Search

Content

Thursday, June 19, 2014

Dwie piękne blond siostry.

Witajcie, dziś miałem przyjemność koloryzować włosy dwóch sióstr Sikorek :)
Jedną kojarzycie z TEGO postu, natomiast drugą z TEGO.

Pauli, która ma, jak już dobrze wiecie, ciemny i trudno się rozjaśniający odrost oraz bardzo wrażliwą skórę glowy, położyłem 8.01 na 6% na odrost a na resztę tonowanie na wilgotnych włosach 10.21+10.2+10.1 na 3%.

Odrost:

Reszta:





Efekt końcowy:



Natalia miała troszkę inną mieszankę, jej odrost się rozjaśnia dość szybko i ładnie dlatego na odrost poszło 8.01+10.1 na 6% a na resztę 9.00+10.2.

Odrost:


Całość:


Efekt:

i siostry razem <3

Na podwieczorek podlinkuję WPIS mojej przyjaciółki i świetnej bloggerki M.Ortycji, która przeprowadziła ze mną wywiad, w ktorym znajdują sięt akże odpowiedzi na część zadawanych przez was pytań :)


OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO
TERAZ RÓWNIEŻ MOŻECIE SIĘ ZE MNĄ UMAWIAĆ NA WIZYTY W SALONIE WE WROCŁAWIU








47 komentarze:

  1. Pierwsza siostra ma rewelacyjne włosy, proste, gładkie. Super. Ktoś mógłby się czepiać końcówek ale całość jest absolutnie świetna. Ania

    ReplyDelete
  2. Włosy Natalii mi się bardziej podobają, u Pauli zbyt chłodno jest jak dla mnie a ja wolę naturalniejsze blondy i stąd moje pytanie: jaka farba byłaby zamiennikiem garniera color sensation 8.0 (chodzi mi o taki naturalny efekt jasnego blondu jaki daje ta farba) - nie mogę jej używać, bo strasznie wysuszyła mi włosy ta farba, coś okropnego, mówię Ci, ale czytam u Cb, że Ty tez miałeś lekki przesusz po niej, z tymże jaką inną farbę byś polecił (bez ethanolaminy w składzie) zamiast tej?
    Aga

    ReplyDelete
    Replies
    1. palett N7 miałam kiedyś i wyszła mi bardzo ciemno, jak poziom 6-ty coś, pamiętam to dskonale, bo byłam załamana tak ciemnym efektem a nakładalam wtedy na naprawdę jasny blond, z tymże teraz gdybym nałożyła to pewnie wyszedłby mi jakiś brąz a tego to ja nie chcę ;-(((. Andy, a jakieś inne propozycje?

      Delete
    2. nie wychodzi jak ciemny blond.

      Delete
    3. Czy mówimy o tej samej N7? Bo po tej wyszedł mi kiedyś ciemny kolor (może teraz zmienili formułę, nie wiem) - jakie ma oksy ona?:

      http://www.palette.schwarzkopf.pl/palette/pl/pl/home/produkty/poziom-3-trwaly/intensive-color-creme/informacje-o-linii.html#7

      Delete
    4. 6% chyba. jak sie boisz to zrob kolor profesjonalnie

      Delete
    5. Za Twoją radą poszukałam dziś w swoim mieście hurtowni fryzjerskiej i byłam w 3, a w każdej z nich powiedziano mi, że naturalne odcienie są na zielonej bazie i często na włosach wychodzi taki oliwkowo-zielony kolor, no chyba, że ma się bardzo dużo siwych to wyjdzie normalnie. Aha, i że popielate też są bardzo często na zielonym barwniku. Jak więc mam uzyskać naturalny jasny blond, skoro nie mogę tego uzyskać farbą z serii"naturalnej" ;-(((((

