Search

Content

Monday, February 24, 2014

Blond Ombre

Wpis na szybko, głównie same zdjęcia, mniej pisania będzie.
Zrobiliśmy Pauli blond ombre odcieniami 6.01+7.2+8.33 z Affinage (poprzednio całość miała maksymalnie rozjasnioną farbami, popielatą, odrost naturalny ciemny blond, stary odrost żółknący. Ze względu na problem z przesuszająca się skórą głowy Pauli zaproponowałem ombre, gdyż skóra nie będzie narażona na negatywne skutki rozjaśniania, oraz przerwy między farbowaniami będa mogły być dłuższe!



31 komentarze:

  1. śliczna dziewczyna :) a efekt farbowania wydaje się bardzo naturalny, pasuje jej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zależy mi aby efekty mojej pracy były naturalne :) :*

      Delete
  2. Ale pięknie wyszło:) modelka tez piękna!!! Andy czy do farby profesjonalnej musi byc oryginalna woda? Czy mozna do matrix lub porwała dodać joanne?czy to cis zmieni?a jak ty robisz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie może być bez znaczenia jaka :)
      ale np różne serie loreal potrzebują oryginalnie swojej bo np luo color rozwija się na 7,5% ale nie wiem co sie stanie jak się da słabszą, no chyba po porstu mniej zniszczy i słabiej rozjaśni :P

      Delete
  3. No Andy WOW,swietna robota bravo!:-)Kaska

    ReplyDelete
  4. Andy czy da radę na brązie poziom 5 otrzymać coś w rodzaju karmelu na poziomie 6/7 bez użycia rozjaśniacza? Farbuję włosy brązem poziom 5 od jakiegoś 1,5 roku. Głównie używam farb revlon color silk, chantal prosalon, allwaves. Liczę na to, że coś doradzisz bo nie chcę zrobić sobie tęczy na głowie ;>
    Pozdrawiam S.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie da rady, chyba, że dekoloryzator, ale mniej zabawy będzie jak zrobisz kąpiel rozjaśniającą i na to bym postawił! chcesz zejść o 2 tony więc zrób rozjaśniaczem na wodzie 4,5% dodaj dwie porcje szamponu i wmasuj we włosy, trzymaj 30-50 min obserwując co się tam dzieje, jak będzie coś koło poziomu 7/8 to zmyj i połóż sobie farbę :p

      Delete
    2. Bardzo dziękuję ;*

      Delete
    3. Podpinam się pod ten wątek ;) Na początek- jak zwykle piękny efekt i te loczyska cudne :) Andy, czy na poziomie 5 ale naturalnym wyjdzie 7 lub 8 ? Pytam bo już oszaleję chyba- przyciemniałam ostatnio włosy w salonie fryz. bo taki miałam kaprys ;D i położono mi (na rozjaśnione 11.21 z 12% kilka dni wcześniej odrosty) farbę z poziomu 7. W ogóle to pani na to, że farbowałam tak odrost zrobiła oczy jak pięć złotych O>O i, że one używają najwyżej 9%...Z kolei jak zapytałam o rozjaśnienie to tylko "rozjaśniacz i balejaż(!??)- by rozmyć(???)"- cytat.Więc zapytałam o położenie ponownie tej 7 na odrost za jakiś czas a pani miała znów minę jakby się nie dało....I teraz już nie wiem o co kaman ;) M.

      Delete
    4. Słyszałeś coś może o farbach creattiva imajs - bo takie mają właśnie w tym salonie a nic nie mogę znaleźć w necie o nich, nawet palety. A w salonie zobaczyłam tylko kosmyk (?) 6 i właśnie 7, na którą się zdecydowałam z braku laku ;) M.

      Delete
    5. oczywiście, że na poziomie naturalnym wyjdzie 7 lub 8 :) na 9% wyjdzie. naturę kładź np 7.0 albo 8.0.. chore! skoro 12% jest dopuszczalna to chyba logiczne ze sie jej używa, mniej zniszczy farba na 12% niż rozjaśniacz na jakiejkolwiek wodzie. jak chcesz rozjaśnić naturalny o 4 poziomy załóżmy to musisz użyć 12% przecież...

      niestety nie znam takiej farby.

