Search

Content

Saturday, June 21, 2014

Miedziane ombre z M.Ortycją!

Witam was serdecznie, dziś zaprezentuję ponowną zmiane mojej ukochanej M.Ortycji (możecie kojarzyć ją z TEGO postu). Jeżeli jeszcze nikt nie widział wywiadu ze mną na blogu M.Ortycji, to serdecznie zapraszam! KLIK. Uwielbiam przy farbowaniu włosów Dzika, że zawsze robię to co chcę, zawsze jest to coś innego i zawsze obydwoje jesteśmy zadowoleni. Kolor wypłukał się bardzo szybko, co mnie rozczarowało niestety, więc tym razem wykonałem pigmentację na rozjaśnianej wcześniej części włosów Dzika. Włosy przed wyglądały tak:

Na mocno wytrawione włosy położyłem mieszankę pigmentów z affinage miedź i odrobina czerwieni.
Po zmyciu na odroście wylądowały 5.4 i 7.4 


a na reszcie długości wylądowało 8.43 z domieszką bRed Copper

Możecie podziwiać finalny efekt:
w świetle dziennym (było pochmurnie niestety)


I zrobione w pomieszczeniu.


OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO
TERAZ RÓWNIEŻ MOŻECIE SIĘ ZE MNĄ UMAWIAĆ NA WIZYTY W SALONIE WE WROCŁAWIU





74 komentarze:

  1. Widok "przed" jest chyba głównym powodem przez który zrezygnowałam z czerwieni :-P miałam już tak zmęczone włosy że efekt trzymał mi się dosłownie kilka myć (nie mowie ze to bez mojej winy, źle farbowalam). Poprawianie koloru robi się po jakimś czasie męczące i po 4 latach bez żalu przeszłam na blond :-P
    Efekt jest ładny oczywiście ;-) uwielbiam te loczki które zawsze robisz modelkom <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. to akurat wcześniej był róż, czerwień się u mnie trzymała zawsze ok. miesiąca, gdy robiłam pianką Venita (polecam), także bardzo spoko trwałość

      Delete
    2. Robiłam venita przez jakiś rok i u mnie było co tydzień poprawiane :/ w porywach do dwóch, można się wnerwic po jakimś czasie :-P

      Delete
  2. Zaskoczona jestem, że ten róż się tak szybko zmył - ja się właśnie nie mogę pozbyć odcieni różu i fioletu z włosów - i to oba są z pianek Venity a nie trwałych farb. Chociaż z drugiej strony pamiętam jak ekspresowo się wszystko wypłukiwało jak miałam rozjaśniane..
    Kolor śliczny - sama uwielbiam wszelkiego rodzaju ombre (pod warunkiem że nie są 'od linijki'), chociaż ze wszystkich kolorków M.Ortycji jakie widziałam, chyba najbardziej podobał mi się róż i fiolet :)

    ReplyDelete
  3. Andy, chcę lekko przyciemnic włosy i rozważam dwie farby:
    - garnier nutrisse 80 - vanilia blonde
    - palette N7 - jasny blond
    Po ktorej nie będę zielona? bo chcę zejść z poziomu 10 na 9.
    Violetta

    ReplyDelete
    Replies
    1. na 9? to te odcienie wyjdą ciemno, tzn na pewno nie 9. jak chcesz drogeryjnymi to hm, zmieszaj sobie N7 z B9 na wodzie 3%

