Search

Content

Friday, August 29, 2014

Zimny blond Pauli, nowy kolor na głowie mej i kilka nowości.

Witajcie moje robaczki kochane, tęsknię za wami, za czytaniem komentarzy od was! W ogóle to was przepraszam za brak nowości z mojej strony, ale ostatnie 3 tygodnie miałem zapełnione pracą, pogrzebem babci oraz przeżywaniem po bolesnym rozstaniu, ale nie martwcie się, już jest wszystko w porządku u mnie, obiecuję :* Jednak teraz jest chyba najbardziej zwariowany etap w moim życiu jaki przeżywałem dotychczas, mam miliony myśli na minutę dlatego też przepraszam jeżeli ten wpis będzie bez ładu i składu.

Pojawiły się na mym ciele dwa nowe tatuaże które kocham mocno, tak samo jak trzy poprzednie <3
Generalnie post miał założenie przedstawić koloryzację u Pauli (którą kojarzycie tych postów: KLIK i KLIK) Więc po kolei, zacznijmy od mojej pięknej modelki z cudnymi włosami.
Jeżeli wiecie to dobrze, a jeżeli nie to też dobrze, bo się dowiecie że Paula ma trudno rozjaśniający się odrost poziomu 6, włosy gęste i grube, bardzo ich dużo, aplikacja farby na odrost zajmuje mi 20 minut.
Do tej pory zmagaliśmy się z dwoma problemami w przypadku Pauli, mianowicie odrost zawsze wychodził za ciepło w porównaniu do reszty włosów którą Paula chciała mega zimną, popielatą. Drugim problemem była uwrażliwiona skóra głowy Pauli, farby ją piekły tak że raz powiedziała mi że jest jej słabo, no wiec próbowaliśmy różnych stężeń wód i różnych poziomów od 12 do 6. No już wiem że Paula dobrze się czuje tylko w jasnych i chłodnych kolorach. 
Na odrost poszła mieszanka 12.2 + 0.21 czyli mixton matt ash na wodzie 12%. Nie powiedziałem Pauli jaką wodę daję, i co? nie czuła farby na włosach, ale jeszcze coś ! Paula miała świeżo umytą skórę głowy. Obecne farby są na tyle bezpieczne że w sumie bez znaczenia czy nakładamy je na umytą czy brudną skórę, ale poprzednie farbowania były wykonywane na przetłuszczonej skórze, z racji tego że Paula myje włosy dwa razy w tygodniu bo częściej nie potrzebuje, zwłaszcza przy tej ilości włosów, wam też by się częściej nie chciało. No i właśnie nasuwają mi się dwa wnioski dlaczego tym razem mimo wody 12% Paule nie piekło, albo kwestia psychiki, ze nie wiedziała co ma na włosach, albo właśnie czysta skóra głowy! No i ogólnie kolor wyszedł najlepiej tym razem, żadnej żółci ani miedzi, jest czysty i równy ! Na resztę włosów położyłem 9.00+9.01+9.33 na 3% Przejdźmy do prezentacji :P






z fleszem:



Uważam, ze wyszło fantastycznie.

a Teraz moje nowe dzidzie:


Tatuaż który zrobiłem kilka godzin po wymyśleniu tekstu, jestem genialny <3 Byłem u Pauli (tej własnie z tego postu) i rozmawialiśmy długo, jak to zwykle my, to był dzień w który umarła moja babcia właśnie, pod wpływem chwili powiedziałem że życie uczy nas życia przez całe życie, razem uznaliśmy, że to proste, prawdziwe i genialne, i już kilka godzin później miałem to na swoim ciele w języku angielskim: "Life is a teacher that leads our life to the end" 

Drugim jest ćma





















Która symbolizuje mądrość i jest zwierzęciem nocy (w odróżnieniu od motyla, który jest bez wątpienia dziennym zwierzęciem) głównie zrobiona w celu estetycznym bardziej niż symbolizującym coś ważniejszego.

Na podwieczorek dla was nowy kolor moich włosów:

Na nasadzie leży sobie Kemon Cramer 6.21 na 3% a końce zostały rozjaśnione Kemon Lunex Light.

Na miłe zakończenie wpisu krótki filmik ode mnie moi kochani

video

Kocham was, jesteście moim paliwem codziennie do działania, cieszę się, że mimo iż mnie długo nie było, staty bloga nie spadły a mnie ma kto czytać. 

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO
TERAZ RÓWNIEŻ MOŻECIE SIĘ ZE MNĄ UMAWIAĆ NA WIZYTY W SALONIE WE WROCŁAWIU


215 komentarze:

  1. Piękny kolorek, Paula wygląda ślicznie, tylko czemu chowa buźkę?
    Tatuaże bardzo fajne, świetne motywy wybrałeś.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bo niektóre z moich modelek są nieśmiałe :P

      Delete
  2. Hej Andy ;) Mam do Ciebie pytanie. Otóż 5 tyg. temu rozjaśniłam u fryzjera swoje naturalne brązowe włosy farbą Inoa poziom 8 (nie pamiętam dokładnie nr), wyszedł taki dość ciepły średni blond i w słońcu wyglądał rudawo, więc po 3 tyg. postanowiłam ponownie zafarbować włosy farbą Londa jasny blond 17. Odcień nie wiele się zmienił, a kolor nadal jest ciepły mimo stosowania fioletowego szamponu Joanny. Bardzo chciałabym uzyskać trochę jaśniejszy (o 1 ton) i chłodniejszy odcień blondu bez rudawej poświaty i zastanawiam się teraz nad użyciem farby Londa 18 lub Szlachetnej Perły Joanny. Czy któraś z nich to dobry wybór? A może radzisz coś innego? Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. inoa :v nie lubie tego gówna.... wysusza włosy i w ogóle ssie. kąpiel rozjaśniającą zrób i stonuj jakimś neutralnym kolorem

      Delete
    2. A czy bez kąpieli się nie obędzie?

      Delete
    3. no ja bym zrobił, albo połóż mocno popielaty odcien na wodzie 3%

      Delete
  3. Andy czasem ręce załamuje gdy czytam co piszesz. Nie piekła jej skóra podczas farbowania bo była czysta(??), łój jest naturalnym czynnikiem ochronnym, co więcej fryzjerzy często zalecają aby przychodzić na koloryzacje z nieumytą głową lub aplikują ampułkę z olejkiem ochronnym. Modelka myje głowe co tydzień jak można domyślić się oznacza to że ma skórę suchą a nie dlatego że jest leniwa znam osoby które maja dłuższe i bardziej gęste włosy a myją je codziennie. W pewnych kwestiach musisz się trochę podszkolić, Ale jak by nie było efekt który udało Ci się osiągnąć na włosach modelki i Twoich własnych bardzo mi się podoba. Tatuaż z mottem również na "+". pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kochanie moje, rozumiem Twój punkt widzenia i szanuję Twoje zdanie ale, to jedna z teorii jaką wysnułem dlaczego jej nie piekła skóra głowy, bo zwykle piekła ją nadmiernie, obecne farby są na tyle łagodne że bez obaw możesz je kłaść na świeżo umytą skórę głowy, łój okej nawilża skórę, ale codziennie zbiera się tam kurz bakterie i inne świństwa więc skóra nie oddycha, ja osobiście jestem za myciem włosow codziennie, aczkolwiek nikomu nie narzucam zmian pod tym kątem, każdy myje w takiej częstotliwości w jakiej uważa że potrzebuje i jest okej. A o moją wiedzę nie musisz się martwić, uczymy się cały czas. Tak czy inaczej uważam, ze moja teoria ma prawo mieć sens.

