Search

Content

Friday, April 11, 2014

Bleach Joker ^^

Hej hej, dziś krótki post znów o farbowaniu odrostów Angeli mojej :3
Pewnie kojarzycie ją z TEGO i TEGO postu, dziś znów a ruch poszła Affinage tym razem 9.1


Użyłem jej tylko do stonowania koloru dosłownie na chwilę, w formie zapienienia na 1-2 min po rozjaśnieniu odrostów kochaną przez wszystkie tlenione blondyny - Joannę :) i powiem wam że coś się chyba poprawiło z Joanną bo poza mocnym i szybkim rozjaśnieniem nie zauważyliśmy żadnych negatywnych skutków rozjaśnienia.
W razie pytań odpowiem, mocne farby na wodzie 12% nie rozjaśniają dobrze i tak jasnego naturalnego koloru Angeli (naturalna 8) więc posiłkujemy się rozjaśniaczem wstępnie.

Włoski Angeli przed:
i po koloryzacji:



Blondyny, podoba sie wam? :)



OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*


63 komentarze:

  1. przepiękny ten blond!

    ReplyDelete
  2. Wow. Kocham taki kolor. Po Garnierze 111+ miałam bardzo podobny efekt. Niestety po mojej przygodzie z takim kolorem bardzo zniszczyły mi się włosy. Cienkie stały się jeszcze cieńsze i rzadsze.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nutrisse 111+ ? to on tak niszczy?

      Delete
    2. Tak, Nutrisse. Gdybym wiedziała to co teraz, że można zastosować olej albo rozcieńczyć oksydant czy też samemu zdecydować o czasie farbowania ,to pewnie uniknęłabym masakry.
      Niefortunnie po Garniera sięgnęłam gdy inna farba zrobiła mi miedziane odrosty. Zrobiłam to za wcześnie bo z kilkudniową różnicą i nałożyłam na całe włosy na 30 minut. W przeciągu kilku tygodni okazało się że na długości mam ubytki, włosy wyglądają jak cieniowane na "choinkę", do tego prześwity i swędząca skóra głowy. No cóż.. Silly me. Tutaj jest zdjęcie włosów tuż po farbowaniu i po paru tygodniach.http://elleemvogue.blogspot.com/2014/01/farba-nutrisse-sahara-111.html
      Kiedyś używałam Londy i po niej jakoś nie łysiałam :)

      Delete
    3. no mogłaś zrobić odrosty same i malaks na całośc, ale farbowanie na olej się kompletnie nie sprawdza ;/

      Delete
    4. Ja też używam nutrisse 111+, ale z oxy 12% i tylko na odrost - włosom nic nie jest, powiedziałabym nawet, że to jedna z mniej niszczących farb:)

      Delete
    5. sam jej nie stosowałem nigdy ale wiele osób twierdzi ze te nowe serie są mocno wysuszające.

      Delete
  3. Ja nie blondyna, ale bardzo mi się podoba. ;)

    ReplyDelete
  4. Jej ale to dziwne, że ma ona tak jasne włosy z natury, a musi rozjasniać. A sa osoby co mają naturalnie 5 i im farby łapią ;o. To był rozjaśniacz Joanna Naturia do całych włosów?

    ReplyDelete
    Replies
    1. do pasemek. no jej inne farby łapią na beż albo złoto i za ciemny poziom wychodzi niestety

      Delete
  5. Kolorek piekny Andy:).Ale nie wierze ze np Alfaparf 11.11 +12% nie poradzilaby sobie z odrostem modelki(8).Ja mam bardzo ciezkie do rozjasnienia wlosy (5) i kazda farba dawala mi rudy odrost.Po alfaparfie 11.11+12% odrost jest idealny,kolor jasny i popielaty:).A tak przy okazji rozjasniacza,to zniszczenia po nim moga wyjsc nawet do roku czasu,a wiem co pisze bo zanim rozjasnialam sie Alfaparf-em to stosowalam rozjasniacz+farbe do tonowania.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja wiem jakie są zniszczenia po rozjaśnianiach, zwłaszcza na jej włosach które reagują od razu

      Delete
  6. Śliczny :) chcę nałożyć farbę 9,0 na siwe włosy ale nie wiem z jaką wodą 3% czy 6% żeby pokryło i żeby nie wyszedł żółty:) podpowiesz mi?? :)pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wyszło super do tej 9.0 dołożyłam troszkę 9.21,na wodzie 4,5% tak jak mówiłeś :) troszkę na skroniach prześwitują i zastanawiam się czy następnym razem rozrobić 1: 1 bo ja zrobiłam 1:1.5 a jak by było mniej oxydantu to lepiej by chwyciło?Jak myślisz? Pozdrawiam.

