Search

Content

Tuesday, February 11, 2014

Z czerwieni w fiolet. Metamorfoza M.Ortycji.

No hej :) Na pewno znacie M.Ortycję moją przyjaciółkę, jeżeli nie, to posty z jej udziałem TUTAJ oraz TUTAJ. TUTAJ natomiast znajdziecie jej bardzo interesujący blog lifestylowy :) serdecznie polecam!

Przez cały czas od tamtej pory M.Ortycja farbowała się pianką Venity jasna czerwień.

tutaj akurat juz mocno wypłowiała

Teraz zapragnęła fioletu, więc postanowiłem, że wypróbuję na niej Affinage 6.22, niestety nie mam zdjęcia próbnika tego odcienia, wyszedł fioletowy aczkolwiek sino fioletowy, blady, wyglądał jakby to był już sprany fiolet... Wspomogliśmy się gencjaną i otrzymaliśmy to:

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*


14 komentarze:

  1. Coś musi być w powietrzu bo mi się ostatnio też czerwień zaczęła nudzić i sięgnęłam po fiolety :) Tylko że ja do czerwieni niedługo wrócę bo raczę włosy tylko tonerami :) Fiolet wygląda świetnie, ale szkoda że tylko na jednym zdjęciu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no tak właśnie jest, niestety.

      Delete
    2. Hej Andy,ja proponuje zakupic jakis mixton fioletowy we fryzjerskim i dodawac jako "wzmacniacz koloru"Na gencjane uwaga!Nawet wodny roztwor jest oparty na srodku dezynfekujacym wiec wysusza wlosy:/Btw ja kiedys zalatwilam sie mixtonem fioletowym, a dalam go tylko 3 cm do farby:(Mozesz sobie wyobrazic moje blond wlosy ktore po koloryzacji byly koloru sliwki wegierki-bo zachcialo mi sie stonowac moj zolciejacy blond,no i masz Ci babo placek:)Kaska.Ps:Efekt super,tak samo modelka.Widac,ze kobieta z przyslowiowym jajem,do tego z wlasnym stylem:)

      Delete
    3. ten fiolet wygląda zupełnie inaczej w zależności od światła :D

      Delete
    4. nie chcę mixów, one są nietrwałe. a gencjana jest na bazie wody ultenionej, albo wody zwykłej, my używaliśmy na bazie wody.

      Delete
    5. jak się nakłada gencjanę w postaci mieszanki z odżywką, to nawet jeśli by miała działanie wysuszające, to z odżywką się równoważy, bo odżywka przecież nawilża włosy ;) a odżywki jest w tej mieszance znacznie więcej niż gencjany

      Delete
  2. O a ja właśnie mam tak wypłowiały czerwony i zastanawiam się co z nim zrobić, żeby dojść do swojego koloru... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blond, mówią że na poziomie 7, ale bardzo lubiący się rozjaśniać pod wpływem słońca.

      Delete
    2. zmieszaj palette ICC N7 i N6 razem :)

      Delete
    3. O patrz! Jak to dobrze z kimś mądrym porozmawiać :D odrosty oczywiście pominąć?

      Delete
    4. jeżeli Ci się uda to możesz pominąć, i przemalaksować włosy na ostatnie 5 minut

      Delete
    5. No to będę działać - zobaczymy co z tego wyjdzie!:D Dzięki Ci bardzo!

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...