Search

Content

Thursday, April 3, 2014

Miodowy blond Wioli.

Dobry wieczór Państwu, dzisiaj szybki i krótki post. Dziś zaprezentuję koloryzację włosów Wioli na miodowy blond. Ostatnio ponad miesiąc temu rozjaśnialiśmy Wioli włoski z ciemnego blondu, farbowany głęboki, neutralny poziom 6, po czym wyszła w złotym poziomie 8/9. Tym razem celem było zafarbowanie odrostów i lekkie rozjaśnienie całości-na miodowy kolor. Niestety bez zdjęcia "przed" bo było robione w innym świetle niż zdjęcie "po" i kolor jest bardzo przekłamany. Musicie mi po prostu uwierzyć, że kolor przed farbowaniem był zwyczajnie o 1-2 tony ciemniejszy i lekko podrudziały. Kąpiel wykonana na palette e20 i potem tonowanie palette B9.


OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*


59 komentarze:

  1. Piękny efekt:) Mistrzowski :D Włosy wyglądają naturalnie i zdrowo :)

    ReplyDelete
  2. Witam , polecono mi farbki koleston i illumina 10/11 illumina poziom czy jeśli moje całe siwe(białe) niefarbowane włosy będę chciała pofarbować takim kolorem to muszę dokupić wodę 6 czy 9 %? Pozdrawiam Kasia

    ReplyDelete
    Replies
    1. 10/11 taki odcień? to bardzo szaro będzie, myślę, że 6% będzie ok.

      Delete
  3. Wow , cóż za efekt jesteś czarodziejem :D . Mam pytanie bo od jakiś 3 miesięcy farbuję mamie włosy farbą kolestona 7.3 i kolor na początku zawsze wygląda pięknie naturalnie ( bardziej to dla mnie jasny brąz niż blond) , a później niestety zaczyna wpadać w pomarańcz , głównie w sztucznym świetle . Masz może pomysł co z tym zrobić ewentualnie jakiej farbki dodać? Może polecasz jakąś artystyczną mieszankę do wypróbowania na poziomie 7:D . Pozdrawiam Ewcia

    ReplyDelete
  4. Andy ratunku!Kolezanka rozjasnila wczoraj wieczorem moje wlosy rozjasniaczem Cece.Zastosowala do tego 6% utleniacz.Moje wlosy przed byly naturalne calkiem,kolor myszowaty jasny braz(5).Aktualnie moje wlosy maja kolor zolty,wygladam jak kurczaczek wielkanocny..chyba wkomponuje sie idealnie w nadchodzace swieta:/Nie wiem czy mam plakac,czy moze sie smiac.Powiedz jaka farbe i utleniacz polecasz do nadania wlosom chlodnego odcienia na poziomie troche ciemniejszego niz 9,powiedzmy ze interesuje mnie poziom 8,5:)Kolezanka proponowala mi abym zakupila odcienie Alfaparf 8.21 oraz 9, i tym potraktowalaby moje wlosy,czy to dobry pomysl,czy moze polecasz inne odcienie??Anna

    ReplyDelete
    Replies
    1. za zimno będzie. majirel 9.0 + 9.21 na wodzie 4,5%, 2/3 tubki 9.0 i 1/3 tubki 9.21

      Delete
  5. POkłony dla profesjonalisty :D . Nasuwa mi się do Ciebie takie pytanie czy jak się farbuje co miesiąc włosy to farbkę lepiej nakadać na sam odrost , ewentualnie na 10 minut przed końcem na resztę włosków w celu odświeżenia czy np na 6% na odrost a na wodzie np 3% na długość na taki sam czas ? Pozdrawiam J.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeżeli farbujesz ciagle tym samym kolorem, to nie ma sensu na całe, na pełen czas trzymaj na odroście i tylko na 5-10 min malaks na całość

      Delete
    2. A jak pofarbować TYLKO sam ODROST bez malaksu na długości? bo na długości mam strasznie zniszczone i nie chciałabym ich katować nawet 5-minutową emuglacją. Jak to zrobić? naładować na długośc olejku czy odżywki przy spłukiwaniu odrostu?
      A i co sądzisz o farbach ALTA MODA?

      Delete
    3. nie znam ich. ponoć są spoko. a czym się obecnie farbujesz? może za mocna farba? może zetnij zniszczone włosy?

      Delete
    4. Sorrki,ze sie podlacze..Ale farby Alt moda sa bardzo dobre i tanie;)Farbowalam wlosy mojej siostrze odcieniem 7.3,oraz moja mame odcieniem 9:)Obydwie zachwalaly efekt.

