Search

Content

Saturday, April 19, 2014

Natalia zimny blond 9.1

Hej, dawno nie pisałem i teraz posty będą rzadziej, ponieważ zacząłem pracę we Wrocławiu co pochłonie znaczną ilość mojego czasu. Ale nie zapomnę ani o blogu ani o was :*
Dziś Natalka z chłodnym blondem 9.1 z affinage z woda 6%, zaczynałem nakładanie farby od odrostu naturalnie, następnie na środkowy odcinek włosów a na końcach był malaks na kilka minut. Naturalny odrost 7, niestety zagapiony Andy nie zrobił zdjęcia "przed" ale pochwale się efektem "po"




OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO
TERAZ RÓWNIEŻ MOŻECIE SIĘ ZE MNĄ UMAWIAĆ NA WIZYTY W SALONIE WE WROCŁAWIU.


Życzę wesołych świąt wszystkim czytającym tego bloga :) 

37 komentarze:

  1. fajny efekt, bardzo naturalny ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiem, lubię uzyskiwać naturalnie wyglądający kolor :) dzięki :*

      Delete
  2. piękny efekt ;)

    ReplyDelete
  3. Pracujesz w jakimś salonie fryzjerskim czy w zupełnie innej branży? Bo dzisiaj takie czasy, że wiesz, czasem trzeba robić to, co niezbyt się lubi (ja tak mam akurat), no ale może Tobie się udało ;). Oby ;) z tymże się cieszę, że masz pracę ;)
    Efekt piękny po prostu, jak zwykle, kochany !
    Lena.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak w salonie, nigdy bym nie pracował w zawodzie jaki mnie nie pasjonuje bo co to za radość z życia?

      Delete
  4. hej hej, jakie możesz polecić ciepłe blondy? ale nie żółte tylko takie naturalnie ciepłe jakieś ładne, bo kupiłam loreal preference 8,3i wyszły mi autentycznie ŻÓŁTE włosy, a chcę naturalnie ciepły blond. Nie żółty i nie cytrynowy.
    Weronika

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie potrafię sobie wyobrazić jak 8.3 może wyjść żółto :o zależy na jaki kolor go nakładałaś?

      Delete
    2. hej hej, no w szoku jestem, że już mi odpisałeś ;-))))))))))))) dzięki za to wielkie ;-)))))))))). Naprawdę wysżło mi to jakoś tak żółto-cytrynowo - nakładłam na swoje naturalne włosy - są one takie nie wiem, coś jak te włoski u fryzjera pod numerami 9 a czasem 8 - zależy, jakiej firmy mają te swoje palety, ale częściej to chyba 9, bo są jasne. I nałożyłam to 8.3 z preferenca i wyschły mi włosy i miałam...cytryniaste, okropne bleeee, zawiodłam się na lorealu, beznadziejny kolor a chciałam ciepły (żeby ożywić ten mój odrobinkę) naturalny ładny blond. i masz.

      Delete
    3. pokaż zdjęcie bo nie uwierzę..... 8.3 to za ciemny poziom na "cytrynę"

      Delete
  5. Andy, ja również bardzo interesuje się fryzjerstwem. Chciałabym pracować w salonie fryzjerskim, najlepiej jako osoba od koloryzacji, bo to uwielbiam, ale nie mam wykształcenia fryzjerskiego (skończyłam LO na prfil. mat-fiz). A Ty skończyłeś coś fryzjerskiego ze ,pracujesz w salonie? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, mam za sobą to co Ty :) poszukaj jakiś szkoleń najlepiej w dobrych salonach. skąd jesteś?

      Delete
    2. Po maturze jadę do Wrocławia studiować. Chciałam wieczorowo, by w dzień móc pracować.

      Delete
  6. Andy a mozna wziac do Ciebie do pracy wlasna zakupiona farbe Alfaparf 11.11 i wlasny utleniacz 12%??Czy pracujecie tylko na salonowych produktach??Anna

    ReplyDelete
    Replies
    1. A na jakich farbach pracujecie jesli mozna wiedziec??Anna

      Delete
    2. E no to nie zacheciles mnie..:P Anna

      Delete
    3. a czym mam Cie zachęcić innym? myślałem, że ja wystarczę :D

      Delete
  7. Efekt SUPER , jak zawsze :) a Tobie gratuluję znalezienia pracy.Spełniaj się!!!

