Search

Content

Sunday, September 28, 2014

Beżowe ombre u Jolly Make Up ! Softest Taupe Onyx shades!

Witajcie po znów dłuższej przerwie, mam dla was wspaniały efekt na włoskach mojego Domina <3 (znana tez jako Jolly Make Up) która właśnie wróciła z USA po roku nieobecności. Na pewno kojarzycie ją z moich poprzednich postów: KLIK i KLIK.Oczywiście spędziłem u niej cały dzień rozmawiając o wszystkim co się działo u nas przez cały ostatni rok, a było tego całkiem sporo! W międzyczasie powstało nam cudowne ombre z chłodnym brązem u nasady i beżowym blondem na końcówkach <3 jestem zauroczony w tym kolorze !


Na nasadę położyłem 5.0 z 6.117 natomiast na reszcie zrobiłem ombre proszkiem a po zmyciu stonowałem moim ukochanym Softest Taupe czyli 9.24
Jak się wam podoba?


Co sądzicie o moich soczewkach? pewnie u większości wzbudzą strach lub odrzucenie aczkolwiek ja czuję się w nich nieziemsko i seksownie <3
Zamówiłem je z myślą o koncercie (który jest za tydzień) no ale jakoś tak wyszło, ze noszę je codziennie od kiedy przyszły.


OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO
MOŻECIE SIĘ ZE MNĄ UMAWIAĆ NA WIZYTY W SALONIE WE WROCŁAWIU


74 komentarze:

  1. Replies
    1. Lady Gaga Artrave The ARTPOP Ball Tour, w Pradze :P

      Delete
  2. Andy czy moge zmieszac dwie farby profesjonalne tj.obie sa firmy Alfaparf tylko ze jedna to alfaparf cube a druga to alfaparf yellow??planuje zmieszac kolory 8.21(cube)+9.21(yellow)...

    ReplyDelete
    Replies
    1. no ja bym się nie bał takiego eksperymentu :P

      Delete
    2. Nic w sumie strasznego chyba nie powinno wyjsc prawda??wlosy moze nie wyjda garciami:-)

      Delete
    3. teoretycznie oczywiście nie powinnaś tego robić, ale praktycznie nie powinno, nie powinno to znaczy, ze ja bym się nie bał, ale nie obiecuję nic

      Delete
  3. Piękny efekt! Generalnie mnóstwo pięknych koloryzacji widzę na blogu.
    Dlatego zapytam o radę: naturalnie mam włosy brąz na poziomie 5, rozjaśniałam najpierw u fryzjera gęstymi pasemkami plus farba 8.3 (nie wiem, jakiej marki). Następnie sama zaczęłam farbować L'oreal Excellence 8.13, co przyciemniło całość, a odrosty pozostają delikatnie ciemniejsze.
    Chcę wrócić do złotawego odcienia, tym razem na poziomie 9. I tutaj pytanie, co byś radził: Palette B12 na całość, a potem tylko na odrost (załączona jest woda 12, więc nie powinno być wreszcie problemu z pokryciem odrostu), czy lepiej Majirelle 9.3 i pobawić się w mieszanie z wodą 12 na odrost, a 9 lub 6% na resztę

    ReplyDelete
    Replies
    1. myślę, że sama palette zda egzamin, na odrost np B9

      Delete
  4. Hej,
    Mam taki problem, jakiś tydzień temu bylam u fryzjera,który ufarbowal mnie farbami Kevina Murphy'ego color me, nigdzie nie mogę ich kupić. Do tej pory farbowalam sie alfaparfem.kolor farby jaka mi polozyl jest na poziomie 8.43, czyli jasny zloty miedziany blond, ale jak dla mnie jest za ciemny, jak uzyskać miodowy jasny blond w stylu julii roberts farbami alfaparf?żeby byly miodowe z odrobinka miedzi??proszę o pomoc

    ReplyDelete
    Replies
    1. albo musze zobaczyć na żywo, albo na zdjęciach, inaczej trudno mi doradzić

