Search

Content

Sunday, May 25, 2014

Magenta Red Violet Hair :3

Witajcie, Dziś zaprezentuję efekt na włosach M.ORTYCJI, która do tej pory farbowała wyłącznie mieszanką pianki koloryzującej czerwonej z dodatkiem gencjany, o czym pisała TUTAJ.
Teraz położyliśmy jej na całość (rozpoczynając aplikację od odrostu który jest naturalnie ciemnym blondem i był dość spory!) mieszankę farb rozjaśniających dodatkowo nadających mocnych czerwonych tonów z serii B.red od Affinage na wodzie 6%. Odcienie Magenta+Red Violet:
Włoski przed:

Przed farbowaniem suche i dość cienkie włosy Dzika zostały podcięte o jakieś 10cm na równo.
A oto efekt :





A po drodze poszlimy na watę :v


nie, nie wzięliśmy po 2 waty dla siebie, mieliśmy po jednej ale gdy jedno trzymało, drugie robiło zdjęcia :D


Efekt bardzo nam się podoba, mam nadzieję, ze M.Ortycja długo ponosi nowy kolor a w planach mamy jeszcze niebieski oraz pastelowy róż!

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO
TERAZ RÓWNIEŻ MOŻECIE SIĘ ZE MNĄ UMAWIAĆ NA WIZYTY W SALONIE WE WROCŁAWIU.


34 komentarze:

  1. ale na tych zdjęciach jeszcze mam wrażenie, że trochę przekłamany ten kolor :D choć oczywiście pewnie od światła zależy...
    no i dzięki jeszcze raz :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. no w każdym świetle pod innym kątem ten kolor wygląda inaczej i to jest piękne ;d

      Delete
  2. a, i trzeba było wkręcić, że tacy jesteśmy pazerni i wzięliśmy PO dwie waty :D

    ReplyDelete
  3. Mój ulubiony fryzjer jak zwykle robi cuda <3

    ReplyDelete
  4. Mój ulubiony fryzjer jak zwykle robi cuda na włosach <3

    ReplyDelete
  5. Super smakowity kolor. Włosy bardzo odżyły i wyglądają ślicznie.

    ReplyDelete
  6. Andy swietny efekt.Kolor nie wyglada juz jak jakies gencjanowe popuczyny:/.Mam rozjasnione blond wlosy ale juz troche pozolkle.Chcialam zapienic wlosy farba Alfaparf Alt moda kolor 9.1 bardzo jasny popielaty blond.Utleniacz w opakowaniu tej farby to 9% czy powinnam go rozcieczyc o polowe czy klasc na 9%??Czy ten popiel moze wyjsc zielony??

    ReplyDelete
  7. Czy rozjaśniacz Vincent Ledier (zielony) i oxydant ( 6% ) poradzą sobie z moimi włosami na tyle, żeby po rozjaśnieniu i zastosowaniu Garnier colour naturals 10 uzyskać podobny do tego efekt:

    https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/t1.0-9/10338752_1422815351327650_333243196618585899_n.jpg

    moje obecne zdjęcie w różnych oświetleniach: http://i.imgur.com/39HkZnD.jpg

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem, zależy do jakiego stopnia Ci rozjaśni. Najpierw rozjaśnij potem pomyśli sie jaką farbę nałożyć

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. A przy okazji...gdzie we Wrocku stacjonujesz? Bo napisałeś, że wizyty w salonie, ale jakim to już informacji ni mo. :D
      Btw - To znów ja, tylko z innego konta.

      Delete
  8. http://untitled-magazine.com/online/wp-content/gallery/pixie-cuts/jennifer-lawrence.jpg chciałabym mieć taki kolor. Doradzisz jaka farba by tak wyszła (numerek/numerki)? Chodzi mi o profesjonalne. (tez mam krótkie włosy, podobne do tych ze zdjęcia).

    ReplyDelete
    Replies
    1. widać, że Jenn miała rozjaśniane rozjaśniaczem

      Delete
  9. witam Cie Andy.mam prosbe .doradz cos:) obecnie mam wlosy farbowane revlonem 1031(rozjasniajaca ).chcialabym wejsc na poziom 8.mysle o cieplych bezach.8,31 8nb alfaparf.odrost 6/5.czy na 9% wodzie np majirel 8.31 wyjdzie ladnie odrost?czy bedzie rudo?czy lepiej polaczyc 8,31 z 8? a majirel to dobre farby?czy lepiej uzyc innej?pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. może być majirel, ale zrob pigmentację i połóż 8.13 na odrost na 9% a na całość 8.3 albo 8.23 na 3%. odrost i tak ma prawo wyjść cieplej.

      Delete
    2. Dziekuje:) juz zamówiłam farby. Powiedz mi tylko czy na ciemnym odroscie 5/6 ciepły zlocisty blond wyjdzie? Np poziom8/9. A na ciemnym odroscie jaki kolor jest łatwiej uzyskać złoty czy zimny popielaty?pozdrawiam.

