Search

Content

Thursday, May 15, 2014

Miedziane ombre Kasi.

Witajcie, dziś szybki wpis w którym tylko zaprezentuję ombre wykonane na mojej koleżance z pracy Kasi :) Kasia miała ombre na długich, cieniowanych i dość zniszczonych włosach, po ścięciu postanowiliśmy po prostu podciągnąć kolor wyżej. Użyłem rozjaśniacza na 6%, wyrównałem odrosty mieszanką 4 i 5 na 3% (wyszło jak jej naturalny kolor, tylko trzeba było wyrównać plamy po poprzedniej koloryzacji) a na rozjaśnione części położyłem mieszankę 8.34 + 9.3 z przewagą pierwszego, także na 3%. Efekt końcowy:
























Co sądzicie ? Podoba się wam? nam bardzo.
OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO
TERAZ RÓWNIEŻ MOŻECIE SIĘ ZE MNĄ UMAWIAĆ NA WIZYTY W SALONIE WE WROCŁAWIU.

41 komentarze:

  1. Witaj c: Mam do Ciebie pytanie o dość nietypowy kolor włosów, o którym niewiele jest na internetach (inaczej nie zabierałabym Ci czasu). Marzy mi się ciemnoszary kolor włosów. Jak na razie jedyne farby w podobnych kolorach to te z Affinage Gothic Series (onyx lub anthracite). Czy znasz może jakieś inne farby w tych odcieniach? I jeszcze: moje włosy są aktualnie naturalne do połowy w kolorze klasyczny polski ciemny blond, połowa jest rozjaśniona do średniego blondu - jak bardzo musiałabym rozjaśnić włosy, żeby kolor wyszedł? Czy muszę zejść aż do żółtego?

    ReplyDelete
    Replies
    1. myślę, że nie musiałabyś rozjaśniać tylko położyć własnie taki odcień na wodzie 3% na całe włosy i tyle. możesz uzyć innej farby np coś a'la 7.11 dodając pigmentu zielonego albo popielatego ale nie niebieskiego tylko szarego.

      Delete
    2. Ślicznie dziękuję, bardzo mi pomogłeś :*

      Delete
  2. Jedno z piękniejszych ombre, jakie widziałam (a było ich DUŻO!) :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. bardzo dziękuję! to mi bardzo schlebia :*

      Delete
  3. Andy, mógłbyś tak oszacować bo na pewno nie da się wskazać tej jednej marki, właśnie takich firm farb do włosów, które są najmniej podrażniające (wiesz..szczypanie, strupki). Wiadomo, są składy lepsze i gorsze, moja przygoda z Olią (szajs) była wyboista, kusi olejkami sralala, a i tak piecze jak cholera. bo ma sole amoniaku czy coś w tym rodzaju. Byłoby super jakbyś podał te drogeryjne jak i zarówno "profesjonalne". Dzięki za poświęcony czas Andy. :) ~Kitty

    ReplyDelete
    Replies
    1. z profesjonalnych to większość jest dobra i łagodna, olia ssie, z drogeryjnych palette jest spoko

      Delete
  4. Hej Andy, jak zawsze świetna robota. Śledzę Twojego bloga z zapartym tchem od dłuższego czasu i jestem pełna podziwu dla Twego fryzjerskiego talentu. Przy okazji mam pytanie: czy mogę przy następnym farbowaniu odrostów do palette a10 dodać odrobinę garniera natural colors 9.1 (plus oxy 12% oczywiście). Zależy mi na bardziej popielatym efekcie, sama a10 po jakimś czasie żółknie (pomimo to ją uwielbiam). Ma to w ogóle jakiś sens czy lepiej nie ryzykować?
    Pozdrawiam
    Sabina

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie ma sensu bo to ciemniejszy odcień, ja bym zmieszał z czymś perłowym skoro żółknie, np dodać do mieszanki troche 310 z palette ona ma fioletowe pigmenty

      Delete
    2. OK, dzięki za pomoc.

      Delete
  5. Andy jak zawsze pokazał mistrzostwo :D

    Cudowne ombre :D

    Joanna.

    ReplyDelete
  6. Hej. Bardzo mi sie podoba to ombre :)
    Przy okazji chciałabym zapytać czy jeśli używam na odrost Palette C10 i chciałabym spróbować Londy 18 to nie wyjdą mi zielone włosy albo w innym niechcianym kolorze? :) Ogólnie jestem w miarę zadowolona Palette jednak trochę za ciepło wychodzi. Myślisz że londa będzie lepsza? Mam ciemny odrost, przed C10 używałam A10, wychodziła ładnie, jednak wypłukiwała mi się do białego.

