Search

Content

Sunday, March 2, 2014

Andy brunette again! czyli przyciemniamy mój kolor!

Tak mnie tknęło nagle wczoraj wieczorem, że chcę włosy przyciemnić, wyciągnąłem 3 farby, wszystkie Affinage, jedną z nich była 9.34

bo końcówki miałem wyżarte już i złapałyby na szaro, na szaro gdyż zamierzałem kłaść chłodne kolory.
To mieszamy 7.1 i 7.2 z 4,5%


Trzymałem 20 min i zmyłem. Generalnie zobaczycie zaraz, że  mam krótsze włosy, co za tym idzie znów nie muszę na razie stosować odżywki bo są idealne, szampon stosowany obecnie do Dove Nutritive Solutions.

Efekt dziś rano w pełnym słońcu (czyli teraz, a jest 12:44 u mnie)



OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*


28 komentarze:

  1. o niebo lepiej w takich <3

    ReplyDelete
  2. no, fajnie wyglądasz w ciemnym blondzie :D

    ReplyDelete
  3. Wiesz Andy,co mi się w Tobie podoba najbardziej,to jak kolor włosow zmienia Ciebie nie do poznania,fajnie ,że tak możesz sobie pozwolić,bo powiem szczerze i egoistycznie,że moge sobie na Tobie obejrzeć różne wersje kolorystyczne które mnie bardzo interesują,wczesniej ja tez bawiłam się kolorami,ale puki były w miarę krótkie to o.k,ale teraz chce zapuscić i już muszę trochę przystopować.Jak na razie ta 8.3 najbardziej mi przypasowała,ale chetnie oglądam inne propozycję.Masz najfajniejszy blog włosowy ze wszystkich,dużo koloryzcji,szczerze informujesz o zaletach i wadach.Trzymaj tak dalej Andy.Anna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naprawdę szczerze dziękuję ! :* to bardzo miłe słowa :) aż milo się robi na serduszku.

      Delete
  4. Andy, właśnie kończy mi się pudełko VL Flash. Polecisz jakiś dobry rozjaśniacz? Bo widze, że VL jest chyba wycofywany... ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. na prosprzęcie nadal jest, ostatnio widziałem i wyprzedają , duże zniszczy na duże opakowania.

      Delete
  5. bardzo fajnie, naturalnie i świeżo. dla mnie na duży + !!!

    ReplyDelete
  6. Andy bardzo na plus!! naturalnie i świeżo ! bardzo mi się podoba :) i włosy rzeczywiście zdrowo wyglądają!

    ReplyDelete
  7. Rewelacyjnie, z reszta ty we wszystkich kolorach wygladasz rewelacyjnie. Zdecydowanie bede nadal odwiedzac twoj blog. Bedziesz mial chwile to odwiedz mojego bloga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuję serdecznie za ciepłe słowa :*