      Delete
  5. Bardzo fajny look^^ mi coś podobnego wyszło po tym jak farba się sprala...zagladam na Twojego bloga a tu profesjonalna koloryzacja z takim efektem, od razu mi lepiej:)) inna sprawa że u Ciebie to nie przypadek!
    Pozdrawiam, Karolina

    ReplyDelete
  6. Bardzo ładny efekt :) A Twoje nowe zdjęcie na górze- mega! Pozdrowionka, Magda :)

    ReplyDelete
  7. jesteś mega NARCYZEM i im bardziej dziwaczysz ze swoim wyglądem tym bardziej to mowi o twoich problemach , jak jestes naturalny to śliczny z Ciebie chłopak ale niestety coraz bardziej wydziwiasz i karmisz sie tym , jak inni o tym mówią co jest typowe dla narcyzmu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czy przez to, że czuję się dobrze ze sobą, doszłaś/doszedłeś do wniosku że jestem narcyzem? możliwe że jestem! bo ja zamierzam się ograniczać tylko i wyłącznie dlatego, żeby zadowolić innych ludzi :) Uważam, ze moje podejście jest zupełnie zdrowe i poprawne, bo każdy powinien siebie tolerować tak? Uważam ze to jest jeden z kilku kluczy do szczęścia, żeby nie powiedzieć, ze największy. Jestem szczęśliwy z tego powodu że jestem jaki jestem, jak wyglądam i na prawdę czuję się ze sobą bardzo dobrze. Karmię się czym? miłym słowem? nie karmię się tylko przyjmuję do wiadomości i jest mi miło, niemiłe słowa też przyjmuję. Czy jest coś jeszcze o czym powinienem wiedzieć? :)

      Delete
    2. nie zamierzam się ograniczać* -poprawka

      Delete
    3. Pisze się NAPRAWDĘ. Naprawdę.

      Delete
    4. wiem, czasami się zapędzam.

      Delete
  8. Drogi anonimie!!Wez sie ogarnij bo to co napisales to totalny absurd!!A tak z grzecznosci podpisz sie chociaz imieniem zeby mozna bylo sie jakos do Ciebie zwracac.Kaska

    ReplyDelete
  9. Nowe zdjęcie jest świetne:) kasia

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuję serdecznie! :* zamierzam na dniach opublikować dla was post z cała sesją

      Delete
  10. Jaki miałeś najgorszy kolor na włosach? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak miałem spalone, bądź bardzo wysuszone włosy to każdy kolor wyglądał źle.

      Delete
  11. no właśnie to jak emocjonalnie reagujesz na opis Twoich narcystycznych zachowań, i to jak uważasz ze to takie normalne, już dużo mówi o Tobie, niestety ale źle się z tym czujesz, nie masz do siebie dystansu, wiecznie się tłumaczysz , nie liczysz sie z krytyką, po prostu narcystyczny chłopiec z obronami narcystycznymi w tle

    ReplyDelete
    Replies
    1. xD śmieszne na prawdę. Zabawne, ze osoba obca, która mnie nie zna, wie jak ja się czuję :D

      Delete
  12. Andy znasz moze taka usluge jak kertynowa odbudowa wlosow zniszczonych(tylko nie myl tego z keratynowym prostowaniem wlosow encanto-czy jak sie to pisze)???.kaska

    ReplyDelete
    Replies
    1. oczywiście znam, zdecydowanie bardziej wolę zainwestować w dobry szampon i maskę czy nawet jeszcze jakiś olejek.

      Delete
    2. No wlasnie slyszalam,ze ten zabieg moze nawet juz po 6 myciach sie wypkukac:-( Wiec moze faktycznie zainwestowac w lepsza odzywke i szampon.A powiedz mi prosze jeszcze...ostatnio na uprzednio rozjasnione wlosy polozylam na zoltko alfaparf 9.21+3% i powiem Ci ze nie bylam jakos zadowolona mega.Kolor owszem troche sie stonowal ale w sloncu nadal były żółte,a tak się nasłuchałam że to taki mega chlodny odcień.Powiedz czy moge nalozyc teraz alfaparf 8.21 ton ciemniejszy odcien bo chcialabym wychlodzic jeszcze kolor i dodatkowo przyciemnic o ton

