Search

Content

Friday, March 7, 2014

Blond Ombre - Aleksandra

Witajcie po nieobecności, staram się codziennie odpisywać na e-maile i komentarze pozostawione tutaj, ale tematów na bloga nie mam za duzo, niestety (nie dbam o niego!) 
W sumie to wielokrotnie pytałem was o czym chcecie abym pisał, nie uzyskiwałem odpowiedzi, aczkolwiek jeżeli chcecie jakieś konkretne posty to proszę piszcie śmiało !

Dziś zaprezentuję Ombre wykonane na włosach Oli, jej problemem był rozjaśniony, zbyt sztuczny kolor włosów, chciała zmienić odcień na bardziej naturalny, przekonałem ją do ombre, które jak wiecie uwielbiam!

Włosy przed:



Odrost ciemny blond, reszta włosów przeszła dużo, początkowo rozjaśnianie rozjaśniaczami + color touch, potem Ola farbowała sama Londą 12/89 + 9% a ostatnie dwie wizyty miala odrost rozjasniany rozjasniaczem na 2% i stonowany kolor tonerami Schwarzkopf BLONDME najpierw strwaberry i sand a potem ice i sand. Była niezadowolona z trwałości koloru (2 tygodnie) i wysokości rachunku :v

No to do dzieła!

Wstępnie podjaśniłem odrost 10.1 z Affinage na 9%

później położyłem mieszankę kilku kolorów, w sumie nie pamiętam już jakich bo jestem artystą więc włosy klientki są dla mnie białym płótnem, ale to chyba były te kolory:







Oczywiście nie na raz do jednej miseczki! Każda mieszanka dorzuciła swoje 2 grosze do efekty końcowego:



Jak wam się podoba efekt? Uważacie że osiągnęliśmy zamierzony efekt? ja uważam, ze osiągnąłem go!
Wiadomo kolor trwały mega nie będzie bo to włosy rozjaśniane o czym radzę pamiętać, ale myslę, ze przynajmniej będzie się ładniej zmywał.
I wiem że wielu z was Ombre kojarzy się z ciemną górą i wyraźnie jasnym dołem, ale nie chciałem robić Oli szoku na nasz włosowy "pierwszy raz". Góra jest o 2-3 tony ciemniejsza od dołu krzy przyłożymy końce do nasady.

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*

39 komentarze:

  1. Pięknie. Efekt końcowy jest poprostu cudowny, A modelka wygląda w tym kolorze rewelacyjnie.
    Uwielbiam ombre - jeżeli nie wygląda jak paskudne, ciemne odrosty. Na zdjęciu powyżej, to 'przejście' jest bardzo delikatne. Ślicznie.

    ReplyDelete
  2. Andy, może zrobiłbyś wpis/filmik ombre krok po kroku? Samej w domu ciężko uzyskać wymarzony efekt, a lepiej mimo wszystko sugerować się kimś kto ma o tym takie pojęcie jak Ty ;> Swoją drogą w internecie większość filmików to test na żywo L'oreala Wild Ombre albo ombre na zasadzie rozjaśnienia samych końców
    . Pomyśl o tym :) S.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pomyślę, będe musiał w takim razie znów pożyczyć sprzęt od przyjaciółki i pomyślę o tym na pewno przy kolejnej okazji! :*

      Delete
  3. Andy! P -I -Ę-K-N-I-E !!!!!!!!!!!!!!! Dla mnie jesteś profesjonalistą w każdym calu!!! OMG!!! Nie mogę się napatrzeć na efekt końcowy - rewelka po prostu!!!! Andy, uwielbiam Cię !!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. no już daj spokój :* bo sie zaczerwienię! :D ale to mega miłe i kochane ! :* dzięki wielkie