      Delete
  8. Fajnie wyglądasz, i faktycznie masz BARDZO PRZYJEMNEGO BLOGA - to muszę przyznać - piszesz zawsze na temat, i co najważniejsze - ODPISUJESZ NA KOMENTY - chyba jako jedyny na bieżąco, naprawdę. I to cenię najbardziej, że masz permanentny kontakt z czytającymi Twojego bloga i w ten sposób "dbasz" o nas ;-))). Dzięki wielkie, Andy.
    Ale się rozpisałam a i ja mam pytanie odnośnie przyciemniania i farbowania:
    1) czy doradziłbyś mi jakąś farbę, którą mogłabym przyciemnić bardzo jasne, słomkowe brwi? Kupiłam farbę pro z Joanny 8.1 + 3%, ale powiem Ci, że słabo łapie te moje brwi - trzymam dość długo i wtedy efekt jest, aczkolwiek nie aż tak naturalny, jakbym tego oczekiwała, choć poziomem jasności jest ok - CO RADZISZ? Masz jakieś doświadczenie w tym zakresie? Nie chcę zbyt ciemnych brwi (taki poziom 8-my byłby ok) ani efektu "brwi teatralnych", jaki fundują kosmetyczki henną - bleeee.
    2) Druga sprawa dotyczy włosów: wiesz, nie farbowałam ich już 4 miesiące, i mam już dość widoczny odrost i teraz tak:
    - najchętniej bym zapuszczała te "zdrowe" włosy, bo teraz widzę, jakie od połowy długości w dół są zniszczone, ALE mój naturalny kolor bardzo mi się NIE PODOBA (jest to nijakim blond na poziomie głęokim 8-ym - niezbyt jasnym, ale też nie jest to poziom 7-my) i wgl wyglądam w nim źle (zresztą wszyscy mi to mówią wokół, że lepiej w ciut jaśniejszym, czyli takim jasnym blondzie z poziomu 8-9. Zresztą, ja sama też się lepiej czuję i "widzę" w tym SPOKOJNYM JASNYM BLONDZIE. Kurcze i teraz nie wiem, bo czasem mam ochotę pofarbować a czasem szkoda mi tego czasu, gdzie nie farbowałam.
    CO ZROBIĆ WIĘC? chcę zapuścić włosy, ale nie w tym kolorze naturalnym, który mam i stąd moje pytanie: CZY JEŚLI ZAFARBUJĘ WŁOSY TO ZNISZCZENIE BĘDZIE JESZCZE WIĘKSZE NA TYCH PARTIACH, KTÓRE BYŁY FARBOWANE KIEDYŚ? Czy na zdrowych włosach farba nie wyleci zbyt szybko przy założeniu, ze farbę bym kładła na oxy 2,7%?
    Andy, męczyć się i hodować naturalne czy czuć się dobrze i zafarbować, ale przy tym znowu zniszczyć? '((((
    Ty masz fajnie, bo jesteś chłopakiem i zawsze możesz zniszczone ściąć a ja nie ;-(.
    Nawet moja mama twierdzi, że mój naturalny kolor jest nieładny i zastanawiała się z sąsiadką, po kim mam taki "trumienny" kolor, bez życia i płaski, ni to średni blond ni ciemnawy. Uhmm.
    Izabella

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izabello! Od razu dziękuje serdecznie za miłe słowa w moim kierunku! to naprawdę motywujące i miłe. Dziękuję jeszcze raz :* co do brwi spróbuj albo samą 8 bez refleksu popielatego, albo poziom 7 3% jest ok, ja brwi zwykle rozjaśniam pod kolor włosów, tzn jak mam blond na głowie to rozjaśniam też brwi, teraz lekko przyciemniłem a chyba zrobię to jeszcze raz na ciemniejsze brwi. Brwi farbują się szybciej i bardziej nierównomiernie od włosów na głowie, ale spróbuj po prostu ciemniejszej farby.

      Na Twoim miejscu zafarbowałbym te włosy jak masz się męczyć. podetnij końcówki , dbaj o ich kondycję i zafarbuj, na naturalne woda 4,5% będzie ok, a na farbowane części 3% mozesz dać, ale dwie różne farby jak kolor ma wyjść równo. na tak niskiej wodzie nie zniszczysz raczej tych farbowanych partii włosów :)
      a pokaż mi zdjęcie tych włosków.

      Delete
    2. Dziękuję Ci za re-play ;*. Nie wiem, jak mam wkleić foto, bo szczerze mówiąc mam net dopiero od miesiąca i jestem na etapie wdrażania się w to wszystko, więc wybacz mi, ale mogę Ci opisać, że one są tak mega mocno ciemno-popielate, że aż co niektórzy mi mówią, że mam ciemno-zgniło-zielony kolor włosów - byłam dzisiaj u fryzjerki na podcięciu końcówek i ona powiedziała, że po prostu mam popielaty średnio-ciemny blond i dlatego wydaje mi się, że jest ciemny, bo nasycienie naturalnym pigmentem jest bardzo intensywne, stąd w co-niektórym świetle może się wydawać, że są...zgniło-zielone. No nie wiem. Może i tak. Wiesz, czasem wydaje mi się, że mój kolor nie jest taki zły a czasem jestem nim załamana (zależy od światła) i w sumie nie wiem, jak rzeczywiście on wygląda, bo przecież nie wyjdę z lusterkiem na ulicę i nie będę oglądać włosów (a szkoda, bo mam czasem ochotę tak własnie zrobić! ), no ale lusterko lusterku nierówne - niektóre dają przekłamany, "ciepły" odbiór odbicia a rzadko które daje rzeczywisty - zauważyłam to, gdy miałam na sobie czerwoną bluzeczkę i w tym jednym lustrze ten mój sweterek był "soczyście" czerwony w ciepłej tonacji (takie lustra chyba są w sklepach, żeby wszystko wyglądało lepiej niż jest) a przecież naprawdę jest zwyczajnie czerwony w tonacji chłodnej czerwieni. Taki mały szczegół.

