Search

Content

Saturday, May 31, 2014

Paula i jej Baby Blond !

Pamiętacie naturalny blond Pauli? Dla przypomnienia z TEGO postu.
W zeszły piątek (tak....po prostu nie mam czasu szybciej publikować postów) farbowaliśmy jak zwykle odrosty (naturalna 5) + trzeba było wyrównać lekko całość i stonować.
Włosy przed:

Niestety nie mam lepszego zdjęcia.

Celem były głównie odrosty, lekkie rozjaśnie całości dlatego zdecydowałem że robimy dużo refleksów na wierzchniej warstwie włosów (dużo, bo z 30 folii, Paula ma ogromną ilość włosów)
Do refleksów postanowiłem wypróbować jak się sprawdzi rozjaśniacz w kremie Affinage Ammonia Free Lightening System z wodą 12%.

Celem refleksów było rozmycie nierówności które zostały w postaci cieplejszych tonów które zaś pozostały nam po dawnym ombre które było na poziomie 6.

Gdy refleksy nałożone, robimy odrosty, jak zwykle to największy nasz problem z 2 względów, Pauli włosy ciężko się rozjaśniają i żadna farba nie dorównała ich jeszcze do reszty, tak też było i tym razem niestety, drugim powodem problemu jest uwrażliwiona skóra głowy Pauli, przez co moja blondyna zawsze cierpi po aplikacji farby, ale nie chce słyszeć o ciemniejszym odcieniu, ale teraz wzięła pod uwagę przyciemnienie do poziomu 8/7 bo albo ciemniejszy ocień co za tym idzie łagodniejsza mieszanka na odrosty, albo nadal zły stan skóry głowy.

Mieszałem z Affinage odcienie 12.1+12.2+12.0S (12.0S to odcień podbijający moc rozjaśniania całej mieszanki) oraz odrobinę mixtonu Matt Ash.
Po zmyciu mieszanki z odrostów i refleksów, stonowałem całe włosy mieszanką 9+10+10.31 na 3%



Uważam, że kolor wyszedł o tyle fajnie, że jest ruchomy, żywy przez refleksy.Nadal nas irytuje ciepły odrost, ale nie ma innego wyjścia u Pauli, bo albo przyciemniamy znów nasadę (ostatnio Paula źle się czuła w ciemniejszej nasadzie), albo rozjaśniamy nadal farbami z efektem żółtego odrostu bo farby sobie po prostu nie radzą z odrostem, albo wstępnie rozjaśniamy rozjaśniaczem po czym tonujemy farbą, czego znowu skóra Pauli nie jest w stanie znieść.




Tak zupełnie przy okazji Ja tez pochwale się nowym kolorem i coraz lepszym stanem włosów (klnę to moje bezmyślne keratynowe prostowanie które zniszczyło mi piękna grzywę ). Pewnie pamiętacie jak miesiąc temu zrobiłem sobie dekoloryzację Uberem (KLIK)
Po czym z Tomkiem zrobiliśmy mi na nasadzie 6.1 + 8.1 na wodzie 1,8% natomiast na końcówki 9/38 (chyba to było to :P ) Wyszło to tak:

Ale kolor powoli sie ocieplał i sam walnąłem na same końcówki wspomniane wyżej 12.0S z 12.1 i odrobiną matowego popielatego mixu na 6%.


OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO
TERAZ RÓWNIEŻ MOŻECIE SIĘ ZE MNĄ UMAWIAĆ NA WIZYTY W SALONIE WE WROCŁAWIU-KONTAKT











66 komentarze:

  1. Podobają mi się te małe metamorfozy fryzjerskie. Ciekawe co byś wykombinował z moją czupryną :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. zaglądnąłem na Twojego bloga i powiem Ci, ze widzę Cię krócej i jasniej :P

      Delete
  2. Mógłbyś trochę rozwinąć to o keratynowym prostowaniu? Pamiętam jak robiłeś, ale dlaczego tak zniszczyło - to wina zmieszania 2 preparatów? Pytam bo sama robiłam drugi raz (tradycyjną metodą) i w razie czego chcę wiedzieć czego się mogę spodziewać ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wina leży po mojej stronie, ponieważ wykonałem zabieg na zbyt wysokiej temperaturze (230*C) a mogłem spokojnie na 200*C, poza tym między jednym a drugim zabiegiem rozjaśniałem je przez co już nie były w najlepszej kondycji.

