Search

Content

Wednesday, March 26, 2014

Z (rozjaśniaczowego) blondu, w miodowy-naturalny.

Dziś metamorfozę przeszła Gosia, która do tej pory miała rozjaśniane włoski poprzez pasemka rozjaśniaczem (naturalny poziom 6), postanowiłem nieco przyciemnić i ocieplić jej kolor, żeby zyskał na naturalności. Oczywiście kolor będzie się wymywał, bo włosy były poważnie mocno wyżarte, musiałem zapieniać miedzianą farbą aż dwa razy po zmyciu docelowego koloru bo były zbyt popielate.

Kolor przed:























Mieszałem na odrost odcienie (9%):




Chwile później nałożyłem te same odcienie prócz 10.1 na wodzie 3% na całość, pasmo po paśmie od dołu do góry (czyli: 7.1+7.2+9.34)

Po zmyciu najmocniej rozjaśniane pasma wyszły zbyt chłodno, więc dwukrotnie musiałem malaksować samą 9.34.

Efekt końcowy:























Widać co prawda nadal przejaśnienia w miejscach najmocniej rozjaśnianych pasemek, ale ma to swój urok i wprowadza światło we fryzurę Gosi :)

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*

40 komentarze:

  1. jesteś włosowym cudotwórcą :)
    nie myślałeś o własnym salonie fryzjerskim?

    goldika

    ReplyDelete
    Replies
    1. oczywiście, że tak, ale przeraża mnie ta odpowiedzialność, kasa na początek żeby to rozkręcić i załatwianie wszystkiego :V

      Delete
    2. niestety tak jak mówisz.
      Ale jedna inna włosowa Blogerka zaryzykowała i zobacz jak jej się powodzi :) tzn tak sądzę po braku terminów na 2miesiace do przodu :)
      czasami trzeba zaryzykować. A Ty się tym pasjonujesz i masz ogromną wiedzą. Do tego Twój blog jest świetną wizytówką Twoich umiejętności.

      Delete
  2. Nie będę oryginalna Andy, jak zawsze mistrzostwo! S.

    ReplyDelete
  3. Z pewnością, ten ktoś miał na myśli Mysię. Ale w sumie, jak masz z tego co widzę klientki bez salonu to chyba nie jest to koniecznością. Ciekwe ile Ty liczysz sobie za koloryzację. U Mysi jest baaardzo drogo, co mnie dziwi, bo pracuje na bardzo tanich produktach, a Ty na zdecydnie droższych.

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozmawiam na takie tematy indywidualnie :)
      faktycznie widziałem raz przypadkiem ceny Mysi i za głowę się złapałem, prawie jak w lepszych warszawskich salonach, ale fakt faktem Mysia starannie robi włosy i ludzie jej ufają więc życzę jej jak najlepiej :)

      Delete
    2. Oczywiście, że pięknie robi, ale przegina z cenami, bo 150 zł za koloryzcje przy farbie za 10 zł to dużo. :) No ale jak tam kto lubi. Zdradzisz w jakim mieście mieszkasz?

      Delete
    3. pod wrocławiem.
      masz racje. wiesz w salonie fryzjer za samą robotę mało ma , załóżmy masz 150zł, odlicz np 20 farba, szampon i maska , woda, prąd na suszenie, lakier. wyjdzie 50zł za samą robotę.

      Delete
  4. A ja tam lubie rozjaśniacze <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja też lubię :) do wstępnego rozjaśnienia pod nowy kolor :P

      Delete
  5. Andy a moge wiedziec jak robisz te "zapienianie"??Chcialam zrobic cos takiego miedzy farbowaniami,aby odswiezyc swoj kolor,i aby je mocniej spopielić,poniewaz strasznie szybko ociepla mi sie kolor:(.Mam farbe alfaparf 9.1 do tego musze uzyc oksydant(no wlasnie ile %??)Dlugo to trzymac na wlosach??Dodajesz do tego kranówki?Kaska

    ReplyDelete
    Replies
    1. z wodą 3% zrób i wmasuj w wilgotne włosy i zostaw na 20 min

      Delete
  6. Andy, co mi wyjdzie gdy do Garnier Color Naturals 10 dodam oksy 3%? Nie rozjaśni mi to włosów? bo tego nie chcę, a ten kolor wychodzi ładnie, aczkolwiek ja bym chciała, żeby wyszedł mniej jasno niż na wodzie z pudełka. Uda sie?
    Kasia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale na jakie włosy chcesz go kłaść w jakim celu?
      na wodzie 3% rozjaśni minimalnie, prawdopodobnie nawet nie zauważysz.

      Delete
  7. hej-hej-hello ;P. Mam ochotę na ten blond nr 9 i chcę go zrobić na oksy 3% - jak sądzisz, czy wyjdzie w porządku (kolor jako kolor), bo ostatnio często czytam, że naturalne są naszpikowane zielenią. No i czy na 3% kolor wyjdzie wgl?
    Łucja

    ReplyDelete
  8. Ojej, tutaj załączam foto tej palety - jest to Joanna Professional - kolor 9 chcę na 3% - czy wyjdzie nie-zielono i czy na 3% wyjdzie wgl? Mam teraz ocieplony blond po 8.3 spłukanym bardzo.

    http://allegro.zapodaj.net/aa4823c4011f.jpg.html

    Łucja.