      Delete
  4. ja mam akurat naturalny kolor taki jaki zrobileś M.Ortycji od połowy w dół NA PIERWSZYM ZDJĘCIU i powiem Ci, że jestem w kropce, bo myślę o tym, żeby się przefarbować na jakiś "normalny" kolor, choć u kogoś taki własnie mi się podoba a u M.Ortycji wygląda ślicznie ! U mnie to jest tak, że raz są bardziej złocisto-rude a w pochmurne dni są bardziej bursztynowo-karmelowo-miodowe a raz znowu sa tak oczobijnie jasno-żółtawo-rudawe, że mam ochotę od razu je zafarbować, choć byłam z zapytaniem u 3 fryzjerek i każda z nich mi powiedziała, że RUDE WŁOSY SĄ NIEPRZEWIDYWALNE, jeśli chodzi o nakładanie na nie jakiejkolwiek farby - zgadzasz się z tym? Dodawały, żebym nie farbowała, bo wiele pań nigdy żadną farbą nie uzyska takiego koloru, jaki ja mam naturalnie, choć 2 stwierdziły, że gdyby go trochę wyciszyć to wyglądałoby to super, ale nie chciały się podjąć ryzyka.. Teraz je zapuszczam i marzę, ze gdy będą długie (za linię łopatek) to może będą wyglądały fajnie. Co sądzisz? Pofarbować czy zapuszczać? Anita / Krotoszyn

    ReplyDelete
    Replies
    1. możesz spróbować, ale fakt faktem są nieprzewidywalne, spotkałem się z kilkoma dziwnymi przypadkami, ja bym tutaj próbował farbami ton w ton, naturami albo beżami działać, o ton jaśniejszą niż masz naturalny poziom.

      Delete
  5. O rany, jak cudnie! I te piękne loki - zupełnie tak nie potrafię - jeszcze lewa strona robiona prostownicą jest względnie okej, ale prawa to tragedia :)
    Jakbym mogła poprosić o poradę... Zafarbowałam swoje sprane już z farby włosy jasnym brązem Color Mask i wszystko fajnie - na długości wyszedł złocisty jasny brąz, tylko odrost przy przedziałku w słońcu ma refleks czerwony... Co mogę z tym fantem zrobić...?

    ReplyDelete
  6. Efekt bombowy :D ! Chyba sama zaszaleje z jakimś ciekawym odcieniem na głowie . Andy powiedz mi jak mam włosy poziom 7/8 takie rudawe to co muszę zrobić żeby mieć końcówki w takim odcieniu- http://www.bloblo.pl/image/331700/default/fioletowe19.jpg ? Do jakiego odcienia je musze rozjaśnić - kąpielą czy tradycyjnym rozjasnianiem i na jakiej wodzie ? Później wystarczy położyć korektor koloru w odcieniu perły ? Viola

    ReplyDelete
    Replies
    1. no ja bym rozjaśnił jak najmocniej, co jasnej żółci najlepiej, rozjasniacz z wodą 6% tradycyjnie. potem fioletowy toner i jazda,, chociaż moim zdaniem rudy z fioletem mi nie pasuje...

      Delete
    2. Hmm .. to moze sprobuje po prostu jasniejszego blondu na koncowkach on juz bedzie pasowac ?

      Delete
  7. czesc Andy.w tamtym tyg pytałam Cie o nowa farba palette b12.zrobilam i ladnie wyszlo lekko cieplo i naturalnie.dzien później wyjechałam nad morze.w niedz wracam i nie mogę tak chodzic.od slonca wlosy pozolkly i bardzo pojasnialy.czym to stonować.kiedys farbowałam matrix ul-m i ladnie wychodzilo.moze matrix sync mokka ? albo loreal bez amoniaku?nie chce popieli ani zoltego.czy mokke mogę polozyc na wlosy od kilku miesięcy farbowane cieplymi bezami?jeszcze znlazlam ze wella ma w ofercie brązowy blond.doradz cos .pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. możesz, ale na niskiej wodzie, jakiś poziom 9 na wodzie 3% bo masz mocno rozjasnione. ta wella brzmi w porządku

      Delete
  8. andy proszę o pomoc.chodzi o moja mame.mama ma naturalne ciemne wlosy mysle ze ok 3 poziomu.w tym ok 30% siwych.chcialybysmy uzyskac jasny braz czekoladowy .ale taki naprawdę jasniutki bo wszystkie drogeryjne wychodzą ciemno.fakt pokrywają siwki ale wychodzą niemal czarne.czy farba czekoladowa z poziomu 6 i woda 9% na odrost to dobry wybor?czy jeszcze nizej np. 7?mama robila wellatonem toffi czekolada 8/74 chyba i ona jest na 9 % i dobrze pokrywala odrost.co bys zrobil?pozdrawiam anna

    ReplyDelete
    Replies
    1. karmelowa czekolada z welli znam ją, przyjemna, niech nią robi jak dobrze kryje albo miesza z mleczną czekoladą obydwie na 9%, bo wella dobrze kryje z drogeryjnych, jak nie chcecie welli to zostaje wam sięgnąć na półkę pro.

