Search

Content

Sunday, July 6, 2014

Softest Taupe, czyli kolejna mieszanka na mojej głowie!

Dawno mnie tu nie było, więc uznałem, że pociesze was nowym materiałem jakim jest nowy odcień na moich włosach :v co mniej więcej tydzień, lub dwa tonuję sobie kolor w celu odświeżenia i nadania blasku, zawsze robie inną mieszanę, zawsze na 3%. Tym razem Zmieszałem 9.24, 9.33 i 9.34 z Affinage:



Ostatnim razem robiłem samym 9.24 i wyszło mi tak:

Tym razem po mieszance 3 odcieni (każdego po 5gram)
w pomieszczeniu przy sztucznym świetle

w słońcu

Odcień jest ciekawy, na granicy chłodnego i ciepłego blondu.

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO
TERAZ RÓWNIEŻ MOŻECIE SIĘ ZE MNĄ UMAWIAĆ NA WIZYTY W SALONIE WE WROCŁAWIU



135 komentarze:

  1. A co znaczy odcien 9.24-jaki to :-)???i piszesz ze tonujesz wlosy co tydzien-dwa,czy to nie niszczy wlosow??Aha do tego tonowania dodajesz porcje szamponu/odzywki czy"go ła farba"idzie na wlosy??:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 9.24 bardzo jasny blond perłowo-miedziany. nie niszczą się na wodzie 3%, a odzyskują żywe refleksy i blask. kładę gołą farbę na wilgotne umyte włosy

      Delete
  2. Prześliczny kolor, właśnie dobrze nazwałeś go, że jest na pograniczu pomiędzy ciepłym a zimnym tonem. Nie mogę się skapnąć właśnie. :D

    Mini pytanko ;__:
    1. Więc jest sobie taka farba z Color & Soin 9N (miodowy blond) właśnie na tym blogu:
    http://www.blondhaircare.com/2012/06/farbowanie-wosow-color-9n-miodowy-blond.html
    No i ten odcień baardzo mi się podoba. I jak ja mam naturalne włosy na poziomie 3-4 nie mogę zdecydować, bo ani to ciemny bardzo brąz ani jasny, ta farba to poziom 9 czyli czeka mnie 5-6 stopni rozjaśniania. No i tak na chłopski rozum (bo ciężko to zczaić dla mnie) i jaka wodą do rozjaśniacza by te 5-6 stopni ogarnąć? 6% czy 9%? Ta 6% może wyjść chyba rudo... a ta 9% lepiej tylko maznąć tonerem i potem kłaść farbę? Żeby nie było rozjaśniania po kilka razy... Łatwiej mi byłoby przyjechać do Ciebie tylko mieszkam na drugim końcu polski haha xD :( Rozjaśniacz z jakiego będę korzystać to Schwarckopf BlondMe (pisze na nim że ma moc do 8 poziomów) ale to chyba woda rozjaśnia nie sam proszek i jej moc trzeba dobrać.
    Oj ja głupia -,-


    ReplyDelete
    Replies
    1. zmieszaj wode 6 i 9 i uzyskasz 7,5% i na tym rozjaśnij i stonuj farbą ton w ton poziom 9 zloty cos jak 9.3 albo uzyj jakiejś farby neutralnej superrozjaśniającej, moze to wystarczy

      Delete
    2. Ah dzięki za odpowiedź! Chyba nie będę cudować z tymi "naturalnymi" farbami. Zrobię jak mówisz ale wolę na jakiejś profesjonalnej Schwarzkopf lub L'oreal. Jeżeli mieszam tą wodę, to muszę mieć docelową ilość ale pół tej 6% i 9% dobrze rozumiem? Wtedy będzie to 7,5% tak?
      No spoko c: jeżeli chciałabym odświeżyć kolor na długości a raczej nadać blasku a tylko o to mi chodzi to czym powinnam nadać ten blask? Gdzieś na jakimś angielskim forum czytałam, że firmy mają do tego takie preparaty typu "glossing" że nie zmienia odcienia, konsystencja farby, może tak "odżywić kolor" wiesz co to za cudo? Czy to nie przypadkiem semi-permamentne coś? Sorry jak źle coś napisałam.

      Delete
    3. tak są takie produkty, niektóre firmy mają takie odcienie o nazwie clear, działa jak farba identycznie, poza nadaniem koloru, daje sam blask, tak są to póltrwałe koloryzacje.
      zmieszaj pół 6% i pół 9% i masz 7,5% :) ale w sumie do blasku to ja bym używał po prostu kosmetyków nadających blask i do włosów farbowanych

      Delete
    4. Dzięęęki Andy i przepraszam, bardzo mi pomogłeś ;D btw. wcale nie widać zniszczeń na Twoich włosach po encanto. Nic a nic, w dodatku się błyszczą jak szalone!