    ReplyDelete
  9. ŁUCJA: o, znalazłam jeszcze inną, bardziej chyba wiarygodną wersję tej 9-tki i u mnie zalatuje zielenią.

    http://www.kris-mar.pl/pl/p/FARBA-JOANNA-COLOR-PROFESSIONAL-BARDZO-JASNY-BLOND-9-50-g./308

    ReplyDelete
    Replies
    1. czyli co, chcesz zgasić tylko kolor po 8.3? żeby nie był ciepły tak?
      myślę, że będzie ok :)

      Delete
  10. Jakbym widziala siebie sprzed pol roku:) ale ja poszlam w popiele :) sa upierdliwe, ale kocham zimne odcienie,Bunny mnie przechrzcila:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dobrze zrobiony zimny blond jest cudowny fakt <3 bunny nasza bogini blonów

      Delete
  11. Wiesz gdzie można kupić kosmetyki Affinage?

    ReplyDelete
    Replies
    1. obecnie na allegro tylko, juz wycofali się z polski.

      Delete
  12. Co by tu powiedzieć, mistrzostwo! Z resztą jak zawsze

    ReplyDelete
  13. Piękne! jak ja kocham blondy :) może dlatego, że sama mam brąz, jak miałam blond to podobały mi się brązy, ehh :D kobiety! Czaję się na kąpiel rozjaśniającą, ale mam swój odrost 3 miesięczny, a reszta farbowana, nie wiem dokładnie gdzie jest granica między naturalnymi, a farbowanymi, bo różnią się tylko odcieniem - naturalne są popielate, a farbowane brązowo-złote? coś w tym stylu. Mam najpierw zafarbować odrost i kąpiel czy jakoś kombinować, żeby ominąć odrosty? ;]
    Ana

    ReplyDelete
    Replies
    1. kąpiel zrób na farbowanej części, potrzymaj 30 min po czym przemasuj na odrosty też i potrzymaj jeszcze 20

      Delete
  14. Ja mam "standardowe" pytanie. Pofarbowałam włosy koleżance z ciepłego na chłodny blond (na jakiś złoty nałozyłam jej popielaty) i ona teraz ma zielony kolor (teraz już wiem, że tak się nie powinno robić, ale stało się i co zrobisz?). Trochę poczytałam w necie i w Twoim blogu w poradach w komentach, ale ja mam dostęp do hurtowni i myślę o czerwonym korektorze, bo wiesz, farby czerowne z Rossmanna kończą się na poziomie 6-tym, a moja koleżanka chce zachować poziom 8-y, więc gdybyśmy uzyły korektora z np. 6% to wtedy zieleń by była zabita a kolor nadal jasny (czerwonawy lub bordowawy), ale jasny i na to byśmy machnęły jakiś ciepły blond. Powiedz mi tylko, jak się używa korektorów????? Ile mam tego wycisnąć? Jakie proporcje????? Potem chcemy użyć tej nowej farby z Kemona "Cramer Color", bo akurat ich natury nie są podszyte zielenią, tylko ciepłą bazą.
    Agnieszka i Viola (z masakrą na herach ;P)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zrób jej kąpiel z tym mixem czerwonym, wyciśnij nie wiem. ze 2-3 cm farby , wode 4,5% i dodaj szamponu, wmasuj w wilgotne włosy jednocześnie na całe! i obserwuj jak zmienia się kolor, jak zobaczysz, że zieleni nie ma to zmyj, obstawiam max 10 min wystarczy

      Delete
    2. Dzięki wielkie. Tak zrobimy ;**

      Delete
    3. a do tego zapienienia nie trzeba dodać jeszcze odżywki? czy sam szampon wystarczy?

      Delete
  15. Witaj:-) Jesteś Mega ! We wszystkim, co robisz widać rękę fachowca:-)
    Mam pytanko odnośnie swoich włosów - byłam 9 lat czarnowłosa, później obcięlam wlosy na zapałkę, trochę odrosły. Zafarbowałam kilkakrotnie na blond, a10, syoss 12-0, szlachetna perła, c10 palette ostatnio. I mam dylemat, jaki kolor powinnam teraz położyć by zejść na niższy poziom bez zrobienia sobie akuku? Fryzjerka stw, ze do mojej urody nie pasują tak jasne odcienie...natura to mniej więcej ciemny blond z brązowymi refleksami, zielono niebieskie oczy, jasna oprawa oczu, cera raczej ciepła...sama nie wiem, co dalej. Czy trwać w blondzie czy przyciemnić. Podobno w blondzie jestem niewyraźna :-/ Nie ma jak być kobietą ;-) Masz pomysł, pomożesz?

    ReplyDelete
  16. Ja mam zbyt chlodny mysi kolor na pozimie 7 plus mase jasnych pasemek. Jak mam ocieplic ten kolor nie mam pojecia, jestem zalamana bo po wyjsciu od fryzjera wygladam fatalnie

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...