Search

Content

Sunday, February 2, 2014

Subtelne ombre u Asi.

Witam :* Na wstępie przepraszam was za takie zapuszczenie bloga, ale niektore tematy mi uciekły przez palce, lub też innch nie mogłem publikować z innych przyczyn, ale już będzie lepiej! Dziś przedstawię efekt naturalnie wyglądającego ombre na kręconych włosach Asi.
Poprzedni kolor jaki robiliśmy to mieszanka Palette H6 i R5:



Asia chciała lekkie ombre, z wyraźną różnicą że zmieniła kolor włosów, aczkolwiek nie drastycznie, bez jakichkolwiek miedziano/czerwonych odcieni i refleksów.
Więc popielate ombre średnio-jasny blond!.

Produkty jakich używaliśmy:



Bardzo gorąco go polecam ! bardzo dobrze i równomiernie rozjaśnia bez żadnego spalenia, wysuszenia czy niszczenia, wiadomo, że rozjaśnienie to już największe zagrożenie jakie niesiemy naszym włosom, ale on działa na prawde delikatnie, kocham go mocniej od ulubionego do tej pory Vincent Lediera!



Palette 7-0, akurat była w promocji, kusila ^^


Rozjaśniłem na folię każde pasmo rozjaśniaczem Affinage Lite z wodą 6% pozostawiając jej naturalny odrost. Oto co uzyskaliśmy po rozjaśnieniu:



i nałożyliśmy Palette Salon Colors 7-0 na naturalny odrost, (nie podaję przedziałów czasowych bo ich nie znam! sugeruję się zawsze tylko i wyłącznie kolorem jaki widzę) stopniowo przeciagając farbę niżej aż po malaks na koniec.

Efekt końcowy:



Mi się bardzo podoba! Jak widac kilka loków od dołu mniej się juz kręci, oczywiście  informowałem Asię o takiej ewentualności kiedy chciała rozjaśniać, powiedziała, że ma być blond a loki mają zostać :v bo inaczej umrę.

Może nie widać dokładnie że jest to efekt ombre gdyż włosy są mocno kręcone, zupełnie inny efekt byłby na prostych włosach. 
Początkowo Asia chciała widoczną ale subtelną zmianę, jednak po kilku dniach od metamorfozy zdecydowała że kolejnym razem przyciemniamy górę dla mocniejszego kontrasu z dołem :)


OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*


21 komentarze:

  1. Szkoda, sam chciałbym też rozjaśnić włosy sobie własnym proszkiem ect. bo w mieście każdy "fryjzer" używa tam jakiś tanich specyfików, ile razy byłem świadkiem jak koleżance normalnie odpadła część włosów mogła je normalnie ciągnąć jak guma. Przerażające. Szkoda, że nie jesteś moim fryzjerem. >:c Widać, że masz jakieś pojęcie nie to co inni w moim mieście. Sam boję się spalić moich włosów a najbardziej nakładać rozjaśniacz z tyłu głowy. Jak uważasz, jak się położy rozjaśniacz na skórę głowy to włosy będą bardziej wypadać ? Czy kategorycznie NIE, z lekkim odstępem od skalpu, no chyba to drugie raczej :) Ale nie jestem pewien. Chyba dla takiego laika jak ja powinienem koleżankę poprosić by mi tył pomogła ogarnąć ale kurcze no, Twoje włosy TYLE przeszły i dalej są piękne poprostu :/ (oglądałem włosową historię) Także, wiem że powinienem iść do kogoś kompetentnego jak Ty : * no ale nikogo takiego nie ma :) a widok spalonych włosów normalnie padaczki dostaję jak to widzę. xD Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiem wiem rozumiem, też mnie drażni widok spalonych włosów, sam wieloktornie spaliłem swoje, metodą prób i błedów doszedłem do tego gdzie jestem teraz :) możesz kłaśc na skórę, ale nie polecam z 12%. jaki masz rozjasniacz? jaki masz kolor a jaki chcesz uzyskac? wyslij mi najlepiej zdjecia.

      Delete
  2. Kurczę, mam ciemny brąz w stronę jasnego brązu (poziom 3) i chciałbym uzyskać (poziom 8) chyba dobrze wymieniłem poziomy, rozjaśniacz firmy Goldwell ale jest jego dosłownie tyle co nic, może skuszę się na ten od Affinage co polecałeś. Właśnie do tego woda 6% czy 9%? Oj chyba 9% bo może wyjść całkiem żółto. Telefon się zepsuł to brak zdjęć, i wiem, że ciężko coś będzie poradzić ale tak na oko. Włosy są w całkiem dobrej kondycji leciutko przesuszone codziennym prostowaniem -_-" ale przestałem i jest ok. Ogólnie zależy mi na jakimś zimnym blondzie ale nie za jasnym typu platyna - co byś polecił w takim przypadku? Przepraszam, ale jestem pierdołą w tych sprawach jeszcze.