      Delete
    2. Skarbeczku, reakcja taka jak szczypanie, swędzenie nie są zależne tylko od rodzaju i typu użytego produktu w tym przypadku farby ale również stężenia procentowego wody. Czy dla oczekiwanego efektu kolorystycznego warto ryzykować i kłaść modelce 12% bez jej zgody, szczególnie że raz o mało nie zasłabła podczas aplikacji farby? To już pozostawiam twojej ocenie, zapewne nie widzisz w tym żadnego problemu bo na każdą uwagę reagujesz troszkę ostentacyjnie. Ilość i częstość myć powinna być uzależniona od indywidualnych potrzeb, zbyt częste mycie przyczynia się do zwiększonej produkcji łoju i tym samym nadmiernego przetłuszczania. Cieszę się że się uczysz, potraktuj ten komentarz jako dodatkowe źródło informacji.

      Delete
    3. Uważam że dobrze sobie radzę z krytyką, ale nadal sądzę, ze chyba źle zrozumiałaś co napisałem we wpisie, ja wiem co wpływa na pieczenie czy reakcje alergiczne. ostatnie farbowanie nie różniło się niczym od obecnego, wczesniej tez było 12% i ta sama firma , jedyna różnica między tym a wcześniejszym farbowaniem to własnie to, że tym razem nakładałem produkt na umytą dzień wcześniej skórę, a w przypadku wcześniejszych farbowań modelka miała mocniej przetłuszczoną skórę głowy. To tylko moja teoria, nie można stosować jednej zasady u wszystkich prawda? bo ile mamy rodzajów włosów? no tyle ile ludzi na świecie, dlatego czasami dzieją się rzeczy dziwne, które teoretycznie nie powinny się dziać, ale dane włosy reagują tak a nie inaczej.

      Delete
    4. Z krytyką radzisz sobie bardzo kulturalnie i inteligentnie :-D Bardzo przyjemnie czyta się Twoje odpowiedzi i podpowiedzi :-) pozdrawiam

      Delete
    5. Dziękuję kochanie to miłe :) aczkolwiek nie obchodzi mnie nawet czy są inteligentne czy kulturalne nawet, ja po prostu nic nigdy nie kryję, zawsze wyrzucam z siebie to co mi leży na sercu i zawsze dzielę się z wami szczerością i prawdą.

      Pozdrawiam Cię i dziękuję za miłe słowa :)

      Delete
  4. Andy po pierwsze bardzo przykro mi z powodu smierci babci:-(czy to babcia ktorej efekty koloryzacji przedstawiales kiedys na blogu???Efekt u modelki zajebisty,a jej wloski WOW;-)Powiedz czym stawiasz skarbie sobie swoja grzywke??I najwazniejsze,kto Cie tak ladnie ostrzygl hmm??? Milego weekendu.Kaska z Krakowa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) tak, ta sama.
      Syossem zielonym układam włosy.
      Igor się zajmuje moimi włosami :)

      Delete
  5. Aha nie wiem czemu nie moge otworzyc Twojego filmiku bo mi nie dziala:-\Kaska

    ReplyDelete
    Replies
    1. https://www.facebook.com/video.php?v=10204748524298862

      Delete
  6. Witam. Z jakiej firmy są farby, które użyłeś do mieszanki? Kolor wyszedł piękny:) Patrycja

    ReplyDelete
  7. Gdzie mozna dostac farby affinage????????

    ReplyDelete
  8. Andy, z brodą wyglądasz jak inny człowiek! :D Aczkolwiek też bardzo fajnie.
    Filmik z suszarką jest taki fabulous (ღ˘⌣˘ღ) oh ah xD
    Miło popatrzeć jak ktoś ma tyle wiedzy w tej dziedzinie i ogólnie kocha to co robi i w dodatku mu to pięknie wychodzi :) Fajnie, że jesteś bo inaczej nic byśmy nie zrobili bez Ciebie. >:3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zrobilibyście :* tylko może troszkę inaczej :P to ja się cieszę, że wy jesteście ze mną. bo sam dla siebie mam pisać? no przecież nie :*

      Delete
    2. Najfajniejsze to to,ze Andy dzielisz sie swoja wiedza z Nami,odpowiadasz na Nasze pytania a wcale nie musisz przeciez,kochamy Cie;-)Kaska

      Delete
    3. Jak mógłbym nie odpowiadać na wasze pytania? po to tu jestem i po to Wy tu jesteście :) to jest bardzo miłe jak mnie traktujecie i czuję się dużo dużo lepiej że mam komu odpisywać :*

      Delete
  9. Włosy Pauli = marzenie! <3
    Andy ty gapo, znowu zapomniałeś o zdjęciu "przed" :-P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ostatnio często zapominam ale ważniejszy jest efekt po :P

      Delete
  10. Cześć !
    Po pierwsze: świetny tatoo, napis wygląda awesome (>‿◠)✌
    Po drugie: namęczyłam się w Paincie (✿◠‿◠) i stworzyłam coś takiego z wybranych zdjęć z jinternetu, które idealnie obrazują odcień moich włosów: http://files.tinypic.pl/i/00571/ry8cdlcfuub2.png
    w kolejności: moje naturalne►moje, po rozjasnieniu joanna intensive blond►kolor który chcę otrzymać, a którego nigdy nie uzyskałam.
    Włosy od ostatniego rozjaśniania zdążyły mi odrosnąć (nigdy więcej bycia rudym) i aktualnie mam na głowie burzę naturalnego brązu, tym razem chciałabym zainwestować w profesjonalny rozjaśniacz, ale nie wiem który wybrać i jaki odcień farby położyć finalnie. Chcę być blondi jak Ty. :D W szczególności efekt po tym Kemonie wygląda na Tobie przemegasexi. Jaram się jak pochodnia. Pomóż plz :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. przecież taki kolor na naturalnym kolorze uzyskasz farbą superrozjaśniającą. po co nadwyrężać włosy rozjaśniaczem. kup z kemona cramer 102 i wode 12% i juz, połóż na 50 min

      Delete
  11. Andy jaki polecasz lakier bardzo mocno utrwalajacy drogeryjny ktory nie zostawia bialego nalotu na wlosach???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki:-)A czy on nie wysuszy zbytnio i tak juz moich suchych wlosow??

      Delete
    2. zabezpiecz je przed lakierem nie wiem jakimś serum, jedwabiem.

      Delete
  12. I z brązowych od razu blonde będzie? ;O Super! A możesz mi polecić jakiś sklep, gdzie mogę zamówić kemon? Czy only ebay?

    ReplyDelete
    Replies
    1. w salonie gdzie pracuje :P albo w hurtowniach fale loki koki sprawdź

      Delete
  13. I... tak samo długo trzymać to przy głowie i na końcach?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie nie ! przy głowie nic nie rób, to wygląda nienaturalnie jak masz całe rozjasnione, potem masz drastyczny odrost a przy glowie rozjaśni Ci się mocniej

      Delete
  14. http://2.bp.blogspot.com/-zCkVKCtcxa0/UfzU9PoNLMI/AAAAAAAAF3c/PxoFTYJohbQ/s1600/DSC08530.JPG

    Mi chodzi o jaśniejszy niż taki blonde i na całych włosach, bo ten to za rudy i znowu będę jak marchewa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ona ma typowy rozjaśniaczowy i bardzo jasny.

