Search

Content

Saturday, October 25, 2014

Miodowa Gosia :3

Pamiętacie pewnie Gosię (KLIK) kiedy pomogłem jej zejść z balejażu na jeden kolor, od tamtej pory odrosty farbowała sobie sama różnymi farbami, ostatnio dość ciemnymi przez co musieliśmy wyrównać troszkę różnicę między nasadą, a końcówkami.


Nasada była zbyt ciepła i ciemniejsza w porównaniu do długości, więc wprowadziłem balejaż własnie na samej ciemniejszej części włosów, po zmyciu stonowałem Affinage 8.43 na 3%.
Odrost nie był jeszcze ruszany, fakt faktem że jest, ale nie jest na tyle duży żeby już interweniować.

(Wybaczcie mi za jakość zdjęć-mój potwór nie radzi sobie za dobrze przy sztucznym świetle)

w świetle dziennym



44 komentarze:

  1. Śliczny efekt. :) Andy, mam pytanie. Chciałabym zafarbować włosy farbą L'Oreal Casting odcień 8.01 satynowy blond, tak aby uzyskać kolor dość jasny. Rzecz w tym, że moje włosy były już farbowane i posiadają rudawy odcień. Nie wiem, czy powinnam zrobić kąpiel rozjaśniającą, czy położyć samą farbę- poradzi sobie z nimi..? Dołączam zdjęcia http://oi58.tinypic.com/otqnuo.jpg a tutaj w dziennym świetle http://oi60.tinypic.com/2hcp7k0.jpg w słońcu są bardziej rude, mienią się. Mój odrost jest w kolorze ciemnego blondu. Chciałabym uzyskać blond bez rudości, co najwyżej z delikatnie złotym połyskiem. Bardzo dziękuję Ci za wszelką pomoc :) powodzenia w tym co robisz, jesteś świetny.

    ReplyDelete
    Replies
    1. no 801 powinien je zgasić i lekko przyciemnić ale jak masz brac castinga to ja bym brał 810

      Delete
    2. okej :) dziękuję. i bez rozjaśniania, tak?

      Delete
  2. Hej.Trafilam dzis na Twojego bloga i jestem pod ogromnym wrazeniem Twojego talentu.NAPRAWDE GRATULUJE.Przychodze tu z pytaniem i otrzymaniem porady.Wczoraj zafarbowalam wlosy farba wella koleston perfect 8.73.Bardzo chcialam wrocic do mojego naturalnego koloru(typowy polski mysi blond) Miesiac wczesniej fryzjerka robila mi pasemka farba 5,73 i jakas 8 na blond z poziomu 11.Mialam juz troche odrostu wiec bach do sklepu i tam wlasnie pani ktora sprzedaje doradzila mi wlasnie odcie 8,73 z woda 6% bo powiedziala ze musi byc troche czerwieni zeby nie wyszly zielone.Spodziewalam sie efektu ciemnego blodu z minimalnym odcieniem brazu-rudosci a tymczasem na glowie mam typowy rudy kolor cos jak dziewczyna z postu z dnia 11 maja 2014 ,,Miedziana Anna''(przed farbowaniem) i nawet kolor odrostow a wiec i naturalnych mam takie same ja ona.Docelowo pragne koloru jak na pierwszym zdjeciu w poscie z dnia 9 stycznia 2014 ,,Farby drogeryjne, których nie dostaniecie w Polsce (jeszcze)'' konkretnie chodzi mi o Loreal Preference 7A.Myslalam nad tym zeby nalozyc teraz odcien 8.1 zeby zgasic ten rudy kolor ale boje sie zieleni.Doradzisz cos????