      Delete
  13. We Wrocławiu? To może kiedyś i ja wpadnę :D

    ReplyDelete
  14. hej:) Andy mam prośbe.marzy mi sie kolor karmelowy blond.pomozesz? jakie numerki w farbie profesjonalnej? znalazlam 2 opakowania joanny z tym kolorem http://www.goldmax.pl/joanna-multi-cream-3d-color-30-farba-do-wlosow-karmelowy-blond-p-22056.html
    http://archiwum.allegro.pl/oferta/joanna-multi-cream-color-30-karmelowy-blond-i3631190106.html może byc nawet z joanny profesjonalnej.pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak ma byc joanna to skorzystaj z odcienia z serii soft

      Delete
  15. Hej! Mam pytanie,bo widzialam,ze farbowales Wellatonem. Czy wellaton 8/74 na splukanym rudym (zlocistym w sloncu)powinien wyjsc na poziomie 8 czy ciemniejszy? Bo nazwa ( karmelowa czekolada) w ogole nie uzupelnia sie z numerkami...

    Domi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wyjdzie jak naturalny rudy poziom 8

      Delete
    2. Dzieki za odpowiedz, w takim razie po poludniu biore sie za farbowanie. :)

      Wczoraj dopiero do Ciebie trafilam i widze,ze mam sporo zaleglosci do nadrobienia :) bede zagladac!

      Domi.

      Delete
  16. Ahh ty krejzolu ;D A mi się bardzo podobają soczewki. Ja mam takie a'la husky eyes ;-; fajna sprawa. Ludzie zawsze mają coś do powiedzenia, ale życie za krótkie by przejmować się. : I

    ReplyDelete
  17. Andy, ja się twoich soczewek przestraszyłam! Naprawdę! No ale efekt robi wrażenie, a o to chodzi, hi hi ;-). Andy, potrzebuję jakieś farby popielatej, żeby przyciemnić zbyt jasne brwi (poziom we fryzjerstwie to bardzo jaasny nr 9 a chcę uzyskać taki średni popielaty blond na tych brwiach i of course, naturalnie wyglądającego efektu. Robiłam z Joanny pro farbą 8.1 z 3%, ale powiem Ci, że za jasny ten efekt mimo wszystko. Kupiłam farbę drogeryjną joanna multi kolor - naturalny blond i ją na 4,5% zrobiłam (nie chcę też za ciemno) i tutaj wyszło okropnie sztucznie i ciemno, więc walnęłam potem ją na 6%, ale i tak kolor tragiczny i nienaturalny, blee. Potem robiłam palette n7, ale wyszło....rudawo, co też odpada. Potem kupiłam hennę Reflecoil (grafit i jasny brąz), ale wyszło sztucznie jak cholera, stwierdziłam, że farba daje naturalniejszy efekt, ale JAKA DA MI ŚREDNI POPIELATY KOLOR????? I to jest question for you.
    Lenka

    ReplyDelete
    Replies
    1. no mi brwi zawsze wyłaziły ciepłe i starałem się tym nie przejmować, tutaj nie mam dla Ciebie niestety idealnej rady bo brwi przecież farbować się farbą nie powinno więc moze dlatego nie wychodzi idealnie, ja zawsze akceptowałem kolor jaki uzyskiwałem ale z tego co pamiętam to (moje są ciemne) jak chcialem je rozjasnić lekko własnie coś pod poziom 8 albo 7 chłodny to kładłem rozjaśniającą farbę popielatą na 5-10 min i to wystarczyło, brwi były musnięte, jaśniejsze i nie rude.