      Delete
  3. Piękny blond! Szkoda, że nie mieszkam bliżej Wrocławia.. :/ Ostatnio długo szukam jakiegoś fajnego nie szarego chłodnego blondu z poziomu 9 i teraz zastanawiam się nad farbą z Joico albo z Artego. Doradzisz? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. artego taka sobie, joico nie używałem ale słyszałem wiele dobrego.
      no szkoda, że nie mieszkasz. ale są autobusy :P

      Delete
    2. A jak myślisz mogę zmieszać farbę z Joico z nie oryginalną wodą? Bo ta ich jest bardzo droga...
      Może we wakacje wybiorę się do Wrocławia, może udało by Ci się zrobić coś naturalnego na mojej głowie by nie było takiej paskudnej krechy między farbą a naturą :D.

      Delete
    3. Bardzo chetnie :) Zapraszam. Moze byc inna woda

      Delete
  4. Andy jest problem :D czy będę mogła prosić o poradę???

    ReplyDelete
    Replies
    1. z gory dziekuje! :-) od x lat staram się wrócić do natury czyli naszego polskiego mysiego blondu.
      niestety kolor sie spiera do zoltego z ruda poswiata (kladlam 10,21 i 9,22 dla ratunku). w koncu zdecydowalam sie na pigmentacje Alfaparf 8.0 i 8.21 i tu wyszla tragedia: szary brudny glon tyle ze na wymarzonym poziomie 8. zaraz spral sie i tak i polozylam 8,13 (gdzies tak mi sie o uszy/oczy obilo zeby ratowac sie tym). spralo sie oczywiscie i tak teraz mam zoltawy seledynek :/
      co robic mistrzu??? blagam pomocy - niedlugo wychodze za maz!
      p.s. zapewne potrzebujesz zdjecie tej tragedii? ;-)

      Delete
    2. Cos czerwono miedzianego poloz. Najlepiej tonujaca farbe, odzywke koloryzujaca. W sumie to nie eiem czy sama sobie dasz z tym rade

      Delete
    3. o rany, nie cierpie miedzi ale rozumiem ze to dla ratunku tak i wcale miedziana bym nie byla? czyli co proponujesz oprocz wizyty u specjalisty, na ktorego jakos trafic nie moge? :D do Ciebie niestety mam kawal drogi :/

      Delete
    4. szampon koloryzujacy tak? to sprobuje, dziekuje :D

      Delete
    5. Andy zrobilam wlasnie probne pasemko od spodu... 40 min trzymalam i chyba niebardzo ruszylo :/ w ogole nie ma roznicy od reszty. a ja do tego marze by przyciemnic to cos na mojej glowie :-(
      czy ja moge podeslac ci jakies zdjecie na maila? blagam :-)

      Delete
  5. Hejka. Wiesz, mnie NAJFAJNIEJ WYGLĄDASZ W CHŁODNYM BLONDZIE, naprawdę - blond + Ty = zestaw idealny ;). W ciemnych jakoś tak mniej do mnie przemawiasz.
    Ale, ale, ja mam pytanie dot. naturalnych jasnych blondów - polecasz jakieś sprawdzone? Żeby było neutralnie i nie zielono, bo ja chcę taki właśnie kolorek - jasny, ale nie baaaaaaaardzo jasny, taki pomiędzy 8 a 9 coś, ale tyle się naczytałam o zielonych włosach po tych naturalnych, że stwierdziłam, że najpierw Cb zapytam o te "normalne" naturalne (mogą być profess, jak i zwykłe, jesli coś jest pewniakiem.
    Angelika.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wellaton 9/0 + londa 38 spoko wychodzi. To jasniejsza wersja i poziom 9. Jak ma byc poziom 8 to zamiast 9/0 daj 8/0