      Delete
    5. większość już ściąłem

      Delete
  3. ZNALAZŁAM LINK DO TWOJEGO BLOGA NA WIZAZU I SKOPIOWAŁAM MÓJ WPIS TUTAJ MAM NADZIEJĘ ŻE GO OGARNIESZ I MI POMOŻESZ :)
    Witam, mam kilka pytań: A mianowicie przez długi czas miałam swoje włosy naturalne bez farbowania nie prostowałam ich ani nie suszyłam suszarką tylko cały czas odżywiałam je. Wkońcu znudziła mi się ta monotonia i poszłam do mojego (sprawdzonego) fryzjera żeby zrobił na włosach mi refleksy takie naturalne. Wyszło super ale po miesiącu zdecydowałam się tą sama farbą zrobić całe włosy, liczyłam ze wyjdzie prawie platyna (refleksy były tak zrobione że kolor nie był jednolity część było moich włosów część w różnych odcieniach blondu jaśniejsze ciemniejsze ... efekt naprawdę super i wyglądało to naturalnie) niestety nie powiedziałam mojemu fryzjerowi jaki chce uzyskać efekt tylko że chce żeby włosy całe były jaśniejsze licząc w głowie na tą prawie platynę niestety zamiast mojej upragnionej "naturalnej" prawie platyny wyszedł mi żółty blond z prześwitami gdzie nigdzie jaśniejszych włosów. Efekt nie jest zły bo nie jest to żółty żółty blond tylko taki bardziej naturalny jeszcze po kilku myciach jak tej żółci się wypłukało więcej efekt jest naprawdę ok (fryzjer jest naprawdę za☠☠☠isty i nie mogę mu nic zarzucić bo żadnej roboty nie spieprzył) ale ja jestem rozczarowana ponieważ liczyłam na jaśniejsze bez żółtego blondu tylko na taką prawie platynę (prawie bo z domieszką żółci ale jednak platyna) wiem wiem moja wina że nie określiłam się mojemu fryzjerowi dokładnie o co mi chodzi .. Ale problem jest taki że on woli jak efekt jest naturalny i nie chętnie podejmuje się ryzykownych działań na włosach chociaż jak się ktoś uprze to zrobi to co się chce ale za efekt nie ręczy poza tym nie lubi używać rozjaśniacza woli pracować na farbach (nie powiedział tego ale to widać po rozmowie z nim jak odradza rozjaśniacz...) i kiedy rozmawiałam z nim na temat (przy refleksach) tego że dążę do takiej platyny (kolor włosów taki jak ma Anja Rubik) powiedział ze to wtedy będzie trzeba zrobić dekoloryzację a potem nałożyć jakąś farbę a rozjaśniaczem na farbę raczej nie za bardzo bo może nie wyjść lub będzie żółty. I tak przy każdej rozmowie na temat platyny Problem w tym ze ja do farb przy blondzie nie chętnie (może wyda się to dziwne ale ja później tą blond farbę czuję na włosach we włosach i przeszkadza mi to wewnętrznie przy rozjaśnieniu ze te pigmenty co mam we włosach są po prostu rozjaśnione i nie czuję tych blond pigmentów - wiem durna logika) najlepiej całe włosy zrobiłabym rozjaśniaczem i było by ok i tu moje pytanie czy teraz jak na mój żółty blond położę rozjaśniacz to czy wyjdzie ta moja wymarzona platyna (oczywiście nie zrobię tego sama tylko przycisnę mego fryzjera )? czy przy żółtym blondzie wystarczy np jakaś płukanka.? Tak wiem rozjaśniacz niszczy - pali włosy mam tego 100% świadomość (a mimo to chcę go) farba nie wchodzi w grę po prostu nie lubię blond farb (do ciemnych odcieni nic nie mam przy blondzie też nie ale jeśli chcę uzyskać jakiś odcień blondu). Pytam się tutaj bo wiem ze jak do niego pójdę to on za wszelką cenę będzie mi chciał wyperswadować rozjaśniacz z głowy więc wolę być przygotowana w jakieś argumenty bo mógłby (dla mojego i swojego dobra) moją niewiedzę wykorzystać przeciwko mnie
    Pozatym chciałabym jeszcze się dowiedzieć o co chodzi z płukankami jak się je robi i czy stosuje sie je tylko do włosów blond czy są tylko płukanki rozjaśniające??- wiem co to dekoloryzacja, rozjaśnianie itd natomiast mam brak wiedzy na temat płukanek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pokaż mi zdjęcie tych włosów, nie wiem na jakim są poziomie jasności, może da radę wyjść z tego czyms mniej drastycznym

      Delete
  4. cz.2 Tak jak piszę fryzjer jest ok nie mogę mu nic zarzucić poza tym widać ze jest dobry po ilości klientów i czas oczekiwania na zapis u niego a także po tym co robi na włosach z włosami. natomiast ja jestem dziwnym klientem i zawsze mam jakieś dziwne pomysły i jak się na coś uprę to nie ma zmiłuj dążę do tego za wszelką cenę. Co do zniszczenia włosów to moje włosy nie są zniszczone wgl wręcz przeciwnie są prze-odżywione i to farbowanie dobrze im zrobiło bo tak jakby odżyły tzn tak je odżywiłam ze kolejne maski oleje itd nawet głupia odzywka po myciu mi je przeciążała (włosy myję co dwa dni )a zawsze myję mocnym szamponem oczyszczającym (włosy mam "normalne" nie sa przetłuszczające) i doszło do tego że odzywki używałam raz na tydzień a maskę do włosów z jakimiś olejami raz na dwa miesiące bo inaczej włosy były mocno przeciążone. Jeśli chodzi o porady na temat włosów to czerpałam je z bloga anwen.pl
    ps mam 19 lat jakby ktoś sie pytał, pierwszy raz w życiu włosy robię na blond i przepraszam za tak długi wpis - gratuluję temu kto przeczytał cały
    pozdrawiam xoxo

    EDIT: ok u wujka google dowiedziałam się o co chodzi z płukanką rozjaśniająca (rozjaśniacz+szampon+ jakaś odzywka) i tu moje kolejne pytania czy może wziąć zrobić w domu sobie sama tą kąpiel rozjaśniająca i uzyskam ten platynowy blond czy może raczej zaatakować tym rozjaśniaczem samemu czy jednak pójść do fryzjera (ale i tak dekoloryzacja i farba nie wchodzi w grę!!!!!)? i jesli ta kąpiel to jaki wybrać oksydant i rozjaśniacz (jaka firma ile tonów) czy moze gotowy rozjaśniacz fryzjerski? nie interesują mnie drogeryjne rozjasniacze bo boję się jesli chodzi o drogeryjną jakość poza tym jedynie jakie rozjaśniacze znam to dwa z joanny i jakieś syoss'a.

    ReplyDelete
    Replies
    1. niech Ci fryzjer zrobi tą kąpiel ewentualnie, ona mocno nie szkodzi, na pewno nie tak jak sam rozjaśniacz, potem farbę tonująca

      Delete
  5. Co uważasz o kosmetykach, których jest zadanie w pomocy przeciw "starzeniu" włosów. Nie bardzo to rozumiem ;u: chodzi o siwe włosy? Czy takie zmęczone zabiegami fryzjerskimi, a może włosy bardzo długie i "stare" na końcach? Haha. Affinage ma właśnie taką kolekcję jak się nie mylę :v

    ReplyDelete
    Replies
    1. raczej to ma na celu pogrubienie włosów i wzmocnienie ogólne

      Delete
  6. jakiej firmy polecasz profesjonalny rozjaśniacz???

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładny,naturalny kolorek wyszedł :) Podoba mi się.
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  8. Andy czy do przyciemnienia przetrawionych wlosow po rozjasniaczu gdzie natury daja glona, odcien nr 8/23 firmy cece bedzie bezpieczniejszy??Aktualnie mam rozjasnione cale wlosy rozjasniaczem i ufarbowane odcieniem 10.21 takze prawie biale...

    ReplyDelete
    Replies
    1. poziom 9 próbuj, na wodzie 3% o tym samym refleksie

      Delete
    2. A ten 8/23 bedzie zly????

      Delete
    3. Andy spytam Cie jeszcze o farbe ce ce 9/36.producent nazwal ten odcien bardzo jasnym czekoladowym blondem,czy ten odcien to inaczej tzw kolor mokka blond?? Na koncu ta 6 to jakis czerwony refleks??

