Search

Content

Monday, June 9, 2014

Metaliczny-różowy średni blond Oli

Witajcie :) Ola zapytała mnie, czy zmienię jej kolor włosów, bo miała dość nierównego blondu rozjaśnianego do tej pory castingami rozjaśniającymi (naturalny kolor coś na pograniczu 7 a 8).
Zapytałem- ale czego ode mnie oczekujesz?, na co odparła- sama nie wiem. No to ja wiem!
Na nasadę oraz refleksy na folii nałożyłem samą 7, natomiast poniżej aż na całą długość włosów 10+10.22. 

Włosy przed:


i po:



OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO
TERAZ RÓWNIEŻ MOŻECIE SIĘ ZE MNĄ UMAWIAĆ NA WIZYTY W SALONIE WE WROCŁAWIU


51 komentarze:

  1. Przed były okropne. Teraz cudo, pomimo że nie jestem fanka blondów. :)

    ReplyDelete
  2. kurcze, że też nie ma porządnej drogi z Poznania do Wrocławia, bo bym przyjechała do Ciebie :-)

    ReplyDelete
  3. Dlaczego farby nie dają sobie rady z rozjaśnianiem tak jasnych odrostów? A czasem np. Blond bunny łapią mimo że ma naturalnie brązowe?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wszytsko zależy od włosów! każdy człowiek ma inne i każdemu ma prawo wyjśc inaczej. Ola używała castingów które mają bodajże 7,5% (odcienie rozjaśniające) a Bunny uzywa palette (12%)

      Delete
  4. Andy, czy możesz napisać, z jaką wodą położyłeś tę 7? Ja chciałabym mieć właśnie włosy na poziomie 7 lub 8. Moje naturalne to poziom 6. Zawsze kładłam z woda 9% i wychodziły dość rude (tak radziła pani z hurtowni). Ostatnio jednak fryzjerka powiedziała, że rude wychodzą przez tę wodę 9%, że lepiej położyć z 6%. Myślisz, że może mieć racje? Pozdrawiam Sandra

    ReplyDelete
  5. dla mnie te wody nic nie dają, miałam tak samo żółte odrosty po 12 jak przy 6... ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie powinno tak być, coś zrobiłaś źle zatem

      Delete
  6. czy na 92 można nałożyć 9.1? czy wyjdzie zielony?

    ReplyDelete
    Replies
    1. loreal? 92 to perła, zalezy jak ci się zmyło, jeżeli masz pożółkły to połóż 10.21

      Delete
  7. dokładnie loreal, dwa tygodnie od farbowania a kolor żółty, może to przyczyna nakładania olejków nie wiem. źle się bardzo czuje w ciepłych odcieniach jesli bym chciała schłodzić włosy lub przejść na popiele zostając na poziomie 9 to co powinnam zrobić?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale chcesz zostać przy lorealu? excellence 9.13 powinna wyjśc fajnie

      Delete
  8. nie koniecznie farba nie zrobiła na mnie dużego wrażenia a za tą cenę można kupić coś profesjonalnego. Widziałam zastanawiałam się swego czasu nad tym odcieniem ale niestety domieszka złota zawsze kończy się u mnie żółcią:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. to zainwestuj w pro albo udaj sie do fryzjera.
      kładź na odrosty chłodny kolor a na resztę neutralny np 9.1 albo 8.1 na odrost a na resztę 9

      Delete
  9. Zastanawiam się teraz nad tym 10.21 :) da rade odrostą na poziomie 8? na długość myślę żeby rozrobić troszkę z kranówką, co sądzisz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. na odrost daj 9.1 prędzej a na resztę 10.21

      Delete
    2. dobra ostatni strzał mam na oku 9.9 chantal variete. używałam 9.2 i faba pomimo ceny doskonała, loreal był wyborem na jedno użycie bo myślałam że nie będzie żółkł tak ale nic z tego. zostało mi jeszcze jedno opakowanie 9.2 czy moge je ze sobą zmieszać? wieeem kombinuje ale chce coś zmienić.

      P.S dzięki za wszystkie odpowiedzi:)

      Delete
    3. nie znam tej farby a 9.9 to jaki odcień?