      Delete
  6. Ciekawy ten blondzik wyczarowales swojej modelce.:-)Andy bede farbowala swojej mamie siwe wlosy.Kupilam jej farby Londa color 17-jasny blond,i druga Londa color do uporczywie siwych wlosow 66+ złoty blond.Planuje je zmieszac pol na pol z tym ze dodac utleniacza 6% z farby 66+.Myslisz,ze powinno zlapac siwe bez problemu i nie wyjda przy tym jakies bardzo ciemne??Bo wtedy mama chyba by mnie udusila:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Duzo siwych? 9% jesli duzo. Powinno wyjsc naturalnie. Mieszanka na same odrosty

      Delete
  7. A jak zafarbować SAME ODROSTY? bez ruszania reszty włosów w ogóle?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Normalnie. Poloz farbe jedynie na odrost. Na reszte mozesz dac wellaton 9/3 wyjdzie naturalnie

      Delete
  8. Dzień dobry. Moje włosy od połowy długości w dół (mam za ramiona) są jakby takie przetrawione i duuuuużo jaśniejsze niż góra, więc chcę zapigmentować te partie. Podoba mi się farba z Kemona Cramer Color nr 9 - nie wiem jednak, czy gdy zrobię ją na 3% to ten przejaśniony blond nabierze trochę koloru? Boję się 8-mki, bo te zawsze mi mega ciemno wychodziły, a źle się czuję w ciemnym blondzie, więc JAK TY UWAŻASZ? CZY 9-TKA WYRÓWNA MI KOLOR I TEN ZJAŚNIAŁY TROSZKĘ NABIERZE BARWNIKA? CZY 3% TO DOBRY WYBÓR? ZAŁAPIE W OGÓLE NA TAK NISKIEJ WODZIE?
    BARDZO CIĘ PROSZĘ O PORADĘ.
    http://cosmeticline.bg/cramer-color-BOJA-ZA-KOSA-AMONJAK-pi-31.html?invis=1&ssid=etd3kbrh9tico1c97birdifv05
    Justa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. My w salonie uzywamy kemona lepsza bedzie nayo albo yo coloring 9+8.

      Delete
    2. wiesz, ale w mojej hurto jest tylko ta cramer color, a Ty robiłeś komuś tą czystą 9-tką? Czy wychodzi neutralnie czy żółtawo? no i kochany, czy 3% będzie ok na naturalny odrost? A jeśli już mieszać z tą 8-ką to w jakich proporcjach? Dziękuję Ci z góry ;*********************

      Delete
    3. w hurtowni fale loki koki są one, obczaj na necie czy ta hurtownia jest w Twoim mieście i zobacz czy są te farby.
      a jaki masz naturalny?
      8 z 9 pół na pół
      wychodzi neutralnie

      Delete
    4. Naturalnie mam blond, ale taki bardziej poziom 8-my, średnio-jasny, nie wiem, jak to określić, a wolałabym taki poziom 9-ty, ale z kolei nie mega jasny, czyli reasumując chciałabym z tego mojego 8 zrobić takie "początkowe" 9 -> takie 8,75, jesli rozumiesz, o co mi chodzi: ma to być nie średni blond tylko zwykły blond, ale jasny tak normalnie, jak mają naturalne zwykłe blondynki, nie mega jasne, czyli:
      NIE CHCĘ AŻ TAKIEGO JASNEGO:
      http://www.fryzury-galeria.net/Images%202/balejaz-blond-pasemka-fryzury-albo-baleyage-galeria-tudziez-blond-wlosy-dlugie-79.jpg

      A CHCĘ TAKI (pomijając pasemka oczywiście):
      http://www.fryzury-galeria.net/Images%202/balejaz-blond-pasemka-fryzury-albo-baleyage-galeria-tudziez-blond-wlosy-dlugie-80.jpg

      To mam dać pół na pół? Nie więcej tej 9-tki czasem?