      Delete
    4. za ciemny będzie uważam 8/23. nie znam firmy cece więc nic powiedzieć nie mogę.

      Delete
  9. super ten kolor Tobie wyszedł!!!! aż się dziwię, że taka przewaga miedziano-złocistego dała mimo wszystko neutralny efekt. Ja robiłam kiedyś kolorem 9.03 na naturalny blond i wyszło mi mega ciepło i okropnie. Ale Tobie wyszło EXTRA !!!!

    ReplyDelete
  10. Andy,czy to możliwe, że przez kąpiel rozjaśniającą bardziej przetłuszczają się włosy? S.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak ale nie była by to bezpośrednia przyczyna, jest ewentualnośc, że kąpiel podrażniła skórę głowy, a skóra gdy jest przesuszona to sama się próbuje nawilżyć-przetłuszczając się

      Delete
  11. Witam :)

    Mam male pytanie dotyczace mieszania farb.
    Zaczne moze od tego ze moj naturalny kolor wlosow to ciemny popielaty blond/jasny popielaty braz. Wlosy farbuje przwaznie farbami drogeryjnymi 7.1, czasami 8.1. Problem w tym ze te farby nie rusza mojego odrostu, zawsze wychodzi zloto miedziany,dlatego wczesniej musialam zawsze nalozyc farbe rozjasniajaca z poziomu 12.Po umyciu glowy nakladalam opowiedni kolor. Ostatnio odnalazlam jedyna farbe ktora ruszyla moj odrost bez wczesniejszego rozjasniania i lasnie zrownala kolor na calej glowie. Byla przy tym ladnie chlodna. Byla to palette c6 sredni chlodny blond. Bylam wniebowzieta bo wkoncu nie musialam rozjasniac odrostu(nie wiem jak to mozliwe ta farba ma tylko wode 6%).Niestety kolor wycofali a ja nie moge juz nigdzie znalesc tej farby.Zostal tylko kolor N6 naturalny sredni blond.Teraz moje pytanie:
    Czy aby otrzymac ten sam efekt moge ta farbe N6 pomieszac z joanna golebi popiel? Mozna mieszac farby dwoch roznych firm? Jezeli tak to w jakich proporcjach? Bede wdzieczna baaaardzo. Pozdrawiam i zycze milego dnia
    Viola

    ReplyDelete
    Replies
    1. C8 jest nowa z palette, myślę, że gdyby ją zmieszać z N6 to wyszłoby sensownie. jak masz poziom 5/6 a chcesz dojść do 7/8 to dwa tony niżej, poza tym, dobrze jest mieszac nature z popielem w takim przypadku bo sam popiel gasi tylko miedź która siedzi w poziomach 7 albo 6 , ale masz też czerwony pigment a jego gasi natura

      Delete
    2. Nie widzialam C8 nawet na stronie producenta.Widziales ja gdzies w sklepach? Czyli zmieszanie palette z joanna odpada? Nie miesza sie farb 2 roznych firm? Pozdrawiam Viola

      Delete
    3. Aaaa i w jakich proporcjach mieszac te farbki zawsze, zeby wyszlo chlodno :)

      Delete
    4. w rossmanie patrz :) możesz mieszac 2 firm ale nie wiem co Ci wyjdzie ja zawsze brałem poprawkę na to, dlatego eksperymentowałem ewnetualnie na sobie.
      to ma być mieszanka na same odrosty? 10 ml C8 i 20ml N6 + 30ml 6%

      Delete
    5. Wow rzeczywiscie jest na stronie rossmana c8. Super dzieki :) Tak pomyslalam skoro ten c6 mi odpowiadal to zeby zostac moze przy posiomie 6 to moze ten c8 zmieszac z N5 a nie z N6? Czy moze jeszcze ciemniej? A jak proporcje na cala glowe tzn najpierw odrosty a potem reszta dla odswierzenia bo ta popiel to sie wymywa szybko niestety.
      Przepraszam ze tak mecze :) Dziekuje i Pozdrawiam jeszcze raz
      Viola

      Delete
    6. jak chcesz, jeżeli docelowym kolorem ma być poziom 7 to zmieszaj N5 i C8.
      farbuj same odrosty tylko, na reszte możesz samą c8 połozyć na 3% na 20 min na wilgotne umyte włosy

      Delete
    7. ok dziekuje Ci slicznie za pomoc i odkrycie nowego koloru c8.Pozdrawiam i zycze wszystkiego dobrego
      Viola

      Delete
  12. Andy, masz jakieś sposoby na zidentyfikowanie tonacji skóry? Mam z tym ogromny problem... :I quizy i testy porobione no i dalej nie wiem :I np. żyły na rękach mam takie zielonkawe czyli to od razu zalicza do ciepłej tonacji prawda? Są jakieś inne może wyznaczniki odnośnie tego? Miesza mi się to wszystko naprawdę xD Bo skoro ciepły odcień skóry to wtedy o wiele lepiej wyglądają "ciepłe" farby co nie? Wszystko gra. Bynajmniej tak czytałam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. no jak masz zielone to raczej ciepły typ albo mieszany bo wiadomo że możesz być połączeniem dwóch różnych :P a oczy i cera?

      Delete
    2. Często się czerwienię na twarzy, oczy mam ciemnoniebieskie z żółtymi plamkami wokół źrenicy więc wydają się zielone również pod słońce, mój naturalny kolor włosów to 5 poziom z moim zdaniem gdzieniegdzie na pasemkach widocznym "ciepłym" brązowym odcieniem , na pewno włosy mam ciepłe. Głównie przez to, że na twarzy mam sporo różowych plamek myślałam, że może zimny typ ale na ciele jestem głównie tak jakby... żółta, taka trudna do zidentyfikowania. Żyły to mam zielone jak butla od piwa xD haha. tylko nie wiem co oznacza to moje rumienie na twarzy, jak zamaskuję je zieloną bazą do twarzy by zrównoważyć kolor i na to żółty podkład ... ciało z twarzą gra w całości, tylko mam niepewność czy nie powinnam właśnie twarzy dorównać do ciała co jest właściwe, no ale przecież nie bede kąpać się w "zimnym" podkładzie -,- co do opalania zawsze na czerwono się opalam, nieeeco brzoskwiniowo może.

      Delete
    3. to zrób naturę , w sensie neutralny kolor

      Delete
  13. jak osiągnąć taki blond jak ma taylor momsen?