      Delete
    6. nie każda firma ma natury na zielonym barwniku

      Delete
  3. Przeczytałam Twój wywiad - bardzo profesjonalnie odpowiadasz ;*

    ReplyDelete
  4. Piękne efekty ;) , chyba się kiedyś zapiszę do Ciebie na wizytę ciekawe co byś na moich włoskach wymyślił :D . Mam pytanie odnośnie prostowania keratynowego czy ważne jest jaką prostownicą przeprowadza się zabieg czy najważniejsza jest temperatura ? Pytam bo wiem że miałeś styczność z tym zabiegiem i napewno wiesz jak to w praktyce bywa . Czy zwykłą sklepową prostownicą da radę przeprowadzić ten zabieg? Jaką temperaturę najlepiej ustawić na rozjaśniane włosy 215 a może 230 stopni ? Lepiej robić Lisse Design Alfaparfu ( ponoc jest bez formaldehydu) czy Encanto? Będę bardzo wdzięczna za poradę - Joasia

    ReplyDelete
    Replies
    1. bez formaldehydu będzie mniej trwałe, bez znaczenia jaka prostownica, na rozjaśnianych ja bym zrobił na 210-215*C.
      Zapisuj się ja serdecznie zapraszam :*

      Delete
  5. Łaaał efekt na Pauli włosach mnie powalił! Mój odrost ciemny blond też trudno się rozjaśnia, 9% oxy na 30 min daje rudawy kolor... Jak długo trzymałeś farbę na odrostach przy 6% oxy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 30 min. uznałem, że jak 12% z poziomami 12 nie daje rady to moze błąd w tym, że chcę zejść o zbyt wiele poziomów.

      Delete
  6. Andy powiedz co sądzisz o metodzie rozjaśniania włosów na... olej. Tak olej, no więc w tym filmiku: http://www.youtube.com/watch?v=WU0FFqgFGKo on opowiada o tym, że ten olej kokosowy nałożyć na włosy na 1h albo 2 albo na całą noc i NA NASTĘPNY dzień nakładać rozjaśniacz na to i same ohy ahy. Ja pierwszy raz się z czymś takim spotykam, mówił że ogranicza zniszczenia ect. może i warto spróbować O_o Może można byłoby farbować na olej też tzn. skalp żeby nie podrażnił się. Wiem Ameryka nieodkryta ale taka to nowość dla mnie (T__T ) co sądzisz o Tym ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. żałosne :D przecież to blokuje farbie dostęp do włosa, nie wiem jak z rozjaśniaczem, ale lepiej moim zdaniem po prostu uzyć dobrego i delikatnego rozjaśniacza

      Delete
    2. są profesjonalne ampułki na przykład nashi J1 w formie olejku, które aplikujesz na skórze głowy przed zabiegiem rozjaśniania, farbowania itp. Nie zmieniają koloru wyjściowego, a ich zadaniem jest ochrona skóry przed szkodliwym działaniem między innymi amoniaku:) pozdrawiam

      Delete
    3. obecne farby rzadko mają negatywny wpływ na skórę w takim stopniu aby wspomagać się czymś takim.

      Delete
    4. Zdarzy Ci się klient z podrażnioną skórą głowy lub suchą, często to zjawisko występuje u osób starszych, na skutek niewłaściwej pielęgnacji jak również jest przyczyną predyspozycji organizmu. Aplikując w takim przypadku rozjaśniacz lub farbe ze zbyt wysokim % utleniacza, możesz zrobic komuś krzywdę.

      Delete
    5. bunny kiedyś napisała bardzo fajnego posta na ten temat, moim zdaniem wyczerpała temat na tyle żeby się odechciało farbującym takich eksperymentów ;]

      Delete
    6. jak zdarzy się klientka z podrażnioną skórą głowy to wykonuję maskę peelingującą specjalnie do tego typu skóry głowy. Ale farby jakich używamy nie podrażniają.