      Delete
  9. dobry wieczór, ja mam takie "inne" pytanie: jak wy wszyscy farbujecie włosy farbą z JEDNEGO OPAKOWANIA farby???? Ja mam włosy do ramion (tal lubię) i NIGDY mi 1 opak. nie starcza - nie wiem, może źle nakładam???? często na blogach lub YT dziewczyny farbują jednym pudełkiem DŁUGIE WŁOSY i im wystarcza a ja, nakładam najpierw farbę na odrosty (bardzo dokładnie zresztą) i w zasadzie nie mam już czego nakładać na długość (farbuję co 3-4 m-ce, więc całe włosy wchodzą w grę). Mam teraz farbę z garniera jakaś i tam jest 40 ml farby + 60 ml oksydantu, ale jak mam taką małą ilością pofarbować CAŁE WŁOSY??????????????????????????????????? Wiem, że mogę kupić 2 opak. i już, ale mnie chodzi o to, CZY WGL MOŻNA ZAFARBOWAĆ 1 OPAK FARBY Z DROGERII WŁOSY PÓŁDŁUGIE, A JEŚLI TAK, TO ....JAK?

    ReplyDelete
    Replies
    1. zacznijmy od tego, że jeżeli farbujesz ciągle jednym lub podobnym kolorem to po co farbować całe włosy? :) prosta odpowiedź. robisz same odrosty a przy odrobinie wprawy wystarczą Ci 20-25ml farby

      Delete
    2. no tak, tylko, że po tych 3 miesiącach to kolor na długości jest bardzo wypłowiały zazwyczaj i żeby nabrał "koloru" to zawsze nakładam farbę na długość na pełen czas z ulotki a zwykła emuglacja 5 minut przed końcem nie daje mi takiego napełnienia kolorem tych partii włosów ;-((

      Delete
    3. to używaj innej farby, odświeżaj innymi produktami. farbowanie ciągle całej długości nie jest zdrowe

      Delete
    4. no ok, czyli mam nakładać tylko na odrosty a potem spłukać? czy nie będzie wtedy widoczna różnica pomiędzy świeżo zafarbowanym odrostem a resztą????

      Delete
    5. nawet jeśli będzie to będzioe to wyglądało naturalnie jeżeli kolor na nasadzie będzie ciemniejszy

      Delete
  10. Cześć. Prosiłam meza o farbe 9.13 garniera albo loreal bo chciałam o 1 ton przyciemnic włosy.niestety sie pomylił i kupił 1013 casting.jak myslisz jak polowe oxydantu zmieszam z woda to ładnie wyjdzie? Bo on chyba na 6%? Czy kłaść na oryginale ? Ale czy nie rozjasni mi jeszcze bardziej wlosow? Pozdrawiam

    ReplyDelete
  11. Zajmujesz się koloryzacją? Uczyłeś się gdzieś fachu u kogoś? Bo normalnie jak patrzę na poprzednie posty i Twoją włosową historię to masz niezłą smykałkę do farb. Oprócz koloryzacji też ścinasz? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki to miłe :) tak zajmuję się tylko koloryzacją uczyłem się sam.

