Search

Content

Thursday, March 13, 2014

Karmelowe Ombre-Karolina

Hej! :) Pamiętacie POST o dwóch siostrach (blondynce i szatynce) ?
Dziś zaprezentuję koloryzację na Karolinie, ostatnie farbowanie to własnie z postu wyżej, kolor wypłukał się na tyle, że linia farbowania się całkowicie rozmyła. Moim celem było ombre, ciepłe, karmelkowe, pocieniowane włosy przy twarzy i lekka dłuższa grzywka która już prawie dorosła do reszty włosów.
Efekt :
























Koloryzacja: rozjaśniacz na wodzie 4,5% , po zmyciu nałożenie na nasadę 4/75 na chwilę po czym malaks na całość w celu stonowania.
Włosy zostały tylko wysuszone bez specjalnej stylizacji.

Jak się wam podobają włosy Karoliny? bo mi bardzo <3

Prosiłem was o propozycje tematów jakie chcecie u mnie czytać, zebrałem informacje z dwóch poprzednich postów i niedługo ruszam z postami dla was moje myszunie :*

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*

37 komentarze:

  1. Swietne wlosy i fajny kolor :-)

    ReplyDelete
  2. Moją propozycją jest Twoje zdanie i Twoje propozycje fryzur i kolorów włosów do danych stylów/subkultur/kolorystyki ubrań.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Styl każdy ma indywidualny ale ciekawy temat! wezmę pod uwagę ! Dzieki :)

      Delete
  3. Andy, świetny efekt i dobra robota. Chce takiego zdolnego Faceta jak Ty buziaki! ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, Andy jest mój ! Jeśli TY go zabierzesz, to kto będzie mi malował włosy na normalne kolory???? Bo fryzjerzy zawsze mi fundują "wiosenne" niespodzianki. Andy, jestes MÓJ. I proszę Cię, uratuj moje włosy (post poniżej). Daria

      Delete
  4. A ja bym byla zainteresowana tematami farbowan w zaleznosci od wlosow -tj jak to robic na nigdy nie koloryzowanych wlosach, jak na siwych, a jak zrownac kolor na zniszczonych blondami ciemnych. Cos takiego jako propozycja :) pozdrawiam!

    ReplyDelete
  5. HELP ME !!!! Byłam dziś u fryzjerki, która - na wypłukany już, ale nadal lekko zielonkawy - bardzo naturalny blond nr 8 - który wyszedł extra zielony wtedy - nałożyła mi farbę 9.03, twierdząc, że to ciepły odcień i zlikwiduje ten zielony poblask z kiedyś. Zgodziłam się, choć ciepłego nie chciałam wcale, ale perspektywa pozbycia się zieleni mnie przekonała. Jednak po zmyciu farby okazało się, że...znowu kolor chwycił na zielono- żółto ;-((( O, matko! Fryzjerka była wielce zdziwiona, że tak wyszło i stwierdziła, że widocznie ta zieleń nadal głęboko siedzi we włosie, choć na zewnątrz aż tak tego nie widać. Nie potrafiła jednak mi tego poprawić i poradziła, żebym myła często włosy, to "może zejdzie jakoś". Uhm, ciekawa porada fryjzerska, naprawdę !
    Andy, co mam zrobić? Jak się pozbyć zielono-żółtego koloru i co nałożyć? Jasność jest ok, mam teraz naprawdę jasny poziom 9-ty, więc nie wiem, czy gdybym kąpiel rozjaśniającą zrobiła to nie miałabym jeszcze jaśniejszych???? bo tego nie chcę akurat, nawet wolałabym 0,5 tonu w dół zejść, do takiego 8,5. Andy, co radzisz???? Kąpiel robić? czy może jakąś farbę nałożyć (chyba wolałabym taką opcję, bo na kąpieli nie znam się zbytnio, a nawet wcale), która zniweluje zielono-żółte? Ale jaką? jak z tego zrobić zwykły neutralny blond ;-((((((((((((((( H E L P

    Daria ......