      Delete
  10. Zajebisty kolor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  11. Cześć. ja mam ogólnie załamkę, bo mam naprawdę zniszczone włosy przez długoletnie farbowanie (siano, przesusz, itd). Od dłuższego czasu staram się je zregenerować odpowiednimi maskami, używam łagodnych myjadeł i wgl. Ale włosy zniszczone nagle nie staną się zdrowe, tak jak uschniętego drzewa nie da się przywrócić do życia, wiec mam świadomość, że od połowy długości w dół i tak nadają się tylko do ścięcia, jednak nie mogę tego zrobić, bo w krótkich włosach wyglądam fatalnie. Przestałam farbować włosy i te, które odrosły są zdrowe, śliskie i chciałabym mieć takie po całości, więc nie farbuję, tylko hoduję zdrowe, niemniej jednak problem tkwi w tym, że o ile moje pierwsze odrosty miały kolor mojego ciepłego, naturalnego blondu to tak od jakiegoś czasu moje "kolejne" odrosty wyrastają mi coraz bardziej jakieś rude (???) !!! O-M-G!!!!! I im dłuższe ma teraz odrosty tym bardziej robią się rudziste. Moja koleżanka mówi, że to od długiego farbowania i że nawet, jeśli kiedyś miałam ciepły blond złotawy to w ciągu kilku lat kolor się zmienił, zrobił intensywniejszy a ja, farbując, tego nie zauważałam a teraz, gdy odrosty mam duuuże to to wyszło. I co mam zrobic???? Nie chcę i nie zamierzam farbować, bo chcę zdrowe włosy mieć, no ale nie rude przecież ;-(((((((((((((((((((((((((((((((( Czy mój dawny kolor mi wróci?????? chcę mój normalny kolor ;-((((((((((((((
    Karolina

    ReplyDelete
    Replies
    1. po 1 farbowanie nie zmienia naturalnego koloru!, po 2 pokaż jak one wyglądają w ogóle, farbowanie odpowiednie! nie niszczy włosów więc w razie potrzeby możesz farbować z głową. po 3 nie wiem, czy masz zniszczone, czy wysuszone włosy, odpowiednia pielęgnacja może im wiele pomóc, czego obecnie używasz?

      Delete
    2. Początkowo byłam nastawiona na proteinowe maski/odżywki, bo wiadomo, takie są dla zniszczonych (używałam glisskura czarnego, loreal extreme), ale z czasem włosy były coraz gorsze, a wyczytałam, że może to być przeproteinowanie, więc przerzuciłam się na nawilżające (m.in. alterra z granatem i aloesem, odzywka z lidla z gliceryną, pantenolem i miodem). Nie wiem już, czego używać ;-(

      Delete
    3. a spróbuj garnier fructis oleo repair maska albo biowax oleje

      Delete
    4. ten oleo repair z garniera też miałam i znowu klops - włosy "drewniane" jakieś.

      Delete
    5. biowax kup ten z olejami albo do wlosów suchych taki pomarańczowy.

      Delete
  12. Drogi Andy, mogłbyś mi poradzić co mam zrobić ze swoimi włosami? Otóż sprawa przedstawia się następująco: farbuję włosy na perłowy,popielaty blond (poziom 10) odcień na długościach i ogólnie jest ok,natomiast mam problem z włosami od spodu- są paskudnie żółto-rudawe a co najgorsze żadna farba nie chce ich ruszyć :/ No jakby sie zaparły. Mam włosy do ramion,a ten paskudny odcień jest mniej więcej troche dłuższy niż do połowy długości. Dodam, że zawsze zaczynam farbowanie włosów od spodu. Jest na to jakiś ratunek? Bo nie mam już do nich siły.
    Angelika

    ReplyDelete
    Replies
    1. myślę że na te partie możesz kłaść o ton jaśniejszą farbę z mocniejszym stężeniem wody % dodatkowo chłodniejszy odcień

      Delete
  13. może jakiś post o pielęgnacji włosów zniszonych/suchych? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. chciałbym, brak czasu....nie mam nawet kiedy sie ogolić xD

      Delete
  14. Nie zgodzę się tym powyżej, Andy, tj. z Twoją wypowiedzią, bo koleżance chodziło o to, że farbując ciągle nie zauważyła naturalnego procesu przyciemniania się włosów, bo większość z nas miała w dzieciństwie bardzo jasne / jasne włoski a z wiekiem zmieniły zupełnie kolor, ciemniejąc. Ja np. do 10 lat miałam jasny blond a gdy miałam 14 lat to już byłam baaaaaaaaaaardzo ciemną blondynką, więc jeśli ona miała wcześniej jakiś złoty ciepły to możliwe jest, że ciemniejąc poszedł w kierunku rudawego. o to pewnie chodziło.
    Weronika

    ReplyDelete
    Replies
    1. to jest możliwe, że pod wpływem wieku, ale to tez zależy w jakim wieku kto zaczyna farbować, bo samo zmienianie sie koloru od farbowania wykluczone, rudzenie tez odpada, chyba ze , no może ale to dziwne, raczej by robił sie chłodny... jak coś.

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...