Search

Content

Wednesday, April 23, 2014

Z czerni w karmelowe ombre

Witam, dziś zaprezentuję metamorfozę Martyny z czerni z karmel.
Martyna farbowała ciemnymi brązami dość długo (naturalny kolor-3), ostatnio zaczęła jaśniejszymi co dało efekt jaśniejszych odrostów co widać na zdjęciu "Przed"

Zastosowaliśmy rozjaśniacz Syoss 13-0 (2 sztuki) jeden poleciał "na golasa" na końcówki oraz refleksy, natomiast drugi jako kąpiel rozjaśniająca na całą resztę z wyjątkiem jasnej nasady.
Po rozjaśnieniu uzyskaliśmy coś takiego:
Dużo rudości, po tym odczekaliśmy 2 dni (ze względu na święta i brak czasu obu stron) i stonowaliśmy mieszanką 5.01 + 6.117 na 3% (pełen czas koloryzacji od nasady do połowy długości oraz malaks na 5 min na całej długości).
Włosy podcięliśmy na dłuższego boba przy czym z tyłu poleciały 3 cm z przodu około 1cm.
Efekt po całej zabawie:



Co wy sądzicie o końcowym efekcie? Podoba się? :)


OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO
TERAZ RÓWNIEŻ MOŻECIE SIĘ ZE MNĄ UMAWIAĆ NA WIZYTY W SALONIE WE WROCŁAWIU.



17 komentarze:

  1. Tutaj najbardziej podoba mi się rodzaj cięcia. Dłuższe pasma przy twarzy dodają charakteru :)

    ReplyDelete
  2. Andy nagraj kiedyś filmik krok po kroku jak zrobić takie ombre;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. juz byłem o to proszony wiele razy, nie mam kamery aktualnie ani czasu

      Delete
  3. a mi się tak średnio podoba szczerze mówiąc, jak dla mnie kolor jest trochę za jasny dla urody modelki a włosy niestety ucierpiały co widać :(.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kto co lubi :)
      no ucierpiały, rozjaśniacz to nie maska regenerująca, ale coś za coś. nie możemy się ograniczać "bo włosy sie zniszczą" ...zniszczą sie to odrosną, a czemu mamy sobie odmawiać przyjemności?

      Delete
    2. No a po zabiegach keratynowych ( nie prostowania keratynowego ) odżywiania keratynowego po 6 mscach moja fryzjerka mówiła, że włos prawie jak nowy.

      Delete
  4. Mi się podoba kolor po kąpieli rozjaśniającej. Ostateczny efekt za ciemny jak dla mnie i bardzo zbliżony do foto 1 - miała ciemne, nadal ma ciemne, tylko, że z refleksami. Byłam dziś w Rossmannie i przy Garnier Color Sensation widziałam etykiety "cena na do widzenia", ale było to przy kolorze 8.0 i 7.0 i 9.13. Co to oznacza? Jakieś zmiany?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, termin ważności pewnie sie kończy tym odcieniom :P musza wyprzedać albo wyrzucą do śmieci.

      nigdy! kolor przed był prawie czarny, taka ciepła czerń (albo bardzo ciemny brąz bo jednak czerń to czerń) a teraz ma poziom 5, zatem 3 tony jaśniej niż wcześniej

      Delete
  5. Pieknie przeprowadzona koloryzacja oraz ciecie:)Jak zwykle z reszta:-D.Ps:jak tam Andy sie pracuje w nowej pracy,zadowolony??Aha...kiedys radzilam sie Ciebie w sprawie nasilonego wypadania moich wlosow.Po badaniach okazalo sie,ze musze przyjmowac zelazo i cynk poniewaz mam niedobor ich w organizmie.No i dodatkowo zaczelam pic siemie lniane oraz pokrzywe+wcieram" koncentrat Radical Med "przeciwypadaniu :/Oby to pomoglo bo bede chyba niedlugo juz lysa:-(Anna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, może to są przyczyny, jeśli tak to życzę powrotu do zdrowia (włosowego zdrowia) no ale efekty zobaczysz myślę za miesiąc najszybciej jakieś wyraźne