      Delete
    6. Dzięki :* Właśnie też tak myślałam :D Tym bardziej, że widzę różnicę - wykruszają się te rozjaśniaczowe a te od farby się dobrze mają :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Delete
  5. Rewelacyjnie !!!!! Ja mam również pytanie z zakresu koloryzacji: chcę pofarbować włosy farbą pt. " Naturalny bardzo jasny blond - 9 " z Majirela i teraz:
    - czy mogę zrobić ją na niskim oxy? np. 2,7% lub 3%
    - czy wyjdzie mi blond mimo to czy raczej coś ciemnego?
    - czy trwałość będzie taka sama, jak w przypadku połączenia tej 9-tki z 6%?
    - czy ten kolor zgasi trochę mój naturalny blondo-rudawy kolor (poziom 8-y)?
    Marzena, Szczecin

    ReplyDelete
    Replies
    1. na blogu miałem dwa przypadki które miały problemy ze zgaszeniem naturalnego rudego koloru, dziewczynom natury wychodziły zielone, popiele i perły rudo. najlepiej im wychodziły kolory na uprzednio rozjaśnianych włosach. ale odpowiadając na Twoje pytania- nie wyjdzie ciemniej i będzie trwalsza. czy zgasi, nie wiem, spróbuj jakiś tonerów typu bez amoniaku

      Delete
    2. Dzięki za odp, jednak te formuły bezamoniakowe niszczą moje włosy - chyba nawet u Cb wyczytałam, ze to wina etanolaminy dodawanej zamiast amoniaku, wiec moje włosy są na NIE w tym przypadku - zdecydowanie berzdiej wolą amoniak.
      Uhmm, czyli nijak nie da się zgasić tej rudości złocistej farbą? ;-((((
      Marzena.

      Delete
    3. wiesz co każde włosy reagują inaczej! moje włosy nie lubią koloryzacji bez amoniaku i sam wole pracować na farbach amoniakowych zdecydowanie.
      ale takie farby sie dobrze nadają do tonowania własnie pomiędzy dwoma wizytami zwłaszcza rozjasnione włosy.

      moze być trwała farba amoniakowa ale na niskiej wodzie

      Delete
    4. A może kolor 9.13 byłby dobry? Bo skoro tamtym dziewczynom natury wychodziły zielono, jak piszesz i popielate także to może taki popielato-złocisty nie wyszedłby zielono? i jak on wgl wychodzi? Chłodno ze złotym refleksem? czy ciepło zupełnie?
      Marzena

      Delete
    5. beże są specyficzne bo na odroście łapią cieplej ale np rozjasnione włosy popadają w szarości-zielenie

      Delete
    6. ojej, to dzięki wielkie za ostrzeżenie. To nie wiem już, czym mam pofarbować nie rozjaśniając włosów, bo jaśniejszych niż mam nie chcę po prostu. Że też nie można skorygować rudości w dzisiejszym świecie, no naprawdę ;-(((( Dzięki za odp.

      Delete
    7. farbami na niskiej wodzie o takim samym poziomie jasności jaki masz. a jaki masz to nie wiem bo nie widzę zdjęcia

      Delete
  6. Nigdy bym nie pomyślała, że można pomieszać tak różne odcienie.
    Efekt iście hollywoodzki, idealnie chłodny i podkreślający urodę modelki.
    Jesteś moim guru :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. a widzisz :D a myślisz, że w dobrym salonie masz nakładany jeden odcień farby na włosy? nigdy!
      dziekuję to miłe :*

      Delete
  7. Rewelacyjne !! A ta dlugosc... Zakochałam się. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. Rozumiem, że zmieszałeś te 3 odcienie położyłeś u nasady a pozniej zmelaksowałeś na koniec by się bardziej 'rozmyło'?

    ReplyDelete
  9. Efekt niesamowity, chciałabym taki osiągnąć na moich włosach! Stąd moje pytanie- moje włosy były farbowane na idealnie popielate kolory farbami na poziomie 10, następnie potraktowane rozjaśniaczem doszły niemalże do bieli. Po kilku miesiącach kolejnych farbowań odrostu, pozostawiłam je. Odrost osiągnął ok 5 cm. Postanowiłam wrócić do naturalnego koloru i przyciemnic włosy do koloru odrostu. Użyłam farby na poziomie 8.0 jednak na rozjaśnionych włosach wyszedł zbyt ciemny. Ten kolor który otrzymałeś na zdjeciach jest niesamowity. I teraz moje pytanie-jeśli nałożyłabym te mieszankę kolorów-czy nie powinnam sie obawiać zielonych końców? I jak dokładnie mieszałeś te farby-wszystkie kolory razem i dodałes oxy 3/6%? Żałuję że nie trafiłam na Twoja stronę tydzień wcześniej. Gorąco pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem, nie wiem ja teraz ten kolor wygląda ani jak wygląda kolor jaki chcesz uzyskać

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...