      Delete
    5. pokazujesz mi dwa zdjęcia z pasemkami :v
      pod poziom 8 musiałabyś wykonać pigmentację, sama możesz sobie z tym nie poradzić, no sie próbuj, 9.3 na wodzie 1,8% na rozjaśnioną część, zmyj i połóż 8 na odrosty 6% na całość 3%

      Delete
  9. Dlaczego NIGDZIDE w necie nie można kupić farb Kemon? :( a 9.3 z nayo wygląda tak fajnie... ;(

    ReplyDelete
  10. co sądzisz o farbach alfaparf?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie używałem, aczkolwiek są ponoć bardzo w porządku zwłaszcza blondy

      Delete
  11. Jakie tam zniszczone włosy, daj spokój... ślicznie się błyszczą, ale to w sumie może przez flesz. Na blondach ciężko uzyskać blask taki no nie wiem, że widać że są w ok albo dobrym stanie... jednakże na rozjaśnianych to NIKT nie ma miękkich włosów (przynajmniej na moich koleżankach)... nie wiem, jakie maski/odżywki bym nie kupiła to i tak dalej jest coś nie tak. Nie bawię się w to olejowanie jak włosomaniaczki bo wg mnie nie widać ŻADNYCH efektów.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiesz, moze Twoje włosy nie potrzebują nawilżania więc oleje nic nie dadzą.

      Delete
    2. No tak, ale włosomaniaczki twierdzą, że olej wygładzi strukturę, jak powiedziałeś zabezpieczy przed wyparowywaniem wody (to samo robi silikon i nie jest aż tak tłusty jak olej), czy nada blasku (guzik prawda). Ja olejowanie stostowałam np. do właśnie poprawy miękkości, powiem oleje sobie nie radzą (i trzymałam cholerstwo dniami i nocami). Myślę, że mam jakieś pouszkadzane te płytki we włosie i takie szorstkie się wydają, więc proteiny żeby je wygładzić, dodać blasku (bo struktura będzie równiejsza)? Tak myślę... bo po farbach czy szamponetkach są TAK MIĘKKIE, że szok. :D
      Albo...mam pozaklejane włosy zaprasowanym serum z silikonem :) kiedyś namiętnie prostowałam włosy z takim serum, i może dlatego olej nie chce się wchłonąć chociaż troszkę btw. czytałam tego posta o silikonowym zniszczeniu włosów czy coś w tym rodzaju i to chyba właśnie tego przyczyna co nie? Dzięki za odpowiedź Andy :)

      Delete
    3. możliwe, spróbuj maski z keratyną.

      Delete
  12. Do koleżanki odnosnie farb cramer color z Kemona - powiem Ci, ze ja uywam tych farb z serii naturalne i są to jedyne natury, które nie wychodzą zielono - przynajmniej u mnie. Ja robię właśnie tą 9 z 3% (utleniacz z Joanny) i taki zestaw delikatnie mi schodzi w dół o jakieś 0,5 tonu, więc jeśli nie chcesz aż tak widocznego przyciemnienie tylko subtelne, to spokojnie możesz zrobić. Sprawdzone, a ciepłe tony zostają fajnie stonowane do chłodno-neutralnego kolorku. Faby z Kemona są extra ;), choć ja w hurtowni płacę 41 zł, ale tubka ma 100ml, więc i tak mam na 2-3 farbowania. Ja kupuję własnie w hurto FALE-LOKI-KOKI, jak pisze Andy, bo chyba tylko u nich jest ten Kemon.
    Beti

    ReplyDelete
  13. Będzie post o farbach z amoniakiem i "bez" amoniaku (który i tak ma tylko że pod inną substancją)?
    Które są lepsze itp.?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam nadzieję, aczkolwiek nie mam czasu zebrac wszytskiego co chciałbym do kupy. po krótce- amoniak to gaz, składnik zamienny amoniakowi to np monoetanoloamina która jest cieczą, trudniej ją usunąć z włosów i może (ale nie musi) bardziej szkodzić niż amoniak, ja wole osobiście farby amoniakowe, natomiast obydwie mogą szkodzić jak i nie muszą, kwestia osoby, rodzaju włosów itp.