    ReplyDelete
  3. Andy, dwa pytania:
    1/ mam lekką zielonkę - chcę to podjaśnić,ale czy trzeba tutaj użyć ciepłego koloru do tego? i 9% np.? jeśli tak to:
    2/ jakiej farby użyć, żeby uzyskać na jasnych włosach taki rudawkowy kolor jak ma Gosia tutaj NA PIERWSZYM FOTO? Czym ona sobie farbowała?
    bo myślę,że to by załatwiło sprawę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak chcesz podjaśnić to kąpiel rozjaśniającą zrób i to powinno załatwić sprawę, z tego co mówiła to uzywała nectra ze schwarzkopfa pralina

      Delete
  4. Andy czy na zolte wlosy golebi popiel na 3% da zielen??czy lepiej walnac sobie lepiej szlachetna perle??btw ktora joaska naturia jest najbardziej perlowa??

    ReplyDelete
    Replies
    1. szlachetna tylko jest perłowa-idzie w róż. gołębi ale tylko do tonowania uzyj, nie powinien być zielony

      Delete
  5. hej ;-)))))))))))))))))))))))))))). Ja też borykam się z lekką zielenią na włosach i myślę, że gdybym potraktowała włosy wella kolestonem 8/7 (brązowy blond) to może ta zieleń zosttałaby wybita, co? bo słyszałam, że brąz jest zawsze oparty na zieleni. Co sądzisz? bo myślę jeszcze o kąpieli do rudego i potem na to dać majirel 9.13 (boski kolor na palecie !) z 6%, ale czy to 9.13 nie wjdzie zielono znowu? co radzisz? Ania

    ReplyDelete
    Replies
    1. beże są ciężkie i trzeba ostrożnie, nie wiem jaki masz kolor... musiałbym zobaczyć zdjęcie, nie używam welli i nie wiem na jakim barwniku leży 7 w welli, chyba jest ciepły tak mi sie wydaje.

      Delete
    2. chyba tak, pomyliłam się pisząc, że brąz jest oparty na zieleni, chodziło mi o CZERWIEŃ.
      Tutaj opisy czy ciepłe odcienie czy zimne i proszę najedź na OKIENKO NR 1 - NATURALNE (podoba mi się 8/0):
      http://www.palety-farb-do-wlosow.pl/palety/paleta-wella-koleston-perfect/

      OKIENKO NR 2- tutaj masz ten 8/07
      OKIENKO NR 8 - tutaj jest 8/7


      a tutaj taka ogólna z kolorami w opisach

      http://www.sachkuafor.com/wella-koleston-perfect-sac-boya-katalogu.html

      myślisz, ze naturalny jest zielony? to 8/07 zabije zielonke?

      Delete
    3. dziękuję za odpowiedź ;******* a natury są tutaj na zielonej bazie? znasz się na tym?

      Delete
    4. nie dam sobie ręki uciąc, musiałbyć mieć w rękach paletę

      Delete
  6. Andy rozjasnialam wczoraj odrosty alfaparf 11.11+10,5% odrosty wyszly mi zolto-miodowe a dlugosci ktore byly rozjsniane 2 miechy temu rojasniaczem wyszly sino niebieskie.Czy te sine niebieskie konce wyplucza sie z czasem do normalnego chlodnego blondu??Jestem zalamana;-(.

    ReplyDelete
    Replies
    1. to jak Ty to zrobiłaś, jak farbowałaś same odrosty?

      Delete
    2. No maznelam byle jak i tym sposobem miejscami zafarbowaly mi sie na dlugosciach.Mam chlopieca fryzurke(7cm)

      Delete
    3. aha, no to zapień na włosach szampon oczyszczający i potrzymaj z 10 min

      Delete
  7. Andy dzięki za polecenie kolorku dla mamy na przykrycie platyny! Świetnie wyszło! :D Super, że jesteś ktoś taki jak TY !

    ReplyDelete
  8. Andy czy na wlosy w kolorze 9.1 aby przyciemnic i ocieplic moge polozyc teraz odcien 8/36??

    ReplyDelete
  9. Czesc.Nie wiesz jaki moze olej bedzie najlepszy do wlosow blond ,suchych i naturalnie kreconych???planuje zaczac olejowac wlosy tylko nie wiem co i jak tzn ile trzymac,wlosy maja byc wczesniej umyte czy brudne??Prosze Cie Andy o przyblizeniu troszke tego tematu:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. arganowy, z nim zacznij, o jakiej porze dnia myjesz włosy?