      Delete
    4. "gołębi blond" :)

      Delete
  10. Witam cie andy.!czy ta nowa farba palette b12 waniliowy blond tzn? Ciepły blond 10.31? Pozdrawiam. Ostatnio farbowalam alfaparf 9.31,i rak sie zastanawiam Eby zielonego nie było

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie znam tego odcienia. ale "b" w paletkach to taki miodowy dość naturalny kolor, na mocno wytrawionych włosach nie wychodzi chłodno a neutralnie lekko w kierunku ciepłego

      Delete
  11. Wow coz za efekt! Niesamowite włoski. Andy mam pytanie farbuje wloski od pol roku farbami 6/0 wella wellaton a moj naturalny kolor to 5/0 i chcialabym przejsc na 7/0 . Co musze zrobic czy te wloski co sa na poziomie 6 rozjasnic czy poprostu polozyc farbe na wyzszym oxy? Wanda

    ReplyDelete
    Replies
    1. oczywiście trzeba je podjaśnić, zwłaszcza, że chcesz naturalny poziom 7 więc sugeruję rozjaśnić je do koloru żółto pomarańczowego i na takim powinna 7 wyjśc bez problemów

      Delete
  12. Hej :) mam pytanie. W lutym farbowałam swoje naturalne (poziom pomiędzy 5 a 6) włosy farbą garnier color sensation 6.35- wyszedł taki jasny kasztan. Potem, w kwietniu nałożyłam znów garnier cs, ale 112- superjasny beżowy blond i wyszedł mi taki złoty, rudy kolorek jak tutaj http://pl.tinypic.com/r/6tp99y/8 teraz jest troszkę sprany, z lekka jaśniejszy i mam 2,5cm-owy odrost. Chciałabym uzyskać blond podobny do tego na zdjęciu http://www1.pictures.stylebistro.com/gi/Amanda+Seyfried+Long+Hairstyles+Long+Curls+VLT4PAHsR-jl.jpg lecz jeśli wyszłaby zieleń może być coś ciepłego na podobnym poziomie... Proszę, ratuj! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama sobie tego nie zrobisz dobrze, a Amanda ma naturalny kolor

      Delete
  13. Miałeś styczność z rozjaśniaczem w kremie z Delii? Albo innym wariantem z tej samej serii chyba "Extreme".

    ReplyDelete
  14. Śliczny popielaty blondzik!
    Myślisz, że farba palette rozjasniająca o 4 tony złapie wypłowiałe, ale jednak parę miesięcy temu farbowane na jasny brąz włosy?
    :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. złapać złapie ale nie wiem na jaki...nie wiem jak włosy wyglądają ani czym były farbowane

      Delete
  15. Hej, mam problem oczywiście z farbowaniem ;) jeśli znajdziesz chwile może mógłbyś mi doradzić. Moje brązowe wlosy (5) były lekko rozjasniane o około 3 poziomy. Jednak jasny blond to nie ja. Przyciemnilam ja do poziomu 7, również nie odpowiadał mi kolor. Zaryzkowalam z garnierem 6.35, I To Było To. od około 4 miesięcy farbuje co miesiąc ta farba. Tylko jest ale, sama nie pokrywa siwych i spiera się do czystej 6 w ciągu 2 tygodni. Robiłam mieszankę 6 i 6.35. Odcień trochę słabszy ale siwych brak. Niestety spiera się jeszcze szybciej. Jak i czym uzyskać intensywny tropikalny brąz na dluzej?
    Czytelniczka Ania :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. garnier nie należy do farb trwałych, spróbowałbym z innym odcieniem, albo kładź na odrost coś a'la 5 a na resztę 6.35

      Delete
    2. A inna farba? Czy x.35 będzie zawsze się tak wypłukala? Gdzieś czytałam ze im niższa woda tym wolniej kolor się wypłukuje. Naprawdę bardzo podoba mi się to 6.35 i co jak co, ale w końcu trafiłam idealny odcień, który pasuje do mojej urody w stu procentach.

      Delete
    3. ja bym zaczął farbować 5 odrosty, będa ciemniejsze i chłodniejsze i to będzie farbie naturalnie wyglądało, a dół będzie tylko 6.35, Ty uzywasz z serii color sensation? jak tak to ona niszczy. moze znajdź zamiennik w palecie fryzjerskiej.
      na siwe kładź z 9% na reszte odświeżaj na 3%

      Delete
    4. Dzięki za odp. O fryzjerskich pomyślę. A powiedz mi, skoro garnier jest kiepski to co drogeryjnego jest godne polecenia?
      Ania

      Delete
  16. Jakie piękne włosy<3 :) takie błyszczące kolor trójwymiarowy poprostu bomba ! Znasz się na włosach niesamowicie Andy :) . Mam też do Ciebie pytanko - od czego zależy to czy włosy jak pada na nie światło to są łuski są takie rozświetlone,przejrzyste Np moja koleżanka rozjaśnia włosy i w słońcu na każdym włosie widać refleksy - słońce rozświetla(pochłania) każdy włos i są takie mega błyszczące- używa rozświetlonego najjaśniejszego blondu. Czy taki efekt można uzyskać TYLKO na rozjaśnianych blond włosach czy na brąz też(Brąz raczej wydaje mi się że odbija światło) i od czego to zależy kondycji, struktury włosa czy może mieszanki koloryzującej? Basia