      Delete
    2. Aha no to super :3 nie martw się, na pewno masz teraz dużo na głowie, spokojnie. Hmm a amoniak w postaci tej cieczy skoro "trudniej ją usunąć" hmm gdzieś na jakimś blogu chyba kokardka mysi czy coś w tym rodzaju było napisane, że trzeba po takiej farbie bardzo dokładnie umyć włosy i będzie OK. A się słyszy, że te zamienniki amoniaku to takie tykające bomby bo ten amoniak w postaci gazu wyparuje i tak dalej, a te sole zamiennika mogą być w tym włosie i go rozpulchniać => niszczyć ect., jedynym wyjściem by było umyć po farbowaniu włosy chyba z parę razy niż zamiast tylko raz. Dzięki za odpowiedzi! : )

      Delete
    3. każde włosy różnie reagują... moje np lepiej reagują na amoniak ale znam takie włosy co są w dobrym stanie po solach amonowych

      Delete
  14. A JAK CI SIĘ PODOBA PRACA? FAJNY MASZ ZESPÓŁ? PISAŁEŚ, ŻE DĄŻYSZ DO TEGO, ŻEBY W SALONIE ZAJMOWAĆ SIĘ TYLKO KOLORYZACJĄ - UDAŁO SIĘ? JA UWAŻAM, ŻE W TEJ KWESTII JESTEŚ NAJLEPSZY, NO ALE CZY W TYM SALONIE TO DOSTRZEGAJĄ? CZY MIAŁEŚ JAKIEŚ ZRZĘDZĄCE KLIENTKI? CZY CZASEM NAKŁADAJĄC KOMUŚ KOLOR SAM JESTEŚ CIEKAWY EFEKTU? BO WIADOMO, TEORIA TEORIĄ A ŻYCIE ŻYCIEM ;_))). JAKIE KOLORY CHCĄ NAJCZĘŚCIEJ KLIENTKI? CZY MAJĄ BARDZO ZNISZCZONE WŁOSY? WIEM, ŻE TYLE TYCH PYTAŃ, ALE TAK DŁUGO CIĘ CZYTAM NA TYM BLOGU, ŻE CHCIAŁABYM WIEDZIEĆ, CZY JESTEŚ ZADOWOLONY Z PRACY. aldonka z kalisza

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przyznam, że pytanie jest dość dziwne :P Jeżeli jeżeli jesteś taka ciekawa to odwiedź mnie

      Delete
  15. Witaj Andy,
    jestem pod wrażeniem Twoich umiejętności koloryzacyjnych. Szkoda, że w moim mieście nie ma takiego fryzjera jak Ty :/ mam pytanie do Ciebie: czy wiesz może jak/czym skutecznie wypłukać za ciemny kolor włosów farbowanych/koloryzowanych Semi Colorem firmy Keune z poziomu 4 i 6 mieszane pół na pół. Chciałabym mieć coś na poziomie 7 bo mój naturalny to coś koło siódemki. Moja fryzjerka twierdzi, że ten "toner" nie ingeruje wewnątrz włosa a tylko otula go na zewnątrz więc się stopniowo wypłukuje, jednak ja ciemny kolor robiłam już parę razy na całość (wcześniej nawet samą 4), potem tylko odrosty (4 i 6), mimo wszystko ten ciemny nie chce mi zejść ze środka włosów (końce już troszkę "wyblakły"). Są jakieś bardziej naturalne sposoby, które mogę zastosować w domu, czy muszę poprosić fryzjerkę, żeby coś z tym zrobiła;)?? Dodam jeszcze, że kolor wypłukuje mi się z poświatą miedzianą/kasztanową i jej też chciałabym się pozbyć.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Monika.