      Delete
  15. To sie pogubilam. To rozjasniacz czy farba? A jesli rozjasniacz to ktory? Vincent Lediera widzialam na mysi blogu ale w necie go brak, na fryzomani brak w magazynie. I co z tymi odrostami? Po prostu zostawic troche brazu mojego przy glowie? Chce taki no niewpadajacy w rudy czy mega cieply blond na glowie. Bardziej interesuje mnie chlodniejszy odcien - mam jak Ty - w cieplych calkiem kolorach czuje sie zle. Hihi. :* I z gory dziekuje za cierpliwosc jestes Kochany :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. chodziło mi o to ze modelka na zdjęciu wygląda jakby miała kolor rozjaśniony ale nie przytonowany żadnym kolorem. możesz przytonować go jakimś 10.23 cos takiego

      Delete
  16. Ten blond to jest cudowny :D . Sama trzymałabym się blondów gdyby nie kruszące się wciąż włosy :( .
    Mam zamiar przefarbować się na coś ciemniejszego po czym nie będę musiała rozjaśniać włosów . mam taką mysią 7 naturalną a podoba mi się odcień Małgorzaty Foremniak . Andy jaką farbą go osiągnę ? ( Piszą że to czekoladowy jasny brąz , a mnie on wyglada raczej na popielaty) Jakim numerem farby osiągnę cos podobnego? http://bi.gazeta.pl/im/f0/23/d7/z14099440Q,Malgorzata-Foremniak.jpg
    Pozdrawiam Izabela

    ReplyDelete
  17. Hej.Planuje rozjsnic swoje wloski rozjasniaczem a dzien pozniej polozyc farbe aby stonowac zoltko po rozjasniaczu.Powiedz prosze czy po zmyciu rozjasniacza polozyc jakas maske "pod kompres"np Kallos z keratyna a dzien pozniej farbowac,czy lepiej zmyc rozjaśniacz samym szamponem i nie klasc zadnych masek/ odzywek??Chce zeby dobrze "osiadl"ten pigment z tej farby i nie wiem czy lepiej ufarbuja sie jakbym nie kladla zadnych masek??!!Namotalam troche ale mam nadzieję że zrozumiesz;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. odzywkę nałóż dla ułatwienia rozczesywania i tyle :P

      Delete
  18. Dobra, czyli podsumowując, żeby z mojego ciemnego brązu zejść na http://www.yourhairstyles.net/wp-content/uploads/2012/02/blonde-hairstyles-3-1024x819.jpg, wystarczy że kupię farbę10.23 i wodę 9% ( 12% się boję, mam cienkie włosy...) i położę całość od nasady po końce na 50 minut, czy nasadę głowy potraktować samą farbą ? /Aga

    ReplyDelete
    Replies
    1. chesz w końcu ombre czy całe włosy blond? jak masz ciemny brąz poziom 3 to 10.23 nic nie da nawet z 12%, musiałabys je rozjaśnić najpierw i stonować kolorem 10.23 (przykładowo) na 3%

      Delete
  19. Ja chcę całe włosy blond, żadne ombre! Zmyliłam Cię pewnie pokazaniem tego zdjęcia. Krótko i na temat, z brązu numer 3 na taki blond: http://www.yourhairstyles.net/wp-content/uploads/2012/02/blonde-hairstyles-3-1024x819.jpg. Jakiej firmy procz vincent ledier rozjaśniacz możesz mi polecić.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale masz farbowany czy naturalny poziom 3 to jest ważne

      Delete
    2. Kiedyś były farbowane na różne kolory, ale obecnie odrosły i w całości są NATURALNĄ 3.

      Mam takie jak ta modelka: http://www.styletopictures.com/wp-content/uploads/2014/07/pretty-brown-hair-color-4.jpg i z tego chcę zejść na http://4.bp.blogspot.com/-v0Io60MVINw/U8kpahyCmWI/AAAAAAAADIk/S-ziTT_7Uew/s1600/Kaley+Cuoco+Hot+Wallpaepr+Photo.21.jpg

      Rozjaśniacz jest niezbędny, tylko nie wiem jakiej firmy kupić,jak vincenta lediera brak w sklepie.

      Zamęczę Cię ;* /Aga

      Delete
    3. nie włącza mi się zdjęcie, wyślij mi na meila zdjęcie swoich włosów w świetle dziennym

      Delete
    4. Hejo, poszło :* ale odpisz mi na ten mail zatytuowany : "ANDY! Tu Aga !!! Odpisz tutaj." , bo poprzedni był wysłany z poczty z onetu na którą nagle nie mam dostępu :///
      What tha hell... nic mi ostatnio nie wychodzi.Czekam na odpowiedź.

      Delete
  20. Kolor modelki przecudny :-D Twój też niesamowicie trójwymiarowy. Ekstra . Pozdrawiam Hania

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję cieszę się niezmiernie że obydwa się podobają :*

      Delete
  21. Andy natury z Alfaparfu same cyferki to zimne natury,nie wiesz na jakim moga byc pigmencie skoro sa zimne??Bo chyba nie na niebieskim jak popiele z Alfy!??

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem musiałbym zobaczyć paletę alfy

      Delete
  22. Cześć.chciałabym położyc na włosy perłowy blond z poziomu 9.sprawdzałam majirel i nie ma 9.2 jest tylko 9.22.czy blond irysowy to to samo co perłowy?może znasz jakąś firme gdzie maja w ofercie farbe 9.2?pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. 9.22 ma po prostu pogłębioną perłę, możesz go kłaść :)

      Delete
  23. Hej! Czy mógłbyś polecić mi jakiś fryzjerski dobry rozjaśniacz? Cena nie gra roli :) Ważne żeby był dobry.

    ReplyDelete
  24. Odcien majirel 9.22 wychodzi perłowo tylko na jasnej bazie co najmniej poziom 9

    ReplyDelete
  25. znastanawiam się dlacego położyłeś 3% deweloper na końce skoro 3% jest od przyciemniania ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bo chciałem przyciemnić, poza woda o niższym stężeniu ma większe zdolności do odkładania pigmentu i odwrotnie- wysoka woda mocniej rozjaśnia i mało pigmentu odkłada, a po cóż mi by bylo rozjaśniać już tak jasne włosy? :) chciałem stonować kolor a nie go rozjaśniać

      Delete
    2. Uhmm, ja z kolei słyszałam, że niska woda (3%) tylko lekko rozchyla łuskę włosa, przez co pigment ma trudność z wniknięciem do wewnątrz, dopiero 6% rozchyla je odpowiednio, stąd zaleca się farbowanie w opcji "na dwa", gdzie najpierw kładzie się farbę z 6% a za chwilę robi drugą mieszankę z tą samą farbą i kładzie na 1,5% lub 3% - ma to na celu nie tylko lepsze wniknięcie pigmentu (oksy 6%), ale jego utrwalenie (1,5-3%).

      Delete
    3. totalnie bez sensu ! :D
      amoniak rozchyla łuskę! nie woda! woda zamyka!

      Delete
    4. no ja nie wiem, napisałam przecież, że "słyszałam, że....", dlatego Ci to napisałam, bo siedzisz w tym temacie a ja chciałam wiedzieć, jak jest naprawdę. Nie denerwuj się tak.

      Delete
    5. nie denerwuję się w żadnym wypadku na Ciebie moja kochana przepraszam :* tylko na sam pomysł :D

      Delete
  26. Dzięki za odpowiedź! wow chyba w końcu znalazłam super blog fryzjerski:) czyli gdybym na włosy na poziomie 8 nakładała rudości z poziomu 8-9 lepiej zrobić to na 3% żeby pigment lepiej się odłożył ? jestem początkującą i bardzo głodną nowej wiedzy fryzjerką ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no jak chcesz z 8 zejśc na 9 rudość to lepiej użyć 6%.
      Miło mi :*

      Delete
  27. http://e5.pudelek.pl/6374d89cad1fc13fdb7c480ebfbff21f8a6cb20c
    jeszcze jedno pytanie :) jak sądzisz z poziomu 6 jak uzyskać taki efekt? jest to ciepły czy chłodny brąz? mam problemy w rozróżnianiu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. brąz? przecież to jest blond ;D
      moim zdaniem to jest taka 10 neutralna, przy nasadzie ciemniejsza, taka 9 przełamana 8.
      gdzieś tam miejscami sie pojawiają złote odcienie ale generalnie całość wygląda jak natura.
      jak zejść z 6 na taki? myślę że spokojnie farbą rozjaśniającą na wodzie 9% na odroście a 12% na długości o ile ten poziom 6 jest naturalny

      Delete
  28. aaa pomyłka pewnie, że blond :) no właśnie moja siostra ma bardzo jasne konce i naturalny odrost (jakieś 10 cn) na poziomie 6 i nie wiem jak się do tego zabrać, żeby rozjaśnić do poziomu 8-9 odrost środek do poziomu 10 a konce zostawic... co proponujesz?
    DZIĘKI ZA PORADY :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama sobie może zrobić bardzo niefajny kolor. Ja bym zrobił na środkowej części dużo drobnych refleksów rozjaśniaczem i potem na całe włosy pacnąć 10 a na odrost 9