      Delete
  12. Cześć, zaglądam do Ciebie już od jakiegoś czasu, widzę, że znasz się na "chemii", a mnie brak już sił i cierpliwości.
    Mój kolor włosów to farbowany miedziany blond, przy czym końce są o jakiś ton ciemniejsze (poziom 8) niż góra (poziom 9) ("ombre" trochę na odwrót). Ostatnio zapragnęłam blond włosów, czegoś zbliżonego do:

    http://e5.pudelek.pl/17f10ae12d073e626fa43ec18236f488141573d6 lub
    http://polki.pl/we-dwoje/files/Image/galerie/30168/galeria_we_dwoje_4.jpg

    Próbowałam rozjaśnić włosy wellatonem 12/0. Góra rozjaśniła się nieznacznie do żółci, końcówki są pomarańczowo-rude i podejrzewam, że nadal są gdzieś na poziome 8.
    Powiedz mi, co mam teraz zrobić? Chcę przygasić ten miedziano-żóło-pomarańczowy koszmarek? Powinnam zrobić kąpiel rozjaśniającą tylko tych ciemniejszych włosów, czy lepiej zostawić je na tym poziome i coś kombinować? W domu mam jeszcze wellaton 9/3 i 9/0, które miałam zamiar wymieszać, ale boję się, że włosy zrobią się po prostu żółte lub farba w ogóle nie chwyci.
    Problem w tym, że wolałabym zostać przy ciepłych tonacjach, ale jeśli nie ma innego wyjścia jestem gotowa je nawet przyciemnić i schłodzić.:(

    Pozdrawiam i bardzo, bardzo proszę o pomoc.
    Jakie farby drogeryjne byś zastosował?

    Ania.

    ReplyDelete
    Replies
    1. no dobre odcienie masz więc kąpielą rozjaśnij włosy i rzuć mieszankę welli, ale fakt rozjaśnij tylko dół ciemniejszy

      Delete
  13. Andy czy farba alfaparf odcien 8.21 nada sie do naturalnych wlosow(poziom 5,ciezko rozjasniajacych sie)???utleniacz do tego odcienia dac 9% czy moze 12%??Anna

    ReplyDelete
    Replies
    1. 9% bo trzeba zejść o 3 poziomy z 5 do 8

      Delete
  14. Andy - a które z naturalnych blondów wychodzą chłodno /neutralnie a które ciepło? bo gdzieś mi się obiło o uszy, że niektóre chłodzą ciepłe tony a niektóre są w ciepłym klimacie. A ja chciałabym trochę schłodzić mój za-ciepły miedziano-złocistyblond. Wolę natury niż popiele, bo popielate blondy zawsze szybko mi rudzieją a natury podobno takich tendencji wgl nie mają? Monika B.

    ReplyDelete
    Replies
    1. zalezy na jakim pigmencie dana firma ma naturę, większość natur jest na zieleni, spróbuj garnierem color sensation 8.0(jeżeli ma być to farba sklepowa) albo londa 17

      Delete
    2. A londa 17 co to za poziom?to jest natura czy popiel??

      Delete
    3. Zrobiłam tym garnierem color sensation (akurat nie było tej londy 17) i powiem Ci, że jesteś genialny!!!!! kolor wyszedł śliczny, ale...no właśnie, włosy mam po tej farbie jakieś takie nie wiem, wysuszone? zniszczone? po żadnej farbie tak nie miałam, a tu moje włosy wyglądają tak, jakbym je farbowała 5 x w miesiącu, takie są zmasakrowane jakieś. Kurcze i teraz co znowu: ten kolor to jest to! jest boski! no ale kondycja włosów po niej - tragedia...i chciałabym nią farbować, ale jak mam to robić, skoro tak źle wpływa na moje włosy? a to jest mój kolor właśnie ;-(((

      Delete
    4. możesz kolejnym razem spróbować wellaton 8/0 ale garnier jest bardziej naturalny niestety, wiem że wysusza, dlatego moze zdecyduj się robić już same odrosty, ten garnier zawiera i amoniak i sole amonowe, jest silny ale trwały i ładne kolory daje, coś za coś, niektóre włosy wyjatkowo źle reagują na sole amonowe, moje się do nich zaliczają , po CS 8.0 wychodził mi idealny naturalny blond. pomóż im jakąś maską porządnie nawilżającą teraz.

      Delete
    5. No właśnie GCS też mi się zdecydowanie bardziej podoba. A może zmnienić oksydant na niższy? czy to coś da? albo może wymieszać tą farbę z odżywką - może wtedy te sole mniej by wysuszały? próbowałeś tego może?bo widziałam u Ciebie, że chyba 2 lub 3 razy robiłeś tym GSC 8.0. Jaki tu przechytrzyć te okropne sole?