    ReplyDelete
    Replies
    1. wróć do niej i poproś ją o położenie czerwonego mixtonu :P albo sama zapień włosy czerwonym albo mahoniowym kolorem, skoro masz żółto zielony kolor to zapień mahoniowym kolorem. weź jakąś farbę mahoniową i zrób na wodzie 3%, dodaj szamponu i wmasuj w wilgotne włosy na chwile, zmyj po 1-2 min i sprawdź. tak Ci radzę jakbyś miała sama kombinować, ale czas jest tu niestety ważną kwestią, nie powiem Ci co Ci wyjdzie jak mnie przy tym nie ma bo nie przewidzę.

      Delete
    2. Hej, zrobiłam to zapienienie na 2 minuty i miałam bordo-wiśniowe przebyłyski na zielonych włosach, myłam parę razy i nic, więc wyszukałam info nt. kąpieli rozjaśniającej i zrobiłam. Uzyskałam rudawe włosy, a miałam pod rękę farbę 9.13, więc położyłam, bo to beżowy blond, więc stwierdziłam, że będzie ok, ale nie...TERAZ MAM BARDZO JASNY SELEDYNOWY BLOND NA ODROSTACH I INTENSYWNIE ŻÓŁTY Z ZIELONYM REFLEKSEM NA DŁUGOŚCI. Andy, wiem, że na żółte trzeba kłaść coś .2, ale nie wiem, które farby z rossmanna byłyby opalizujące, choć opalizujące mi się nie podobają wgl; no i czy jeśli dam to po całości to nie pogłębi mi to zieleni? Ja bym chciała zwykły blond mieć - może znasz jakiś bezpieczny naturalny blond, który wychodzi na 100% neutralnie a nie zielono?

      Delete
    3. palette N7
      bo beż wybija zieleń i szarość... mówiłem bezpieczniej jak wrócisz do fryzjerki

      Delete
    4. Do tej fryzjerki nie wrócę, bo gdy wyszły mi zielone to powiedziała wprost, że nie wie, jak się tego pozbyć, poza opcją nałożenia czerwonej farby, która da mi efekt brązowych włosów, których ja nie chcę. I taka z niej fryzjerka, sam widzisz. Co do tej Palette N7 to chyba mega ciemno wychodzi? Bo to poziom 7-my a ja chcę takie JASNY 8-MY. No ale ta palette ma jakie oksy? bo wierzę Ci bardzo, i chyba zrobię tą farbą, ale nie chcę mieć ciemnego blondu ;-((

      Delete
    5. N7 to jasny blond, wychodzi dobrze. chyba 6%
      jeszcze jest garnier color sensation 8.0 bardzo naturalnie wyglądający kolor ale ma chyba 9% a wystarczy Ci nawet 4,5%

      Delete
    6. Garnier Color Sensation już kiedyś miałam i jak wyszedł? Zielono również, więc wiesz, poza tym, cholernie zniszczył mi włosy, bo jest bez amoniaku a takich innowacji moje włosy nie tolerują najwyraźniej. A z tego palette N8 też by się nadawało? Jest jaśniejszy niż N7, a gdzieś wyczytałam, że zawsze trzeba brać jasniejszą niż się chce uzyskać. Albo może pomieszać to N7 z N8? Wiem, że Cię tutaj maltretuję, ale tylko Ty możesz mi pomóc, naprawdę ;(. No i czy gdybym teraz nałożyła to N7 to czy ona na pewno zlikwiduje tą złotą zielonkę, którą aktualnie mam? no i co sądzisz o N8 lub miksie tego z N7?

      Delete
    7. garnierek na i sole i amoniak , fakt wysusza ale świetnie pokrywa włosy.
      nie ma palette N8 :P nie masz sie co bać N7. a jak juz skaczesz wokół niej jak wokól ognia to po prostu kup jaką chcesz farbe

      Delete
    8. Ale po garnierze mam zielone włosy, więc jeśli go nałożę na to zielono-żółtawe to będę mieć jeszcze większą zieleń a nie o to mi chodzi ;-((( palette N8 nie ma? a w sieci jest, ale może to jakaś końcówka serii i pewnie w realu jest już niedostępna, ale proszę, sam zobacz:

      http://www.nigrini.pl/produkt,4314.html?cookieclose=1.