      Delete
  4. Andy! P -I -Ę-K-N-I-E !!!!!!!!!!!!!!! Dla mnie jesteś profesjonalistą w każdym calu!!! OMG!!! Nie mogę się napatrzeć na efekt końcowy - rewelka po prostu!!!! Andy, uwielbiam Cię !!!!!!!!!!!!!!!!!
    A tematy na bloga ja mogę od siebie podsunąć Ci takie jak poniżej, biorąc pod uwagę to, o co najczęściej pytają Cię ostatnio w komentach (czytam Cię cały czas):
    1/ JAK Z RUDYCH NATURALNYCH /FARBOWANYCH/ PO KĄPIELI ROZJAŚNIAJĄCEJ OSIĄGNĄĆ NATURALNY BLOND (czyli jak zadusić rudawki :P) <- na ten temat męczono Cię kiedyś i ostatnio też gdzieś mi się obiło o oczka, że znowu ktoś Cię pytał, a w sumie to tak rzadki kolor włosów, że sama jestem ciekawa, czy wgl się da? No i te rude też są różne, jedne są bardziej czerwono-ceglaste, inne złocisto-rude, więc farby pewnie też inne nalezy stosować?
    2/ SZAMPONY DO WŁOSÓW, KTÓRE POLECAM A KTÓRE NIE WYPŁUKUJĄ FARBOWANEGO KOLORU W TEMPIE EKSPRESOWYM - polecasz coś?
    3/ KIEDY PIERWSZE MYCIE OD MOMENTU FARBOWANIA - tutaj powiem Ci, że moja fryzjerka twierdzi, że od momentu farbowania należy NIE MYĆ włosów przez 48h, żeby kolor dobrze się zapigemntował we włosie, potem poleca łagodny szampon, ewentualnie odżywkę, a potem to już normalnie myć. Co sądzisz?
    4/ WALKA Z ZIELONKĄ. PO FARBOWANIU. Też zauważyłam, że wiele osób ma ten problem. Możesz napisać, jakich farb nie nakładać na kolor, jaki mamy, czym to grozi i czym to cholerstwo zlikwidować. Polecałeś chyba na zielonkę jakiś przeciwstawny, czyli mega ciepły?
    5/ JAKA WODA DO ROZJAŚNIACZA. To byłoby extra post, bo wiele osób myśli, że do rozjaśniacza to tylko 12% lub 9% (nawet fryzjerzy co niektórzy), a przecież można niższe oxy stosować chyba?
    6/ FARBY SUPERROZJAŚNIAJĄCE - CZYM TAK NAPRAWDĘ SĄ. Czy są one z rozjasniaczem czy jak? sama sie kiedyś zastanawiałam, ale nie wiem ;)
    7/ ZNISZCZONE WŁOSY: FARBOWAĆ CZY NIE. Tutaj Ci powiem, że moja fryzjerka uważa, że czasem farbowanie może poprawić strukturę włosa i może pomóc tym, którzy mają włosy proste jak druty a po farbowaniu ich włosy są bardziej podatne na stylizacje: dłużej trzyamją się zrobione fale, loki, etc.

    Może coś z tego wybierzesz i kiedyś napiszesz kilka słów;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasne że tak! na pewno coś stąd wybiorę ! dziękuje bo wiem o czym chcesz czytać :p Generalnie wiele tematów wydaje mi się banalnych dlatego nie piszę o rzeczach oczywistych o których możecie przeczytać na blogach innych co pewnie i tak robicie :P

      na szybko odpowiem Ci o tym szamponie, Fryzjer powinien Ci umyć włosy w salonie specjalnym szamponem zamykającym proces farbowania, zakwaszającym, on domyka łuskę włosa i koniec. a myjesz takim jaki potrzebujesz, każdy ma inną skórę głowy i wymaga innego szamponu, wg mnie włosy farbowane najlepiej myć szamponami przeznaczonymi własnie do włosów farbowanych albo szamponami nadającymi blask.

      Rozjaśniacz-każda woda, używasz takiej, jak dużego stopnia rozjaśnienia oczekujesz. przy czym 12% to hardkor, lepiej na niższej wodzie przetrzymać rozjaśniacz dłużej, albo w razie potrzeby powtórzyć rozjaśnienie.

      Postaram się ogarnąć tematy o które prosisz :P

      Delete
  5. Aha, i może jeszcze przydałby się post nt. CZYM UTRWALAĆ FALE/LOKI/STYLIZACJE, ŻEBY EFEKT BYŁ NATURALNY A JEDNOCZESNIE TRWAŁY;)))

    ReplyDelete
  6. Fakt, efekt pozwalający!!!! Przepiękny kolor

    ReplyDelete
  7. Andy ,jak porównać włosy przed i po to po prostu REWELACJA.jesteś prawdziwym artystą,bo Twoje wyniki sa zawsze takie oryginalne,nieoczywiste i jedyne w swoim rodzaju.Jeśli chodzi o tematy to podpinam sie do poprzedniczki ,czyli jak zejśc z rudego do w miarę sensownego blondu.No i może coś o prawdziwie złotym blondzie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale Ty piszesz o zejściu z rudego który jest wynikiem farbowania czy naturalnego ?