      Delete
    2. powinno, ale jakby była sama natura to lepsze krycie

      Delete
  7. aaa 4,5% ok jutro farbuję,DZIĘKI :)

    ReplyDelete
  8. jak dla mnie ten kolor wygląda, uhmmm..., powiedzmy niezbyt dobrze - jakoś tak "barbiowato" a tego nie lubię. Myślałam, że Ty również cenisz naturalnie wyglądające blondy, a ten taki nie jest. Nie obraź się czasem, ale nie podoba mi się zupełnie. Jest za jasno i za sztucznie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oczywiście, że cenię sobie naturalnie wyglądające kolory, ale zawsze uwielbiałem platyny, białe włosy lub nawet takie jak nazwałaś barbiowate :P sam nie mogę takich mieć bo mi po prostu nie pasują to mogę dać je komuś. Nie mam czemu się obrażać, każdy ma inny gust i ma prawo się komuś z was nie podobać moja praca :) Przecież nie każdemu można dogodzić idealnie prawda?

      Delete
  9. Byś lepiej zainwestował w jakiś fajny rozjasniacz a nie Joanny na głowy kładł! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak dostanę pracę to na pewno będzie mnie stać na inwestowanie w coś fajnego

      Delete
  10. Łał! Włosy Daenerys Tangaryen! <3

    ReplyDelete
  11. Hej nie wiem czy udzielasz porad ale sprawiasz wrażenie osoby znającej się na rzeczy więc bardzo prosiłabym o podpowiedź. Jak uzyskać taki kolor: https://www.facebook.com/1000sposobownawlosy/photos/a.185821144940680.1073741827.185818831607578/231288610393933/?type=1&relevant_count=1, mój aktualny odcień to jasny blond (9.2).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdjęcie numer 1 i 2, to moje włosy (są jeszcze wilgotne, nie ma tych karmelowych pasemek a kolor jest raczej jednolity). Moje włosy nie farbowane były od 3 miesięcy,odrost jest już dośc spory. A interesowałby mnie jednak kolor ze zdjęcia 3.

      1. http://zapodaj.net/b3c7f5a1bb5d9.jpg.html
      2. http://zapodaj.net/f633c8f0688d2.jpg.html
      3. http://zapodaj.net/9597c5331430d.jpg.html

      Delete
    2. czyli ciepły kolor. zupełnie inny niż ten który pokazałas w linku wyżej.
      jak chcesz taki jak w linku nr 3 to zmieszaj wellatona 10/0 i 9/3, na odrosty na 30 min, potem na całe wlosy na dodatkowe 20 min ale juz nie na 9%

      Delete
    3. Dziękuję bardzo za odpowiedź.Tak, chyba nie jestem gotowa na taki ciemniejszy kolor jak na zdjęciu które pokazałam na samym początku. Ciągle się jeszcze zastanawiam tak naprawdę, a jeśli bym się zdecydowała jednak na niego to jak go uzyskać?

      Delete
    4. Czyli na długość zmienić wodę na 6%? Czy mogę kupić dowolną wodę w takim przypadku, czy raczej kupować wtedy z tej samej firmy?

      Delete
    5. rozcieńcz pół na pól z kranówką, będzie 4,5% to będzie spoko, na odrost woda z opakowania

      Delete
  12. Witam. Ja mam zgoła inny problem. Otóż farbuję włosy koleżankom z osiedla i wczoraj była u mnie sąsiadka z zapytaniem, czy mogłabym jakoś "lekko" zafarbować włosy jej córce, która ma....8 lat, bo naturalnie ta mała jest rudowłosa i jak twierdzi owa pani, wszystkie dzieci tej małej dokuczają (mówiła, że aż 2x zmieniała jej szkołę z tego powodu). No cóż, dzieci bywają okrutne...Ale do sedna, Andy, czy można tak małej dziewczynce nałożyć farbę? Bo nie wiem, czy jej włosy nie wypadną.

    ReplyDelete
    Replies
    1. a co Ty. oczywiście, że nie wypadną, bo dlaczego miałyby wypaść? proponuję stonować jej włosy jakąś bezamoniakową farbą typu casting 801 satynowy blond.

