Search

Content

Sunday, March 9, 2014

Justynka, odświeżenie koloru - Ciemny blond

hej dziubasy, pamiętacie Justynkę? z TEGO postu, farbowaliśmy ombre na kolor zbliżony do jej naturalnego, dziś po miesiącu poprosiła mnie o odświeżenie koloru bo wypłukał się z końcówek i całość zrobiła się lekko ciepła w porównaniu do nasady naturalnej.
Tym razem jednak postanowiłem zmieszać chłodniejsze odcienie:



Na wodzie 4,5%, mieszanka została położona na czas 20 min (taki jest czas koloryzacji Affinage) wyłącznie na odcinek poddawany do tej pory farbowaniu czyli około 5cm od skóry głowy.
Dodatkowo pocieniowałem włosy przy twarzy .
na 5 min malaks na całość i mamy efekty:
























OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*

25 komentarze:

  1. Ciekawy efekt, bardzo naturalny:-)

    ReplyDelete
  2. Czy jeśli położe farbe na 3% wodzie, bo nie bede chciała rozjaśniać włosów wyjdzie on tak samo pod względem ciemności jak by była robiona na 6% wodzie?

    ReplyDelete
  3. świetny blog, jeden z moich ulubionych jeśli chodzi o fryzjerstwo :) Andy, jakim poziomem określiłbyś Londę 16? Czy nałożona na włosy jakieś 1,5 miesiąca po 6.35 da "czysty" efekt? i czy jeśli nałożę londę 18 po jakimś czasie od 16, nie wyjdzie glon? wybacz za natłok pytań, ale jeszcze nigdy nie farbowałam na blond i wolę spytać specjalisty:) pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. miałaś teraz 6.35 to rude pewnie masz i ciemne dość nie? pokazuj mi !
      16 to średni blond nie? okresliłbym ją kolorem między poziomem 8 a 7 neutralnym. więc powinna stonować, ale palette lepiej sobie chyba poradzi ze stonowaniem.
      18 moze wyjść zielono ale jak masz mocno rozjasnione zółtawe włosy.

      Delete
    2. niestety nie mam jak zrobić zdjęcia :( kolor niemalże identyczny z tym: http://www.yourhairexperts.com/gallery/chestnut-hair-color-2/chestnut-hair-color2.jpg hmmm, a z Palette jaki poleciłbyś odcień podobny do 16 Londy? nie będzie potem problemu żeby zafarbować na jaśniejsze? podobno Palette ciężko schodzi. i ile czasu trzymać farbę?

      Delete
    3. ojej takiego koloru to średni blond Ci nie ruszy... chyba, że ciemny blond ale lekko! albo rozjaśniasz i dopiero tonujesz, albo przyciemniasz, albo zostajesz z tym co masz

      Delete
    4. ojjć. a gdybym niczym nie farbowała przez jakieś pięć miesięcy? ruszyłoby? kolor by się chyba wypłukał do tego czasu wystarczająco?

      Delete
    5. zależy czym farbowałaś i jaki masz naturalny. ja bym wstępnie rozjasnił

      Delete
    6. a z Palette którą farbę polecasz aby wyszedł średni blond i ile ją trzymać?

      Delete
    7. N5 średni blond zmieszana z 300 jasny blond.
      pelen czas z ulotki.
      ale wstępnie zrób kąpiel rozjaśniająca

      Delete
    8. dziękuję! :)

      Delete
  4. Efekt kolorystyczny - bardzo fajny, naturalny, super, ale kondycja włosów Justyny - porażka, tak wyglądają moje po ethanolaminie w bezamoniakowych formułach. A gdzie są loki? Andy, zawsze robiłeś na koniec ładne loki modelkom a tutaj? No bardzo niedobrze, bo loki robisz cudne. Ja też mam propo na post - możesz coś skrobnąć o tym, jak farbować, żeby włosów nie zniszczyć - co ile czasu im nie zaszkodzi i potem JAK farbować same odrosty, żeby nie maltretować włosów już wcześniej farbowanych. O, to jest to, czego potrzebujemy my, Twoi czytelnicy, którzy farbujemy a chcemy mieć włosy w jak najlepszym stanie. NAPISZESZ COŚ O TYM? pleaaaaaaaaaaaase :*
    Asia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No Justyna ma cienkie i puszące się włosy niestety, poza tym były rozjaśniane, będą to pamiętały aż nie odrosną, ale w kondycji złej nie są, weź pod uwagę że baby hair właśnie tak wyglądają jak rosną bo są krótsze.

      oczywiście dopiszę temat do listy życzeń :*

      Delete
  5. Andy,mam taki problem ,ze nie wiem jak uzyskać z 9% wody 7,5%?bo na 9 rojasna mi się za bardzo odrost,a na 6 za maLo?

    ReplyDelete
    Replies
    1. a nie zaszkodzi,ze sa z dwóch różnych firm? 6% mam z welli , a 9% mam z joico?

      Delete
    2. oczywiście, że nie zaszkodzi

      Delete
  6. O rudawych mógłbyś naprawdę coś napisać. Ja mam naturalne takie jak ta laska z "m jak miłość":

    http://aleseriale.pl/title,M-jak-milosc-Iga-Krefft-w-swiatecznej-piosence,wid,124351,wiadomosc.html?ticaid=61257c

    Jak z takiego koloru przejść na naturalny blond? Jasność włosów taka jak jest - nie chcę ani ciemniej a ni jaśniej - chodzi tylko o zmianę na NATURALNY blond.
    Czym zafarbować? Mam dostęp do profesjonalnych farb Majirela, bo w mojej hurto jest na nie promocja teraz ;P no i jaka woda?
    Liczę na Twoją poradę profesjonalną. I dziękuję od razu :*********************************** <- buziaki 4U

    Arletta.

    ReplyDelete
  7. chodzi o to PIERWSZE ZDJĘCIE - TAKI MAM WŁAŚNIE KOLOR NATURALNY.

    Arletta

    ReplyDelete
  8. która farba drogeryjna da efekt złocistego blondu tak na poziomie 9/10? Tylko takie naturalnego złocistego, bo czasem te złota wychodzą mi żółte albo rude :(

    ReplyDelete
  9. Hej , mam pytanko odnośnie farb garniera color naturals 100, 111 itd pisze że są to farby superorjasniające natomiast podobno nie mają dodatko rozjasniacza w sobie? POZDRAWIAM KARO

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak , nie mają, sa superrozjasniające bo najprawdopodobniej mają po prostu wyższe stężenie wody % w porwaniu do innych odcieni np 10 albo 9.

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...