      Delete
  18. Hejka:) Udzielisz mi porady?? Mam włosy farbowane ostatnio blondem na poziomie 10 opalizującym czyli perłowym (a wcześniej np. naturalnym blondem). Chciałabym wiedzieć co zamiast opalizującego mogę na to połozyć, bo wiem , że naturę na pewno, a inne odcienie np. popiel, albo fioletowy?? Jaki jest wtedy efekt .. czy przy popielu robią się szare?? Mam z tym problem. Mimo perłowego wymywają się potem na rudo więc chciałam zakombinować:)
    Agnieszka

    ReplyDelete
  19. Cześć, powiedz mi, jak można farbować włosy nie niszcząc ich zbytnio lub w zasadzie w ogóle? Bo farbowałam dość długo (kilkanaście lat, początkowo na 9%, potem przeszłam na 6%), no ale włosy miałam strasznie zniszczone po -nastu latach, więc przestałam farbować jakieś 7 m-cy temu, jednak mój naturalny kolor wgl mi się nie podoba i fatalnie się w nim czuję, bo to nie ja. No i mam ochotę zafarbować, ale gdy pomyślę o tym, jakie miałam - i od połowy długości w dół - nadal mam ;-( -włosy zniszczone farbami to mi się odechciewa (a dbałam o włosy bardzo, ale co z tego, skoro łatwo ulegają wszelkim ingerencjom?).
    Stąd moje pytanie: czy można delikatnie jakoś? bezamoniakowe odpadają - nie dla mnie to cholerstwo! Chodzi mi raczej o to, czy np. farbując zwykłą farbą na wodzie 3% zniszczenia są mniejsze? Pytałam w jednym salonie, ale tam mi powiedziano, że każda woda dodana do farby niszczy, czy będzie to 3% czy 6%, to i tak farba zniszczy włos tak samo. Czy to prawda?
    iza, Konin, wlkp

    ReplyDelete
    Replies
    1. woda nie niszczy, farba niszczy, woda tylko decyduje o stopniu rozjasnienia i odłożenia pigmentu. w jaki sposób farbowałaś włosy i jakimi farbami? ja proponuje zafarbować je raz a potem już robić tylko sam odrost trwałą farbą, odświeżając resztę farbami ton w ton

      Delete
    2. przeważnie były to farby pro 9.1 lub 8.1 mieszane z 9.1 (na 9% lub 6%), były to majirel (w dużej części), alfaparf (ten okropnie mi zniszczył włosy, zwłaszcza ta wersja cube 3d), koleston. Czy jeśli zrobię takie 9.1 na 3% to kolor wyjdzie normalny??? bo ta fryzjerka, u której byłam z zapytaniem powyżej powiedziała, że aby kolor wyszedł jak należy to woda minimalna musi być 6%, inaczej wychodzą cuda na kiju, no ale ja wolałabym na 3% jednak, żeby ograniczyć wszelkie ryzyko niszczenia, bo co jak co, ale gdy robiłam 9.1 na 9% to miałam większe spustoszenie niż gdy potem robiłam na 6% (wychodziło ciemniej, ale włosy były przyjemniejsze w dotyku). Jak więc z tą 3% - co wyjdzie?
      Iza

      Delete
    3. z 3% wyjdzie szaro i nie rozjasni

      Delete
    4. no ale ja wcale nie chcę rozjaśniać - nie wiem dlaczego, ale ilekroć mówi się "blond" to od razu ma być mega jasno. Ja chcę zwykły blond, typowo polski, więc skoro 3% nie rozjaśni to odpowiada mi to bardzo.

      Delete
    5. Dzięki ;***************

      Delete
  20. Hej. Jakie profesjonalne szampony, odżywki, maski możesz polecić do wlosow suchy i zniszczonych na koncach? Konce pamiętają rozjasniane, a reszta jest farbowania palette n5. Tylko odrost co 4-5 tygodni. Myślałam o alfaparf ie reconstruction ale nie mogę doszukać się żadnych opinii czy nawet składu. Z szamponu goldwell a rich repair byłam zadowona ale w odzywce mam alkohol denat. wiec pewnie ppogorszy stan wlosow z biegiem czasu. lChce coś co realnie wpłynie na stan wlosow ale też za maskuje silikonami ich stan. Niestety w mojej nedznej mieści nie nie ma hurtowni fryzjerskie wiec zostaje mi tylko net. Pozdrawiam, Ania

    ReplyDelete
    Replies
    1. no inne produkty pomagają włosom suchym i inne zniszczonym, szapon kup normalny najzwyklejszy dziecięcy, dwie maski (jedna na nawilżenie i druga na regeneracje) ja od siebie polecam garniera oleo repair 3 i gliss kur ulimate repair i stosuj je zamiennie, coś sylikonowego na końcówki to eliksir z loreala ten zloty