      Delete
    6. nie zniwelujesz działania soli, ewnetualnie porządne płukanie włosów po farbowaniu, ale jeżeli one szkodzą Twoim włosom to niczym tego nie zniesiesz.

      Delete
    7. ojej, Andy, no to okropne jest, co piszesz! i co ja mam teraz zrobić, kiedy znalazłam TEN kolor a tu się okazuje, że moje włosy nie tolerują tej farby, ojej, no załamałam się ;-((((((, o, matko, no okropne to jest jak nie wiem co!

      Delete
  15. Hejka, coś jest nie-tak z moim kolorem, który robiła fryzjerka (jakiś blond z poziomu 8), bo gdy mam mokre włosy po umyciu to one są...jakieś seledynowo-zielone a gdy wyschną to są w kolorze lekko ciepłego / naturalnego blondu z poziomu 8. Wiesz, nie wiem, co o tym myśleć, bo teraz chcę sama sobie farbować włosy ale jeśli na mokro są one zielone to nie wiem, czy mogę zapodać na to jakiś naturalny blond? Nie będą one jeszcze bardziej zieloniaste? nie wiem, co robić. agNIEszka

    ReplyDelete
    Replies
    1. jezeli miałaś bardzo jasne/rozjasnione a położyła naturę to możliwe że masz zielonkawe, przy kolejnej koloryzacji połóż na odrosty naturę 8 a na resztę jakąś ciepłą 8 np 8.32

      Delete
    2. no nie wiem, co mi tam kładła, ale możliwe, że naturalny jakiś blond, bo mówiła, że z gamy podstawowych coś bierze. No dobrze, a na tych odrostach natura nie wyjdzie mi zielono? bo rozumiem, ze tylko na rozjaśnionych tak wychodzi i nakładając na odrosty mogę być spokojna? na długość ok, położę voila 8.32, skoro zalecasz. Dziękuję Ci BAAARDZO ;)

      Delete
    3. tak, możesz być spokojna, na odrostach możesz naturę kłaść i sugerowałbym o ton ciemniejszą naturę na odrost a na całość poziom jasniej

      Delete
  16. Andy w przyszlym tyg planuje rozjasnic rozjasniaczem swoje naturalne wlosy.Po rozjasniaczu poloze jakies farby z 3% oxy w celu stonowania zoltka.Mam dostep do farb alfaparf profesek jaki odcien nr nada sie do tego celu?Interesuja mnie blondy z poziomu 9.

    ReplyDelete
  17. Andy Pandy, mój drogi, przydałby ci się tutaj jakiś sensowny system tagowania postów, jakieś słowa kluczowe, chociaż po kolorach włosów, albo nazwach kosmetyków/farb, bo czasem chcę coś znaleźć i zajmuje mi to strasznie dużo czasu, mimo wyszukiwarki :< Jak teraz pewien konkretny blond, który nie wiem jak się nazywał. Pomyśl o tym, proszę, szczególnie że archiwum też jest dość niewygodne, a to bardzo ułatwia życie takim marudom jak ja i nie tylko. Szczególnie że jesteś moją wyrocznią w sprawach włosów, przecież. I wiem że nie pytałeś mnie o radę, przepraszam, ale pomyślałam że zasugeruję.
    Buzi buzi, wieszkto.

    ReplyDelete
    Replies
    1. moja droga , to mi pomóż ;D bo ja nie mam głowy do spraw technicznych :v czarna magia sie pojawia

      Delete
    2. choćby coś takiego jak masz opisane tutaj https://support.google.com/blogger/answer/44498?hl=en

      Delete
  18. czesc Andy.palette ma nowe kolory farb.http://www.superkoszyk.pl/product-pol-23885-PALETTE-Permanent-Natural-Colors-Farba-do-Wlosow-Nr-220-Pastelowy-Rozany-Blond.html
    http://www.superkoszyk.pl/product-pol-23886-PALETTE-Permanent-Natural-Colors-Farba-do-Wlosow-Nr-295-Patelowy-Czysty-Blond.html. jak myslisz co to znaczy pastelowy blond? to beda cieple czy zimne odcienie.?pozdrawiam i milego dnia:) kasia

