Search

Content

Monday, March 24, 2014

Update pielęgnacja włosów. cz 3

Witajcie, zebrałem się i zaczynam publikować posty o tematyce o którą prosiliście mnie w komentarzach, zacznę od najprostszego, czyli update pielęgnacyjny.

Jak dobrze wiecie z jednego z poprzednich postów, spaliłem sobie włosy robiąc prostowanie Encanto na 230*C , napisałem do przedstawiciela który odpisał mi, iż powinienem być użyć temperatury 205*C, mogłem, ale skoro za pierwszym razem zrobiłem na 230*C i zabieg się powiódł bez szkód, to sądziłem, że teraz też nic się nie stanie, no trudno, włosy dziś poszły pod nożyczki i wyglądają tak:


Nie jest najgorzej, nie mogę nosić ich inaczej niż do góry bo wyglądają po prostu za krótko, ale poprosiłem moją fryzjerkę o ścięcie po prostu wszystkich zniszczonych końcówek bez względu na długość jaką stracę.

No to mój zestaw na dzień dzisiejszy:


1.Marion, Maribell Perfect, Szampon ultra mocny do włosów rozjaśnionych, siwych i blond-niezastąpiony gdy rozjaśnianie włosy na blond a kolor staje się zbyt ciepły, jak dla mnie najlepszy z tonujących szamponów, daje widoczny efekt przy czym nie wysusza włosów.
2.Dove, Nutritive Therapy, Nourishing Oil Care Shampoo (Szampon do włosów suchych i zniszczonych)-kupiłem na promocji dużą butelkę, w sumie szampon jak szampon, pieni się znakomicie, myje dobrze, nie spowodował u mnie uczulenia ani swędzenia, ma nawilżać włosy, możliwe, ze to robi bo jakieś tam olejki ma, ale to szampon, nie oczekuję od niego że zadziała jak odżywka/maska, nie plącze, nie obciąża,raczej go polecam :)
3.Syoss Keratin Styling Perfection lakier do włosów supermocne utrwalenie- tutaj średnio, zawiodłem się na trwałości efektu, wersja zielona mnie przyzwyczaiła do suchego, mocnego wykończenia, bardzo trwałego, ten ma byc niby niewidoczny i w sumie jest...na tyle że jak zawieje wiatr to lakieru nie ma na włosach a fryzura lata na wszystkie strony, ogólnie nie jest to raczej wadą, przypadnie do gustu miłośnikom ruchomych fryzur, ja na swojej głowie wolę sztywne utrwalenie.
4.Garnier Fructis, Color Resist, Odżywka wzmacniająca do włosów farbowanych i pasemek-przyjemna odżywka, nawilży, wygładzi, nada blasku, wraz z szamponem z tej serii zapobiegnie szybkiemu wypłukiwaniu się koloru, ale zniechęca mnie jej rzadka konsystencja, wolę bardziej treściwe odżyweczki, zapach na plus, kto zna fructisy ten wie jak będzie ona pachniała. Polecam do włosów po prostu farbowanych, ale na mocniejsze zniszczenia będziecie potrzebować pewniejszego ratunku.
5.L`Oreal, Elseve Color - Vive, Odżywka ochronna do włosów farbowanych-taka zwykła odżywka, mniej robi niż fructisowa do farbowanych, wygładzi, zmiękczy, ale nie oczekujcie cudów po niej, używam jej do kąpieli rozjaśniajacych i czasami do samego mycia odżywką bo nie obciąża.
6.Garnier Fructis, Goodbye Damage, Odżywka wzmacniająca-muszę przedstawiać? chyba większość z was ją stosowało, a jeśli nie to przynajmniej słyszało o niej, uwielbiam ją, jest gęsta, treściwa, lepsza niż niejedna maska do włosów, mocno nawilża, nabłyszcza, wygładza, włoski są super po niej.
7.L`Biotica, Biovax Naturalne Oleje, Intensywnie regenerująca maseczka `Argan, makadamia i kokos`- mam od niedawna, mało razy stosowałem, to mój 2 biovax, daje mi podobne efekty co odżywka powyżej GD, ale mocniejsze, nie trzymam jej dłużej niż 15 min, nie jest specjalnie  ciężka, troszkę przyspiesza przetłuszczanie włosów, ale ja ją kładę na całe włosy, a wam radzę nie nakładać na nasadę. Daje mega błysk włosom.
8.L`Oreal, Elseve Arginine Resist x3, Maska z serum wzmacniającym-nie oczekujcie od niej cudów, zdziała tylko to co obiecuje producent-wzmocni- ale nic poza tym. Wygładza, włosy są mocniejsze, nieco grubsze, ale nie jest typowo ani nawilżająca ani regenerująca. Faktem jest że spełnia zadanie.
9.L`Oreal, Elseve Total Repair Extreme, Maska do włosów bardzo zniszczonych-nie wiem czy do bardzo zniszczonych, u mnie sprawdza się genialnie, uwielbiam ją, jak dotąd jedna z najlepszych masek jakie miałem przyjemność stosować, mam ją od września, jest na wykończeniu ale ją oszczędzam bo prawie nigdzie nie mogę jej dostać. Polecam z czystym sumieniem włosom suchym, zniszczonym, rozjaśnianym i farbowanym.
10.Garnier Fructis, Nutri - Gładki, Maseczka wzmacniająco - wygładzająca-jest to dla mnie średnia maska, przyjemnie się ją aplikuje i spłukuje, nie trzeba trzymać długo, nie oczekiwałbym spektakularnych efektów, poza wygładzeniem i lekkim nawilżeniem, dużo bardziej polecam siostrę oleo repair.
11.L'Oreal, Elseve Color-Vive, Maseczka ochronna-lubię, serio podoba mi się jej działanie, podobne do serii total repair extreme, ciekawa konsystencja, kolor i zapach <3 wygładza, zmiękcza, mocno nabłyszcza, włosy wyglądają bardzo zdrowo a kolor jest ruchomy i świetlisty.
12.L`Oreal, Elseve, Eliksir odżywczy do włosów-powstał o nim osobny post na moim blogu, działa doraźnie, ale jest to dla mnie najlepszy kosmetyk do włosów bez spłukiwania! na plus zaliczam wygładzenie, blask, konsystencję, zapach, wydajność, włosy wyglądają na prawdę bardzo zdrowo.  POST z recenzją 
13.Affinage CONTROL FREAK- Guma do włosów, produkt był opisywany w TYM poście.