      Delete
    2. Myje wlosy co 3 dzien poniewaz sa suche zazwyczaj po pracy(popoludniu)rano przed praca nigdy nie mam czasu poniewaz wole dluzej pospac:-)ok czyli arganowy a stosowac go na umyte wlosy czy nie??aha z tym,ze ja na codzien uzywam lakieru i na to dac olejek arganowy??

      Delete
    3. nałóż na najdłużej jak możesz, przed myciem, po myciu możesz spróbować, ale łatwo będzie je obciążyć proponuję 1-2 krople na wilgotne włosy , głównie w końcówki

      Delete
  10. czesc.farbowałam ostatnio wlosy wella ilumina 9/7.wyszlo ładnie.ale troszke zoltawo.a zalezalo mi na jasnym karmelowym blondzie.widzialam gdzies na blogu ze dziewczynie ładnie wyszlo po 10m matrix sync bez amoniaku.myslisz ze jak ta wella sie wyplucze to moge polozyc matrix mokka? czy jest ryzyko zieleni? wella 9/7 nalezy do cieplych odcieni.pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. zieleni bym sie raczej nie obawiał, ale nie lubie matrixa

      Delete
  11. kurde, Andy to będzie pytanie totalnie bez sensu, ale jestem cholernie ciekawa... Ile masz wzrostu? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie mam nic do ukrycia więc każde pytanie w sumie ma jakiś sens :P
      176

      Delete
  12. ten blond wpada w rudawy, jest nadal mega ciepły i nie pasuje do typu urody modelki, 8.43 to bardzo cieply odcien blondu , dominujacy refleks 4 czyli miedziany

    ReplyDelete
    Replies
    1. przecież to było celowe by utrzymać go w bardzo ciepłych tonach, więc dobrze że jest nadal ciepły :)
      wiem ze miedź dominuje w tym odcieniu inaczej bym go nie wziął

      Delete
  13. Cze, słuchaj, moj kumpel poznal mnie ze swoja kuzynka, wszystko fajnie, jest szczupla i w miare ladna, ALE ma żółto-rude włosy (żółte na wierzchu, mocno rude pod spodem) - nie podoba mi sie ten jej kolor to jest jakas masakra. To jej naturalne wlosy, bo moj kumpel mi powiedzial, ze ona takie miala od urodzenia; no ale wiesz jak jest stary, wszystko pieknie by bylo, gdyby miala inny kolor. I chce jej kupic farbe, zeby moja siostra jej pomalowala (do fryzjera nie chce isc).Bylem w tym rossmannie, ale nie wiem jak to sie tam patrzy na te kolory i jedna tam gosciara pytala, czy moze mi pomoc a ja wiesz, ze nie, bo co jej mialem powiedziec, ze mam jakas zolto-ruda laske? no masakra, i wiesz, chce zebys mi napisal, jakie to ma byc konkretnie, albo link jakis, zebym poszedl i kupil. Moja siostra mowi, ze chyba najlepiej naturalny blond jej zrobic, ale ona sobie takim robi i tez ma takie teraz jakies takie cieple rude, ale ladne bo sie nie swieca na pol kilometra, ale wiesz, ja bym wolal, zeby ta moja nie miala wgl rudych tylko normalny średni blond, jak maja naturalne blondynki ale nie te biale sucze, tylko takie jasne szatynki cos wiesz. doradz cos, jak to zolte-rude ukryc. Krzesimir

    ReplyDelete
    Replies
    1. myślę, że najlepiej jak przestaniesz trollować bo nie uwierzę, że ta wypowiedź jest na poważnie, a po drugie, jeżeli dziewczyna nie chce sie zmieniać to może trzeba zaakceptować ją taką jaka jest? :) Pozdrawiam

      Delete
    2. Jak pizłem z brechu... "ale nie te białe sucze" omg...
      Andy masz rację i puenta jak zwykle elegancka :)
      ~Riko