      Delete
  6. Dla mnie ten kolor jest taki bardziej w tonacji "lenia pszenica" niż miód, aczkolwiek efekt ładny.
    I teraz mam pytanie, bo w takim kolorze, jaki uzyskałeś na modelce to ja mam brwi i chciałabym je przyciemnić do średniego blondu. Jaką farbą mogę to zrobić, żeby wyglądało to w miarę naturalnie i nie za ciemno, bo swoje naturalne mam jasne włosy i nie chcę zbytniego kontrastu. Doradzisz coś?
    Angelika

    ReplyDelete
    Replies
    1. kup jakąs farbe o odcieniu średniego blondu, ale tonującą farbę np palette color shampoo średni blond. trzymaj 10 min

      Delete
  7. Aż chce się dotknąć tych włosów, wyglądają na takie gładkie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bo superowa prostownica no i farba dodaje blasku :P

      Delete
    2. skarbeczku, cóż to za prostownica? ;>

      Delete
  8. Jak zawsze mistrzostwo! ! Piękne lśniące włosy

    ReplyDelete
  9. Niesamowita metamorfoza :D . Andy , rośnie nam mistrz świata we fryzjerstwie :D . Hmm a doradziłbyś mi jak zakryć czerwone włosy . Farbowałam od roku na czerwony moje włosy farbami poczawszy od 7,66 a skonczywszy na 5.66 przez ostatnie 3 miesiące . Chciałabym uzyskać brąz na poziomie 5 i 6 bez prześwitów czerwieni . Co powinnam w takiej sytuacji zrobić jakiej farby użyć . Pozdrawiam Ewelina F.

    ReplyDelete
    Replies
    1. generalnie czerwień na poziomie 5 juz jest ciemna więc sugerowałbym rozjaśnić do poziomu między 8 a 7, powinna wyjść marchewa i nałóż na to popielato naturalny ciemny blond. coś a'la majirel 6.07 na wodzie 4,5% (zmieszaj 3% z 6% albo rozcieńcz samą 6%) . z tego co patrzę to niestety 6.07 jest tylko w USA dostępny więc ebay i zamawiasz, ale w polsce jest 6.0 majirel i on wyjdzie po prostu cieplej. ale dobrze pokryje.

      Delete
    2. Dziękuję , będę próbować :)

      Delete
    3. Hmm ten odcien 6.07 Majirel to jak patrzylam w probniku Majirel to metliczny odcien,co Loreal ma na mysli poprzez"metaliczny"??Nie wyjdzie zielono chlodny blond z lekko oliwkowa poswiata??

      Delete
    4. 7 to zieleń, a zielenią niwelujemy czerwień :)

      Delete
  10. co sądzisz o farbach Syoss?

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozjaśniacze mają spoko, mixing colors są chujowe, podstawowa seria baseline jest nietrwała ale wychodzi ładnie, oleo intense jest takie sobie, na pewno lepsze od innych olejowych farb.

      Delete
  11. Andy jak wyjdzie farba Londa bezowy blond 38 na siwiznie 100%(siwki biale jak snieg),pokryje je calkowicie??Anna

    ReplyDelete
    Replies
    1. na niższej wodzie, 3% powinna złapać na jasny beżowo perłowy blond

      Delete
  12. czesc andy.chcialabym przyciemnic troche wlosy.byly juz kilka razy przyciemniane u fryzjera ale nie wiem jakim poziomem.teraz mam 8-9.chcialabym zrobic mokka matrixa.mysle nad 8m.czy nie wyjdzie zbyt ciemno?chcialabym jasny blond ale nie ciemny i nie platyne.a czy 8m z woda 9% rozjasni dobrze odrost z poziomu 5?pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. myślę ze będzie ok. na odrost 9% na całość 3%

      Delete
  13. A kiedy recenzja dekoloryzatora uber? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak zrobię dekoloryzację, na którą na chwilę obecną nie mam czasu bo coś mi wypada w każdym tygodniu. ale będzie na pewno choćby miała być w lato

      Delete
  14. Andy od okolo 2tyg wypadaja mi bardzo intensywnie wlosy i zaczyna mnie to niepokoic.Wlosy zauwazalnie sie przerzedzily,poza tym martwi mnie gdy podnosze z podlogi cala ich mase:(Czy nie wiesz moze jak sie uporac z tym problemem??Łykam w zasadzie od zawsze jakies zestawy witamin i mineralow,do tego staram sie dobrze odzywiac i jesc sporo warzyw,uprawiam tez sporo sportu...a jednak wlosy leca jak szalone.Obilo mi sie o uszy jakies"sezonowe wypadanie wlosow"ale nie wiem ile w tym prawdy?!.Anna

    ReplyDelete
    Replies
    1. no jeżeli odzywiasz się prawidłowo, bierzesz witaminy, to wiosna jest dobrym powodem dla którego wypadają włosy, a wcześniej na wiosnę tez wypadały? są inne możliwości, takie jak stres albo coś masz nie tak z hormonami lub może jesteś chora, warto zrobić badania nawet profilaktycznie, jeżeli nie to, to nie wiem, może coś zmieniałaś w przeciągu tego czasu co zaczęły wypadać? zrobiłas z nimi coś innego niż do tej pory?