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozjaśnić rozjaśniaczem i stonować :P

      Delete
  14. witam Andy.mam pytanie do ciebie.od kilku miesiecy farbuje wlosy 113 b.jasny bezowy blond garnier color sensation.jestem zadowolona z koloru .wyczytalam gdzies na blogu ze ta farba posiada amoniak i MEA.zastanawiam sie nad inna farba.czy garnier color naturals 113 i nutrisse 101 (sa to 2 bezowe blondy) wyjda podobnie? ktora z tych farb w/g Ciebie jest najlepsza?i ktora najmocniej rozjasnia? dziekuje i pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ona jest jasna i mocna. Inne garniery wyjda slabo, moze palette b12 albo cos fryzjerskiego. Albo sprobuj do garniera nutrisse dac 12% wode

      Delete
    2. garnier nutrisse też ma sole (ethanolamine)

      Delete
  15. Andy te tonowanie ktore robisz co tydzien w celu odswiezenia koloru to to samo co niektorzy fryzjerzy tajemniczo nazywaja"zapienianiem"??Aha czy takim tonowaniem mozna przyciemnic wlosy farbowane z poziomu 9 do poziomu 8??

    ReplyDelete
  16. Andy spytam jeszcze w imieniu siostry.Ona ma wlosy na poziomie 4 zawsze farbowala wlosy jasniejszymi kolorami,ostatnio byl to odcien 7.3 +9% utleniacz.Powiedz czy moze teraz bez problemu przejsc na odcien o ton jasniejszy i nieco chlodniejszy??Spodobal sie jej kolor z majirel 8.31, czy nie wyjdzie nic jej zielono??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wyjdzie ani jasniej ani chlodniej

      Delete
    2. A czy odcien 7.13 mozna klasc bez obaw o glona na farbowane wczesniej wlosy kolorem7.3??

      Delete
  17. Super ten 9,24 ci wyszedl ,ale dlaczego tak neutralnie skoro jest 4 (mahon)? kupilam ten odcien, jak myslisz wyjdzie rudo jak zrobie odrost na 9% a reszte na 3 %? Wysle ci zdj na priv, pozdrawiam Sylwia x

    ReplyDelete
  18. Pomocy :( przejrzałam chyba wszystkie wpisy ale nie znalazłam odpowiedzi. Chciałabym wrócić do mojego naturalnego, 'mysiego' blondu, aktualnie na całości włosów Palette N4 jasny brąz, farbowane ponad miesiąc temu, naturalny odrost jasny i bardzo bardzo chłody, mieni się srebrem wręcz, dalej przy głowie kolor ciemniejszy, dalej bardziej sprany, ciemny blond, wszystko ze złotym blaskiem, ciepłe tony. Robiłam dziś próbę na pasemku gołębim popielem, ale nic nie ruszyło (wcześniej też nic nie chciało chwytać, dopiero ten jasny brąz Palette złapał)
    co mogę z nimi zrobić? kolor pewnie nigdy nie wyjdzie jak moje, ale chodzi mi o uzyskanie takiego, który pozwoli mi na zapuszczanie naturalnych. Spróbować czegoś z Palette, C8/C9/C10? Zmieszać któreś z tych odcieni? Zależy mi na tym, żeby rozjaśnić włosy farbą i nadać im jak najchłodniejszy odcień.
    Będę bardzo wdzięczna za pomoc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nic farbami na tym nie zdziałasz

      Delete
    2. Obczaj sobie odcien 01-szary dla mezczyzn jest to farba profesjonalna firmy allwaves .Robilam sobie nim bo zalezalo mi na mega chlodnym odcieniu do tego uzylam 3% utleniacz.

      Delete
  19. Znasz może jakieś sposoby by "ogarnąć" przetłuszczający się skalp?

    ReplyDelete
  20. Maseczka domowej roboty z drozdzy,przepis znajdziesz w necie+ łykaj witamine B complex i cynk to poleciła mi znajoma dermatolog i dziala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, na pewno wypróbuję! :3

      Delete
  21. cześć, mam pytanie - chcę zapigmentować włosy, które już dość zjaśniały (kładałam jakieś 5 m-cy temu jakiś blond 9 i do tej pory mam lekki zielonkawy refleks) i teraz są one takie suche i widzę, że brakuje im pigmentu w środku. Ale problem jest taki, że:
    - NIE WIEM, czy mogę kupić ten żółty korektor / pigment (co to ma być konkretnie? jak mam pytać w hurtowni?) i to na mokre wlosy tak? a potem od razu farbę na to? bo gdzieś słyszałam, że trzeba to nałożyć i wysuszyć suszarką a potem dopiero farbę,
    - a druga sprawa to czy jak już będę mieć ten żółty korektor na włosach i włosy go "pochłoną" to nakładając na to jakiś naturalny blond (np. 9) to nie wyjdą mi zielone włosy???? bo wiesz, na żółte nałożę farbę z zieloną bazą, bo natury ponoc tak mają albo czasem z niebieską a żółty+niebieski = zielony.
    Boję się, bo nie chcę znowu mieć mega zielonych włosów ;-((
    ALE WIESZ CO, GDZIEŚ WYCZYTAŁAM, ŻE CZASEM WYSTARCZY NAŁOŻYĆ FARBĘ NA TAKIE WŁOSY I TEŻ SIĘ TROCHĘ ZAPIGMENTUJĄ, ALE TRZEBA BRAĆ CIEPŁY KOLOR, TO MAM BRAĆ 8.3 CZY 9.3? ALE PODOBNO Z ROSSMANA FARBY SIĘ DO TEGO NIE NADAJĄ I NIE WIEM, ALE PIGMENTACJA PODOBNO LEPSZA, WIĘC PROSZĘ CIĘ O ODPOWIEDŹ O TEJ PIGMENTACJI, DOBRZE? DZIĘKUJĘ CI BARDZO.
    ania.

    ReplyDelete
  22. możesz zrobbić to farbą albo gotowym pigmentem. jak farbą to 9.3 i potem nature kladź o ton jaśniejszą niż ta jaką chcesz uzyskać.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję za szybką odpowiedź, czyli na długość mam dać 9,3 z samą wodą a potem na to naturalny blond, tak? wiem, że mogą Cię irytować takie pytania, bo dla Cb to wszystko jest jasne, ale dla mnie to kosmos, wiesz ;)
      ania

      Delete
  23. Andy ratuj!
    Zawsze próbuję sama rozwiązać problem, ale ten problem przerósł moje możliwości. Dlatego mam nadzieję, że mi pomożesz. Farbuję od lat moją siostrę i mamę na ciepłe rudości i brązy, zwykle Marionem, Joanną lub Palette. Niestety o chłodnych odcieniach nie mam wogóle pojęcia.