      Delete
  29. dzięki Andy from hell :* jutro zdam relacje co wyszło :)

    ReplyDelete
  30. Andy mam male pytanie:) chce przyciemnic wlosy o 1-1,5 tonu.lepiej na calosc polozyc mieszanke 8 i 8.2 czy sama 8.2?czy te 8.2 nie wyjdzie mi zbyt fioletowe? pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale z jakiej firmy to zależy, zmieszana z 8 ładnie kryje

      Delete
  31. Hej Andy:) pisałam już raz może pamiętasz fryzjerka zrobiła mi masakre na głowie, odczekałam prawie miesiąc kolor wypłukał się do blondu powiedziałabym na poziomie 9 lub 8, część odrostu mam rudego i kilka pasemek zrobionych chyba rozjasniaczem... męczy mnie już ten blond i marzy mi się jakieś szaleństwo. A dokładnie takie: http://www.pro-fryz.pl/chantal-farba-do-wlosow-variete-7-3-koniak/ czy mogę połozyć to bezpośrednio na to co mam? czy raczej nie bardzo? Nie chciałabym też żeby kolor wyszedł wściekły czy żarówniasty, czy mogłabym zmieszać go z dodatkiem 5.3 z tej samej palety? pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie znam tych farb nie wiem jak wychodzą, kolor moze wyjść Ci nierówno ja bym wstępnie zrobił pigmentację

      Delete
    2. Czy mogę zatem nałożyć 8 z odrobioną wiśniowej farby zeby nie wyszły zielone? o to chodzi?

      Delete
    3. nie, pigmentację od podstaw, sama możesz nie dać rady

      Delete
  32. witam Cię Andy.marzy mi się ładny jasny beż.kilkakrtnie robiłam u fryzjera i zawsze było albo za żółto albo za siwo. byłam wczoraj w roosmanie i znalazłam ta farbe http://www.lorealparis.pl/koloryzacja/kolor/feria-preference/92-bardzo-jasny-blond-bezowo-perlowy.aspx .ma numer 92 więc jest to perła.ale na karcie kolorów loreal jest napisane ze to odcień 9.23.chcialam zamówić majirel z netu bo wychodz mi taniej.ale jaki numer czy 9.2 czy 9.23? dziękuję za odpowiedz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje ci za odpowiedz:) mam włosy poziom 6/5 . Czy lepiej mam polozyc 9.23 na odrost z 12% woda czy podjasnia farba ? Np 11.0 lub 11.1 i na to polozyc 9.23 ba 3%?

      Delete
    2. 9.1 na 9% na odrost, a 9.23 na całość na 3%

      Delete
  33. Andy czy mieszajac farbe londe professional odcienie 10/8 + 7/0 pol na pol otrzymam poziom 8,5???Aha i najwzniejsze co znaczy ta 8 przy odcieniuu10/8??w palecie nazywa się perłowy bardzo jasny blond.Czy ta moja w/w mieszanka10/8 i 7/0 nada sie do stonowania zoltka po rozjasniaczu???

    ReplyDelete
    Replies
    1. nada się ale sama 7 jest ciemna, perła to perła :D masz wyjaśnienie, ja bym brał bardziej 10/16 jak jest,bo bardziej zgasi. a powiedz mi dlaczego mieszanka aż tak odległych od siebie odcieni? poziomy 10 i 7? nie wiem czy wyjdzie Ci to Twoje 8,5, jak mieszasz takie odcienie to ten ciemniejszy zwłaszcza jak jest naturą i to pogłębioną to zdominuje ten jaśniejszy. więc jak masz mieszać to 2/3 odcienia 10/8 albo 10/16 + 1/3 odcienia 7/0

      Delete
    2. Dzieki za odp:-)Stad ten pomysl na ta mieszanke poniewaz londa profeska ma tylko jeden perlowy odcien 10/8.Mnie zalezalo by na otrzymaniu odcienia koncowego na poziomie 8,5 wiec wymyslilam mieszanke 10/8 +7/0.Londa nie ma w ofercie odcienia z koncowkami 16 po kropce :-(.Posiada popiele np9.1, i odcienie np 9.36 zloto perlowe.Wiec zastanawia mnie czym fryzjer po rozjasniaczu tonuje zoltko londa profesjonalna skoro taki maly wybor??Bo popielem londy polozonym na zoltko wyjdzie chyba zielen,a z koleji polozenie 9.36 nie powino stonowac w nalezyty sposob kurczaka poniewaz zloto jest na pierwszym miejscu po kropce,prawda??Andy help pomoz jakie odcienie zmieszac z londy fryzjerskiej aby stonowac kurczaka i aby byly na piziomie miedzy 8 a 9??

      Delete
    3. a musi być londa?
      jeżeli nie to nie wiem, a co Ty sama sobie mieszasz te odcienie czy fryzjer?

      Delete
    4. Nie musi byc londa jaka inna polecasz??

      Delete
    5. Do kemona nie mam dostepu:-(wellaprofeska moze byc.No to ktore z welli polecasz do tego porozjasniaczowego zoltka abym uzyskala ten poziom 8, koniecznie chlodny i zeby nie wyszly tez zielone.

      Delete
    6. 8/0 + 9/16 możesz zmieszać na 3%

      Delete
    7. OK dziekuje Andy:-)Alez Cie wymeczylam tyloma pytaniami.Trzeba przyznać że masz cierpliwość do innych ludzi:-)Ps: a ten popiel na pierwszym miejscu po kropce nie da zieleni??

      Delete
    8. nie powinien bo 6 to fiolet. to zgasi żółć.

      Delete
  34. hej, jak sądzisz, czy ten kolor może wyjść mi zielono? bo to podstawowy blond, a pisałeś niedawno, że takowe przeważnie zielono wychodzą (w necie nawet laski, które nie miały rozjasnianych włosów też miewały takie przygody z naturalnymi blondami, choc ja mam akurat lekko podjaśnione, ale bardziej przez słońce). Uważasz, że wyjdzie bardzo ciemno? a zielono? Jakoś wgl nie mogę znaleźć nikogo w sieci, kto robił tym kolorem włosy, ehhh, a nie chcę zielonego. No i mam schizę. Że kupię i tak wyjdzie, a teraz jest w Rossku promo z 27,99 na 19,99. I się zastanawiam. Zielono? Uhm?
    Podpis: NIE-CHCĘ-BYĆ-ZIELONA-JA.
    http://www.superkoszyk.pl/schwarzkopf-blonde-ultime-farba-do-wlosow-nr-8-0-sredni-blond.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie znam tej farby i nie wiem jaki efekt może dac, spróbuj jak chcesz, 8-0 to jasny blond teoretycznie więc powinno wyjśc w porządku.

      Delete
    2. a może lepeij wziąć tą polecaną przez Cb Palette n7 jasny blond? ty chyba tym robiłeś i zielono nie było raczej?

      Delete
    3. Kupiłam L'Oreal Preference 8.3 - złocisty jasny blond, bo natrafiłam na promo w SuperPharm za 23zł i do tego kupiłam też farbę z Joanny Wiśniowa Czerwień i w domu zrobiłam 2 pasemka: do jednego dałam złocisty blond + troszkę tego wiśniowego (eksperyment A) a do drugiego tylko ten złocisty (B) i:
      A - zjadł zielonkę, ale wiśnia ewidentnie przebijała przez złocisty i w sumie kolor był dziwny
      B- - zniwelował zielonkę w 90%, w sumie jest już niewidoczna, a kolor wyszedł bardzo naturalny, ciepły, no i włosy nie są już takie przetrawione, bo barwnik w nie wniknął, aczkolwiek jak to wygląda w świetle dziennym napiszę jutro, bo dziś sugeruję się światłem sztucznym z łazienki i z pokoju. Oby się udało.