    ReplyDelete
    Replies
    1. londa będzie sie wypłukiwała bardziej naturalnie na pewno od paletek, ale wychodzi poziom 9, a paletki to 10. jeżeli położysz na same odrosty to nie powinnaś mieć nic niechcianego

      Delete
    2. To już sama nie wiem co zrobić... Czy zostać przy Palette C10, czy wrócić do A10 na samiutki odrost, czy zmienić na Londę... Londa 18 wychodzi najjaśniej ze wszystkich? Dziękuję za odpowiedź :)

      Delete
    3. Jeśli możesz to powiedz mi która farba wychodzi najładniej i najchłodniej na ciemnych odrostach i w połączeniu z ICC C10 i A10 nie zrobi mi krzywdy :) a może powinnam pozostać przy tych farbach? nie chcę uzyskać zielonych, niebieskich i temu podobnych włosów :) pozdrawiam

      Delete
    4. zależy na jak bardzo ciemnych odrostach i na jakiej wodzie. Londa 12/9 + 18 dają ładny kolor, albo sama 12/9 bo jest najjaśniejsza

      Delete
  7. Bardzo fajna ombre u modelki, brawo. Ja mam pytanie do Ciebie, mam wlosy naturalne jak cos miedzy 7.1 a 8.1 , mam ponad 30 % siwych wlsoow obecnie calosc jest niefarbowana naturalna ,wlosy siwe sa rozproszone rownomiernie, chcialabym uzyskac ladny naturalny odcien blondu raczej chlodny , zastanawiam sie nad farba by fama fantasia color 9.1 , w hurtowni powiedzieli mi ze ona pokrywa siwe bez domieszki natury i teraz juz nie wiem bo kiedys farbujac farba inebrya mieszalam odcien 9.1 z 9.0 ale byl za cieply a ten by fama 9.1 jest idealnie chlodny , mieszac go z 9 czy pofrabowac samym 9.1 , ewentualnie co fajnego polecasz, pozdrawiam Marta

    ReplyDelete
    Replies
    1. niektóre firmy mają specjalne odcienie kryjące siwiznę, a na jakiej wodzie farbowałaś 9.1 i 9.0?

      Delete
  8. Na wodzie 6% , moja natura jest dosc jasna i gdy wczesniej farbowalam odcieniam z poziomu 9 to zawsze woda byla 6% , woda 9% wybija u mnie na żółtko , ja mam tylko 30% siwych wlosow wiec intensywne natury raczej chyba nie wchodza w gre bo wyjda za cieplo i ciemno gdyz sa do bardzo siwych wlosow

    ReplyDelete
  9. a moze ta twoja profesjonalna farba ktora tak zachwalasz tu na forum i odcien 9.1 jak wychodzi z tej firmy??

    ReplyDelete
  10. hej mam pytanie czy mogę wymieszać ze sobą farby loreal preference odcienie 92 i 9.3 ? chialabym uzyskać złocisty rozświetlony blond

    ReplyDelete
    Replies
    1. jasne, że możesz :) powinno wyjść bardzo ciekawie

      Delete
  11. Znasz może albo jakieś anonimki, jakieś fajne farbki do włosów nie testowane na zwierzętach?
    Ja niestety znam tylko Goldwell :( Help!

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety nie znam i szczerze, mało mnie to interesuje jakie są a jakie nie są bo dla mnie liczy się dobry efekt na ludzkich włosach, a co mi za różnica jak testy na zwierzętach były są i będą a na świecie i tak sie dzieje źle więc nie zawracam sobie tym głowy po prostu. Planowałem dodać post specjalnie o farbowaniu zwierząt nawet ale nie moge sie coś zebrać.