    Swoje włosy mam w kolorze czarnym z niebieską poświatą. Postanowiłam zejść z czerni na ciemny blond. Próbowałam rozjaśnić włosy u fryzjera, ale niestety widząc moje czarne włosy brał najwyższy utleniacz i włosy zwykle zostawały spalone lub kończyły w kolorze pomarańczy. Połowa włosów wypadała, a ja chcąc przykryć pomarańcz kładłam brąz i...wychodziły czarne. I tak co roku to samo. Zawsze włosy spalone. Postanowiłam więc sama zejść z czerni.

    Pół roku temu rozjaśniłam rozjaśniaczem z czerni na mahoniowy brąz. Położyłam na to Garnier 6.60. Następnie po pół roku znów rozjaśniłam na zółto-pomarańczowy kolor, który wyszedł bardzo równo. W międzyczasie co tydzień stosowałam maskę rozjaśniającą z miodem i cytryną co spowodowało, że mój odrost stał się szarym mysim jasnym brązem (mam bardzo podatne włosy na rozjaśnianie).

    Po 2 tygodniach postanowiłam położyć na to Garnier. Siostra kupiła mi jakąś niby nowość Garnier Olię. Więc zmieszałam 6.0 z niecałą połówką 9.0, bo bałam się, że będzie za ciemno. Niestety nigdy nie widziałam gorszej farby! Używałam najróżniejszych, ale ta zrobiła z moich włosów masakrę! Włosy zrobiły się sianowate, matowe, duża ilość się wykruszyła i stały sie gumowe. Przed farbą miałam włosy w dobrej kondycji-nie rozdwajały się, ale lekko puszyły. Kolor mi wyszedł szałowy! Szare odrosty zrobiły się rudo-żółte z glonowatą poświatą. Kolor wyszedł nierówno. Mija już tydzień, a kolor nadal paskudny pomimo stosowania niebieskich płukanek i odżywek.

    Co mam teraz zrobić? Mi ciepłe rude kolory niepasują. Chciałabym uzyskać zimny kolor, może być wręcz szary, ale kompletnie nie wiem jaki mam poziom. Boję się, że wyjdą ciemne. Niestety tutaj gdzie mieszkam mam jedynie dostęp do farb profesjonalnych, bo w drogerii tylko jasne blondy sprzedają i ciężko dopaść coś ciemniejszego, a moich ukochanych Palette czy Marionów nie sprzedają.
    Czy położenie na to Alfaparf 8.21 z wodą 3% ochłodzi kolor? Nie mogę użyć już rozjaśniacza, bo włosy mam w fatalnej kondycji po Garnierze. Spróbuję nałożyć maskę wymieszaną z fioletowym tonerem directions, ale wątpię czy coś pomoże. Najgorsze jest to, że zaraz mi się odrosty pojawią, bo włosy mi rosną bardzo szybko i będzie wyglądać to fatalnie:rude włosy i szary odrost :/
    Za wszelkie rady dziękuję i przepraszam, że się tak rozpisałam.
    Załączam zdjęcia włosów: w pomieszczeniu, przy oknie i w słońcu
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/497c17de87ff25b9.html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b5d9a0f25cc3e817.html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3e99dccb2d2ccfb4.html

    Ciemną zieleń na włosach ignoruj bo to turkusowy toner :P
    Aga

    ReplyDelete
    Replies
    1. ten toner wygląda okropnie, włosy musza być jeszcze wyjasnione bo inaczej nie uzyskasz koloru chłodnego ciemnego blondu. są za ciemnie i za rude. do jakiej firmy farb masz dostęp?

      Delete
    2. Dzięki za szybką odpowiedź.
      Ogólnie zależy mi tylko na tym by zakryć tą rudość. Mogę mieć jasny brąz, byle nie wyszedł mi czarny, bo do fryzjera pójdę jak zetnę resztki zieleni, czyli za pół roku.
      Z drogeryjnych farb to tylko Loreal, Schwarzkopf i Garnier i właściwie tylko przez internet, bo w sklepie albo jasne blondy albo czernie sprzedają.
      Z profesjonalnych Alfaparf, Londa Proffesional, Wella Koleston, Loreal Majirel oraz Inoa.

      Co do zieleni: mam zieleń na własne życzenie, bo kilka miesięcy temu polazłam do sklepu chcąc mieć grzywkę i kilka pasemek przy twarzy bordowych...Kompletnie nie znając arabskiego złapałam za opakowanie, gdzie jedynym słowem, które rozumiałam to było "henna". Niestety z henną nie miało to nic wspólnego i wyszła czerń, a po rozjaśniaczu paskudny turkus. Teraz na te pasemka używam tonera i powoli je ścinam. Kolor wypłowiały, bo już czekam 3tygodnie na toner, a ratuję się tonerem Schwarzkopfa, który jest dziadowy i po każdym myciu schodzi. Zdjęcie robione po myciu więc kolor wygląda nieciekawie.
      Aga

      Delete
    3. Hej to znowu ja.
      Dziś użyłam szamponu przeciwłupieżowego i kolor się prawie całkowicie wypłukał- już nie jest tak rudy za to zrobił się złocisty, ale i tak już jest lepiej.

      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/29932a07ca1a25bb.html
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c1c1b989342553be.html
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5358256c9ba7bee7.html
      Aga

      Delete
    4. 7,21 z alfaparfu na 3% połóż ale to zrobi z tej zieleni znów prawie czerń...musisz coś z nią zrobic

      Delete
    5. Ok tak zrobię. Zieleń postaram się ominąć i jej nie pofarbować. Będę dalej na te pasma używać tonera lub szamponetki. Świetnie zakrywa i nic nie widać. Zetnę je jak podrosną dłuższe, bo głupio by wyglądało kilka pasm włosów do ucha, a reszta długa, no i grzywka na pół czoła.
      Dzięki za pomoc! Jak pofarbuję dam znać :)

      Delete
    6. Hej! Sorry, że dopiero teraz odpisuję, ale w ciągu ostatnich tygodni włosy były moim ostatnim zmartwieniem. Wogóle nie miałam czasu na nie. No, ale wracam by się pochwalić :D

      Wreszcie zrobiłam coś z zielenią! Zielone końcówki zostały mocno wycieniowane i poszła połowa włosów do ścięcia. Na górze mam je kilku-kilkunastu centymetrowe. Jedynie przy twarzy i na grzywce zostało, ale niestety włosy mi nie chcą rosnąc w tych miejscach i nie mogłam jeszcze bardziej ściąć.