      Delete
  6. Hej Andy, jeśli znajdziesz chwilę, proszę odpowiedz na moje pytanie. Farbowałam mamie włosy (poziom 6) joanną proffesional 8 z domieszką niebieskiego mixtonu (włosy mają tendencje do rudzenia). Zawsze było ok. Tym razem włosy szybko zaczęły robić się mocno fioletowe. Postanowiłyśmy po 20 min zmyć farę. Włosy miały kolor ciemnego granatu. Mama kilkakrotnie wyszorowała je szamponem przeciwłupieżowym - nic to nie dało. przeprowadziłyśmy więc pięciominutową kąpiel rozjaśniającą. Teraz włosy są lekko żółte, bardziej rude. Chciałam dziś kupić jakąś farbę która to zakryje - niestety w hurtowaniach nie znalazłam nic popielato- opalizującego i kupiłam w końcu szlachetną perłę i gołębi popiel. chciałabym stonować to co wyszło po kąpieli - nie wiem tylko z jaką wodą. Nie zależy nam na jakiś super jasnych włosach, więc może spróbowałabym z wodą 6%. Nie wiem tylko, czy tak niska woda pokryje te rudości (bo żółte są raczej bardzo jasne). Niestety nie mogę podesłać fotografii - nie mieszkam z mama i nie mam jej pod ręka. Jeśli możesz pomóc, za wszelkie sugestie będę bardzo wdzięczna. anka

    ReplyDelete
    Replies
    1. 3 albo 4,5%
      granat musiał wyjść ze zbyt dużej ilości mixu a jego dajemy ODROBINĘ !

      Delete
  7. Wow efekt świetny !!!!!!!!!

    ReplyDelete
  8. Cześć. Mam INNE pytanie - czy gdybyś był dziewczyną to przy swoich parametrach twarzy (z foto wnioskuję, że jesteś posiadaczem wysokiego czoła) i miałbyś urodę podobną do aktualnej to zdecydowałbyś się na grzywkę? czy wgl podobają Ci się grzywki? BO ja mam wysokie czoło i: na foto z grzywką wyglądam ok, aczkolwiek 5 lat starzej niż bez, z kolei bez grzywki na foto od razu rzuca się w oczy moje wysokie czoło i każdy, kto je ogląda rzuca tekst: " dziewczyno, zrób sobie jakąś grzywkę", ale gdy zrobiłam to w realu każdy mi mówił, że z grzywką wyglądam niezbyt, no i starzej jakoś. Ja osobiście źle się czuję z grzywką (miałam taką na skos/bok i po prostu mi przeszkadzała), zaś grzywka na prosto odpada zupełnie. gdy tak patrzę na gwiazdy to taka Anna Mucha ma wysokie czoło i grzywki nie nosi, to samo Doda (a stylistów chyba mają i jakoś grzywek im nie sugerują). Szulim też ma chyba wysokie i uważam, że w jej przypadku grzywka też ją postarza. No i nie wiem już sama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. może nie miałaś po prostu zrobionej jej nigdy dobrze? ja też Cie nie widzę to nie moge nic ocenić. co do mojej osoby. ja kocham grzywkę, bylem zmuszony zmienić fryzurę przez stan włosów i teraz po prostu nie nadają się do nie stawiania ich do góry.

      Delete
  9. Cześć , mam pytanie , planuję przyciemnienie włosów z takiego rudego (poziom 7) robionego jako kąpiel rozjaśniająca później tonowanego 3/0 i obecnie mam taki rudy jasny brąz (coś takiego jak ma modelka na 2 zdjęciu na końcówkach ) i moje pytanie brzmi czy uda się mi taki kolor przyciemnic do bardzo ciemnego brązu bo taki mam naturalny - zastanawiam się nad color touch 2/0 lub 3/0(ten wyglada naturalnie) i zrobić go na wodzie z imperity 3% czy rozcienczyć oryginalną "4 touch Plus"? A może tutaj będzie potrzeba użycia mocniejszego środka ? Nie chcę za bardzo zniszczyć włosów (mam 10 cm) odrostu w kolorze naturalnego bardzo ciemnego brązu. Proszę o radę:) Hanna

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...