      Delete
    4. no jeżeli masz ciepłe światło jak to często bywa, to wiadomo w dzień wlosy mogą jeszcze mieć nalot chłodny/szarawy

      Delete
    5. no więc tak: w sztucznym świetle jarzeniowym są zielonkawe (nadal), ale na dworze w dziennym kolor jest jak najbardziej ok - taki stonowany rudawo-karmelowy. Nie wiem już, jak walczyć z zielonym, więc wmawiam sobie, że światło dzienne jest bardziej wiarygodne w odczycie koloru a jarzeniowe - przekłamuje.

      Delete
    6. hm to kup szampon do włosów brązowych, on ociepla

      Delete
    7. Do brązowych????? ale ja nie mam i nie chcę brązowych włosów, bo mam blond, nie za jasny, ale jednak. A ten szampon to gdzie kupię?

      Delete
    8. w rossmanie sa jakies, myj nim aż zejdzie zielonkawy nalot

      Delete
  35. Mam pytanie czy mógłbyś mi pomóc w określeniu tego kolorku: http://img.styl.fm/resize/w410/newsy/wp-content/gallery/zakrecona/1495624.jpg

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeden kolor to to na pewno nie jest :P ale dominuje poziom 9 przełamany 8, tonacja złota

      Delete
  36. Andy w rossmanie natknelam sie na nowy odcien palette color shampon "perlowy blond"Niestety nie ma juz w rossku odcienia "golebi blond" tak tylko pisze;-)

    ReplyDelete
  37. A czy sok / koncentrat z buraków zabija zieleń na włosach? gdyby dać to do odżywki albo i nawet do farby.

    ReplyDelete
    Replies
    1. możesz próbować, sam bezpośrednio koncentrat, ale nie wiem jak zadziała bo sam nie stosowałem, teoretycznie powinien zjeść zieleń

      Delete
  38. Andy czy gdy zmieszam nature odcien9.1 z polowa natury 8 to istnieje ryzyko otrymania glona??Farbowalam miesiac temu kolorem 9.21 ale kolor mocno sie juz wyplukal i ocieplil moze nie jest to zolc kanarkowa a powiedzmy cieply beżowy blond.Zastanawiam sie aby teraz stonowac ten kolor wlasnie 9.1+ 8 ale czy tak bedzie bezpiecznie??

    ReplyDelete
  39. Londa color blend nr 17 jaki to poziom Andy??czy ona jest naturalna ciepła czy popielata??nada sie do przyciemnienia rozjaśnianie włosów???Londa nr 18 to popielaty kolor na poziomie 9 dobrze gdzieś przeczytałam???

    ReplyDelete
    Replies
    1. 8 chłodny, bardzo rozjasnione włosy masz?

      Delete
    2. Do poziomu 10 rozjasniaczem;-)

      Delete
    3. spróbuj beżowy blond i złoty blond z wellatonu, obydwa zmieszaj na 3%

      Delete
  40. Cześć, mam zielone oczy (jasne) i rude włosy (też dość jasne, takie złoto-rude na wierchu i rude ciemniejsze pod spodem). I do tego piegi, i byłam ostatnio w galerii a tam były porady fryzjerów-stylistów i jeden mi powiedział, że dobrze by było, gdybym pofarbowała włosy na jakiś chłodny / popielaty blond, bo wtedy pojawi się taka równowaga między tym wszystkim i nie będę taką jednolitą, zlewającą się plamą. Chyba ma rację, ale jak mam pofarbować na chłodny kolor, skoro popielate blondy są zielone (naczytałam się o tym na blogach i w hurtowni też mi tak powiedziano)??? Byłam u fryzjerki i ona mi NA PASEMKU SZEROKIM (bo sama nie robiła nigdy na takich włosach) nałożyła kolor 8.21 pomieszany z 9.1 (więcej tego 8.21 było - farby voila intercosmo) - wyszło ok, ale po 3.ym myciu kolor zrobił się taki okropnie sztucznie rudawy, gorszy niż mój naturalny (ona stwerdziła, że muszę mieć w swoich włosach czerwony pogment, który "wariuje" z fioletem z farby i stąd ten efekt), więc poszłam do niej drugi raz i nałożyła mi 9.1 samo na 4,5% wodzie (spisałam wszystko, żebyś mógł mieć jasny obraz sytuacji) i wyszło zielono-szaro właśnie - a z każdym myciem kolor robi się coraz bardziej zielono-rudawy. Zrobiłyśmy 3-cie pasmo - naturalnym blondem i tu pasemko mam totalnie zielone. Jak mam więc ochłodzić ten mój kolor: rudy, poziom jaaaaaaaaaaaaaasny 8? Nie chcę mieć rudych włosów, bo uważam, że ten kolor jest ok, owszem, ale tylko przy czarnych oczach a ja mam zielone.

    ReplyDelete
    Replies
    1. zostaw ten rudy do zielonych oczu na pewno wyglądasz pięknie bo natura nigdy się nie myli :) nie widzę innego wyjścia jak rozjasnianie rozjaśniaczem....Twój przypadek nie jest pierwszy i widze u każdej rudowłosej naturalnie dziewczyny popiele wychodzą rude, natury zielone, więc apeluję do rudych, nie używajcie farb tylko rozjaśniacze a po rozjaśnieniu kolor pójdzie pod tonowanie. chociaż u Cebie to jak mówisz, ze masz poziom 8, to ja bym zszedł pod ombre na złoty poziom 9/10

      Delete
  41. Andy po rozjasniaczu stonowalam mega zoltko alfaparf nr 9+3%oxydant.Myslalam,ze skoro to zimna natura to ze stonuje dobrze.A tak właściwie to tylko przyciemniła do poziomu 9 lecz kolor jest zbyt ciepły. OTRZYMAŁAM IDENTYCZNY KOLOR JAK na probniku odcienia 9 alfy.Nie wiem czy na taki kolor klasc teraz 9.1 czy inny...popatrz Andy na blogu blond bunny w "koloryzacje" i kliknij na alfaparf 9(na samym dole) tam bedziesz widzial pasmo probne tego odcienia.Mnie wyszedl identico!Aha nie wkleilam Ci linka do blond bunny poniewaz nie wiem jak to zrobic na telefonie:-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale wzięłaś samo 9 czy 9NB albo 9NI?
      jak za ciepło Ci to zrób teraz 10.21

      Delete
    2. No samo 9 ta chlodna natura,a wyszla dosc cieplo.Chyba wezme Andy zaryzykuję i poloze 9.1+3% zieleni nie powinno przecież być bo polozylam po rozjaśniaczu nature.Jak myslisz ryzyk fizyk??

      Delete
  42. Mam dostęp do farb kemon hd i yo coloring ? Która jest wg ciebie lepsza ? Słyszałam, ze yo coloring jest delikatniesza dla włosów ? Tylko patrząc na palete yo coloring widzę, że jedynie jeden chłodny kolor na poziomie 10. Ja szukam czegoś na poziomie 8 czy 9. Chyba, że poradziłbyś coś jakieś kolory zmieszać ze sobą ? :) Magda

    ReplyDelete
    Replies
    1. 8.2 jest fajne :) możesz zmieszać z 10.17 yo jest bardzo dobrą farba do tonowania na mixy milku 1
      hd natomiast jest trwała koloryzacją ale ma bardzo ładne chłodne kolory np 9.16

      Delete
    2. a to 9.16 to jaki kolor jest?

      Delete
  43. A jaka jest Twoja opinia na temat farb montibello cromatone???Zastanawism sie nad odcieniem 9.11 podwojnym popielu poniwaz mam trudny pigment i zawsze po rozjasnianiu wychodza mi miedziano-miodowe tony:-\Myslisz,ze ten odcien bedzie do tego mojego nieszczesnego przypadku odpowiedni???