      Co do farbowania: nałożyłam na odrosty alfaparf 7.21 z 6% wodą, a długość tonowałam. Niestety okazało się, że napoczątku miałeś rację-włosy są za rude. Rudość została. Jedynie kolor ładnie mi się wyrównał, a włosy błyszczały i zrobiły się super gładkie! Odrost też zrobił
      się rudy. Myślę, że to też wina koloru, bo nigdy nie wyjdzie on tak chłodno jak czerń czy platyna bez grama rudości czy żółci. Do tego moje włosy mają bardzo dużo czerwono-pomarańczowego pigmentu i ciężko się go pozbyć. Więc zostało mi w takiej sytuacji, albo się pogodzić, że nigdy nie uzyskam superchłodnego ciemnego blondu i je rozjaśnić jeszcze bardziej, albo poddać się i wrócić do czerni. Oczywiście wybrałam podążanie ku światłości :P Szkoda mi było zmarnować tyle trudu i włosów (straciłam połowę gęstości i ściełam włosy, które miałam do pasa).

      Więc postanowiłam zrobić tak jak powinnam od początku-po 2tygodniach od farbowania kupiłam palette 200 naturalny jasny blond. Bałam się użyć rozjaśniacza, bo moje włosy były już rozjaśniane 8 razy i to ekstremalnie rozjaśniającymi rozjaśniaczami, a po każdym wyglądały jak spuszone siano i wykruszały się. Jednak jestem bardzo zadowolona z palette-rozjaśniło mi włosy o 1ton, może troszkę więcej, ale usunęło mi większość rudości. Włosy zrobiły się bardziej kurczakowe, ale naszczęście nic kompletnie nie ucierpiały! Po wysuszeniu tonowałam alfaparfem 8.21.

      Kolor wyszedł naprawdę ładnie. Znacząco się ochłodził. Wciąż jest ciepławy, ale myślę, że to wina tego, że włosy wciąż pamiętają czarną farbę, hennę i indigo oraz kilkukrotne farbowanie na czerwono-poprostu muszą odrosnąć. Kolor wygląda ciekawie i mi pasuje, nikt już nie mówi, że jest rudy. Jestem bardzo zadowolona i narazie już więcej nie kombinuję. Odrosty będę robić już alfaparfem 8.21 z 8.1 lub 9.1 by bardziej je jeszcze ochłodzić na wodzie 10,5% lub 12%. Mam nadzieję, że to w jakimś stopniu pomoże, bo się ostatnio przeliczyłam, że mi cudownie się włosy rozjaśnią na wodzie 6% i nie wyjdzie rudo. W sumie już wolę mieć jaśniejsze włosy, a się pozbyć rudego, a gdzieś wyczytałam, że poziom 7 i 8 to jest taki rudy blond, więc będę dążyć by usunąć rudość. Może w końcu się uda.

      Po alfaparf 7.21
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f86609c06908e033.html
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e042c0e86fbe353c.html

      Po 8.21
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/14b3284e21fb1253.html
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d41022526a2c9d20.html
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9fb940791af915b4.html

      Za wszystkie rady i naprowadzenie mnie serdecznie dziękuję :* W życiu bym nie odważyła się rozjaśnić je jeszcze bardziej, gdyby mi ktoś nie powiedział.
      Aga

      Delete
    7. jak na 8 rozjaśnień to masz ciemne i rude włosy...serio nie wiem kto Ci to zrobił :v ale cieszę się, ze widzisz, ze jest lepiej

      Delete
  24. hejka, czy mógłbyś mi polecić jakąś sprawdzoną i Twoim zdaniem naprawdę działającą maskę nawilżającą (moje włosy nie lubią protein XD)? Bo próbowałam alterra z granatem, ale u mnie się nie sprawdza, więc...CO TY POLECASZ? Może być z Rossmanna lub jakieś pro, o ile są - wg Cb warte zakupu.
    Kama

    ReplyDelete
    Replies
    1. wszystko co ma emolienty, ekstrakty roślinne, sylikony, oleje. biowax oleje np

      Delete
  25. Czesc Andy.prosze podpowiedz http://www.kozaczek.pl/plotka.php?id=55269 .bardzo podoba mi sie kolor wlosow Shakiry.konkretnie fotka granatowej azurowej bluzce( z dziurkami).jaka farba uzyskam taki kolor.gdzies kiedys wyczytalam ze ona uzywa beży 9.13 .myslisz ze to caly czas ten sam odcien.dziekuje

    ReplyDelete
    Replies
    1. wygląda jak takie 9.3 ale nałożone jako toner na wyjaśnione refleksami włosy

      Delete
  26. jaka farba dla żółtawo-złotych brwi? włosy mam jasny blond, ale brwi to masakra właśnie, mówię ci. chodzi mi o efekt jakiegoś popielu, tylko żeby to naturalnie wyglądało. Próbowałem jakimiś naturalnymi blondami, ale pod światło widać zielone, popielate też jakieś zielone, a mi chodzi o taki efekt jak tu (fotki od nr 2 do 5 czyli taki naturalny kolor) - poradzisz coś?dzieki:
    http://www.zeberka.pl/art/pawie-oko-krok-po-kroku-3923

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzieki wielkie, kupie na pewno juz dzisiaj, bo przez te żółte brwi mam już schize. Masakra.

      Delete
  27. Hipotetyczne pytanie. Co może się stać, jeżeli na włosach, które nie wymagają pigmentacji zostanie ona przeprowadzona? Czy mogą z tego wyniknąć skutki uboczne? I.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jeszcze mam takie pytanie :) Jaką farbę byś polecił do pigmentacji? Aktualnie używam Oalia, ale strasznie niszczy mi włosy, a kolor spływa po 2-3 myciach .

      Delete
    2. oalia montibello?to spróbuj cromatone albo kemona.
      pigmentuj pigmentami gotowymi a nie farbami

      Delete
    3. A Majirel?
      Wolałabym farbę niż pigmenty, bo nie chcę niczego zepsuć, a mam taką pracę, że nie mogę mieć żadnych cudów na głowie.
      Pigmentacja ma wyglądać tak, że najpierw farba 7.0 bez oxy, a potem 7.1 z oxy 6%? Czy pierwsza farba powinna być ton jaśniejsza?

      Delete
    4. Zapomniałabym, Oalia Montibello :)

      Delete
    5. majirel ssie teraz, zrób cromatone z montibello albo kemonem, pigmentacja pigmentami będzie mniej ryzykowna. zacznijmy od tego w jakim celu chcesz ją zrobić?