      Delete
  21. witam andy.wczoraj bylam u fryzjera.fryzjerka kladla mi kolor 9/7 wella b.jasny brazowy blond cieply odcien.kladzione bylo na bardzo chlodny prlowy blond.fryzjerka bala sie zieleni wiec dodala mixtonu czerwonego.kolor wyszedl pieknie taki jasny blondzik karmelowy.ale na odrostach widac ta czerwien .fryzjerka powiedziala ze sie wyplucze.teraz moje pytanie.:) czy nastepnym razem moge polozyc juz samo 9/7?czy jeszcze trzeba kombinowac z czerwonym mixtonem? nie znosze rudego.... pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oczywiście kładź samo. powinna na odrost kłaść CI coś innego np samą 8 a na rozjasnioną część tamtą mieszankę, to by byszło w porządku

      Delete
  22. Cześć. Widzę, że jesteś zaangażowany w udzielanie porad, bo odpowiadasz bardzo szybko, z tymże liczę, że ja się również załapię ;). Mieszkam w miejscowości, gdzie jest tylko jedna fryzjerka, i gdy tak analizuję efekty, jakie widzę po osobach wychodzących z jej zakładu to wnioskuję, że chyba nie do końca zna się na rzeczy, zaś fajny kolor, jaki raz na jakiś czas uda się jej zrobić to - wg mnie - czysta kwestia przypadku (choć może nie? :), dlatego też chcę się do niej wybrać, ale wolę ją "lekko" poinstruować", jak ma się obejść z moimi włosami, a problem polega na tym, że dość długo farbowałam włosy na chłodne blondy (z różnymi skutkami :PPP), aż pewnego dnia zachciało mi się czegoś bardziej naturalnego, więc ta fryzjerka nałożyła mi farbę 8.0 z 6% i ....wyszłam z zielonymi włosami :PPPPP. Nie chciało się to za cholerę wymyć, nic nie działało, szamponetki czerwone na 2-3 min dawały efekt taki, że po 3 myciach znowu wyłaziła zieleń, fryzjerka nakładała mi ciepłe blondy, ale to jeszcze bardziej potęgowało zieleń, więc dałam sobie spokój z tym green'em i tyle. Minął już rok od tego czasu a moje włosy (poza odrostami) nadal zalatują zielenią, ale już nie taką intensywną jak wtedy. Chcę mieć włosy w tonacji "naturalnego" blondu, bo na palecie wygląda sweet, ale czy ona musi dodać czegoś czerwonego do tej farby? jeśli tak, to ile? czy raczej można kłaść od razu farbę bez dodatków? rozważam albo popiel albo naturalny odcień, ale żeby nie był zielony. Zielona Kiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. niech CI nałozy poziom jasniejszy, taką 9 ciepłą, złoto miedzianą. na 3%

      Delete
  23. od: Marty;
    hejka, niżej moje okropnie rude włosy (naturalne, bleee) - CZY DA SIĘ Z TEGO ZROBIĆ COŚ NEUTRALNEGO/CHŁODNEGO NA TYM POZIOMIE JASNOŚCI?:

    1/ ODROST - dość duży już -> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8b3237f7525f8f60.html

    2/ NA TYM FOTO WIDAĆ, ŻE OD POŁOWY DŁUGOŚCI SĄ ZIELONKAWE (ZWRÓĆ UWAGĘ) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1a3945ade3822e40.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie widzę innej opcji, jak rozjaśnienie całości (jeżeli chcesz całość zmienić) i przytonowanie, ja bym nie rozjaśniał całych tylko ombre, i stonować całość na złoto

      Delete
    2. na złoto? no ale ja nie chcę właśnie mieć nic ciepłego, a po nałożeniu złota na moje rudawe włosy będą one jeszcze bardziej rude, więc bezsensu taki zabieg.

