Search

Content

Tuesday, February 18, 2014

L'Oréal Professionnel Hairchalk- moja opinia o produkcie.

Zdecydowałem się w końcu wystawić opinię produktowi od L'Oreal który wygrałem w konkursie na Facebook'u.

Generalnie byłem nastawiony pozytywnie na produkt, który ma za zadanie barwić włosy na szalone kolory do kilku myć. 
Krótko o chalku- ma się utrzymywać od 2 do 6 myć włosów, ma nie brudzić, mamy do wyboru 8 ultramodnych kolorów:


Pokażę filmik prezentujący produkt:

Proponuję odwiedzić tą STRONĘ  w celu zasięgnięcia więcej informacji oraz obejrzenia większej ilości filmów związanych z produktem.
moje dwa odcienie (różowy i niebieski):

Testowałem na 3 modelkach, w sumie na dwóch bo trzeciej dałem niech sie nimi bawi, ja ich nie lubię.

Efekty:



Jak widzicie kolory wychodzą ładnie, dużo lepiej pokrywają jasne kolory, ale z ciemnymi też sobie radzą. w końcu okrywają tylko włos s wierzchu.

I moi drodzy to jest wg mnie jeden z dwóch plusów tego produktu! 
Mianowicie drugim plusem jest trwałość, zależna oczywiście od włosów, na pierwszej modelce trzymały się tydzień, na dwóch kolejnych już słabiej.

Do jednego z minusów należy brudzenie! tak brudzą strasznie, musicie wykonywać zabieg w rękawiczkach oczywiście, rozczesywać włosy grzebieniem a potem suszyć na szczotce najlepiej takich które sa wam mniej potrzebne.
Drugi minus jest wg mnie poważniejszy, to w jakim stanie chalk pozostawia włosy to jest koszmar... spodziewałem się że włosy po chalku nie będą jak po odżywce, ale one są...proszę wyobraźcie sobie że polewacie włosy roztopionym woskiem, potem go wyczesujecie, tak zachowują się po chalku włosy. Mycie , olejowanie czy maska nic nie da :) Musicie chodzić te kilka dni z sianem które wciąż sie plącze i filcuje, oczywiście po zmyciu wszystko wraca do normy, ale L'Oreal moim zdaniem powinien pomyśleć nad ulepszeniem produktu pod tym względem. 

Jak dla mnie jest to produkt do pojedynczych pasm, na jakąś imprezę czy coś, ale ja generalnie nie polecam. 

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*






11 komentarze:

  1. uuu też nie skorzystam :D a szkoda, bo ten niebieski fajnie wychodzi...
    na Inez to wygląda najlepiej, bo na tym 3 zdjęciu, gdzie jedna połowa jest niebieska, druga różowa, to zbyt tandetnie, nawet jak dla mnie (a ja wszak jestem wielbicielką kiczu!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ines* :D

      wiesz, modelka ze zdjecia 3 zrobiła nimi tylko na imprezę więc tandetne czy nie, na impreze może być :p

      Delete
  2. pierwsze słysze o tym produkcie :D ale fajne rozwiązanie jak się chce trochę przyszaleć ;)

    ReplyDelete
  3. A powiedz czy na rozjasnionych wlosach rozjasniaczem odcien"black tie" wypłucze sie z powrotem do blondu??Nie bedzie wymywal sie na zielono??Anna

    ReplyDelete
    Replies
    1. wymyje się na 100% ale zajmie to pewnie około tydzień, raczej zieleni nie będzie

      Delete
  4. hej Andy :)

    czy wiesz może gdzie da się kupić Eraser Affinage?
    Znalazłam u Ciebie post na temat tego produktu. Myślisz, że jest bardziej skuteczny niż popularny Chantal ColorPeel to nic nie robi czy też Rene Blanche?

    i jeszcze pytanko czy ten eraser miałby szansę zdjąć kolor po pigmentacji?

    pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. różnicy nie ma poza 3 buteleczką która służy do wykonania "kąpieli" po zabiegu. więc śmiało możesz brać chantala a po zabiegu dodać utleniacza 3% do szamponu i tym umyć włosy

      Delete
  5. ostatnie pytanko :)
    mam do wyboru Vincenta intensive i no yellow.

    Który brać? cena ta sama na chwilę obecną.

    ReplyDelete
    Replies
    1. intensive. gdzie kupujesz? i w jakiej cenie? bo musze sobie sprawić niebawem !

      Delete
    2. na prosprzecie po 25zl za 500g :)

      goldika

      Delete
    3. ŻARTUJESZ. chyba już kończą sie im terminy ważności a produkt wydaje mi się, będzie wycofany. szkoda. zadzwonię do nich jutro.

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...