      Delete
    6. Mam rozjaśniane włosy, które nie chcą trzymać koloru, farba z nich spływa, zostawiając jasny wypłowiały blond. Naturalne to mysi blond.

      Delete
    7. to musisz wprowadzić w nie miedziano-złoty pigment, następnie polożyć ten docelowy średni blond.

      Delete
    8. Mają brzydki, ciepły, pomarańczowy odcień, fryzjerka odradzała iść w ciepłe kolory i trzymać się jak najdalej od nich, więc jak to jest?

      Delete
    9. pigmentacje wykonuje się uzupełniając naturalne pigmenty jakie występują na danym poziomie włosów.

      Delete
    10. A mógłbyś mi wytłumaczyć, jak rolnik krowie na miedzy, dlaczego pigmentacja o jakiej najczęściej piszą, tj. farba profesjonalna 7.0, a na to 7.1 + 6% oxy, byłaby niewskazana? Chciałabym zrozumieć temat.

      Delete
    11. Bo w naturalnym włosie występują 3 pigmenty czerwony pomaranczowy lub zloty. Nie na raz, jest to uwarunkowane od poziomu z jakim mamy do czynienia np na poziomie 9 mamy samo złoto, a juz na 7 mamy miedź ze złotem. Widać to gdy wystawisz włosy o naturalnym kolorze na światło słoneczne i np sredni blond bedzie sie mienił na złoto i miedz. Dlatego robiac pigmentacje musisz uzupełnic pigmenty jakie ma kolor jaki chcesz uzyskac na danym poziomie. Mając poziom 12 a chcąc 9 musisz zapigmentowac złotem i dopiero kłaść farbe docelową

      Delete
    12. Bardzo fajnie piszesz i potrafisz wszystko dokładnie wytłumaczyć :) Jeszcze mam jedno pytanko.

      W jakich przypadkach można wykonać pigmentację 7.0, a na to 7.1? :)

      Delete
    13. Dlaczego? Z tego co widziałam w internecie to wszyscy robią i polecają tą metodę. Raz miałam u fryzjerki robioną pigmentację z użyciem pigmentu, efekt się nie pojawił :(

      Delete
    14. Dlatego, ze jej nie polecam. Kiedys myslalem ze to jedyna metoda, ale wtedy tez wiedzialem mniej. Na pugmentach gotowych sa lepsze efekty

      Delete
    15. Aaa, ale teoretycznie skutków ubocznych nie ma?
      A jakie masz zdanie na temat Majirela? Jeszcze się tak ładnie uśmiechnę :)

      Tak na marginesie, przejrzałam cały blog od deski do deski i jestem pod wrażeniem. Masz niesamowity talent, dobrze, że robisz to co kochasz :) Oby tak dalej <3

      Delete
    16. Nie chciałam pośpieszać, ale jesteś dla mnie jedyną nadzieją. Rozumiem dlaczego lepiej pigment, a nie farba, ale niestety nie potrafię określić na jakim poziomie mam włosy, dlatego to odpada. Gdybym mogła to poszłabym do fryzjera, ale niestety nie mam takiej możliwości. Wiem, że do Ciebie nie przemawia pigmentacja farbą, ale bardzo proszę o pomoc, to sprawa 'życia i śmierci'. Nie wiem jakiej farby mogłabym użyć do tego zabiegu, czy Majirel byłby odpowiedni?
      Jeśli nie zechcesz mi pomóc to zrozumiem i już nie będę spamować. Pozdrawiam ciepło :)

      Delete
    17. no jak musisz to użyj majirela. kup z serii mix odcień miedziany, połóż go z wodą 3% na wilgotne włosy na 5 min, zmyj i połóż docelowy kolor czyli tam 7.1

      Delete
  28. hej Andy.
    prosiłabym o radę. Po latach używania samych profesek skusiłam się na farbę drogeryjną. Była to Nectra Color 668 orzech laskowy. Kolor wyszedł mi boski, nawet trochę jaśniejszy niż na opakowaniu. Chciałabym znaleźć odpowiednik tego koloru w jakiejś profesjonalnej farbie. Czy mógłbyś mi pomóc?
    Kompletnie nie mogę rozszyfrować oznaczeń 668. Zakładam, ze jest perła lub fiolet bo kolor na początku miał taką poświatę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trudno mi tez jest rozszyfrowac schwarzkopfa

      Delete
  29. Andy czy mieszajac utleniacz 9% pol na pol z utleniaczem 3% uzyskam 6%??Aha i najwazniejsze pytanie czy moge zmieszac utleniacze firmy alfaparf z utleniaczem londy??

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie powinnaś mieszać 2 firm, no ale tak, uzyskasz 6%

      Delete
    2. chyba 4,5%?

      Delete
    3. sorki, masz rację, ja doczytałam, że 3% + 6%, stąd moje 4,5%.

      Delete
  30. Podobno Dita von Teese używa do farbowania, farb pudełkowych i zawsze szuka czarnej farby z niebieskim refleksem, gdzieś napisane było że używa Garniera 100% Color można dostać takie także w Polsce? Miałeś z nimi styczność :) ? Dzięki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. one weszły o ile się nie mylę w 2004 roku na polski rynek i już nie ma ich dobre 4 lata....
      tak na pewno Dita uzywa garniera xD

      Delete
    2. (https://lovepurebeauty.wordpress.com/tag/dita-von-teese-hair-tricks/)

      Cóż, też mi dziwnie było by taka gwiazda jak ona używała drogeryjnych produktów ;) może w tamtym wywiadzie chodziło o właśnie reklamę Garniera?

      Właśnie i kolejna sprawa, do niej bardzo pasuje ta zimna, granatowa czerń chociaż jej typ urody to wiosna więc ciepły odcień skóry (jest naturalną blondynką). Chyba te typy kolorystyczne o kant d. rozbić. :)

      Delete
    3. wiesz ona nie wygląda naturalnie i tak więc Ditę bym klasyfikował odrębnie, taki ma wizerunek po prostu. przeczytałem wywiad, nie wiem w jakim stopniu jest on realistyczny, czy to reklama garniera, a moze faktycznie sama się farbuje, trudno mi powiedzieć

      Delete
  31. Andy i inni... przestrzegam przed kurde cudowaniem z naturalną pielęgnacją włosów, chciałam maseczkę rozjaśniającą zrobić więc dodałam do maseczki cynamon.,.uczulenie.. matko po 3 min spłukałam, czerwone plamy na ciele... tragedia. Pantenol w piance poszedł w ruch na skalp... módlmy się by włosy nie powypadały.