      Delete
    2. Nie przypominam sobie aby wypadaly tak kiedykolwiek szczerze powiedziawszy:(Zakupilam wczoraj szampon radical i do tego wcierke rowniez tej samej firmy.Mam nadzieje,ze to moze choc troche pomoze.Jesli nie przejde sie faktycznie do dermatologa i zrobie badania profilaktyczne,tak jak radzisz.Anna

      Delete
    3. kup maskę biowax na włosy słabe i wypadające i spray z seboradinu z czarnej rzodkwi

      Delete
  15. Dziekuje Andy za cenne rady:)Anna

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok ;) spróbuj i powiedz jeśli zrobisz badania czy coś wyszło i jak sie z tym uporasz to daj znać :)

      Delete
  16. Witaj,potrzebuje pomocy.. Z jiasnego blondu polaczonego z miodowym balejazem chcialam przejsc do bardzo jasnego blondu.Uzylam garniera bardzo jasny bezowy blond i wyszedl ciemny,mysi blond..Co z tym zrobic,nie chce rozjasniac wiec czy moze polecasz jakas farbe drogeryjna ktora rozjasni to do piaskowego/miodowego blondu?;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. 9.13 uzyłaś powiem Ci że to zejdzie na pewno bo garnierki trwałe nie są, ale jak chcesz rozjasnić to palette B9 połóż na 50 min

      Delete
  17. A czy znasz jakieś jasne czekoladowe blondy, które wychodzą w miarę naturalnie? Wyczytałam, że to numeracja typu 9.36 - złocisto-czerwony/mahoniowy? tylko nie wiem, które to są te czekoladowe blondy, bo w Rossku takich nie ma, a stwierdziłam, że taki czekoladowy blond zlikwiduje lekką poświatę oliwkowego koloru, jaki wyszedł mi po garnier color naturals 8 - kilka osób mi powiedziało, że mam taką poświatę właśnie. Myślisz, że czekoladowy blond zadziała? i gdzie go szukać?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dość dziwne numeracje, ale ze sklepowych mysle mogłabyś uzyć Palette B9 i dodać odrobinę K8

      Delete
    2. dzięki ;**************

      Delete
  18. Hej, a ja mam takie zapytanie jaką farbę (nie koniecznie drogeryjna) mogę położyć na włosy wcześniej farbowane blondem poziom 8 który wyszedł dość ciepło (podrudawo) końce jaśniejsze a chciałabym uzyskać blond trochę jaśniejszy czyli poziom 9 może być ciepło/miodowo byle nie rudo, a dodam że moja natura to taki średni brąz. I ewentualnie z jakim % wody. Dziękuję za odp. SYLWIA

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak chcesz zejść o 2 poziomy i to chłodząc kolor. to z farb, mało jaka to zrobi, a jak już to proponuję zmieszac ze sobą Palette C10 i A10 razem. powinny coś zdziałać i ochłodzić. z fryzjerskich raczej nie rozjaśnią farby

      Delete
    2. Dziękuję za odpowiedź:) Będę w takim razie kombinować...Pozdrawiam SYLWIA

      Delete
    3. Andy jeszcze jedno...czy te farby mam zmieszać 1:1?

      Delete
    4. Bardzo dziękuję za pomoc. Zrobiłam dokładnie jak proponowałeś i wyszło bardzo dobrze. Jestem MEGA zadowolona:* SYLWIA

      Delete
    5. Kondycja niczego sobie:) Na pewno włosy nie są w pogorszonym stanie. Ogólnie mam trochę przesuszone po wcześniejszych zabiegach ale zaopatrzyłam się w zestaw "czarny" Gliss Kur;) Sylwia

      Delete
    6. jak masz przesuszone to nawilżaj, czarny gliss jest regenerujący więc nie nawilży Ci włosów.

      Delete
    7. Ok, a co możesz polecić do nawilżania?

      Delete
    8. biowax oleje, garnier fructis oleo repair, loreal elseve total repair extreme

      Delete
    9. Dziękuję;*

      Delete
  19. witam moze pomozesz...mam za jasne wlosy blond chcialabym wlasnie cos w kolorze miodowego blondu nawet takiego jak dziewczyn na zdjeciach kupuje ciemniejsze blondy ale nie wychodza ... co mam zrobic

    ReplyDelete
    Replies
    1. moze masz przejaśnione włosy i używasz farb bez wcześniejszej pigmentacji, ze zbyt silną wodą

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...