      Delete
    7. wykonaj maskę peelingujaca na suchej skórze twarzy a następnie nałóż wodę utlenioną nawet tą 3% i zobaczysz jaki będzie efekt. Pielęgnacja skóry głowy i skóry twarzy rządzi się podobnymi zasadami. Peeling powinien przygotowywać suchą skórę do zabiegu nawilżającego i odżywiającego a nie farbowania... Nie kwestia farby choć i tak większość posiada w składzie PPD a wody. Uważam że farbowanie na olej, sposobami domowymi może bardzo zaszkodzić i otym pisała jak ktoś wspomniał bunny. Ale są produkty do użytku profesjonalnego które powinny być znane każdemu fryzjerowi, tak aby mógł wykonać usługę prawidłowo dla potrzeb indywidualnych każdego z klientów.

      Delete
    8. wspominając o masce chodziło mi ogólnie o stosowanie jej w przypadku przesuszonej skóry glowy a nie, że przed farbowaniem.

      Delete
  7. a ja mam pytanie, bo mam pofarbowane włosy na blond, który teraz juz wypłowiał i jest jaśniejszy niz przed miesiącem no i mam takie te wlosy takie jakby puste w srodku. Moja koleżanka mówi, ze powinnam pigmentację zrobić, żeby "wypełnić" te wypłowiałe i zjasniałe włosy farbą i wtedy w dotyku będą jakby normalniejsze a nie takie suche jak teraz mam i że - wg niej - wystarczy jakaś farba z poziomu 8-ego na wodzie 4,5%, ma 6%, żeby to osiągnac. No oki, może i tak, ale czy mam wybrać popielaty ten blond czy naturalny moze lepszy? jak Ty uważasz? chcę zwykły blond - Ada

    ReplyDelete
    Replies
    1. złotem zrób pigmentację, czystym zlotym pigmentem i połóż samo 9 potem

      Delete
    2. a jakiś złoty blond będzie się nadawał do tego? bo na pigemtach to się wgl nie znam. A ten złoty blond to ze zwykłą wodą mam zmieszać, tak? bo tak wyczytałam w sieci gdzieś, że zwykła woda + farba na 20 minut i potem od razu na to kolor, czyli Ty polecasz tutaj 9. Ok, tak zrobię, ale powiedz mi, proszę jaką wodę do tej 9-tki? No i czy wyjdzie mi normalny naturalny zwykły blond po tym? Dziękuję wgl za chęć porady, naprawdę.

      Delete
    3. nie farba blond tylko sam pigment złoty, kolor po , tzn jaka woda ma być i farba zalezy od tego jakie masz teraz włosy (np poziom odorstów) no i jaki mamy cel.

      Delete
  8. No dobrze, ale jak ktoś ma np. przesuszony skalp to ma pilingować dodatkowo i drażnić tą skórę? No ja nie wiem ja bym nie chciał :I.

    Może taki olejek co sugerował inny anon mógłby pomóc na swędzenie i inne podrażnienia (ten taki specjalny, przebadany). Bo np. jak ktoś użyje oliwy z oliwek do blond włosów to pożółkną czy ociepleją bo słychać takie rzeczy, że blondynki nie lubią się z oliwą z oliwek; więc można pomyśleć co takie eksperymenty dają przy farbowaniu/rozjaśnianiu.

    Farby farbami ale wątpię, żeby nawet teraz takie farby za 7-11 zł były "delikatne dla skóry",no profesjonalne może mają mniej ale każdy skalp reaguje inaczej...wiadomo w ciemnych jest p-fenylenodiamina, sole amoniaku (plotki, że wspomaga wypadanie włosów) ect. to ten olejek nie jest taką złą sprawą nie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie stosowałem nigdy farbowania na olej więc się nie wypowiem, natomiast znam efekty po farbach z olejami i nie lubię tego.