    ReplyDelete
    Replies
    1. żeby sie pozbyć rudego odcienia i wyjść na chłodno na poziom 7 to musisz rozjaśnić włoski co najmniej na jasną pomarańczkę :v

      Delete
  16. Czesc. Mógłbyś rzucić okiem na moje włosy? Chodzi o odrosty: jak z tego okropnego koloru zrobić naturalny blond na tym samym poziomie jasności. Wiesz może? tylko wiesz, chcę naturalny, a nie jakiś popielaty czy tam opalizujący/fioletowy zabijający rudość/żółć. Chcę to tylko "uspokoić" i zneutralnić do naturalnego ODROSTU.
    Link tutaj:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5b2597389e64caa7.html
    Kamila Kłosowska

    ReplyDelete
    Replies
    1. zdarzały się już przypadki gdy naturalnie rude panie chciały zostać blondynkami chłodnymi lub neutralnymi, nie wychodziło im to dopiero aż rozjaśniły włosy uprzednio przed położeniem docelowego koloru, tak też Ci radzę, chociaż w sumie mogłabyś popróbować z popielatym blondem 8.1

      Delete
    2. Mam rozjaśniać włosy i potem aplikować farbę???? Przecież zniszczę je totalnie, no co ty! zwlaszcza, że nie są w super stanie, to wiesz. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że większość fryzjerów nie ma pojęcia, jak z naturalnie rudego zrobić neutralny kolor blond NA TYM SAMYM POZIOMIE jasności, jaki ma klientka - skoro ona nie chce jaśniej a chce tylko zmienić odcień to po co maltretować jej włosy rozjaśniaczem???? wystarczy odpowiednia kombinacja farb chyba? no ale ja się na tym nie znam, a poza tym, wszędzie czytam, że "natury" są odcieniami "bezpiecznymi" a tu okazuje się, że wychodzą zielone, więc? Pozostają mi 2 opcje w takim układzie:
      1/ albo samej zrobić neutralny blond z tego, co mam metodą prób i błędów
      2/ albo nie farbować w ogóle, mieć swoje naturalne i zero problemów w tym zakresie
      bo rozjaśniać nie zamierzam nigdy.
      Pozdrawiam.

      Delete
    3. inaczej jak widzę Twoje włosy na żywo a inaczej jak radzę Ci przez internet.Nie bulwersuj się... bez rozjaśnienia na 99% nie uzyskasz zadowalającego Cię koloru, chyba, że możesz próbować farbami ton w ton ale kolor wyjdzie optycznie ciemniejszy. Poza tym nie rozumiem dlaczego się aż tak boisz rozjaśnienia. Jeżeli masz włosy w złym stanie jak mówisz to zadbaj o nie

      Delete
    4. dbam, owszem i nie chcę bardziej pogarszać ich stanu. Ale zastanawia mnie jedno - skoro fryzjerzy nie potrafią stonować rudości naturalnej inaczej niż tylko przez rozjaśnianie to gdy jakaś klientka uzyska niechciany rudy po farbie, która miala wyjść inaczej to też jej rozjaśniają włosy? chyba nie - zajmują się niwelowaniem rudości, bez rozjaśniania. i tego nie rozumiem

      Delete
    5. a widzisz różnicę pomiędzy naturalnym kolorem a takim który powstał w wyniku koloryzacji?

      Delete
  17. a tutaj jeszcze jedno zdjęcie - włosy 100% naturalne - jak z tego zrobić neutralny blond na tym poziomie jasności?

