Search

Content

Sunday, May 11, 2014

Miedziana Anna :3

Witajcie znów po dłuższej nieobecności. Postaram się wam to jakoś nadrabiać moi drodzy, ale mam mało wolnego czasu dla samego siebie teraz, dlatego też mniej mnie i na blogu. Dziś daję wam mojego rudzielca. Ania z którą przyjaźnię się od....sporego kawału czasu, bo razem byliśmy w klasie w podstawówce, gimnazjum, a w liceum mijaliśmy się przez 4 lata na korytarzu i na fajce za szkołą. Do sedna! Ania była od 2008 roku czarna, dopiero (chyba) 3 lata temu przestała farbować włosy na rok czasu i 2 lata temu zaczęła robić kolory rude, przechodziła przez mahonie, czerwone miedzie aż po dwóch kąpielach rozjaśniających jakie jej zrobiłem, znalazła swój odcień idealny - Mango z L'Oreal.
Starałem się ją co prawda namówić na spróbowanie czegoś fryzjerskiego, ale Ania uparcie stoi przy Mango i zawsze gdy mnie woła na farbowanie, ma zakupione Mango. To pierwszy raz gdy potrzebowaliśmy więcej niż jednego opakowania, bo tym razem użyliśmy półtorej opakowania, co wystarczyło na idealne pokrycie całej długości włosów.
Odrost Ania ma na poziomie między 6 a 5, typowy polski ciemny blond/brąz.

Tak wygląda wypłukana całość:

Po Mango:



Jak wam się podobają włoski mojego rudzielca? :*
 Życzę wam miłej i słonecznej niedzieli!

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO
TERAZ RÓWNIEŻ MOŻECIE SIĘ ZE MNĄ UMAWIAĆ NA WIZYTY W SALONIE WE WROCŁAWIU.


28 komentarze:

  1. Kolor bardzo ładny, jednak z punktu widzenia włosomaniaczki przydałoby się ściąć jakieś 15 cm.
    Nie widzę dokładnie czy przy okazji farbowania coś zostało cięte.

    ReplyDelete
    Replies
    1. zostały, minimalnie, rozdwojone końce i grzywka którą zawsze ciachamy przy okazji. Anna nie należy do włosomaniaczek :P

      Delete
  2. cudowny kolor! a ta dlugosc, marzenie!!

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładny kolor:-) marzę o tak gęsty włosach jakie ma modelka. odcień mango jaki ma utleniacz??

    ReplyDelete
  4. Hello. :) Andy? Powiedz mi proszę jak uważasz, mam naturalne włosy, bardzo się staram je dobrze pielęgnować żeby im nic nie brakowało i w ogóle, dobrze się odżywiam... mimo to w lustrze są takie matowe i tępe; no średnio miękkie są ale nie jest źle. No i moja koleżanka wystarczy, że sobie wrzuci farbę i ma wszystko i blask, i miękkość... i MINIMALNIE dba o włosy. Cholera mnie bierze, dużo czytałam, że naturalne się nie błyszczą tak jak farbowane choćby nie wiadomo co, może coś w tym jest jednak... ~Kitty

    ReplyDelete
    Replies
    1. może używasz nieodpowiedniej pielęgnacji do rodzaju swoich włosów, a nie wiem czego używasz i nie wiem jakie masz włosy. może je przeciążasz?

      Delete
  5. Andy.Może pomożesz ...Jaki kolor włosów ma Holland Roden .Dobrze myślę ,że to złoty odcien? Ale jaki poziom ?Od dawna szukam takiego koloru ,ale wciąz mam zbyt rude niestety:(Może polecisz coś z profesek?Ania

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem kim ona jest.... poza tym, nie wiem jakie masz włosy dokładnie (zdjęcie) no i nie wiem o jakie konkretnie włosy Ci chodzi.

      Delete
    2. Moim zdaniem kolor włosów Holland Roden można uzyskać drogeryjnym Lorealem Preference 7,34 Montmartre Złocistomiedziany kasztan. Ja jej używam i wychodzi mi taki kolor. Nie sugeruj się głupią nazwą kasztan, bo od razu brzmi to "starobabowo". A kolor jest fajny.
      Pozdrawiam Andy`ego, Kasia

      Delete
    3. http://www.aceshowbiz.com/events/Holland%20Roden/holland-roden-2011-teen-choice-awards-01.html a moje włosy farbowane teraz szamponetkami http://pl.tinypic.com/r/255rvis/8

      Delete
    4. przede wszystkim ogromną różnice robi jakość zdjęcia :v bo gdyby nie to to masz nieznacznie głębszy, bardziej brązowy odcień od niej, ona ma faktycznie więcej złota. jakich szamponetek używasz?

