Search

Content

Sunday, June 8, 2014

Perłowo-beżowy blond na włosach mych.

Witajcie, jak zauważyliście posty pojawiają się rzadziej, co jest wynikiem braku mojego czasu przez pracę, ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło! Na pewno nie przestanę tutaj pisać :)
Krótki wpis prezentujący odświeżenie mojego koloru włosów. Generalnie koloryzacje były aż 3 przez mój błąd (no cóż, nikt nie jest idealny-ja także, ale przyznaję się do błędu nawet wam bo chcę być realny). Zaczęło się od tego, że chciałem ochłodzić kolor, nadać blasku itp bla bla bla, no dodatkowo chciałem rozjaśnić go lekko więc zrobiłem mieszankę 12.2 z woda 12% i dodałem troszeczkę mixu matt ash 0.21. No wyszło aż za zimno, szarawo dosłownie, nie wiem dokładnie jak bo nawet nie wysuszyłem włosów tylko położyłem dekoloryzator Uber na kilka minut by zdjąć szarość, po zmyciu nałożyłem mieszankę 10 + 10.22 + 10.31 na wodzie 3% też na chwilę, bo 10.22 jest wyjątkowo mocny i zmyłem widząc jak włosy nabierają wyraźnego perłowo różowego odcienia, celowo chciałem go uzyskać, no ale nie chciałem perfidnego różu, więc czas był dla mnie mało istotny, po prostu obserwowałem działanie na włosach mieszanki. No i mam przepiękny kolor teraz którym się mega jaram i w ogóle. Przy okazji przyciemniłem znów brwi, jakoś tak lubię teraz ten kontrast zwłaszcza że odrostów nie farbuję już od prawie 2 miesięcy i lubię ten efekt. 




Kolor wyszedł fantastyczny, taki jaki chciałem dokładnie, zdjęcia oczywiście nie oddadzą tego odcienia, ale pięknie się mieni w pełnym słońcu, za o na zdjęciach ma prawo wyglądać nieco nierówno. 


A teraz zadanie dla was moi/moje drogie ! Buduję sobie bazę klientek w salonie, także wszelkie osoby niezdecydowane zapraszam serdecznie i powitam ciepło i serdecznie bo was kocham!

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO
TERAZ RÓWNIEŻ MOŻECIE SIĘ ZE MNĄ UMAWIAĆ NA WIZYTY W SALONIE WE WROCŁAWIU



10 komentarze:

  1. Perłowe kolory są takie mieniące się <3 Boski kolorek!

    ReplyDelete
  2. Cholera, znowu jestem pod wrażeniem... i to już nie cukrzę bo naprawdę podoba mi się. Kij wszystkim co uważają, że ciemne brwi vs jasne włosy to jest kicz czy co tam, mi się też ten kontrast podoba szczególnie jak ciemniejsze są włosy po bokach jak u Ciebie, niech każdy robi to co lubi i tyle.
    No to powiedz mi Andy, kiedy np. chcę rozjaśnić sobie te brwi z poziomu 3 na poziom 7/8 a powiedzmy się rozjaśni szybko bo przy skórze, to normalnie mogę tam położyć farbę z kolorem jaki chcę na brwi? Czy może zakupić sobie specjalną farbkę do brwi bo chcę żeby były o ton czy dwa ciemniejsze od koloru włosów? Bo jak w będą takim samym kolorze to będą się tak zlewać brzydko co?

    ReplyDelete
    Replies
    1. możesz podjaśnić brwi oczywiście :) jakąś farbą 7 na 10 minut. dobrze jak będa o ton ciemniejsze od koloru na głowie

      Delete
  3. Hej!Czy mógłbyś wyrazić swoją opinię na temat http://gothic-fantasy.blogspot.com/2014/02/hair-color.html ?
    Nie wiem po prostu w którym kolorze mi najlepiej i w czym zostać na stałe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. brąz jakiś złoty na poziomie 7/6 bym Cie widział :)

      Delete
  4. hej! a ja mam takie pytanie miałam włosy farbowane na ciemny brąz i zachciało mi się zmian,postanowiłam wykonać kąpiel rozjaśniającą i tak stopniowo rozjaśniać włosy. Na początku robiłam to rozjaśniaczem joanny i włosy były ok ale kolor słabo ruszył dlatego któregoś dnia kupiłam rozjaśniacz syossa i nim zrobiłam kąpiel i po 10 minutach zamarłam bowiem przypaliło mi włosy...lekką się ciągną jak gumki recepturki. Postanowiłam więc ściąc się na krótkiego boba (wcześniej miałam włosy sporo za ramiona) jednak ciągnące się włosy i tak jeszcze zostały. I na razie zatrzymałam się na dość rudym kolorze coś jak 6.41 z garnier naturals. I nie wiem co dalej czy jest szansa żeby dalej stopniowo i delikatnie je rozjaśniać czy muszę porzucić pomysł i najlepiej wrócić do naturalnego koloru i zostawić włosy w spokoju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. przyciemnij górę w stylu a'la ombre, końcówki zostaw, odzywiaj je i regeneruj, zacznij znowu ale za jakiś czas

      Delete
    2. ok tak zrobię dzięki za rady :) szkoda że mieszkam tak daleko bo chętnie oddałabym włosy s Twoje ręce :) a polecasz szczególnie jakieś odżywki/maski? obecnie mam latte kalos, garnier goodbye damage, i kallos z jedwabiem.

      Delete
    3. Gliss kur ultimate repair fajna jest

      Delete
  5. Przepiękny kolor.Czy mogę prosić o nazwę farb? i radę jakiej wody użyć do włosów na poziomie 9 z dużą ilością siwych (srebrnych).Magda

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...