      Delete
    2. Poważnie mama OŚMIOLATKI chce ją zafarbować, żeby jej nie dokuczano ? Dokąd ten świat zmierza .....

      Delete
    3. jak dziecko chce to ja nie widzę przeciwwskazań, chociaż dopiero po Twoim komentarzu pomyślałem chwilę i wpadłem na to że, matka powinna uświadomić córkę że jest piękna i unikalna taka jaka jest, no chyba ze córka lepiej się będzie czuła w nowym kolorze, a włosy i tak odrosną :v

      Delete
  13. Jesteś mistrzem od blondów:D . A powiedz mi drogi specjalisto czy masz pomysł jak uzyskać taki intensywny i błyszczący kolor na włosach jak u Edyt http://s.afterparty.pl/i/edyta-grniak-na-castingu-the-voice-of-poland-NEWS_MAIN-62198.jpg ? Czy ten blask i intensywność to efekt ciągłego farbowania całych włosów czy może zasługa dobrej struktury włosa a może efekt keratynowego prostowania? Masz pomysł jaką farbką uzyskać taki kolor? Mam włoski na poziomie 7 farbuje na odcien naturalny co miesiac odrost na wodzie 6%. Pozdrawiam serdecznie ANNA

    ReplyDelete
    Replies
    1. końcówki rozjaśnij do żółtego blondu a na górę rzuć zmieszaną 6 i 7, edzia ma doczepy, te z pod spodu nie są jej naturalne to raz, a dwa, w kamerze włosy błyszczą się mocniej :) taka jest telewizja, wiem bo widziałem na żywo.

      Delete
    2. zapomniałem dodać, potem jak rzucisz 6 i 7 na górę to po 20 min przeciągnij niżej na 2/3 długości włosów, a pod koniec zrób malaks na 5 min na całe włosy

      Delete
    3. Dziękuję , jestem pod wrażeniem twojej wiedzy! Anna ;)

      Delete
  14. no to i ja mam pytanie do specjalisty !;p co powiesz na to : chce wyrownac kolor ktory mial wedlug fryzjera wygladac mega naturalnie, no coz mi sie nie podoba... chce uzyskac swoj naturalny ciemny blond , aktualnie mam dosc jasne (nie wiem czy to okreslic jako sredni czy juz jasny blond, cieple tony) ale tylko na dlugosci , od glowy ten pseudo fryzjer zrobil mi w miare ladny ciemny blond ktory zraz po wyjsciu byl rudym brazem ale sie doplukalo do fajnego koloru .no i teraz moje pytanie jest nastepujace co polozyc zeby to wyrownac i uzyskac w miare chlodny ciemny blond na calosci? ;>farby bez amoniaku odpadaja .

    ReplyDelete
    Replies
    1. pokaz mi jesli mozesz zdjęcia, koloru obecnego i docelowego :*

      Delete
    2. http://www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fimg.interia.pl%2Frozrywka%2Fnimg%2Fe%2Fy%2Froz3451525.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fmojemedia.pl%2Fwywiady&docid=WQzHIs192D-KbM&tbnid=rVyNjUv0JCxOCM&w=440&h=320&ei=jGBRU4j8HYa-OamqgMgN&ved=0CAQQxiAwAg&iact=c mniej wiecej to . moze troszke jasniej , niestety z refleksem rudym , a chodzi o kolor identyczny jak ten ktory wyczarowales justynie ( post z 9 marca) zastanawiam sie nad loreal excellence 7.0. Rozwazalam wizyte u mojej fryzjerki , bo wiem ze ona by podolala temu zadaniu ale pracuje na farbach inoa ( bez amoniaku) a moja wlosy sa po takich masakrycznie zniszczone , wiec licze na to ze ty mi cos doradzisz w tej sprawie;);*

      Delete
    3. poziomy 7 farb sklepowych są zdradliwe. a gdzie mieszkasz?

      Delete
    4. niestety daleko od Ciebie;< okolice Krakowa... a co myslisz na temat szamponetek ? mam tak zjechane wlosy ze narazie boje sie nawet zafarbowac , wiec licze na to ze szamponetka to pokryje chociaz na chwile.