    ReplyDelete
    Replies
    1. oczywiście to zalezy od struktury i kondycji włosów oraz od tego jakich produktów do pielegnacji uzywasz, wlosy zwykle zaraz po zafarbowaniu błyszczą, spróbuj z kosmetykami do włosów farbowanych

      Delete
  17. Rzeczywiscie po farbowaniu pierwsze kilka myc efekt jest swietlisty . Do tej pory uzywalam szamponow i odzywek z olejkiem arganowym . Sprobuje zmienic pielegnacje na strichte przeznaczona do farbowanych. Dziekuje za odpowiedz :*

    ReplyDelete
  18. Hej, od jakiegoś czasu chodzi za mną właśnie taki różowawy blond, jaka to marka? Albo jestem ślepa albo może za rzadko zaglądam na Twojego bloga, ale nie wiem:) Google na hasło farba 10.22 pokazuje tylko Kallos, czy to to?
    Korzystając z okazji zapytam też od razu czy miałeś do czynienia z farbami Allwaves, a konkretnie kolorami 0.1 i 1007? Miałam ombre + koszmarny, gruby balejaż, teraz od dłuższego czasu tylko ombre, a docelowo chciałabym mieć je dalej, ale nie farbować już góry, tylko zapuszczać mój mysi blond poziom 6 i rozjaśniać co jakiś czas w miarę potrzeby dół i go tonować. Więc szukam farby na poziomie ok 6 ze zdecydowanym chłodnym odcieniem, aby pokryć rudziejący ciemny blond na górze i wyczytałam gdzieś, że 0.1 wychodzi właśnie taki. Natomiast 1007 zainteresował mnie z uwagi na "pink" w nazwie;) i chciałabym stonować sobie nim dół. Czy to sensowny pomysł? Z góry dziękuję za odpowiedź, jeśli tylko znajdziesz chwilę i pozdrawiam! Marta

    ReplyDelete
    Replies
    1. weź yo coloring fast 6 z kemona na wodzie 3%.

      Delete
  19. Cześć Andy :) świetny blog! Ja również chciałabym się Ciebie poradzić. Mam włosy takie jak na zdjęciu, rozjaśniany blond z odrostem dokładnie w takim kolorze ( przez długi czas farbowane Vitalitisem 9,21, potem wella koleston 9,16, ostatnio loreal majirel 8,2 - bardzo ładny kolor ale strasznie szybko się wypłukał). Chciałabym wrócić do naturalnego koloru (moja fryzjerka powtarza, że nie da się dobrać farby takiej jak natura), ale czy dałoby radę uzyskać coś zbliżonego? mógłbyś coś polecić? pozdrawiam A.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem jakie masz naturalne :P poziom to znaczy.
      jak wykonasz pigmentację i położysz kolor z poziomu taki jaki masz naturalny, to wyjdzie :)

      Delete
    2. Dokładnie taki jak na zdjęciu. to jest chyba między 8-7?

      Delete
    3. 8-7 z czego? nie znam tego. ja tonowałem 10.22 który jest mocno różowy

      Delete
  20. Z jakiej firmy to 10.22?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ojej juz nie pamiętam , mialem jedną tubkę dość przypadkowo ale korzystałem z niej często i z fajnymi efektami. aquarelle czy coś takiego

      Delete
  21. To chyba nie aquarely, bo oni mają numerację literową i taką niezbyt rozbudowaną (np. 10 I) :-( mogłbyś mi polecić coś podobnego? Bo nie trafiłam nigdy na nic zbliżonego nawet :-( a ten kolor jest niesamowity! Beata

    ReplyDelete
    Replies
    1. no to zapomniałem, miałem tylko jeden egzemplarz, ale zawsze była u mnie dodatkiem do mieszanki bo sama była mocno fioletowa.
      a tak to spróbuj do perłowego blondu np 10.2 dodać 1gram 7.62

      Delete
  22. a mogłabym zamiast 7.62 dać 9.96? Bo to akurat mam w domu. I wtedy np. dokupiłabym 10.22? Czy lepiej 10.2? Czy przekombinowałam? Boję się trochę tego poziomu 7., bo moje włosy są dość jasne (ostatnio na koleston 9.96 nakładałam alfaparf 11.21)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 9.96 z czego? jaki to kolor?
      dlaczgo sie boisz skoro to tylko 1 gram

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...