    ReplyDelete
    Replies
    1. napisz do mnie na meila jak chcesz ten rozjasniacz, albo zamów z ebay sobie. hm proponuję 6%, najwyżej rozjasnisz dwa razy z tygodniową przerwą. ile razy te włosy były farbowane do tego poziomu 3? jakimi farbami? jak masz przesuszone to nie prostuj tylko zrób sobie keratynowe :P
      po rozjaśnianiu proponuję stonować perłowo popielatym kolorem, i po paru dniach dać blond z poziomu 8 naturę

      Delete
  3. Heh, ja mam naturalny poziom między 3 a 4, nigdy nie farbowane. Właśnie o czymś podobnym myślałem, dlaczego tak nazywają np. 6% jako dwudziestka ect. 9% trzydziestka, że chodzi o to, że rozjaśnia o 2 albo 3 tony chyba tak haha. Na prostowanie keratynowe to mam w planach właśnie, tylko migam się czy walnąć je teraz przed rozjaśnianiem czy PO, bo słyszałem, że poniekąd "odbudowywuje" włos ect. ect. to by się przydało na rozjaśniane. no ale z kolei ta wysoka temperatura :x ale skoro byłyby w lepszej kondycji to czemu nie.
    Okej, spróbuję i dzięki bardzo za pomoc, jestem mega wdzięczny. ~M. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 20 volume, 30 i 40, ale nie wiem jak to sie ma do %, czy to ważne?
      czekaj to Ty masz naturalny kolor? nigdy nie farbowany?

      keratynowe zrób po farbowaniu, poprzednie posty mam o keratynowym

      Delete
  4. Fajnie Andy ta palette zgasila miodowy odcien po rozjasniaczu u modelki:)Jesli wlosy wyszly by po rozjasniaczu zolte czy ta farba tez zgasilaby zoltko??Z jaka woda kladles ta paletke modelce??Anna

    ReplyDelete
    Replies
    1. zgasiła bo natura, bez refleksu, takie kolory fajnie gaszą , z wodą z opakowania, nie wiem jaką ma. chyba 6%

      Delete
  5. Podoba mi się bardzo, widzę ze dziewczyna ma taki typ włosów jak ja, a to mniejsze kręcenie to co powoduje rozjaśnianie właśnie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Każda ingerencja w strukturę włosów wpływa na ich fakturę, pod wpływem zniszczenia mniej się kręcą.

      Delete
  6. łał ale piękne włosy! może i ombre bardzo nie widać ale przynajmnie wygląda naturalnie. Piękny efekt końcowy!

    ReplyDelete
  7. Cudne włosy! Pięknie wyglądają!

    ReplyDelete
  8. Bardzo naturalnie wyszło, ale po nałożeniu farby na rozjaśniacz chyba się jeszcze trochę wypłucze? :) Ja jeszcze odnośnie komentarza pod poprzednim wpisem - masz może wpis na blogu jak dokładnie taką kąpiel zrobić? Mniej więcej wiem oczywiście, ale nie chciałabym czegoś spartolić :D
    Ana

    ReplyDelete
    Replies
    1. przepisów jest wiele, ja korzystam zawsze z tego, gdzie do sporządzonej mieszanki rozjasniacza dodajesz 2-3 porcje szamponu i odżywki, całośc wmasowujesz w wilgotne włosy.

      tak zmyje się kolor ale będziemy przyciemniali włosy u nasady jeszcze

      Delete
  9. jejku, jak zazdroszczę mojej imienniczce takich pięknych loczków!!!

    ReplyDelete
  10. który rozjaśniacz VL byłby najdeliktnieszy do włosów? Ten fioletowy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. teoretycznie tak bo jest do blondów, ale każdy jest delikatny, kwestia stężenia wody %. lepiej dac mocniejszy np zielony z niższą wodą

      Delete
  11. Piekny efekt! Masz niesamowity talent :-)

    ReplyDelete
  12. Ślicznie wyszło :-)
    Mam podobnie rozjaśnione włosy - tylko najpierw zrobiłam dekoloryzatorem a następnie potraktowałam włosy casting 1010 jasny lodowy blond i wyszły jasne rude z chłodnym refleksem.
    Chciałabym osiągnąć efekt jak Twój, ale boję się czy pofarbowanie tą 7-0 palette nie przyciemni na ciemny brąz ?
    U Ciebie efekt jest genialny
    Hania

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, akurat ta seria paletek wychodzi w miarę prawdziwie w stosunku do zdjęcia na opakowaniu

      Delete
    2. Dziękuję :-)
      Hania

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...