      Delete
    5. spróbuj stonować delikatną farbą na niskiej wodzie typu 3%

      Delete
    6. spróbuj toneru jakiegoś, albo delikatnej farby na niskiej wodzie np 3%

      Delete
  15. Niedawno trafiłam na twój blog i jestem oczarowana. Masz na prawdę talent i niejeden fryzjer nie potrafi tyle co ty ;)
    Chciałam zapytać jak wykonujesz ombre bo pięknie ci to wychodzi. Możesz mniej więcej opisać technikę? Planuję na lato zrobić ombre. Mam naturalny kolor na poziomie 4 ale też resztki farby (nakładanej 10 miesięcy temu ale złapało mi na czarno gdzieniegdzie i nie sprało się do końca). Wprawdzie widać to tylko w świetle dziennym jak się przyjrzeć ale mnie to denerwuje...

    ReplyDelete
    Replies
    1. i do jakiego koloru chcesz zejść z tego ciemnego koloru?
      dziękuję serdecznie za miłe słowa :) :*
      to zależy jaką techniką, u Ciebie bym rozjaśnił większość włosów potem bym stonował

      Delete
  16. hej Andy twój blog jest po prostu fenomenalny:) chciałam poprosić o porade w sprawie farbowania na czarno.Chciałabym uzyskac ładna naturalną,chłodna czerń bez zlotych lub czerwono-kasztanowych odcieni,ale tez bez granatu.chyba mam trudny pigment-blond zawsze mi wychodzi rudawy nawet ten najjaśniejszy,a brazy ciepłe,mahoniowe.Co robić?Ola

    ReplyDelete
    Replies
    1. a obecnie jaki masz kolor? granatową czernią jak zrobisz, albo jakbyś ją zmieszała ze zwykłą czernią to ten chłodny odcień i tak się zmyje szybko. czerń sama w sobie też łatwym kolorem nie jest bo blaknie i nabiera niechcianych refleksów.

      Delete
    2. mam czarne,farbowane sklepową Viperą,ale myśle o jakimś profesjonalnym kolorku.u mnie może nie blaknie ale powoli sie ociepla...mogę coś z tym zrobić,czy pozostaje mi zaakceptować ten fakt?Wczesniej miałam ciemny brąz ale ten byl jeszcze bardziej ciepły...dlatego zdecydowalam sie na czerń.mialam nadzieje ze wyeliminuje problem niechcianych ciepłych lub czerwonych tonów...dzieki za odp.Ola

      Delete
    3. to zależy co chcesz uzyskać?

      Delete
    4. andy mam na głowie czern wpadadającą w złotokasztanowe tony.a chciałabym uzyskac odcień naturalnej chłodnej czerni...moze doradzisz mi jakas konkretna farbe?dzieki za wszystko Ola

      Delete
    5. a jakim dokładnie odcieniem się farbujesz? bo ja nie znam tej farby. czerń niby wiesz nie wymaga pielęgnacji, ale jets trudnym odcieniem bo blednie ukazując ciepłe refleksy. Wydaje mi się, że mogłabyś sobie zapigmentować czerń na długości i farbować potem same odrosty na niskiej wodzie -3%

      Delete
    6. dziekuje za rady i za czas.Na pewno skorzystam...nie pomyślałam o pigmentacji:)

      Delete
  17. Mam nadzieję, że następny Twój post będzie o tym, JAK ZAFARBIĆ SAME ODROSTY bez malaksu po długości ;) Czekam, czekam ;)

    ReplyDelete
  18. cześć, tydzień temu rozjaśniałam włosy pianką rozjaśniającą perfect mousse 1200 nałożyłam ją na włosy na poziomie odcienia 3/4, wyszedł karmelowo-ciemny rudy, położyłam na to londę 16 średni blond żeby jakoś wyrównać kolor. dzisiaj znowu rozjaśniłam włosy joanną intensiv blond uzyskałam pomarańczowego kurczaka, żeby sie tego pozbyć pofarbowałam włosy wellatonem 7/0 i mam na włosach coś a la ciemny blond z rudawymi prześwitami i połyskiem. docelowo chce mieć jasny/bardzo jasny popielaty blond coś a la modelka z wellatonu 8/1 jak uzyskać taki kolor na moich aktualnych wlosach?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem, nie widzę jak wyglądają Twoje włosy obecnie, poza tym ten wellaon 7/0 to pomyłka....skąd pomysł to tak ciemnej farby jak zmierzasz ku jasnemu?

      Delete
  19. Oj, też bym taki blond u siebie chciała :)

    ReplyDelete
  20. Cudo <3 kiedyś udało mi się osiągnąć taki sam efekt ale tylko raz i ciężko mi coś to powtórzyć :/ uwielbiam taki kolor

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...