      Kurcze, Andy, czy ta N7 nie da mi zgniłej zieleni? w końcu będę ją nakładać na zielono-złotawe włosym czy ona da mi na pewno efekt neutralnego blondu? bo jak ona wychodzi: ciepło czy chłodno?
      Już sama nie wiem, co mam robić, a wiesz, farbkę kupić nie sztuka, sztuką jest wybrać taką, po której nie będę mieć zielonych włosów.

      Delete
    9. uważam ze ten odcień będzie dobrym trafem... jest neutralna, w żadną stronę nie idzie.

      Delete
    10. ok, to kupię tą N7 i dam Ci znać, co wyszło. Będziesz miał potem wskazówkę, jak zareagowały na nią zielone włosy - może o tym w artykule napiszesz ;-))
      DZIĘKUJĘ CI BARDZO, BARDZO, BARDZO.

      Delete
    11. Ojej, już byłam zdecydowana na tą palette N7, ale zobaczyłam u Bunny efekt farbowania N6 i wyraźnie widzę na ostatnim foto (nie sugeruję się foto z fleszem, bo to jest zawsze przekłamany efekt), że ten naturalny wyszedł...zielonkawo. O, matko!
      Sam zobacz:

      http://blogblondbunny.blogspot.com/2012/03/schwarzkopf-palette-intensive-color.html

      Może ten kolor byłby lepszy "Naturalny jasny blond":

      http://www.sklepy24.pl/sklep/goldmax_pl/produkt/loreal-recital-preference-x3-8-0-farba-do-wlosow-californie-jasny-blond/15856

      lub ten, bo pewnie ta 8-mka wychodzi dużo ciemniej:

      http://www.sklepy24.pl/sklep/goldmax_pl/produkt/loreal-recital-preference-y-9-farba-do-wlosow-hollywood-bardzo-jasny-blond/5657

      tylko nie wiem, czy on neutralnie wychodzi znowu czy zielono, a Ty pewnie na nich nie pracowałeś? Garnierki wychodzą zielono naturalne, a to sama firma, więc nie wiem ;(((

      Delete
    12. jednak kupię jutro tą N7 i już nie będę Cię męczyć, bo przeglądałam Twojego bloga i widzę, że preferujesz palette, więc ok. Zrobię na pasemku test i zobaczymy, czy jak to wyjdzie. Poza tym Loreal jest cholernie drogi,a palette ma przyzwoitą cenę, wiec gdyby wyszło źle to nie będę aż tak żałować wyrzuconej kasy. No nic, 3maj kciuki i dzięki za cierpliwość, bo wiem, że to irytujące, gdy ktoś tak męczy w jednej kwestii, ale wiesz, ja nigdy wczesniej zielonych włosów nie miałam i stąd ta czarna rozpacz. N7 kupię. Tak.

      Delete
    13. na wodzie 4,5% rób. ja robiłem N6 i wyszła mi przyzwoicie.
      http://andyfromhell.blogspot.com/2013/07/ponowne-przyciemnienie-wosow.html
      żadnej zieleni nie miałem. N7 jest jaśniejsza i też nie ma zieleni.

      u Bunny jest C6 a nie N6, i tam tez nie widzę zieleni....chyba masz coś z monitorem tzn może pokazuje Ci kolory inaczej

      Delete
    14. Andy, zrobiłam PASEMKO - dość szerokie - tą palette N7 i wyszło mi baaaaaaaaaaaaaaaardzo ciemno. Za ciemno. Jak ciemny blond, lekko zielony, ale to przez to, że to pasmo było zielone, więc. Teraz mam już mniej zieleni niż wtedy, więc może byłoby ok, ale WOLAŁABYM JAŚNIEJ O TON, żeby ten blond był naprawdę jasnym blondem, a nie tylko z nazwy na opakowaniu, jak jest w przypadku N7. Dobrze, że to tylko pasmo. Może pomieszanie N9 + N7 dałoby taki rezultat? czy to połączenie dałoby jaśniejszy efekt? wtedy chyba byłoby to takie N8, ale nie wiem, bo N9 ma opis "perłowy blond" a to N7 "naturalny", a nie chcę pogłębiać zieleni, która nie chce wylecieć z moich włosów. Umyłam włosy kilkanaście razy i teraz mam włosy w kolorze takim, że:
      - w świetle dziennym są żółto-rudawe z poblaskiem zieleni po całości
      - w sztucznym = zielone
      - po umyciu /mokre włosy = zielonkawo-żółte
      Myślisz, że N9+N7 = dobre rozwiązanie i całkowita eliminacja zielonki? No i czy uzyskam tymi farbami "normalny" kolor, bo ten rudo-żółto-zielony wygląda O-k-r-o-p-n-i-e ;-(
      Czekam na Twoją odpowiedź.