      Delete
    2. farbowane na rudy,taki misz masz kolorystyczny w kierunku ciepłych ,a marzę o prawdziwym złocie

      Delete
  8. Tematy na posty:
    1. Sposoby nabłyszczenia włosów.
    2. Co sądzisz o farbach drogeryjnych (czy jest sens zawracania sobie głowy nimi czy od razu lepiej przejść na profesjonalny arsenał)
    3. Update pielęgnacyjny włosów.
    4. Tanie kosmetyki do włosów vs Drogie kosmetyki
    5. Jakoś ogarnąć info o rozjaśnieniu włosów i odcieni włosów.
    6. Polecane kosmetyki HITY

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki :* spiszę sobie na kartce od was tematy jakie chcecie i je opracuję !

      Delete
  9. Hej. Kiedy rozjaśniacz bedzie najłagodnieszy, gdy zmieszam go z wodą w proporcji 1:1,1:2 czy 1:3?

    ReplyDelete
    Replies
    1. generalnie nie ma jednej idealnej proporcji, powinien być nie za rzadki i nie za gęsty, jak gęsta śmietana, ja zawsze robie 1:2 i wygodnie mi sie nakłada, zmień stężenie % jak chcesz słabszy

      Delete
  10. No używam 3% stężenia, chyba nie ma co przesadzać żeby brac jakieś 1,9 itd, bo mam odrosty na poziomie 6, a rozjaśniam do 9.

    Dzięki za odpowiedz! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a z 6 do 9 nie możesz samą farbą ?

      Delete
  11. No właśnie nie moge, zawsze wychodzi lekko rudawy co mnie irytuje ;/ Ale może wiesz jak na coś takiego zaradzić? (W sumie to nawet nie wiem czy ja mam 6, bo jak przykładam próbniki z farb profesjonalnych to zlewa mi sie z 7...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to masz może 7, z 7 do 9 to dwa tony. normalnie woda 9% powinna dac rade na farbie.
      a jakimi farbowałaś i wychodziły rudo? zawsze zdrowiej farbą niz rozjaśniaczem!

      Delete
  12. hmm Loreal prefernece 9.1, Wellaton 12/1, Alfaparf 8.1, garnier 111, pozniej już dałam sobie spokój i zaczęłam używac rozjaśniacza

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale chcesz przy poziomie 9 zostać. wella i garnier jasne sa. na jakiej wodzie alfa była? spróbuj może Londa 18

      Delete
  13. A ja bym bardzo chciała, żebyś napisał coś na temat : " Puszenie włosów - jak temu zapobiegać", bo ja mam normalnie proste włosy, ale farbowane, trochę-bardzo zniszczone i gdy zrobię sobie fale (wtedy nie widać, jak bardzo są zniszczone) a na dworze jest wilgotno to od razu mam totalne siano, puch-pierze i widać natychmiast zniszczenia. Czego by tu używać, żeby efekt zrobiony w domu wygrał walkę z wilgotnością powietrza? Poza lakierem, oczywiście, bo jest na alko denat. a tego akurat unikam. Tak więc, ANDY -> puszenie włosów - zapobieganie, ujarzmianie ;-). Dzięki z góry.

    Lucy ;)

    ReplyDelete
  14. teraz już tak, ale kiedyś wybierałam różne odcienie farb, a od jakiegoś roku robie rozjaśniacz i farba na poziomie 9. Alfa chyba była na odrostach 9% a na długościach 6.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aha to zostań przy rozjaśniaczu w takim razie jak Ci pasuje :d

      Delete
  15. O, i jeszcze mozesz coś napisać o odżywkach / maskach nawilżających dla suchych włosów - bo powiem Ci, że ja mam trudność w wynalezieniu czegoś extra nawilżającego ;(

    ReplyDelete
  16. ja bym chciała post o zużyciu bieżników samochodowych - jakoś nikt tego teamtu nie porusza, a ja do tej pory nie wiem, czy 1,6mm bieżnika na oponie to już łysa opona czy jeszcze nadająca się do jazdy.
    Viola.

    ReplyDelete
    Replies
    1. no moja droga :D niestety nie znam się na tym :*

      Delete
  17. Wciąż mnie zadziwiasz drogi Andy :D Jaki cudowny odcień!!!!!
    A jak włoski Twojej mamy?
    Pozdrawiam! Joanna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuję serdecznie :*
      Włoski mamy tym razem nie są do pokazywania bo efekt nie wyszedł... użyłem innego rozjaśniacza który sobie nie poradził z jej odrostem.

      Delete
  18. hej A ndy pomoz mi jak zejść z miedzianego odrostu bo roniłam siostrze a na dlugosci wyszedł szary jak mysza ciemny

    ReplyDelete
    Replies
    1. niech zgadnę, beżem robiłaś? pokaż zdjęcie.

      Delete
  19. Ja miałam rok temu takie włosy jak modelka przed brrr i nigdy wiecej:D Efekt końcowy naturalny i ładny. Pozdrawiam

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...