    ReplyDelete
  44. cześć:) widziałeś moze na żywo odcień 9.32 lub 8.32?wiem ze to złoto z perła .ale czy bardzo żółto wychodza?czy tak bardziej naturalne?pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzieki ąndy :) widzialam na rosyjskich stronach po lorealu 8.32 i nie jest to kolor moich marzen.a co sadzisz o wella koleston 9.38 lub 8.38 ?na palecie kolorow sa przedstawione jako zimny odcien.ale maja na 1 miejscu zloto.pozdrawiam

      Delete
    2. nie uzywałem welli, ale teoretycznie może być ciekawie. 3 złoto 8 perła. lubię takie połączenia

      Delete
  45. hej, znalazłam w necie (przez przypadek) takie coś -> Farba PERFORMANCE HD Kemon 80 ml Odcienie ciepłe naturalne: 8/00, 9/00 - itd, itd - czy one faktycznie są ciepłe? widziałeś, jak wychodzą? czy bardzo ciepło, czy nie wyglądają sztucznie czasem? no i czy nie wychodzą w kolorze glona??? na jakich barwinkach jest oparta? nie na zielonych czasem? bo wiesz, sama farba jest droga, bo u mnie kosztuje 48 zł (mam tu hurto fale-loki-koki), dlatego wolę zapytać zanim kupię, niż potem żałować. A i czy ten kemon ma natury chłodne, ale też nie-zielone )? bo taka interesuje moją kumpelę (a jej zawsze tak wychodzą naturalne, choć ma swój średni blond mysi.
    Eliza i Julianna z Kalisza

    ReplyDelete
  46. do "Eliza i Julianna z Kalisza" z komentarza powyżej (nie wiem dlaczego ale nie mogłem odpowiedzieć pod komentarzem wiec piszę osobno)

    tak to sa ciepłe natury, wiesz co nie wiem dokładnie na jakiej barwie są pozwól że jutro sprawdzę na palecie jak będe u siebie w salonie to Ci powiem. HD sa trwałe, lśniące i ładnie bardzo wychodzą, bardzo lubie blondy z hd. natury na pewno na zieleni nie są, przynajmniej nie te głębokie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. o, czyli tutaj głębokie są normalne, bo większość ma głębokie zielone właśnie. Sprawdziłeś może, na jakiej bazie są te z HD? te z /00? bo wyszukałam na jakimś blogu, że dziewczyna robiła chyba 9/0 i wyszły jej trochę zielonkawe, aczkolwiek nie typowo zielone, dlatego zastanawiamy się nad tymi /00.

      Delete
    2. no więc tak, każde podwójne zero leży na innym odcieniu, 9/00 leży na zielono-żółtym, a 8/00 tylko na samym złocie. więc z dwojga złego 8/00 ma mniejsze prawdopodobieństwo na zieleń bo ma złote pigmenty

      Delete
    3. chodzi o takie koło Oswalda? to faktycznie, chyba wybiorę 8/00. A jak to wyjdzie na dość ciepłym blondzie? jeszcze bardziej ciepło? czy trochę stonuje ten 8/00? Jak podejrzewasz?

      Delete
    4. masz jeszcze fiolety (/16 i perły /8) możesz domieszać do tej 8/00 np 9/16 i wyjdzie chłodniej

      Delete
  47. Hej , co sądzisz o farbach inoa ultra blond loreal , chciałabym spróbować , ale trochę się boję obecnie farbuje alfą poziom 9.1/10.21 i po dwóch tygodniach odrost rudzieje i to mnie bardzo denerwuje . Ola

    ReplyDelete
    Replies
    1. to loreal będzie dużo słabszy

      Delete
    2. To , co zrobić, żeby odrost tak szybko nie rudział ? Do ,tej mieszanki dodaje jeszcze 1cm mixtonu niebieskiego. Ola

      Delete
    3. a na jakiej wodzie robisz alfe i jaki masz poziom naturalny

      Delete
    4. mieszam 9% z 12% po połowie ,naturalny mam poziom 4/5 .

      Delete
    5. na 12% nie wyjdzie jaśniej tylko chłodniej

      Delete
    6. im wyższe stężenie tym mocniejsze rozjaśnienie a słabsze odłożenie pigmentu

      Delete
    7. co to znaczy słabsze odłożenie pigmentu?

      Delete
    8. woda utleniona ma dwa glówne zadania: odłożenie pigmentu (załóżmy to 7.1) we włosie i rozjasnienie go do docelowego koloru (dodatkowo charakteryzuje się zakwaszającymi właściwościami przez to uzupełnia się z zasadowym odczynem farby, ale to w tym przypadku nie ma znaczenia) tak więc im wyższe stężenie wody tym wyższe rozjaśnienie ale mniejsze odłożenie pogmentu, bo jeżeli ma dwa zadania, to albo się skupia w większej mierze na jednej albo drugiej. załóżmy to 7.1 nałożone na poziom 5 na wodzie 3% nada popielatego odcienia bo odłożenie pigmentu jest duże, ale nie rozjasni, albo jak już, to w bardzo małym stopniu, nawet nie o jeden ton, woda 6% jest uniwersalna i rozjaśni w 50% i odloży pigment w 50% więc wyjdzie kolor jaśniejszy i mniej chłodny niż w przypadku uzycia wody 3%, w przypadku 9% kolor wyjdzie już dobry, bo jest dobre rozjaśnienie z poziou 5 do 7 ale już kolor będzie mało chłodny, no a 12% wyjdzie prawdopodobnie bardzo złoto i jasno.

      Delete
    9. Dziękuję, za wytłumaczenie, to jaką mieszankę mam nałożyć żeby mieć chłodny blond poziom 8 .

      Delete
    10. no ale na jaki poziom kładziesz

      Delete
    11. odrost poziom 4/5 reszta farbowana 9.1 z 10.21 z 12% z alfaparfu

      Delete
    12. to zostań przy 9.1 ale dokup jakiś dodatkowy niebieski pigment , woda 12% nadal

      Delete
    13. mam mixton niebieski z alfaparfu może być, tylko ja bym chciała ciemniejszy blond poziom 7/8, bo ten dwa tygodnie jest ok a potem się ociepla i rudzieje

      Delete
    14. to zrob 9.1 ale na 9% z mixem

      Delete
    15. zrobiłam 9.1 z 12% z mixem (bo bałam się ryzykować z 9% przed imprezą) i wyszło ok, ale jak następnym razem będę robiła odrost to mogę 8.1 z mixem zmieszać z 9% czy nie wyjdzie odrost rudy , przepraszam , że tak męczę

      Delete
  48. Hej :) Trafiłam tu przypadkiem ,ale widze ,że naprawdę masz imponującą wiedzę i kochasz to co robisz! ( wierz mi nie wszyscy fryzjerzy są równie profejonalni:) Chciałąm się zwrócić do Ciebie z prośbą o pomoc! Mam włosy farbowane na blond( jasny , niezbyt słoneczny, ale nie platynowy) niestytety odrosty miałam z 5 cm także udałam się do fryzjera. Ku mojemu nieszcześciu odrosyty mam rude ( jasne rude) ,ale widać duży kontrast między róznićą włosów :(( JESTEM ZAŁAMANA !! Zastanawiam się czy mogę potraktować odrost farbą GARNIER COLOR SENSATION 9.13? Bądz 110? Jak uważasz , czy to pomoże?

    ReplyDelete
    Replies
    1. farba raczej tego nie pokryje, albo drobny balejaż na tym 5-cio centymetrowym odcinku odrostu i potem na to chłodny odcien blondu, albo przyciemnić włosy. podeślij zdjęcie

      Delete
  49. Zdjęcie wysłąłam na e-mail, zgóry dziękuję!

