanie.Moja sister chce rozjasnic po raz pierwszy swoje naturalne wlosy ktore sa na poziomie 4.Zakupilysmy rozjasniacz Alfaparf+6% oksydant,siostra ma wlosy do ramion,naturalne.Powiedz od jakich partii trzeba zaczac nanosic rozjasniacz,tj od tylu czy moze od prodzu,od koncow czy tez moze od nasady tak aby rowno sie rozjasnily???Pozniej polozymy farbe Alfapar 9+8.21,czy to dobry wybor do stonowania wlosow po rozjasniaczu??Anna

    ReplyDelete
    Replies
    1. kotek noga ^^
      dobry wybór farb, a powiedz mi, ile macie rozjaśniacza i wody?
      zrób wg tego tutoriala
      http://www.youtube.com/watch?v=-gK91KNNUHA
      po nałożeniu na całe, od dołu do góry, nałóż na odrosty, pamiętaj o równym rozłożeniu rozjaśniacza!

      Delete
  2. 50 g rozjasniacza+ 100ml utleniacza,chyba styknie na wlosy do ramion,raczej cienkich??Anna

    ReplyDelete
    Replies
    1. aa, no jak na cienkie to starczy spokojnie :) lepiej nałożyć go grubo i porządnie

      Delete
  3. Fajne są te róże :3, ogólnie podobają mi się tatuaże np. są kłącza i kolce i róża... unf fajne :D Ja nie mogę się nadziwić jak Twoje włosy, po tych wszystkich procesach dalej lśnią... ja się zabiję chyba : )
    Powiedz, nadal mają...jak to nazwać... potencjał po odpowiedniej pielęgnacji; żeby były nadal miękkie?
    Naprawdę jak patrzę na te włosy to jestem zazdrosny haha ;') ~M.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam jeszcze 6 projektów na kolejne tatuaże włącznie z kolejnymi różami :D
      widzisz że końcówki wymagają podcięcia, ale zrobię to dopiero po kolejnym encanto.
      w sumie to gdyby nie encanto miałbym puch i w ogóle sianko ale encanto mi je ogarnia jakoś, trzyma w ryzach. ale tak, mają potencjał do odżywiania, jak susze to są takie wiesz haczące końcówki, ale jak schną same to gładkie mam całe

      Delete
  4. Dobry kolor! I koociak total :D
    No i oczywiście dzięęękuję ;* bo wyszło u mnie zadziwiająco dobrze.

    ReplyDelete
  5. Witaj Andy od jakiegoś czasu śledzę twojego blog i pomyślałam sobie że może mi możesz pomoc .. Po ostatniej wizycie u fryzjera w sierpniu wysyłam z ciemnym blondem - jasny braw z pomarańczowym refleksem to miało być przyciemnienie na średni blond popielaty ! Dwie kąpiele rozjaśniające i dwie jasne farby niewiele zmieniły .. Dopiero Palette 219 ściągnęło pomarańczowy i lekko rozjaśniło, ale trzymałam krótko bo bardzo bolała mnie skóra głowy . I tu moje pytanie odrosty wyszły jaśniej niż reszta po tamtym farbowowaniu . Co położyć żeby wyrównać kolor żeby był popielaty poziom 8/9 naturalny kolor szatyn ciężki do rozjaśnienia. Pozdrawiam Marzena

    ReplyDelete
    Replies
    1. pokaż zdjęcie w ogóle co Ci wyszło? jak kondycja włosów po zabiegach? 219 ma wode 12% miała prawo piec i rozjaśnić za mocno odrosty. proponuję garnier color sensation 8.0

      Delete
  6. fakt włosy zniszczone troche a chciałabym żeby urosły . Jutro wyśle zdjęcia bo teraz wszystkie wychodzą rude a ten garnier 8.0 kiedyś robiłam i wyszedł mi bardzo ciepło mi często kolor wychodzi ciepło :( Marzena

    ReplyDelete
  7. Witam proszę o poradę , włosy poziom 10 /11 przyciemniłam do poziomu 8/9 , i teraz moje pytanie jaką mieszankę mam nałożyć na odrost poziom 5 ,przed przyciemnianiem nakładałam 11.11 z 10.21 z oksy 9 %
    chciałam uzyskać chłodny odcień . Ola.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale chcesz uzyskać na odroście poziom 9/8 tak? chłodny? to spróbuj 9.21 coś w ten deseń. woda 9%

      Delete
    2. Dziękuję za odpowiedz , tak chcę uzyskać poziom 9/10 chłodny używam farb alfaparf , ale 9,21 z 9% wychodzi rudawo mam jeszcze mixston niebieski z alfy może dodać go do farby , a na reszte włosów wystarczy malaks? Mam farby 11.11 10.21 10.1 9.21 z alfaparfu no i mixston co mam mieszać żeby uzyskać chłodny odcień bez rudości na odroście żeby był poziom 9/10 . Ola

      Delete
    3. 9.21 rudawo? na wodzie 9% przy jakim czasie trzymania? moze wydłuż czas trzymania albo wodę zwiększ na 10.5% albo 12%.
      jak nie to zmieszaj 10.21 i 9.21 + 1cm mixu i 9%

      Delete
    4. tak rudawo na wodzie 9% czas trzymania 55 minut , spróbuje tę mieszankę 9.21 z 10.21 , a na reszta włosów wystarczy malaks? Ola

      Delete
    5. a jak bym zmieszała 9.21 z 10.1 +1 cm mixu będzie za szaro? Ola

      Delete
    6. tak malaks wystarczy ale obserwuj kolor co sie tam dzieje, ja nigdy nie farbuje na czas tylko obserwuję zmiany koloru!