      Delete
    2. Tia...no comment. Nie było pytania. Dzięki. Ah, no i farbowanie zwierząt jest, nie wiem jak to określić. Jest jedno wielkie " PO CO ". A wlewaj tą chemię w psiaka czy nie wiadomo co, bez ich zgody. No to takie moralne, etyczne i w ogóle. :) Potem będą łaziły solary z chihuahua no ale ważny że sierść wyżarta rozjaśniaczem na platynkę i SWAG NIE ? c: bo jest tak cute i w ogóle, wiem popadam w skrajności ale tak to widzę. Jeżeli chodzi o testy, dobra rozumiem masz swoją "pasję", no i fajnie good, ale był ban już w Europie, także jest szansa, że nie będzie testowania ale tego pewni ludzie nie rozumieją bo wygodniej siedzieć z założonymi rączkami. Także, wow i zostawiam Cię z Twoim profesjonalizmem, życzę dalszych sukcesów. :)

      Delete
    3. Dziękuję serdecznie, no wiedziałem, że uzyskam odpowiedź tego typu, może zbyt się pospieszyłem z pisaniem o farbowaniu zwierząt, bo wszystko planowałem zawrzeć w owym poście no ale akurat przy okazji napisałem kawalek tu i nie chodzi mi absolutnie o męczenie zwierząt bo ja jak najbardziej kocham zwierzęta i popieram akcje, organizacje i wszystkie tego typu rzeczy które działają na rzecz zwierząt, no ale niestety nie da się mieć wszystkiego, chyba że nie wiem, wymyślą farby "wegańskie" ? że tak to określę :p coś jak henna , nie wiem. No ja się nie mogę pod tym kątem ograniczać i nie chcę. Aczkolwiek szanuję Twoje zdanie jak najbardziej bo jestem człowiekiem otwartym. Również pozdrawiam, gdybym przypadkiem znalazł jakąś listę z firmami które nie testują-dam znać :*

      Delete
    4. znalazłem, że affinage jakich często używałem i używam, nie testują. Tu masz linki moze coś Ci się przyda
      http://www.mediapeta.com/peta/PDF/companiesdotest.pdf
      http://www.mediapeta.com/peta/PDF/companiesdonttest.pdf

      Delete
  12. Kochany mam prośbę.Napisz jak mam zrobic zapienienie wlosów?wiem ze trzeba zmoczyc czuprynę i nalozyc mieszankę i kontrolowac czas ale z czego mam wykonac tą mieszankę? farba,szampon,odżywka?bez utleniacza i wody?
    Dzięki wielkie ;D
    Joanna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale zapienienie kiedy i w jakim celu chcesz zrobić?
      zwykle jest to położenie normalnie farby na wilgotne włosy i wmasowanie jej , trzymanie zwykle jest krótsze niż zalecane

      Delete
  13. hey chodzilo mi o farby afinage ktore tak uwielbiasz czy ocien 9. 1 wyjdzie na moich wlosach chlodny, mam swoje naturalne na poziomie miedzy 7 i 8 w odcieniu szarym i 30 % siwych wloow , ktore sa rownomiernie na calej glowie

    ReplyDelete
    Replies
    1. 9.1 z affinage jest bardzo chłodna! ja bym robił samą 9 , albo zmieszaj 9 z odrobiną 9.1.

      Delete
  14. ok, tzn affinage sama 9 wyjdzie chlodno?? przewaznie 9 wychodza raczej w kierunku lekko zlocistego, na jakie wlosy klades samą 9 ze wychodzi ok , czy mozesz opisac , będe ci wdzieczna , czy podasz jakiegos linka hgdzie monza kupic te farbe, pozdrawiam

    ReplyDelete
  15. szkoda , a londa 18 ?? widze ze u wielu osob wychodzi bardzo ladnie, zastanawiam sie czy na moje wlosy ktore z natury są dosc jasne tzn miedzy ppoziomem 7 a 8 mozna zamienic wode z londy 18 na 6% , czy nedzie ok ? i jak ta londa sie wyplukuje po 2 tyg , czy nie na żółto?/

    ReplyDelete
    Replies
    1. możesz spróbować na 6%, jeżeli to poziom 7/8 to powinno wyjść w porządku

      Delete
  16. a jak sie wyplukuje londa 18 ? chodzi mi czy ten odcien nie zolknie

    ReplyDelete
    Replies
    1. moim zdaniem najdłużej pozostaje chłodna ze wszystkich sklepowych blondów, u mnie żółkła co prawda ale mi wszystko żółknie bo mam ciemne naturalnie włosy i łatwo żółkną

      Delete
  17. ok bardzo ci dziękuje za porady, mam jeszzce jedno pytanie a jak sie sprawdzi na takich wlsoach jak moje nutrisse 80 - jasny naturalny blond, czy miales okazje uzywac tego koloru ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie mialem, wychodzi dość naturalnie ale ponoć wysusza

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...