    ReplyDelete
    Replies
    1. 220 pewnie jest odpowiednikiem CV12 z serii invensive, więc fioletowo popielate tony, ale numerki są nie do rozszyfrowania więc nie wymagaj tego ode mnie :P

      Delete
  19. czesc, a co sądzisz o tej farbie:

    http://alejka.pl/garnier-color-shine-farba-8-1-alabastrowy-blond.html

    czy to jest koloryzacja pół-trwała? bo jest na MEA a moje włosy po farbach bazujących na tym składniku są masakrycznie zniszczone, JEDNAK dowiedziałam się, że przy koloryzacji semi -permanent działanie MEA jest mniej szkodliwe niż w przypadku jego zastosowania w farbach trwałych, więc może byłoby ok, a dziewczyny piszą, że ten kolor wychodzi bardzo naturalnie i chłodno, a na tym mi zależy najbardziej - uzyskaniu naturalnego, lekko chłodnego blondu.

    "O ile permanentna farba wnika w głąb włosa, to ta półtrwała w połowie wnika w głąb, a w połowie wnika tuż pod łuskę włosa, tak osadzając pigment (...). Stosuje się ją głównie do odświeżenia koloru, na już kiedyś farbowanych włosach. Ma tę przewagę, że nie rozjaśnia włosów, ale od razu przechodzi do pigmentacji i pielęgnacji. Pozostawia więc jasny, soczysty kolor, nie wyrządzając dodatkowych szkód. Te systemy koloryzacyjne nie rozjaśnią włosa, a jedynie go przyciemnią, lub zafarbują ton, w ton. One tez mają niewielkie stężenie monoetyloaminy, wystarczające do pracy i nie szkodliwe. Nie jest ona w takiej ilości również trudna do usunięcia przy myciu. Właśnie dla tych rodzajów koloryzacji zastosowanie monoetyloaminy (MEA) ma sens. Wymagają one dużo mniejszego jej stężenia. Ryzyko, że jej duża ilość pozostanie we włosach jest więc znikoma."

    (źródło: http://slawekstawarczyk.com.pl/farby-bez-amoniaku-%E2%80%93-fakty-i-mity/)

    CHCIAŁABYM JĄ NAŁOŻYĆ NA DOŚĆ JASNY, CIEPŁAWY BLOND, który mam akurat na włosach, ale nie wiem, czy ten alabastrowy blond będzie dobrym wyborem? jaki to w ogóle kolor?

    ReplyDelete
    Replies
    1. no 8.1 jasny popielaty blond. może wyjść szarawo albo oliwkowo jeżeli masz mocno rozjasnione i żółtawe wlosy, ja bym robił naturą czyli sama 8 jak już najpierw. potem najwyżej 8.1
      z dostępnych w sklepach farb bez amoniaku tzw pół trwalych (one i tak zachowują się jak normalna farba, mają prawo się nie zmyć, tak jak farba trwała ma prawo się zmyć, dochodzi do utlenienia włosów tyle, że w mniejszym stopniu) uważam że delikatniejsza będzie palette color shampoo

      Delete
  20. Andy czy wlosy po rozjasniaczu(jasno zolte)lepiej tonowac chlodna farba z dodatkiem utleniacza 3%,czy lepiej na 4,5%???I na ktorym z tych utleniaczy uzyskam trwalszy efekt???

