Search

Content

Monday, April 21, 2014

Tropikalny brąz Justynki

Pamiętacie Justynkę i jej ciemny blond? TUTAJ przypomnienie (a TUTAJ i TUTAJ pozostałe posty z udziałem Justyny)

Tym razem Justyna do mnie powiedziała, że na wiosnę chyba chce ocieplić kolor. Więc zdecydowałem że zrobimy dwa kolory, jeden podstawowy i drugi który będzie w formie końcówek ombre i na grzywce. Kolorem podstawowym była mieszanka 5,01 z odrobinką 6,652, na końcówki i większość grzywki został położony sam odcień 6,652. wszystko na wodzie 3% i czas trzymania 20 min.


Kolor włosów przed koloryzacją :
i po koloryzacji:


Kolor na żywo jest dużo bardziej nasycony refleksami i mahoniowym tonem. żałuję, że aparat tego nie odda.

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO
TERAZ RÓWNIEŻ MOŻECIE SIĘ ZE MNĄ UMAWIAĆ NA WIZYTY W SALONIE WE WROCŁAWIU.


22 komentarze:

  1. Chciałbym zobaczyć, jak w Twoim wydaniu wychodzą rudości - jest na to szansa? Kolor kuszący, ale rzadko komu udaje się stworzyć coś podobnego do naturalnego. Zawsze dominuje efekt "sztucznego" efektu lub zbyt intensywnego nasyconego pomarańczą.

    ReplyDelete
  2. Znalazłam piękny odcień farby Luo Color z Loreala, jednak zawsze przed koloryzajacją rozjaśniam włosy na 3% wodzie rozjaśniaczem. Czy po rozjaśnianiu mogę położyć Luo na 3% wodzie czy lepiej na tej 7,5?

    ReplyDelete
    Replies
    1. raczej możesz na 3%, a jaki to odcień?

      Delete
    2. Odcień 9.21.

      Delete
    3. masz jeszcze odcienie p01 który jest popielaty i p02 ktory jest perłowy obydwa chłodzą ładnie kolor po rozjaśnieniu, obczaj je

      Delete
  3. Hej :) zapuszczam włosy i farbuję na rudo, z tym że kolor jak wiadomo szybko się wypłukuje i za każdym razem nakładam farbę po całości włosów by go odświeżyć. Mimo,że w temacie rudości siedze od lat to zastanawiam się czy jest jakiś sposób by kolor wychodził równomierny bez potrzeby męczenia długości włosów? Mogę zapytać w jakim salonie we wro przyjmujesz? jestem z Wrocławia ale przyznam,że boję się fryzjerów...oglądasz 'ostre cięcie' ;)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. a jakie masz naturalne włosy? w jakim są stanie? jakiej farby używasz i na jakiej wodzie %? jakich kosmetyków używasz po farbowaniu? wydaje mi się że spokojnie przy kolorze rudym jak chcesz mieć długo intensywny kolor wystarczy robić odrosty normalną farbą, a jedynie zapienić ją na wilgotnych włosach na 5-10 min przed końcem spłukiwania farby na całości, albo połóż delikatniejszą farbę w tym samym odcieniu na całe włosy na niskiej wodzie, albo używaj odżywek zawierających pigment w Twoim przypadku miedziany.

      jakbyś zgadła, pracuje w Pracowni Fryzur Andrzeja Wierzbickiego :)

      Delete
    2. wow :) jestem stałą 'oglądaczką' tego programu i maniakiem włosowym :D a jak cenowo wygląda mniej więcej koloryzacja u Ciebie?

      Co do moich włosów. Szukam od lat farby rudej idealnej, testowałam WSZYSTKIE opcje drogeryjne, od dłuższego czasu jadę na profesjonalnych, używam ce ce 8/45 na 6 proc. albo loreal luo color 7,40( na 7,5%) ta druga jest prawie moim ideałem ale robi takie 'refleksy' które są jakby trochę na siłę, żółtawe, marzy mi się taka rudy marchewkowy równomierny..Moje naturalne włosy są mysim blondem na poziomie 7. Ogólnie o włosy dbam więc są w dobrym stanie. Teraz odbyłam nieudany eksperyment z farbą by fama kolor 7,40I miał być ładny marchewkowy rudy a wyszło żółtawo a od połowy długości buro :S mam nadzieję,że luo złapie teraz mi to normalnie, zrobię całość a następnym razem tak jak piszesz tylko odrost...

      dziękuję za odp :))

      Delete
    3. napisz na meila do mnie.

      a co do koloru, to jest własnie urok luo że daje refleksy, myślę, że powinnaś odświeżać kolor niższą wodą, nie 7,5% na całości ale np 4,5%, albo jak pisałem odżywkami koloryzującymi.

      Delete
    4. Mail poszedł właśnie :)

      A jakie odżywki koloryzujące polecasz? Do odświeżania koloru używam venitę w tubce, tą pseudo hennę i w sumie fajny efekt robi, ale mógłby być bardziej marchwiowy ;D

      Delete
    5. ona działa jak zwykła szamponetka.
      np kemon kroma-life to taka odżywka z pigmentem już.

      Delete
  4. Ładny soczysty kolor, świetnie pasuje modelce !

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale uparcie przez ostatnie lata chciała chłodny :P

      Delete
  5. a w salonie zajmujesz się tylko koloryzacją czy upięcia i strzyżenia tez wykonujesz? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dążę do zajmowania się głównie koloryzacją

      Delete
  6. co powiesz o farbowaniu włosów na olej, np. kokosowy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie bo to utrudni wniknięcie farby do włosa.

      Delete
  7. O, matko, Andrew, to gratulacje dla Cb, skoro pracujesz u TEGO gościa. On jest mega profesjonalny, więc podwójne gratulacje. OMG, Andrew będzie w Ostrym Cięciu!!! Kiedy??????
    Fanka

    ReplyDelete
    Replies
    1. a pewnie że jest profesjonalny :) nie no ja nie będę :P uspokój emocje :*
      to miłe :* Pozdrawiam

      Delete
    2. Nie będziesz??? Ojej, to szkoda, bo ja już koleżankom powiedziałam, że będziesz ;( No trudno, ale i tak bym się nie zdziwiła, gdybyś w tym programie występował jako jeden z "jurorów" i równie drastycznie oceniał brak umiejętności co niektórych fryzjerów. Coś czuję, że tak się stanie. Za jakiś czas ;-))) Ale ja może napiszę @ do tego Pana i poproszę, żeby Cię ze sobą zabierał na takie wyprawy i żeby ten program rozszerzyli i akcentem końcowym byłaby .... "koloryzacja w wykonaniu Andy'ego".

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...