      Delete
    15. hm...już lepiej by wyszło zmieszanie B9 z N7, bo B9 jest ciepła więc małe ryzyko zieleni. kurcze to sie troche wyklucza bo rudo żółte powinnaś zgasić czymś o końcówce .21 czyli perłowo-popielaty a zieleń gasisz czerwienią. hm... może spróbuj profesjonalnymi? czy nie masz dostępu?
      jak chcesz tylko i wyłącznie drogeryjnymi działać to zmieszaj całą B9 z połową N7 na wodzie 4,5%, w razie czego możesz kupić K8 też z tej samej serii, i ją mieć na wszelki wypadek zieleni, żeby nałożyć na mokre włosy w miejscach wystąpienia zieleni na 5 min

      Delete
    16. o, dzięki za odp. Lecę po B9. Napisze, co wyszło.

      Delete
    17. no trzymam kciukasy za Ciebie i włosy! :* niestety żałuję, że nie może mnie przy tym być żebym pilnował

      Delete
  6. A może napisałbyś dla kogo np. platyna, złoty blond, czerń itd. Bo to tak jakoś cieżko samemu obiektywnie stwerdzić czy dobrze nam będzie np. w rudym jak się na niego napalimy. A pozniej jest smutek, i dekoloryzacje :D

    ReplyDelete
  7. Ooo mógłbyś napisać od kogo się uczyłeś fryzjerstwa, tych spraw z farbami albo czy jesteś samoukiem (sądząc po twojej włosowej historii) bo widać, że masz wielki potencjał i wiedzę na ten temat, albo gdzie pobierać praktyki na fryzjerstwo jak ogólnie stać się fryzjerem...wiesz może nie do końca jasna ta prośba ale na pewno czaisz bo fajne posty smarujesz.

    A kolejna sprawa to też mogłoby być o typach urody i pasującymi do nich włosów , najlepiej z doświadczenia jakbyś się podzielił z nami to by było super! :)

    Andy Mistrzu, biję pokłony >: D

    ReplyDelete
  8. A co sądzisz o farbach amoniakowych (śmierdzących) i bez amoniakowych ...które i tak zawierają amoniak tylko że tak jakby pochodna tej substancji, to by było ciekawe poznać Twoje zdanie na ten temat, które są lepsze (wiadomo nie można jednoznacznie stwierdzić, to chyba zależy od ilu koloryzacji ma się za sobą, stopnia zniszczenia włosa ect. nie? ) od taki pomysł na posta :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. dopiszę do listy. temat dobry

      Delete
    2. Mnie tam zapach amoniaku w farbie absolutnie nie przeszkadza, bo interesuje mnie efekt końcowy .

      Delete
    3. no ale niektórym przeszkadza, ja np lubie zapach amoniaku

      Delete
  9. Andy, naturalnie mam baaardzo popielaty blond na poziomie 7. Moje włosy naturalne są dosłownie szare. Chciałabym jakiś blond z piomu 8 bądz 9. Teraz nie farbuje włosów od 8 miesięcy ale boje się sama coś wybrac bo moje włosy cieżko się rozjaśniają, kolory często wychodziły mi rudawe. Nawet jak nakładałam poziom 7! Gdzieś tam czytałam że w takim przypadku dobrze wybierac te z 2 po przecinku i że niby nie bedą rude. Masz jakieś propozycje? Wolałabym farbe profesjonalną :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. spróbuj z Londą, zmieszaj 38 i 18 trzymaj 50 min
      z pro to alfaparf 9.21 np na wodzie 9% taki sam czas trzymania

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...