To chyba na tyle, jeśli chodzi o obecną pielęgnację włosów.
Życzę wam miłego dnia mimo nieprzyjemnej pogody :*

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*




18 komentarze:

  1. Replies
    1. najstarsza jest maska total repair extreme kupiona 6 miesięcy temu, najnowsze nabytki do szampon dove- ma półtora miesiąca i maska biowax- ma miesiąc.
      mam dużo tego cholerstwa ale powoli się zużywa :P

      Delete
  2. Maska extreme - uwielbiam! Nic tak nie nablyszcza moich włosów :-D

    ReplyDelete
  3. ładna kolekcja :)
    mogę liczyć na małą pomoc? półtora miesiąca temu zafarbowałam włosy Schwarzkopf Perfect Mousse kolorem 500. niestety wyszły zdecydowanie za ciemno, ale nic z nimi nie robiłam bo miałam nadzieję, że kolor się wypłucze. no i się przeliczyłam, bo mało co zeszło. na dodatek pojawił się już 3cm odrost mniej więcej na poziomie ciemnego popielatego blondu. masz jakiś pomysł jak mogłabym rozjaśnić te ciemne włosy i przy okazji bardzo nie zniszczyć włosów? z góry bardzo dziękuję za odpowiedź :) Marta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. zdekoloryzuj albo zrób lekką kąpiel rozjaśniającą

      Delete
    2. lepiej użyć Garnier Color Naturals E0 czy Palette Color Shampoo 320? i co na to położyć? chciałabym uzyskać kolor podobny do naturalnego odrostu, czyli jak pisałam taki popielaty ciemny blond.

      Delete
    3. garnier, albo E20 z palette. ta 320 nic nie ruszy.
      rozjasnij do jasnej pomarańczy, połóż joanna gołębi popiel na wodzie 4,5% na 30 min i potem połóż palette ICC N5 ciemny blond

      Delete
  4. Czy krótkie czy długie i tak i tak przystojniak. ;)

    ReplyDelete
  5. Też mam ten szampon Dove i lubię :) chociaż trochę szybciej mi się włosy przetłuszczają niż zazwyczaj (normalnie myję co 3-4 dni) używam najczęściej po nim odżywkę garnier nutri-gładki albo maskę z tej samej serii :) Zastanawiam się nad dokupieniem odżywki z tej serii, bo jest teraz na promocji w rossmanie. Mam też szampon Goodbye damage, jeszcze nieużywany, i też mnie kusi odżywka do kompletu... ;)
    Ana

    ReplyDelete
  6. Rewelacja tobie i w dlugich i krótkich do twarzy. Bd miał chwili odwiedź mojego bloga

    ReplyDelete
  7. Też sobie spaliłam włosy pół roku temu, na szczęście już jest o niebo lepiej, obcięłam włoski i dbam o nie :)Wiem co czujesz!
    Powodzenia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak napisałem, nie przejmuję się tym zbytnio :P już miałem na głowie wszystko to, co mieć chciałem więc już mi nie zależy np na długości, więc nie ubolewam :) pochwaliłem się tylko zmianą

      Delete
  8. a jakieś maski z proteinami?

    ReplyDelete
    Replies
    1. czy ja mam maski z proteinami? czarna elseve ma proteiny pszenicy chyba (chyba bo nie chce mi się w tej chwili iść do łazienki) ale jakąś proteinę ma ona

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...