    ReplyDelete
    Replies
    1. może jesteś uczulona....ja akurat z wygody nie jestem fanem naturalnej pielęgnacji.

      Delete
  32. hej, czy wszystkie naturalne blondy wyjdą zielonkawo lub oliwkowo? bo gdy tak przeglądam blogi to w zasadzie ten problem jest dość powszechny a Ty też pisałeś, że Garnier Color Sensation wyszedł Ci właśnie w tym kierunku jakoś (w komentach komuś tam tak odpowiedziałeś - czytałam ;-))) ), więc jak to jest z tymi naturalnymi? a jeśli natury tak mają to czy ta zielonkawość się zmywa czy zostaje przez cały czas trwania koloru? mam jasny blond i chcę zejść poziom niżej, czyli na dziewiąty i wydawało mi się, że naturalny blond będzie najodpowiedniejszy a tu czytam wszędzie o tym, że naturalny = zielonkawy/oliwkowy/metaliczny, no ale podobno plusem jest fakt, że nie robi się rudy, a na tym mi zależy. Kurcze, jak mi nie odpiszesz to nie wiem, bo marzę o ciut ciemniejszych włosach, no ale nie zielonych i stwierdziałam,że zanim cokolwiek nałożę na włosy to zapytam eksperta, czyli Ciebie, bo chyba tylko Ty tak naprawdę masz pojęcie o farbowaniu (serio, odpisujesz bardzo konkretnie i fachowo). Pomożesz mi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki to bardzo miłe :* z roznych firm natury mają inną podstawę. Moga byc zielonkawe a moga tez byc na ciepłej bazie. Jak to ma byc tylko poziom różnicy to nie bałbym sie zieleni. Masz 8 i chcesz na 9 zejsc? To przy rozjasnieniu nie będzie zieleni.

      Delete
    2. Ja miałam kiedyś zielonkawy efekt po jakimś Garnierze nałożonym na wybielone włosy farbą Wellaton 12/1 . ale na pocieszenie powiem że zieleń była zielenią tylko w świetle sklepowych jarzeniówek i po jakimś czasie kolor wyewoluował do chłodnego jasnego brązu. Kilka miesięcy później został z tego tylko średni blond.

      Delete
    3. wdarł się błąd: mam jaaaaaaaaaaaaaaaaaaasny 9-ty a chcę 8-my. Jaki naturalny blond poradziłbyś?

      Delete
    4. @Em Art bo przeskoczyłas o wiele poziomow nizej bez pigmentacji. Garniery akurat mają mocno zielone natury

      Delete
    5. no ja nie chcę wgl zielonego koloru, ani w świetle dziennym, ani jarzeniowym. Mówisz, że Garniery na zielonym jadą, kurcze, fatalna sprawa. A jakie firmy naprawdę jadą na neutralnym? może wiesz? byłabym MEGA wdzięczna. NAPRAWDĘ.

      Delete
    6. trudno powiedzieć, ale sklepowe?

      Delete
  33. a natury z używanych przez Ciebie farb Affinage są jakie? nie-zielone?bo one są na samym amoniaku (i to mnie interesuje właśnie), ale wolałabym wiedzieć, czy naturalny blond wyjdzie mi jak naturalny a nie zielony. Próbowałeś? takiego z nr 8 lub 9 (nie wiem, jak z poziomem jasności, nie widziałam palety).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie są zielone. Bardziej kierunek ciepłej natury tak słonecznie

      Delete
    2. o, to też niedobrze ;-((( bo ja wolałabym czegoś neutralnego, ale nie-słonecznego, oj, to nie wiem już w co uderzać, w jakie firmy...okropna sprawa ;-(((((((((((

      Delete
  34. Andy, widzisz jakieś przeciwwskazania do używania szamponu, w którym jest silikon (Kérastase Cristalliste)?
    Niektórzy mówią, że "zatyka" mieszki włosowe, ale skoro to silikon to co najwyżej może tylko przyspieszyć przetłuszczanie nie? Nie wiem, producent opisuje że ten silikon doskonale wymywa się przy następnym myciu, a poza tym szampon jest zbyt krótko na głowie by mógł jakąś pożogę na niej wyczynić i jak się dokładnie spłuka to nie ma problemu raczej, tak mi się wydaje...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uzywaj po prostu raz w tygodniu mocno oczyszczajacego szamponu ktory oczysci wlosy z tego sylikonu

      Delete
    2. Arigato, Andy-kun :D

      Delete
  35. Cześć, podziwiam czytam i poszukuję odpowiedzi na moje wątpliwości u Ciebie na blogu:)
    Mam pytanie i mam szczerą nadzieję, że odpowiesz:)))
    Moje włosy farbuję alfaparfem-kombinuję z kolorami (głównie z 9.0,9.31, 10,10.31) Ostatnio kładłam na odrost 9% z samym kolorem 10 i na resztę na 15 min to samo...co chyba jest błędem bo strasznie wysuszyło mi to włosy. Teraz mam nr 10.31 i zastanawiam się czy wystarczy, że zrobię odrost z 9% a na resztę malaks na np 10 min, ten kolor bardziej wpada w beżowy-popiel i boję się że po malaksie może być jakaś różnica...czy może na resztę nałożyć tą farbę ale z wodą słabszą 6%???

    ReplyDelete
    Replies
    1. na resztę w ogole nie kładłbym farby tylko toner, albo tonowanie z farby, ale wtedy farbe mieszasz z 3% na resztę

      Delete
    2. dziękuję za odpowiedź:)
      tonowanie z farby czyli nałożenie tej samej co na odrost, tylko wtedy z wodą 3% na ostatnie 15 min? o tonerach niestety nic nie wiem, więc dobrze, że zapytałam przed farbowaniem:))

      Delete
  36. Andy a te odswiezanie koloru ktore robisz raz w tygodniu na utleniaczu 3% mozna zrobic na rozcienczonej kranowka pol na pol wodzie 3% czyli 1,5%??Mam mocno uwrazliwione wlosy od rozjasniacza stad to pytanko.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tonowanie na 3% wystarczy, teraz robie juz dużo rzadziej przez brak czasu

      Delete
  37. Palette N7 wychodzi....rudo i okropnie niszczy włosy ;-(((. Czym to zneutralizować???

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/65373afe2a9b4358.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziwne, nie powinna była tak wyjść, ani zniszczyć. czymś perłowo popielaty

      Delete
    2. ok, dziękuję za odpowiedź.

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...