      Delete
    3. ale inaczej to będzie źle wyglądało, że na górze masz rudy a końcówki są chłodne, takie połączenie nie wygląda optycznie dobrze, to wygląda jak nieudana koloryzacja

      Delete
    4. no dobrze, ale to może odrostów nie ruszać (mają już z 10cm :P), a te chłodne partie pofarbować złotem, co? jak sądzisz? takie 8.3 bym nałożyła. Np. L'Oreal Preference 8.3 mam akurat w domu. Będzie się nadawać?

      Delete
    5. Wczoraj nałozyłam to 8.3 i wcale ciemno nie wyszło, wręcz powiem nawet, że ociupinkę jest jaśniej nawet (czyżby teraz kolory pań z opakowań były adekwatne do realu?), w każdym bądź razie te zielonkawe fragmenty są teraz delikatnie zakryte tym złotem, ale ta farba jest kiepska sama w sobie, bo dziś umyłam włosy i w sumie 75% koloru spłynęło do wanny. Zielonka rządzi :P. A tak na poważnie, to wkurzyłam się, bo taka droga farba i efekt do pierwszego mycia. Schajzen totalny. Nie wiem, co teraz. Ehh, nic nie będę robić. Niech ten mój okropny kolor naturalny sobie rośnie, choć mnie wqrwia jak nie wiem, ale trudno, najwyżej będę pomarańczowa dopóki nie zsiwieję, a znalazłam dziś...z 15 siwych egzemplarzy i już wolałam tych włosów nie przewracać z jednej na drugą stronę, bo co podniosłam to prężył się siwek. I znowu się wqrwiłam. I humor mam popsuty. Jak maciora.

      Delete
    6. zrób joanna soft karmelowy blond

      Delete
    7. tym nie mogę, bo jest na solach amonowych a po tych mam totalną maskarę zamiast włosów, ale może są jakieś ODŻYWKI KOLORYZUJĄCE dające naturalny efekt? jest coś takiego wgl? bo teraz na to wpadłam :P

      Delete
  24. A w takich soczewkach nie męczą się oczy :)?

    Fakt, przerażające, ale przykuwają uwagę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no ja mialem je na oczach 34 godziny bez przerwy, po zdjęciu poszedłem spać, jak wstałem to myślałem przez pół dnia że nie otworze oczu....po prostu podrażnia, zwłaszcza ze mój komplet kupiłem za 47zł z przesyłką, więc nie liczyłem na dobrą jakość

      Delete
  25. Bardzo Cię proszę, napisz mi tutaj, jak za pomocą szamponetki zlikwidować oliwkowo-zielony odcień, bo mam fragmenty, gdzie tak mi wyszło, jest to kilka naprawdę sporych pasm. Ma to być mahoniowy kolor czy z serii "granat","wiśnia", czy intensywna czerwień? BO widziałam kilka odcieni i nie wiem, która by się nadawała.No ale poza tym, to jak to zrobić: samą szamponetkę na włosy walnąć i na jak długo? czy może lepiej wlać ją do odżywki jakiejś na dać na 5 minut? bo wiesz, czerwone włosy też mnie nie kręcą i wolałabym ich uniknąć. To co zrobić?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mnie ratowały często miedziano-złote blondy, spróbuj

      Delete
    2. u mnie to nie działa, niestety; robiłam już profesjonalną farbą u fryzjera kolor AMBER (przyjemnie ciepły, taki rudo-złoty naturalny) i zero efektu, a nawet bym powiedziała, że zieleń jest intensywniejsza. Potem sama sobie zafarbowałam kolorem 9.34 i znowu nic. Nie mam już siły, Andy ;-((. Te ciepłe nie dają u mnie rady, ot co i dlatego chcę z tą szamponetką spróbować - można ją wymieszać z odżywką? nie wyjdą mi czerwone włosy?

      Delete
    3. zieleń jest upierdliwa, mozesz szamponetką zrobić, ale przyciemni, poza tym zejdzie też szybko, ja bym te pasma rozjasnił troche i znów walczył miedziano zlotymi tonami

      Delete
    4. ok, skoro tak zalecasz to tak zrobię. Dziękuję Ci bardzo za poradę. Pozdrawiam:)

      Delete
    5. garnier color sensation 9.23 mogłabyś spróbować.

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...