Search

Content

Monday, March 31, 2014

Paula- chłodny naturalny blond.

Być może pamiętacie Paulę z TEGO postu o blond ombre? :) Jest to jedna z moich ulubionych modelek, uwielbiam spędzać z nią czas, a tego czasu potrzeba mi dużo na okiełznanie jej włosów których ma bardzo dużo i są one bardzo grube :O

Co tym razem? Paula czuła się źle w tak ciemnym kolorze przy nasadzie, Postanowiliśmy to wyrównać, na chłodny blond. Może nie zupełnie będzie to widać na zdjęciach ale dobre 10cm od nasady było na poziomie 6!


Rozjaśniłem najciemniejszą część włosów Syoss 13-0, i mamy takie kuku:

Mieszanka farb w celu stonowania była następująca:






Po wszystkim włosy prezentują się tak w świetle sztucznym (była juz 20)


Kolor na odcinku rozjaśnionym jest troszkę ciemniejszy (zaczynałem aplikować kolor na rozjasnioną część, co zajęło mi dobre 15 minut jak nie więcej, tyle włosów, na reszcie był w sumie tylko malaks) ale generalnie całość mieni się refleksami i wygląda naturalnie i chłodno.

Przy okazji moja mamusia ze zrobionym odrostem, rozjaśniony rozjaśniaczem na 10,5% (najlepsze stężenie dla niej) i mieszanka Affinage 9.1+10.1+10.117 na 3%


OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*

27 komentarze:

  1. Jesteś mistrz, TAKI blond to dopiero BLOND! :O Efekt końcowy powalający, a modelce gratuluję takich pięknych, grubych i gęstych włosów! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ich tyle co 3 osoby z przeciętna ilością włosów wzięte razem :D

      Delete
  2. Dlaczego używasz drogeryjnych rozjaśniaczy? Nie lepsze są te profesjonalne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bo Affinage mi się skończył i nie miałem nic lepszego pod ręką na ten moment.

      Delete
    2. Czyli nie takie okropne te rozjaśniacze drogeryjne jak je tak hejtują na wizażu. :D Kurcze Andy jakich ty włosów się nie dotkniesz, to pięknieją niesamowicie. /Inny Anonim :3

      Delete
  3. Jakich wód użyłeś w celu stonowania koloru Pauli? :)

    ReplyDelete
  4. Czego użyłeś że wlosy Pauli po farbowaniu tak się błyszczą? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. niczego! testowaliśmy odzywkę Uber którą dostałem gratis do testowania dekoloryzatora, poza tym błysk nadała prostownica.

      Delete
  5. Włosy jak z reklamy ten blond jest niesamowity! Sama chętnie bym się oddała w twoje ręce ;);* S.

    ReplyDelete
  6. Andy efekt piekny,i wlosy piekne:)Ale nadal zastanawiam sie jakim cudem nie wyszla Ci zielen,mieszajac cieple odcienie z zimnymi,no wytlumacz mi to prosze racjonalnie?!:P:)Moge wiedziec jak farbowales wlosy mamy po rozjasniaczu farba affinage??tzn nakladales w pierwszej kolejnosci na rozjasnione rozjasniaczem wlosy,a pod koniec polozyles na konce,czy tylko malaks na pare minut??Kaska

    ReplyDelete
    Replies
    1. na odrosty rozjaśnione na 20 mi i potem 5 min malaks

      Delete
  7. mam pytanie, jaką czerwoną farbę polecasz? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. majicontrast z loreal, affinage breds

      Delete
  8. Taaaak! Wrzucaj jeszcze więcej takich cudowności, a obiecuję, że się przytelepię do tego Wrocławia! (Ten kolor jest totalnie przepiękny!)

    ReplyDelete
  9. Kochany otworz swoj salon proszę <3

    ReplyDelete
  10. majicontrast z loreal, affinage breds

    ReplyDelete
  11. To całe tonowanie i malaksowanie to dla mnie magia. Spod Twoich rąk naprawdę wychodzą cuda.
    Ja też od niedawna eksperymentuję z farbami - skracam czas farbowania i rozcieńczam utleniacz, aczkolwiek robię to bardzo intuicyjnie.U Ciebie widać że wiesz co czynisz. Szacunek! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kwestia ćwiczeń , prób i błędów :D

      Delete
  12. Ale złota rączka z ciebie :) A co z tą odżywką Uber? dobra jest?

    ReplyDelete
    Replies
    1. powiem Ci że na włosach Pauli, które dość trudno wygładzić to poradziła sobie dobrze! ale mam jeszcze 4 tubki to zobaczę efekt na różnych włosach

      Delete
  13. Piękny blondzik i jeden i drugi :) Włosy Twojej mamy kojarzą mi się trochę z Meryl Streep <3
    Ja na weekend będę kombinować z kąpielą rozjaśniającą ;] ahh ta wiosna!
    Ana

    ReplyDelete
  14. Andy co by tu powiedzieć? Jak zwykle- mistrzostwo

    ReplyDelete
  15. Piękny ten kolor 9.34 *-* Podasz firmę i nazwę koloru?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Affinage 9.34 czyli bardzo jasny złocisto-miedziany blond :)

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...