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0982b3c5fb96fe5c.html
    Kamila Kłosowska

    ReplyDelete
  18. tutaj WŁAŚCIWY link (działający):

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d11a7e4af21f328d.html

    kamila kłosowska

    ReplyDelete
  19. Andy, doradz mi proszę! :) Który rozjaśniacz z Alfaparfu lepiej zamówić, ten z amoniakiem czy bez? :)

    ReplyDelete
  20. super kolorek :) chcialabym sie troche poradzic:) zawsze farbowalam wlosy goldwell topchic 11SV plus 12%woda, jednak troche on niszczy wlosy, chcialabym przeniesc sie na affinage (moja siostra nimi farbuje u fryzjera). Chcialabym uzyskac podobny efekt jak te na zdjeciu czyli uzyc kolorow Affinage odcienie 12.1+12.2+12.0S .MOje wlosy są raczej ciemne i cięzko sie rozjasniaja. Oczywiscie chcialabbym tylko ufarbowac odrosty, aby nie meczyc tych juz wczesniej farbowanych.Mogłbys doradzic w jakich proporcjach uzyc tych farb oraz jaka wode % ? dziekuje bardzo za pomoc :)

    ReplyDelete
  21. ciężko moze być, ja zamiast 12.0s dodałbym boostera blond z affinage. a na jakim poziomie masz włosy naturalne?

    ReplyDelete
  22. Hej Andy super ze taka osoba jak ty się pojawila jak ktoś ma problem,ja mam taki ze mam włosy rozjaśnione po pasemkach i chce zrobić odrost farbą z kemona cramer .czy ma byc ta rozjasniajaca? i napisz jaki numer? nie chce już pasemek

    ReplyDelete
    Replies
    1. kochanie czyli rozumiem że masz pasemka rozjaśnione ale między nimi masz ten naturalny 6, jak zrobisz odrost farbą to źle to będzie wyglądało bo odrost będzie najjaśniejszy.

      Delete
  23. hej Andy doradz mi bo mam wlosy z pasemkami odros natura 6 i chce zrobić tylko odrost to farba rozjasniajacą cramer ?i jaki numer

    ReplyDelete
  24. hej mam powazny problem
    swoje wlosy mam kasztanowe tzn odrost teraz mam na glowie jakis 7 cm poniewaz ostatnio z abardzo zniszczylam i balam sie malowac losy no ale juz musze
    najlepiej wygladam w kolorach zimnych pod bialy i taki mam z 7 cm odrostem
    wlosy sa wysuszone, lamia sie :( chcialabym sie doradzic jak moglabym je pomalowac by nie uzywac rozjasniacza z woda 12% bo tak tez wczesniej robilam a pozniej nakladalam farbe, chce sie pozbyc tego nawyku mam wlosy dluzsze ale co z tego jak sie krusza....
    Moze doradzilbys mi co? Jakies malowanie farba moze
    chodzi mi o kolor chlodny blond bo tylko tkie zimne pod biale mi pasuja jednak z rozjasniaczem wychodza sztucznie a chcialabym miec bardzo jasny blond pod biale ale wygladajace naturalnie. Bylabym bardzo wdzieczna gdyz zblizaja sie swieta i chcialabym wygladac jak czlowiek a nie mam pojecia co z nimi zrobic anaprawde nie chce juz ich tak niszczyc przez rozjasnianie tak moca woda, wiem ze dziewczyny maluja farbami moze i mi jakas doradzisz? Podobno z Garniera sa takie dobre? a moze cos innego?
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. żadna farba nie rozjasni az tak mocno jak rozjaśniacz, kasztanowe czyli jakie? bo na mam w głowie czerwonawy brąz jak słyszę kasztan. pokaż mi zdjęcie tego odrostu. Ja bym nadal stosował na Twoim miejscu rozjaśniacz ale ze słabszą wodą. teraz i tak będziesz miała problem żeby wyrównać ten długi odrost. po rozjaśnieniu kładziesz jakiś perłowo popielaty blond na poziomie 9 albo 10 i będzie bardziej naturalnie wyglądało.

      Delete
    2. ponadto istnieje taki produkt jak Olaplex (niestety tylko w Australii jak na razie) i od kwietnia ma wejść również na rynek europejski. dodając go do rozjaśniacza minimalizujesz łamliwość włosów, stosuje to u siebie m.in Guy Tang i robi cudne kolory. Zamierzam go miec <3

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...