      Delete
  9. Jeśli mam włosy malowane,bardzo jasne (Palette C10,Londa 17,Londa 12/9,Palette A10- najczęściej tymi farbami) czy gdybym na całość położyła coś w tych odcieniach na wodzie 3% wyszłoby jasno? Proszę wyjaśnij mi jak jest z tymi oxy.Czy 3%,6% zadziała równie podobnie jak 9%? Czy będzie ciemniejszy kolor po niższej wodzie? nie chciałabym bardzo niszczyć i tak umęczonych włosów.A Ty jesteś wspaniały w tych koloryzacjach...szkoda ze tak daleko

    ReplyDelete
    Replies
    1. to jakiej wody masz użyć zależy od tego jaki masz naturalny poziom jasności włosa oraz jaki ma być cel koloryzacji więc musisz wiedzieć o ile tonów chcesz rozjaśnić włosy, farbujesz zawsze całość?

      Delete
  10. Tylko ostatnim razem Londą 12/8 (pomyliłam się wyżej,pisząc że jest to 12/9) malowałam również całość,wyszło mi buro,ciemno,nie jestem zadowolona,ale powstrzymam się by pomalować prawdopodobnie 12/9 ponieważ podoba mi się efekt u innych dziewczyn.Zazwyczaj maluję tylko odrosty,ale teraz po 12/8 konieczne będzie żebym połozyła farbę na całe włosy.I właśnie czy mogłabym nałożyć z niższą wodą niż 9%? oraz czy później odświeżając od czasu do czasu tak jasny kolor mogę używać np 6% bądź 3% ? Dziękuję za poprzednią odpowiedź.Na Twojego maila wyślę zdjęcia byś zobaczył jaki miałam dotychczas kolor (nie mam zdjęcia po Londzie 12/8)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nadal nie do końca rozumiem Twoje pytania o wodę :D bo jeżeli masz ciemne odrosty i blondy jakie chcesz osiągnąć wychodzą dobrze na 9% to cały czas farbuj odrosty na 9% a reszty nie farbuj wcale, albo tylko odświeżaj, no i możesz malaksować np włosy w ten sposób odświeżając kolor na całości. miałem 12/8 wiem jak ona wychodzi niestety też się zawiodłem kiedyś, połóż C10 z palette na całość

      Delete
  11. super włoski, jakie to są farby? aga

    ReplyDelete
  12. Co za cudowna strona nawiązująca tematyką do mojej, jestem wyjątkowo pozytywnie zaskoczony.
    Będę wchodził częściej.

    Also visit my blog post ... salon fryzjerski Radom

    ReplyDelete
  13. Obie pięknie, ale dla mnie- fanki nie za chłodnych odcieni wygrywa Natalia. Bosko!

    ReplyDelete
  14. Zakochałam się we włosach pierwszej modelki *.*

    ReplyDelete
  15. Jeśli mam ciemne blond a mam zamiar rozjaśnić o dwa tony a moje włosy są cienkie :) szybko łapie farba to czy polecił bys mi jakąś farbę Affinago? Myślałam o nr 10.1 lub 10.2 :) moje włosy są ciemny blond

    ReplyDelete
    Replies
    1. z poziomu 6 na 10 to tylko woda 12% przy nich. 10.21

      Delete
  16. witaj. bardzo proszę o radę. mój naturalny kolor włosów to typowy polski mysi blond, mam włosy rozjaśniane, na początku farbami drogeryjnymi typu garnier 102, później 11.21 alfaparf na całość, natępne 2 farbowania na sam odrost też alfaparf 11.21 jednak włosy żółkły... ostatnio użyłam welli na odrost 0/81 + 12/61 + 9% i na całość 0/81 + 12/61 + 6%. tej farby 0/81 użyłam niewielką ilość 2 cm niecałe do mieszanki. teraz włosy są tragiczne, szare - babcino szare, fioletowe, straszliwie jasne. nie chciałam ich rozjaśniać tylko ochłodzić lekko kolor na długości i odświeżyć odrost. co robić?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nic dziwnego. nie używa sie tej samej farby na włosy naturalne i na rozjaśnione. Efekt to przewidzenia.

      Delete
  17. Jakiej firmy sa te farby co mialy farbowane wlosy modelki u gory ?

    ReplyDelete
  18. Jakiej firmy sa farby co modelki maja farbowane wlosy

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...