    ReplyDelete
  50. Hejka:) Farbuję włosy golwellem topchic 10.2 (9% odrost, a reszta 6% lub 3% dla odświeżenia). Kusi mnie żeby użyć farbki jaśniejszej np. 11.2 też tej firmy...ale boję sie zniszczenia. Wiesz może coś o tych farbach...czy ten poziom 11 jest już sam w sobie z rozjaśniaczem?? Czy przy tym 11 musiałabym użyć takiej samej kombinacji oksydantu jak przy poziomie 10?? Dodam że mam włosy kręcone, trochę przesuszone mimo starannego dbania (odstawiona prostowanica, suszarka). Mimo, że farbuję aktualnie 10.2 to uważam że i tak kolor jest na poziomie 9-10. Myślisz że byłaby różnica??
    Będę widzieczna za jakiekolwiek informacje;))
    Pozdrawiam cieplutko:))
    Nadia

    ReplyDelete
    Replies
    1. przecież topchic nie ma cyferek tylko literki więc nie ma odcienia 10.2.
      myslę, że skoro masz kolor na poziomie 9-10 a chcesz 11 to musiałabyś zrobić duzo refleksów, albo kąpiel rozjaśniającą i stonować. nie widzę sensu farbowania stale długości jednym kolorem, po co niszczyć? robisz sam odrost.

      Delete
    2. no tak, z przyzwyczajenia napisałam 10.2 a chodzi mi o 10P i 11P:)) (to przez to że wcześniej używałam alfaparfu chyba)
      Tak tak...na długości od czasu do czasu odświeżam jesli cały czas robię jednym kolorem. Myślałam, że nałożenie poziomu wyżej spowoduje pojaśnienie włosów (bo myślałam, że ta farba jest z jakimś 'wzmacaniaczem' tak jak np. seria alfaparfu platinum-poziom nr 11). Czyli mówisz ze bez sansu jednym odcieniem, leipej byłoby refleksy zrobić (wydaja się mniej inwazyjne niż kąpiel);//

      Delete
    3. refleksy i tak by trzeba było zrobić proszkiem, na wodzie 3% wystarczy. potem całość stonować a na nasadę położyć poziom 9, cudnie wyjdzie

      Delete
    4. hmm....a myślisz, że nałożenie na odrost i potem resztę koloru np. 11N spowoduje jakąś niepotrzebna masakrę? niby kolor jaśniejszy, ale już nie umiem wyobrazić sobie efektu, w sumie to mnie lekko przestraszyłeś:))
      dziękuję za wszystkie odpowiedzi, zaglądam regularnie i czytam wszystko co dotyczny blondów:))

      Delete
    5. uważam, że to niepotrzebna zabawa bo to o czym mówię da lepszy, bardziej świetlisty i bardziej naturalny efekt

      Delete
  51. Hej :) zamawiam właśnie farby joico i jest też wzmacniacz koloru http://ladysi.com.pl/pl/p/JOICO-VERO-K-Pak-Wzmaciacz-koloru/1773 i się nad nim zastanawiam. Będę farbowała kolorem 8A, czyli popielatym. I zastanawiam się czy dodac ten wzmacniacz, ale czy wziac srebrny czy fioletowy ? A i do czego stosuje sie wzmacniacz niebieski ? I ile tego wzmacniacza powinnam dodac ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja bym dodał silver jak już, mniejsze prawdopodobieństwo ze wyjdzie ciemno i buro, z niebieskim trzeba bardzo uważać i dać bardzo bardzo malutko.

      Delete
  52. Hey, Andy bardzo się cieszę, iż trafiłam na Twego bloga :)) jesteś mega fajnym chłopcem, bo nie lenisz się odpowiedać na pytania czytelników :)) mam nadzieję, że mi też podpowiesz jaką mam farbę użyć, aby osiągnąć taki blond jak u Lauren na tym wideo https://www.youtube.com/watch?v=oMXjfmfYwyU&list=UUXbQzhqSvgVZTUyi1T4AU3w&index=5 :)) moje włosy są rozświetlone, ale odrost gdzieś 3 cm jest bardzo ciemny :)) używam farby alfaparf 9,1 po tygodniu gdy się zmyje kolor jest ok, ale może z alfy znasz jakiś odcień, który pomaluje mi włosy jak u Lauren? :)) Pozdrowienia z Wilna, Dorota ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ona ma znacznie jaśniejszy odcień niż poziom 9, pokaż jak Twoje włosy wyglądają, może spróbuj z poziomem 11. Z tego co sie orientuje to chyba mogłabyś spróbować z 11.21 bo jest fajny chłodny, ale nie wiem jak wygląda Twoja długość, a jak masz 9, a zrobisz 11 to odrost wyjdzie najjaśniej. znowu Laska w filmiku ma dość jasną naturę

      Delete
  53. hej, Andy mam do ciebie prośbę możesz mi napisać firmy tych farb których użyłes 12.2 + 0.21 , 9.00, 9.01, 9.33, pogubiłam sie juz, nie jestem fryzjerka i nie wiem które sa Affinage a które Majirel, chcę kupić mojej fryzjerce te farby żeby w końcu zrobiła mi taki piękny kolor jak ma twoja modelka Paula. Z tego co zrozumiałam to te dwie pierwsze sa Affinage a tamte pozostałe Majirel ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. skąd pomysł że użyłem tam Majirela? Tylko Affinage, bo głównie ich używam. Nigdzie nie wspominałem o żadnym Lorealu

      Delete
    2. oj tam nie bądź taki oburzony, wiesz że złość piękności szkodzi ha ha, po prostu przeczytałam wyżej posty i ktoś tam napisał o tych farbach Majirel z podobnymi cyframi, dobra nie będziemy sie zagłębiać w to. Mam jeszcze jedną prośbę jakbys mi napisał jakie stężenie tych farb stosujesz tzn. ile tych farb i ile wody?

      Delete
    3. nie obużyłem się przepraszam jeżeli tak to wyglądało :*
      do odcienia 6.117 najczęściej 3% proporcja 1:1,5

      Delete
    4. mam odrosty w kolorze bardzo ciemny blond średniej długści, chce uzyskac taki kolor jak twoja modelka Paula, teraz mam pytanie, zmieszałeś farby 12.2 + 0.21, ale w jakich proporcjach je zmieszałeś , czy połaczyłes całe te dwie farby czy jakąs odmierzoną ilość ,to samo dotyczy tych pozostałych numerów czyli 9.00, 9.01, 9.33. Te dwie pierwsze połozyłes tylko na odrosty na ile minut?, po tym czasie położyłeś tę następną mieszankę tych farb na całe włosy wraz z tymi zafarbowanymi odrostami tak?

      Delete
    5. do 12.2 dodałem malutko 0.21 nawet nie jeden gram bo to silne jest. z tymi 9-tkami to nie pamiętam, ja za każdym razem robię inny oryginalny kolor i nie zapamiętuję tego. pierwsza mieszanka na sam odrost na 50 minut, te 9-tki to na ostatnie 10 min, na resztę bez odrostu, wszystko zmyte razem

      Delete
    6. he he to chyba najlepiej będzie jak przyjedziesz do Polski i sam zrobisz mi włosy ;) Dzięki za odpowiedzi .