      Delete
    3. Aha, a co do tych brwi to ta czysta 8-mka nie wyjdzie mi rudo jakoś?

      Delete
    4. nie powinno być problemu z brwiami, spróbuj 7 ale na 5-10 min.
      na meila moze mi wyślij?
      "toysoldier.16@gmail.com"

      Delete
  9. Cześć ;-))))))))))))))))))))))))))))))))). Kochany, doradź mi coś, if you can, of course ;)
    Słuchaj 2 miesiące temu fryzjerka zafarbowała mój - bardzo jasny przetrawiony wtedy - blond farbą "jasny naturalny blond 8" - kolor wyszedł green, niestety. Teraz się wypłukał prawie caly i mam normalny, neutralny kolor (aczkolwiek w jarzeniowym świetle nadal zielony, ale tym się nie przejmuję, bo oceniam kolor TYLKO w świetle dziennym uznając go za najbardziej realny). Teraz mam ciut ciemniejsze od reszty odrosty jakieś 3 cm i chciałabym znowu zafarbować naturalnym blondem ale o jeden ton jasniejszym, czyli numerem 9, bo ta 8-ka strasznie ciemna wtedy wyszła i fatalnie się czułam w tak ciemnym blondzie, więc myślę, że 9 to będzie to. Jednak jak to wyjdzie wgl? Na odrostach chyba normalny kolor wyjdzie, ale na tych wcześniej farbowanych tą nieszczęsną 8-ką, która była green to znowu wyjdą mi zielone? Czy tam inny kolor kłaść? choć taki naturalny mi się bardzo podoba, bo nie rudzieje mi jak po chłodnych blondach, dlatego wolę te podstawowe, ale jeśli mam znowu mieć zielone to dziękuję.
    Wiktoria, Kalisz

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiesz co... zrób calość ciepłym jakimś kolorem, coś złotego lub miodowego, bez znaczenia jaka farba. ma być jasna i ciepła, może byc joanna karmelowy blond, ale rozcieńcz wodę z 9% na 3% i zrób nią te zielone części a potem na całe rzuć 9 i powinno byc ok

      Delete
    2. Czyli tak: na te wcześniej farbowane włosy dam np. 9.3 z 3%, potem mam to spłukać, wysuszyć i dać na CAŁOŚĆ tą 9-tkę? dobrze to rozumiem? i jaka woda potem po całości? też jakaś niska? Andy-Andy, w Tobie cała moja nadzieja ;*
      Wiki.

      Delete
    3. na naturalne odrosty daj 9% na resztę może być 4,5%

      Delete
    4. ale na naturalne mam klaść już tylko samą 9-tkę, tak?

      Delete
    5. wydaje mi się, ze to wystarczy i będzie dobrze, jak będzie za ciepla to kładź 9.1 potem

      Delete
    6. oki, dzięki wielkie, kochany ;******************

      Delete
  10. To jak z tym rozjaśniaczem? jaki profesjonalny jest dobry? ;>

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja polecam Vincent Ledier i Alfaparf moje dwa ukochane cuda

      Delete
  11. Co sądzisz o farbach Marix? Warto wypóbować?

    ReplyDelete
  12. znasz może jakieś fajne sklepy fryzjerskie internetowe? :) Bo sama znam tylko pro-sprzęt :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.ktpi.pl/
      ale osobiście preferuje pro-sprzęt więc nie szukam dalej

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...