      Delete
    7. no i nałożyłam 9.21 z 10.21 + 1cm mixu i 9% reszta malaks , i wyszły na skroniach ok ale czubek głowy ciepławy czy mam mieszankę powtórzyć i nałożyć jeszcze raz ? To nie pierwszy raz, jak nakładałam 11.11 z 10.21 i 9% też czasami się zdarzało nie wiem dlaczego czy powodem może być za duży odrost ? Też zawsze podczas farbowania obserwuje i na skroniach ładnie chłodno a góra ciepła , Ola

      Delete
    8. tą 12% na cały odrost czy tylko tam gdzie jest ciepło , myślałam że 12 % z poziomem 9/10 to nie bardzo . Ola

      Delete
  8. skoro tak chłodne farby dają Ci ciepławy odcień i przeszkadza Ci to to spróbuj 12% ;)
    myslalem abys spobowala po prostu przy następnym farbowaniu, a teraz mozesz stonować nawet na 6-9% samym 9.21 z mixem

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok, tylko , jak będę robiła 12% poziom 9/10 to wyjdzie jaśniej niż na 9% ? Ola

      Delete
    2. powinien wyjśc tak jak tego oczekujesz, woda 12% sprawia ze po prostu dany odcien jest w stanie rozjaśnić o więcej mozliwych tonów.

      Delete
    3. przepraszam , że tak męczę , więc mieszając z 12% będzie chłodniej ale i jaśniej dobrze rozumiem , bo na jaśniejszym poziomie mi nie zależy , Ola

      Delete
    4. chyba już ostatnie pytanie , czy do 12% mogę dodać z mixstonu Ola

      Delete
    5. no dodaj ale tez 1cm co bys nie przesadziła z chłodem :P
      jeżeli farba blond nie wystarczająco rozjasnia Ci odrosty, żółknie lub rudzieje to znaczy ze powinnas zastosować mocniejszej wody. mozesz na 10,5% spróbowac, mieszając pół na pól 9% z 12%. nie powinno być jasniej tylko po prostu ten odcień 10,21 z 9,21 powinny wyjśc tak jak nalezy na mocniejszej wodzie

      Delete
    6. Dziękuję bardzo za porady i cierpliwość . Ola

      Delete
    7. do was i do włosów akurat cierpliwośc mam :*

      Delete
    8. Hej, zastosowałam mieszankę 10.21 z 9.1 z 12% i wyszło czyściutko . Mam pytanie, a jakbym chciała zmienić mieszankę na ciemniejszą 9.1 z 8.21 lub 8.21 z 8.1 to też mam używać 12%. Pozdrawiam Ola.

      Delete
    9. a naturalny kolor jaki masz? wydaje mi się że przy poziomie 8 możesz juz mniejszego stężenia wody bo o mniej poziomów będziesz schodziła

      Delete
    10. naturalny, kolor mam ciemny taki mysi

      Delete
    11. tylko, że mi przy 9 z oksy 9% wychodzi rudawo,

      Delete
    12. im wyższa woda tym mocniejsze rozjaśnienie i cieplej, bo mniej pigmentu sie odkłada. dlatego uzywając wody 6% na ciemnym blondzie schodzisz tylko 2 poziomy. albo zmieszaj 9% i 6%. bo wiesz o co chodzi, im wyższa woda tym rozjaśnia kolor mocniej ale uciekają zimne pigmenty

      Delete
    13. wiesz, powiem szczerze, ze ten odrost jakiego koloru jest teraz to dokładnie nie wiem, bo już długo farbuję i ciężko mi powiedzieć czy to ciemny mysi blond (taki był jak zaczęłam rozjaśniać), czy brąz mam zawsze mały odrost, bo farbę nakładam co miesiąc i trudno mi określić tak na 100%, chciałabym uzyskać kolor włosów poziom 8 chłodny, jaką mieszankę polecisz ? Przepraszam, że marudzę.

      Delete
    14. no stężenie zalezy od ilości poziomów jakie chcesz rozjaśnic, pomysł z 8.21 jest spoko, spróbuj na 9% jak chcesz, ale jak będzie za ciepło to spróbuj później 6%

      Delete
    15. ok,dziękuję bardzo za szybkie odpowiedzi. Pozdrawiam.

      Delete
  9. Cześc, widzę, ze lubisz kombinowac też z niecodziennymi kolorami :D Może uda Ci się doradzić - nie wiem czy grasz, ale jak uzyskac (najlepiej zmywalny) efekt laski z final fantasy? Wygląda to tak:

    http://static.zerochan.net/Lightning.Farron.full.414001.jpg

    Jeśli link nie wejdzie to wpisz w google, lasia nazywa się Farron ;)

    Obecnie mam na włosach wypłukaną miedź, ale teraz stopniowo rozjaśniam na blond z poziomu 8/9

    ReplyDelete
    Replies
    1. czym rozjasniasz?
      powinnaś dojść do blondu, ewentualnie żółtego ale nie rudego na poziomie 10/11 i tu zależy od Ciebie czy chcesz czymś trwałym kombinować, czy tonerami?
      w sumie mogłabyś zrobić zapienienie różową farbą na 10 min i masz kolor ze zdjęcia wtedy.

      Delete
  10. Przepraszam, nie podpisałam się. Iza

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...