      Delete
    7. ale ja jestem w polsce całe życie xD

      Delete
  54. chciałam zapytać czy mixtony muszą być z jednej firmy co farba?
    W dwóch różnych popularnych źródłach znalazłam dwie sprzeczne opinie :)
    Jakie jest twoje zdanie Andy?
    Ile ml farby zużyłeś u Pauli na odrost?
    Pozdrawiam,
    EmDżi

    ReplyDelete
    Replies
    1. na Paulę zużywam około 30ml , wiesz co powinny być, ale osobiście ja nie stosuje się do panujących reguł zwykle tworze własne :P

      Delete
  55. Booooski kolor! Taki bym chciała :)

    ReplyDelete
  56. Pytanie... mam blond 9.13 od kilku miesiecy jednak mam wrazenie ze jest za cieply i żólknie po okolo 2 tyg od farbowania. Chce uzyskac blond bezowy na poziomie 9 mozliwie najchlodniejszy ale nie wiem jak mam wrazenie ze jak teraz poloze jakis chlodny odcien naprzyklad 9.1 albo 9.11 wyjda zielone możesz pomóc?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bez w sumie jest oparty na zieleni, połączenie złota i popielu w .13 daje przeciez zieleń. poza tym sa firmy które mają jeden numerek który jest beżem i też jest oparty na zieleni.
      przygaś go po prostu perłą, albo perłowo-złotym

      Delete
  57. Hej! napisałam do Ciebie na e-maila, ale może tu będzie szybciej? ;)
    Kochany Andy!
    Bardzo długo szukałam jakiejś podpowiedzi w internecie jak opamiętać moje już biedne włosy żeby bez potrzeby rozjaśniania miały mój wymarzony chłodny blond... To co mam dziś na głowie to jakaś porażka. Tydzień temu byłam u "fryzjera" który nieudolnie próbował farbą zrobić porządek na moich odrostach. Niestety efekt jest taki, że na czubku głowy tj. około 5 cm mam ciemno-szary wpadający w rudość blond kolor poziom na moje oko 7/8, a po długości jasny fajny zimny popielaty na poziomie 9/10. Wcześniej odrosty traktowałam rozjaśniaczem i powiedzmy, że wychodziło ok, ale nie chciałam już dłużej niszczyć mojego włosia i postanowiłam rozjaśniać farbą. Z tego co pamiętam to na odrost położył farbę z poziomu 10.1 popielaty z oxy 12, wyszły żółto-rude... więc żeby przykryć jakoś tą nędze położył mi na to 7 popielatą na oxy 3 i dziś mam co mam :((( Szczerze to mam już dość i chętnie spróbowałabym coś samej pokombinować z tymi włosami. Tylko jak?????? Proszę doradź jak ten bajzel ogarnąć?? Będę bardzo, bardzo wdzięczna!!! Podziwiam Twoje umiejętności, to w jak prosty sposób czarujesz na głowie piękne włoski :) Dodam jeszcze, że mój naturalny odrost jest na poziomie 6/7 a włosy sięgają za łopatki.

    Z góry wielkie dzięki!!!!! :)

    Buziaki:**

    Martina

    ReplyDelete
  58. Hello, kupiłam farbę z Alfaparf 11.11 oraz 10.1oraz oxydant 12%. Całość mam rozjaśnianą od kilku lat . Czy farby + 12% mogę zmieszać i nałożyć na całą długość ?

    ReplyDelete
  59. Hej! Piękne wlosy. Jak wygląda cennik we wroclawiu? Mam wlosy dość cienkie średniej gęstości, do lopatek. Były rozjasniane. Chciałabym uzyskać taki kolor:) pozdrawiam,K.

    ReplyDelete
  60. Witam Cię Andy. Mam problem z kolorem włosów.. Nie farbowalam ich bardzo długo, i miałam swój kolor średni blond rozjasniony gdzieniegdzie przez słońce. Skusiłam się u fryzjera na flamboyage który rozjaśnił mi cześć włosów minimalnie, zachowując kolor naturalny. Wyszło super ale bardzo delikatnie. Chcąc uzyskać jeszcze bardziej jasny odcień kupiłam spray shwarzkopf ultime blonde I spryskałam włosy kilka razy w odstępach czasowych. Było naprawdę super mimo lekkiego żółtego odcienia. Zaznaczam że od początku chciałam uzyskać efekt ombre, zachowując kolor naturalny na czubku głowy, aby potem nie farbować odrostów oraz bardzo jasne końcówki . Jednak wczoraj kupiłam farbę L'Oréal preference 11.11 ultra light bardzo bardzo jasny chłodny blond, kryształowy blond. Końcówki włosów wyszły super tak jak chciałam i efekt nie jest tragiczny jednak w połowie i na czubku głowy kolor jest lekko miodowy, a ja chciałam chłodny refleks tak jak pisali na opakowaniu. Co zrobić?

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozjaśnij rozjaśniaczem wszystko i stonuj. trochę nababrałaś ;/

      Delete
  61. Witam, ja również mam pytanie związane z koloryzacją włosów. Mój naturalny kolor to ciemny blond jednak po małej przygodzie z rozjasniaczem i farbami obecnie na mojej głowie posiadam ombre gdzie końcówki mam koloru średniego złotego blondu. Bardzo bym chciała przejść na ombre gdzie końcówki będą miały odcień zimnego blondu z poziomu 9-10. Z początku kupiłam farbę włoskiej firmy alfaparf - kolor 9.1 i do tego użyłam wody 6%. Efekt jaki uzyskałam to taki ciemno-zielono- szary. Postanowiłam więc postawić na wyższy oksy (9%) oraz kolor 9.21 ponieważ wyczytałam, że na refleksy żółte kładzie się farbę z fielotowymi pigmentami. Niestety mieszanka ta tylko troszkę rozjaśnia moje włosy, tak około jeden ton. Tak więc gotowa osiągnąć wymarzony cel sięgnęłam po jeszcze jaśniejszy kolor, tj. 10.21 na tej samej wodzie lecz niestety efekt był podobny. Wczoraj podjęłam ostatnia próbę i użyłam serii Platinum(11.21) gdzie na jednym pasemku zrobiłam próbę z wodą 9% a na drugim z 12 %. W rezultacie na odroscie otrzymałam taki rudawy blond z poziomu 7 a końcówki dalej były takie szarawe z pobliskiem perły. Dodam, że wcześniejsze próby tez były wykonywane tylko na pasemkach a mieszanka na tak małą ilość była robiona tak "na oko" ( tak, wiem, mieszanka zawsze powinna mieć odpowiednie ilości i być sporządna przy pomocy wagi). Przechodząc do meritum chciałam zapytać czy efekt mojego farbowania był spowodowany złymi proporcji czy może fakt, że wychodził poblask takiej szarości oznacza, że farba i tak przy odpowiednich proporcjach nie dałaby zamierzonego rezultatu? Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. teraz jestem confused bo nie wiem co Ty już chcesz osiągnąć, ale straciłas pewnie wiele kasy niepotrzebnie na te odcienie xd zamiast iść do fryzjera i od razu wyjść z dobrymi włosami. farbą farby nie rozjaśnisz

      Delete
  62. Witam, moim celem było uzyskanie takiego piaskowego blondu. A zdecydowałam się na samodzielny eksperyment ponieważ słyszałam, że farby alfapart sa naprawdę dobre i mogą rozjaśnić włosy aż do 5 tonów bez użycia rozjasniacza. I faktycznie, na naturalnych włosach kolor znacznie się rozjaśnia natomiast farbowane niestety już nie tak dobrze. W kazdym razie bardzo Ci dziękuję za poradę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 12% rozjaśnia tak maksymalnie 4 albo 4 i pół tonu więc jeżeli masz 6 to przy dobrych wiatrach wyjdzie 10 ciepła

      Delete
  63. Witam, mam naturalny "mysi" blond nigdy nie farbowałam włosów i chciałabym uzyskać poradę jak otrzymać właśnie taki blond ze zdjęć :) Jaki oksydant użyć ile trzymać farbę i przede wszystkim jakie odcienie połączyć ze sobą by otrzymać taki odcień :) Byłabym niesamowicie wdzięczna za podpowiedź. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zalezy od tego jaki poziom naturalnego koloru masz, kładłbym w foliach 12-11 i 12-2 ze schwarzkopf + odrobina 0-33 na 12% a na odrost jakąś 9

      Delete
    2. Mam naturalne włosy z poziomu 8 taki jak z tego zdjęcia http://zapodaj.net/273aae84be6b8.png.html
      0-33 to chyba czarny kolor to tak akurat można mieszać ?

      Delete
    3. 0-33 to zielony, używam go jak chcę zapobiegać rudym i czerwonym refleksom

      Delete
  64. Albo gdybym chciała otrzymać bardziej złocisty kolor jak Pauli z posta "Paula chodny naturalny blond" to jakiej mieszanki farb użyć? Na prawdę Cię podziwiam że potrafisz tak dobierać kolory :)

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...