Search

Content

Wednesday, April 2, 2014

Fire Baleyage-Sylwia

Witam was ja serdecznie :) Chciałbym zaprezentować balejaż który wykonałem Sylwii. Inspirowałem się kolorowymi balejażami od Guy Tang, fryzjera który jest dla mnie ogromną inspiracją w tej dziedzinie i tworzy na głowie prawdziwe dzieła sztuki.

Oto kilka moich inspiracji (fotografie należą do Guy Tang)


Oraz film prezentujący samego Guy Tang wykonującego magiczne kolory:

Guy farbuje farbami półtrwałymi, tonerami więc kolory są intensywne, ja robiłem to farbami Affinage na podjaśnionych kąpielą włosach więc efekt nie jest aż tak intensywny, ale będzie trwalszy.
Przed kąpielą Sylwia miała wypłukane rudo czerwone blade włosy, dość nierówne:

Chciałem uzyskać efekt z ciemnym odrostem, więc na nasadę nałożyłem kolor 4.00
na reszcie zrobiłem kąpiel rozjaśniającą która dała takie efekty:
następnie na folie nakładałem 3 mieszanki farb : 


do samej 7.62 dodałem trochę 6.22 którego zdjęcia niestety nie mam, ale to taki zwykły głęboki fiolet.
Każda była nakładana na wodzie 4,5%



Tak btw, nowe zdjęcie w tytule bloga, podoba się? :) 
zdjęcie pochodzi z mojej najnowszej sesji, za którą dziękuję i#

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*






14 komentarze:

  1. czym najlepiej zejsc do swojego naturalnego koloru wlosow nie niszcząc ich przy tym tak bardzo bardzo? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jaki masz obecnie kolor? jaki masz naturalny? i czym farbowałaś? na jakiej wodzie?

      Delete
    2. Naturalny mam coś między jasnym a ciemnym brązem, tak pośrodku. a farbowałam różnymi farbami na hebanową czerń prze jakiś rok. niestety robiłam taką głupotę, że farbowałam całe a nie tylko odrost... obecny kolor to ciemny brąz z naturalnym odrostem jakoś na 5/6 cm

      Delete
    3. trudno będzie.... najprościej chyb będzie zrobić kąpiel rozjaśniającą i stonowac popielatym kolorem potem

      Delete
  2. moglbys dac propozycje fryzur krotkich kobiecych w kolorystyce niebieskiej/fioletowej,oraz jakie produkty polecasz? chodzi o stylizacje gotycka.

    ReplyDelete
  3. Bardzo intensywne i pełne blasku !
    A wiesz może czy jakimiś łatwo dostępnymi produktami da się zrobić jednolity jasno lawendowy na jasnym blondzie ?

    Gdzieś widziałam w drogerii piankę od Venity - warto spróbować ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jednolity to pewnie nie będzie bo takie kolory łapią na rozjaśnianych blondach nierówno zależnie od kondycji włosa, np najmocniej uszkodzone partie chwycą mocniej. możesz spróbować z pianką venity, ale ona akurat fiolet ma niefajny. ale spróbować zawsze można, tylko proponuję zmieszać piankę z odżywką do włosów i dopiero zaaplikować na włosy

      Delete
    2. Ja mam naturalny jasny blond przy skórze a na długości "pigmentowany " po Garnierze 111+ więc pewnie te wysokoporowate siepy łykną więcej koloru. Nigdy nie widziałam efektu po piankach Venity, ale poszukam - może będzie fajnie. Dziękuję za poradę z dodatkiem odzywki.

      Delete
    3. proponuję wyżej, tam gdzie wlosy są mnie wytrawione dać większe stężenie fioletu a na dół lekkie.

      Delete
  4. Twoje nowe foto na blogu na stronie głównej jest boskie ! Jesteś mega słodki, wiesz? ;-)))))

    ReplyDelete
  5. Ostatnie dwa zdjęcia to mistrzostwo, chętnie bym oddała swoje włosy w twoje ręce tylko szkoda że mieszkasz tak daleko:( A zdjęcie to na samej górze zacne ;> S

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie ma rzeczy niemożliwych! :3
      i dziękuję :)

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...