    ReplyDelete
    Replies
    1. lepiej 3% bo wyższej po prostu nie potrzebujesz, trwałość na rozjaśnionych włosach i tak będzie słaba

      Delete
  21. wlosy po rozjaśniaczu tonuje sie tonerem np wella touch z wodą 1,9% , po co 3 %

    ReplyDelete
    Replies
    1. akurat wella najniższą wode ma 1,9% do tonowania, inne farby najniższą mają 3% więc do danej farby jaką masz używasz najniższej przeznaczonej do niej wody ;)

      Delete
  22. Hej, proszę o pomoc ;) Dwa tygodnie temu schodziłam z henny brązowej dekoloryzatorem, nastepnie fryzjer położył mi chłodną naturę z poziomu 7 i chciał rozjaśnić górę - wyszły zielonkawe pasemka, ale tylko kawałek od odrostu, reszta wyszła ładnie. Aktualnie mam na głowie coś z poziomu 8 w odcieniu ciepłym plus te nieszczęsne zielonkawe partie. Pojaśniłam włosy żelem rozjaśniającym z Loreala, od niego nie zielenieją. Czy Londa 38 beżowy blond z wodą 9% bodajże, ma szansę wytrawić ten zielony poblask? Czy lepiej kupić rozjaśniacz do pasemek i położyć na zieleń, a dopiero potem farbę? Z góry dzięki za odpowiedź :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja bym samo zielone rozjasnił najpierw jeszcze, londa 38 jest perłowo beżowa więc chłodna- nie zgasi zieleni

      Delete
  23. A czy na zielone włosy można położyć np. 8.3? da to coś?

    ReplyDelete
  24. hej, ja mam pytanie odnośnie pigmentacji. Gdzieś pisałeś, że trzeba nałożyć na mokre włosy korektor żółty / złoty bez utleniacza, potem wysuszyć i nałożyć farbę z docelowym odcieniem. Ja mam podjaśnione włosy, ale nie przez to, że używałam bardzo jasnych blondów, po prostu zawsze miałam blond na poziomie 9, ale z czasem zjaśniał i to bardzo. I teraz gdy nałożę ten korektor żółty to potem mogę nałożyć na to naturę? bo często też mi wychodziły zielone włosy po niektórych farbach.

    ReplyDelete
  25. Replies
    1. Dzięki ;-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))0

      Delete
  26. hej :) Rozjaśniałam odrost rozjaśniaczem alfaparf bez amoniaku z wodą 6% ...nie są złe ale przebija lekka żołć.Z mojego ciemnego blondu wyszłedł dość jasny lekko żóltawy blond.Chciałabym zgasić nieco żółć.Lubię naturalne blondy ,lekko ciepłe ale jasne.Mam dwie farby matrix color sync 10 G i 10 WN.I teraz pytanie do Ciebie...która z tych farb zgasi mi ten żółtawy odcień ale nie przyciemni zbytnio.Obawiam się,że 10 G nic wyjdzie a 10 WN wyjdzie ciemno albo rudo.Daj znać proszę co myślisz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. żadną bo żółć zostanie, perłę połóż.

      Delete
  27. Witaj Andy! Potrzebyję porady specjalisty, myślę że jesteś w stanie mi pomóc :) otóż naturalne wlosy mam gdzies na poziomie 7/8, średni blond rozjasniający się ze złotymi refleksami. Kupiłam ostatnio farbę alfaparf 11.21, w połączeniu z oksy 9% pasmo rozjaśniło się o jakieś 1/2 tony z ciepłym odcieniem. Z kolei inne pasmo na próbę rozjasniłam rozjaśniaczem w połączeniu z oksy 9% - rozjaśniło się bardziej niż po farbie, natomiast odcień nadal był lekko rdzawy. Położyłam więc na to pasmo alfaparf 11.21 z oksy 9% i wyszlo tak, jak chciałam - dosć naturalny, jasny blond z chłodnym, perłowym odcieniem. Mój efekt docelowy, jaki chciałabym osiągnąć to blond refleksy, coś w stylu sombre. Mam jednak wątpliwości jaka metoda osiągnięcia tego efektu byłaby najlepsza. Czy najpierw rozjaśniacz + oksy 9%, a później stonować je farbą z 9%, czy może do tonowania zastosować niższy oksydant by nie niszczyć włosów? A może nie używać rozjasniacza, a spróbować samą farbę z oksy 12%? Będę ogromnie wdzięczna za radę!
    Pozdrawiam!
    Ola.

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozjaśnij farbą na 12% ale na foliach

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...