      Delete
    5. ostatnio njd paris golden bronze,surya light bronze,ale chce jakąś permanentną na odrosty w tym odcieniu,mam naturalny średni brąz

      Delete
    6. pierwsze słyszę o takim czymś nawet na googlach nie ma nic o tym.
      szamponetka nigdy by nie zrobiła ze średniego brązu taki kolor.

      Delete
    7. No odrosty rozjaśniam ,a szamponetki może nietypowe,ale zdecydowanie są:)tylko wychodza trochę rudawo bo mają w składzie niewielki udział henny,ale to tylko dla odżywienia włosów

      Delete
    8. i co myślisz ze ta henna w szamponetce coś Ci odżywi :v
      bez sensu rozjaśniać i farbować szamponetką. dziwne to wszystko bardzo

      Delete
    9. Jak farbowałam cale wlosy ,a wierz mi,że robiłam na całośc malaks jedynie, to włosy mi się kruszyły i wyglądały trgicznie,teraz farbą tylko robię odrost co jakieś dwa miesiące a szamponetki nie niszczą mi włosów,nawet jesli nie odżywiają,od roku tak robię i z doświadczenia to mówię,tylko o czym marzę to o takim zlotym kolorze jak ma Roden,ot i cała tajemnica

      Delete
    10. no to zrób kąpiel rozjaśniająca i połóż coś a'la 8.34

      Delete
  6. Witam :-)
    Mam pytanie. Od jakiegoś czasu farbuje farba loreal excellence creme 01 bardzo jasny naturalny blond i efekt jest ok tylko szybko wymywa się z odrostu i żołknie na odroscie.
    Czy moge uzyc wody 9 % zamiast w pudełku z farbą?
    Cxy taka może byc?
    http://allegro.pl/joanna-utleniacz-w-kremie-9-1000g-i4213859206.html
    Czy moge np uzyc połączenia garnier olia jasny blond ale na utleniaczu 9% ?
    Swoje włosy naturalne mam ciemny blond, a obecnie kolor na poziomie 10 raz rozjaśniaczem u fruzjera a raz farba.
    Z góry dziękuję za odpowiedź.
    Pozdrawiam
    Karolina :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. excellence 01 chyba ma 9% więc spróbuj na 12% zrobić, albo kup popielaty to chyba 03 będzie. olia to gówno

      Delete
  7. Witam, dziękuję za odpowiedź! :-)
    A czy 12% bardzo zniszczy mi włosy czy nie jakoś znacznie? Mogę na 12% farbowac odrost a resztę tylko przeciągnąć na kilka minut na wodzie tej która dodana jest do farby?
    Ta masz na myśli? http://www.lorealparis.pl/koloryzacja/kolor/excellence/03-super-jasny-blond-popielaty.aspx
    A ta moze byc?
    Czy ta?
    http://www.lorealparis.pl/koloryzacja/kolor/recital-preference/03-ultra-light.aspx
    Czy moze ta?
    http://www.lorealparis.pl/koloryzacja/kolor/recital-preference/Z2-stockholm-bardzo-jasny-blond-opalizujacy.aspx
    Ta ostatnia kiedyś farbowalam i efekt byl fajny tylko dol włosów byl zbyt biały a dąże jednak do trochę ciemniejszego koloru.
    Jeśli masz czas na takie duperele to mogę wysłać Ci swoje zdjęcie żebyś zobaczył jakie mam włosy w realu, ale oczywiście nie chcę sie narzucać ;-)
    Pozdrawiam
    Karolina :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jasne wyślij, 12% jakoś strasznie nie niszczy po prostu pozwoli o więcej tonów (4 albo 4,5 tonów) rozjaśnić naturalny kolor. stockholm nie poradzi sobie... 03 ultra light nie wiem...ja bym probował excellence 03 z wodą 12% powinno ładnie wyjść na odroście, po co masz przeciągać na całość? rozjaśniający na całości nie wiem czy ma większy sens, coś tonującego tak.

      Delete
  8. witam.widzialam w rosmanie farbe http://www.szepsegbolt.hu/termekek/20453/palette_icc_intenziv_kremhajfestek_cv12_rozsa_szoke/ .niestety na polskich stronach jej nie ma.jak myslisz co tzn różany blond? ze bedzie rozowo?widzialam opakowanie na zywo wg mnie modelka na opakowaniu ma podobny kolor do mokki matrixa.co sadzisz? pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. CV12 czyli to będzie chłodno fioletowy superjasny blond.
      c-cool czyli chłodny, v-violet więc fioletowy no a poziom 12 to najjaśniejszy jaki można uzyskać.
      myślę, że nadaje sie na odrosty, ale nie na całość ze względu na mocną wodę i to, ze moze wyjść szaro fioletowo.

      Delete
  9. Bardzo wyrazisty odcień :D podkreśla piękno włosów.
    Joanna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. na moje to ja bym wolał coś a'la 7.44 a mango to 7.4
      może uda mi się ją namówić na coś :3

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...