Search

Content

Sunday, April 27, 2014

Blond ombre Aleksandry ponownie.

Pamiętacie Aleksandrę i jej piękne blond loki z TEGO postu?
Dziś było zrobienie odrostu i odświeżenie długości, która się co prawda zmyła, ale nie do sztucznego rozjaśniaczowego koloru. Zniszczycie mnie, ale skończyły mi się farby pro więc posiłkowałem się tym co miałem pod ręką :v zrobiliśmy kolor dwoma odcieniami Londa 18 i 38.
18 z domieszką 38 poszła na odrost na 9% a po zmyciu sama 38 na 3% na długość, prócz końcówek gdzie chciałem zachować ombre.

Efekty:


OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO
TERAZ RÓWNIEŻ MOŻECIE SIĘ ZE MNĄ UMAWIAĆ NA WIZYTY W SALONIE WE WROCŁAWIU.

17 komentarze:

  1. Piękne włosy,a kolor po prostu bóstwo:-)Anna

    ReplyDelete
  2. Andy londacolor 18 jest najzimniejszymy odcieniem w palecie, tak?

    ReplyDelete
  3. świetne przejście kolorów ;P

    ReplyDelete
  4. Andy Kochany, kiedy tematy z kartki?! Nie możemy się doczekać! ♥ Tak btw. to jest zimny blond jak się nie mylę, ale odrost z kolei jest ciepły tak? Nie wiem nie potrafię tego określić, ale przejście ładne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. no na złość mi wyszedł cieplej czego nie chciałem, ale zastałem Ole z poprzednim starym odrostem mocno ciepłym i i tak go złagodziłem, ale docelowo i tak chciałem zimniej.

      Delete
  5. Super włosy! Wiesz, mam problem, jak zamaskować trochę zniszczone i puszące się włosy, bo powiem Ci, że na stylizację są z tego powodu mało podatne a nie chcę używać lokówki/prostownicy, bo to by je dobiło. Podobają mi się takie loki/fale jak ma ta Twoja Ola tutaj, ale gdy nawet je wyczaruję na wałkach to efekt utrzymuje się...godzinę...a ja chciałabym taki efekt na dłużej. Gdzieś wyczytałam o "owocowej" trwałej (owocowa=kwaśna???), no ale nie wiem, czy stan moich włosów to wytrzyma, a druga sprawa byłam z zapytaniem w 4 czy 5 salonach dot. trwałej owocowej i nikt nie wiedział o co chodzi a w jednym salonie pani mi powiedziała, że trwałej już się nie robi. Owszem, zgodzę się, ale ja nie mam na myśli takiej "babcinej trwałej" tylko uzyskanie lekkiego skrętu dającego fale. Nie wiem, w necie znalazłam płyn do owocowej trwałej, ale sama się boję tego podjąć - wolałabym, aby fryzjer ocenił, czy moje włosy to wytrzymają i użył odpowiednich wałków, niestety, nie ma na to szans. Czy u CB w salonie we Wrocku wykonujecie owocową trwałą/kwaśną????

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie u nas niestety nie. faktycznie tego się już nie wykonuje. a Twoje włosy same z natury nie są podatne na skręt?
      nie zamaskujesz zniszczeń, podetnij je, nakarm dobrze, odpowiednio zetnij to może same zaczną się kręcić, nie wiem bo nie wiem jakie masz

      Delete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  7. Piękny kolorek!!! Bez wątpienia masz ogromny talent!
    Jak ja ubolewam, że nie mieszkasz w Warszawie:(
    Marta

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję serdecznie :*
      mieszkałem chwilę, w 2011 :P

      Delete
  8. Mam do Ciebie pytanie i proszę Cię o radę jako eksperta :-)
    Ja mam naturalny ciemny blond/szatynka i włosy mam rozjaśniane raz rozjaśniaczem u fryzjera a raz farba samodzielnie np loreal excellence creme bardzo jasny blond i chciałabym trochę przyciemnic na jasno/średni blond. Nie chce ani bardzo popielatego szarego koloru ani bardzo cieplego żółtego, tylko taki naturalny słoneczny delikatnie cieply nie żółty! ! :-) czy po farbie loreal m 9.13 baikal nie zrobią sie mi zoltawe włosy?
    Czy moge do tego lub innej farby dodac wode nie 6% ale 9% np ta z Joanny, zeby odrost ładniej się rozjaśnil? Zadziałają ze sobą?
    Z góry dziękuję za odpowiedź!
    Karolina

    ReplyDelete
  9. Może cos takiego jak modelka po prawej ew. Troszkę ciemniejsze http://yoohair.org/wp-content/uploads/2014/02/blonde-hairstyle-for-medium-hair-yoohair-blonde-hair-styles-1.jpg

    ReplyDelete
  10. Ew. Taki kolor bym chciała
    http://www.goulaw.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/1/2/12_15.jpg
    Pozdrawiam
    Karolina

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama sobie tego nie zrobisz bo kolor przy nasadzie jest ciemniejszy a końcówki jaśniejsze, musisz mi pokazać zdjęcie jak twoje włosy obecnie wyglądają, ale raczej sama nie dasz rady

      Delete
  11. Dziękuję za informację :-) w takim razie udam się do fryzjera...
    Pozdrawiam
    Karolina

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak masz blisko do Wrocławia, to zapraszam :P

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...