    ReplyDelete
  8. Witam, piękny kolor... mam pytanie (mam nadzieję, że odczytasz) - co wyjdzie mi gdy nalożę Alfaparf 9.1 z oxy 3% (czy z takim niskim oxydantem w ogóle zadziała)... chciałabym uzyskać popielaty blond... odrost mam rownież na poziomie 7, wlosy blond na poziomie 10. planuję zrobić "ombre" - nałożyć farbę na ok 5 cm od góry i przeciągnać na kilka pasemek. ost mialam robione to samo przez fryzjerkę i również zastosowała oxydant 3%. będę ogromnie wdzięczna za pomoc. pozdrawiam serdecznie, Zuzanna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. powinno wyjśc zimno i fajnie ale jak przeciągniesz w dół to wyjdzie szaro

      Delete
    2. Dziękuję, bardzo mi pomogłeś, bo kompletnie się na tym nie znam i nie wiedziałam czy ryzykować... w sumie chodzi mi o takie zimną, trochę ciemniejszą górę :) a w dół przeciągnę na folii po kilka pasemek... mam nadzieję, że wyjdzie! pozdrowienia

      Delete
    3. a właściwie po co stosować oxydanty tak wysokie skoro niższe dają kolor taki jak na próbniku...;)

      Delete
    4. no ale nie na naturalnym. 3 rozjasnia tylko leciutko. 12% 4/5 tonów ciągnie, jak chcesz z szatynki zrobić sie blą to lecisz wysoką wodą , albo rozjasniaczem

      Delete
  9. :) Mam ost pytanie - czy farbę alfapart mogę bez problemu zastosować z folią? chodzi o kilka pasemek na długosci przy kazdej partii wlosów?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wydaje mi się że tak ale powinnaś wiedzieć na jakiej wodzie i jaki odcień, bo chcesz przyciemnić je rozumiem?

      Delete
  10. Hej :) wyszlo super - trzymalam chyba trochę za długo, bo ok 45 min. wyszlo mocno szaro, ale kolor bardzo ladny, po 4 myciach jest super. przyciemniona góra i lekkie popielate refleksy na calosci... w końcu dobrze się czuję z odcieniem jaki mam na glowie...
    Dobrze, że w końcu na to wpadłam, bo całe lata męczyłam się farbując włosy farbami super rozjaśniającymi i zawsze nie byłam zadowolona z odrostu, bo był nienaturalnie jasny i podchodzil pod rudy (to chyba problem większości farbowanych blondynek).
    Wydaje mi się, że (i tu znowu pytanie, co o tym myślisz) jeśli będę nakladać farbę każdorazowo na odrost (przyciemniając go do popielatego ciemnego blondu - coś ala ombre) to po czasie i tak będzie mi się on wymywal na blond i przy nast farbowaniu znowu tylko odrost więc wraz z tym jak wlosy będą mi rozsły i tak na dlugości będzie blond (ten wymyty)...nie wiem czy udalo mi sie to dobrze wytlumaczyc...ale mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi...
    ost pyt ile najlepiej trzymać farbę z oxydantem 3%, bo chyba 45 min to troszkę za dlugo?
    Jeszcze raz wielkie dzieki za odew i pozdrowienia, Zuźka ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. farbę trzymasz tyle ile zaleca producent bo przez pełen czas pigment się rozwija.
      to co zrobiłas teraz ma prawo sie wymyć ale jak będziesz robiła swoje odrosty na nowy kolor to juz nie powinno

      Delete
  11. Cześć.Czy ten kolor farby wpada w ciepłą nutę? Czy ma w sobie coś ze złota? Czy odrosty były najpierw rozjaśniane? pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. no przecież 9.1 to sam popiel jak ma mieć ciepłą nutę? nie rozumiem
      włosy Natalii nigdy nie były rozjaśniane przeze mnie, napisałem ze nakładałem na naturalny odrost.

      Delete
  12. Hey. Napisze tak... jesteś genialny ! Ja od lat marzę o takim kolorze włosów. Bardzo żałuję , że nie mieszkam bliżej bo byłabym Twoją stałą klientką :) a teraz do rzeczy ;) swój kolor naturalny mam bardzo jasny blond i nie ukrywam ze bym wróciła do niego ale szlag mnie trafia z tym odrostem. Teraz na włosach mam poziom 10 i jestem ciekawa czy mocno będą szare jeśli bym zrobiła tą 9.1 po całej długości ? Chce je trochę przyciemnic . Pozdrawiam serdecznie Gosia

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...