      Delete
  14. Witam. Moje pierwsze pytanie: w playliscie masz taką ciekawą nutkę:ARTPOP-co to za wykonawca?:) jest rewelacyjna i nigdzie na YT nie mogę tego znaleźć. I drugie pytanie, jeżeli oczywiście będziesz uprzejmy mi odpowiedzieć: zależało mi na słonecznym blondzie-absolutnie nie miodowym coś takiego jak tutaj 9/3 http://www.palety-farb-do-wlosow.pl/palety/paleta-wella-koleston-perfect/ , a po nałożeniu wpierw joanna naturia 211 zrobiły się złote, a dalej po nałożeniu szlachetnej perły 212 są w domowym świetle miodowehttp://www.palety-farb-do-wlosow.pl/palety/paleta-wella-koleston-perfect/ 8/03 i ręce mi opadają jak uczynić je nie miodowymi, a słonecznymi z farb drogeryjnych coś z Rossmana za przystępną do 15 zł cenę, kładłam londe 18, ale były szarawe, chłodne, ponure, potem dopiero ta naturia 211 i 212 i nadal jestem daleko w kolorze. Myślałam o Wellatonie 10.0, moje włosy naturiami z Joaśki kiepsko się rozjaśniają. Proszę o pomoc, Z góry dziękuję.

    ReplyDelete
    Replies
    1. teraz masz miodowe? no to perłą zrób. albo naturą jakąś możesz tego wellatona spróbować :)
      jak to nie mogłaś znaleźć? to jest Lady Gaga <3 w ogóle jej najnowszy album nazywa sie ARTPOP nie wierze, że nie znalazłaś. ale ja wrzuciłem na playlistę same instrumentale.

      Delete
  15. Witam Andy. Dziękuję za odpowiedź. To mnie zastrzeliłeś z Gagą:) zdecydowanie zatem wolę, gdy nie śpiewa, linia melodyjna rewelacyjna (instrumental) i tylko jak wchodzę na stronę do Ciebie, to włączam ten utwór. Perłą raz zrobiłam, ale tak jak mówię odrosty łapie na żółto, wynika z tego, że na długości będą słoneczne, a odrosty o dwa tony ciemniejsze do licha, teraz nie widać bo odrosty były 5 mm:) jestem chora jak widzę odrost, to maluję ekhm 2 razy czasem w miesiącu. Chcę farby, która "wyperli":) też odrosty, długość, jedna drogeryjna:) otwórz firmę zgłoszę się do Ciebie:) też jestem kombinatorką w kolorach, ale udało mi się ściąć rok temu włosy na 1 cm:) dojść do naturalnych swoich, by po roku od zapuszczania wymalować się na blond. W ogóle jak założysz szkółkę to wpisuję się na listę oczekujących szkolenia :) z fryzjerstwem nie mam nic wspólnego, jedynie eksperymenty na swoich włosach:) otwórz firmę jak Marta Klowan też śledzę jej posty jak jeszcze prowadziła bloga:) ekhm to jednak znów perła Joanny? Kiepsko rozjaśnia odrost.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. to zainwestuj w profejsonalną jakąś. jedną farba nie uzyskasz jednakowego koloru na odroście i dlugości, ale moim zdaniem to dobrze, to naturalnie wygląda jak nasada jest lekko ciemniejsza od długości. spróbuj affinage 12.2 z wodą 9% i 10.2 na długość jako tonowanie niedługo dodam post z ta mieszanką. czemu nie lubisz jak Gaga śpiewa? ma cudny głos i wielki talent :P
      dostałem propozycję bycia szkoleniowcem z koloryzacji ale odmówiłem

      Delete
    2. Dziękuję raz jeszcze za odpowiedź:) moim zdaniem czeka cię świetlana przyszłość i nie możesz się poddawać. Chwytaj każdą okazję i zostań szkoleniowcem, masz doskonałe wyczucie, klientki zadowolone, ja sama marzę o takim fryzjerze z prawdziwego serca-nie zamierzam bawić się w sacharynę, ale jesteś uzdolniony. Eksperymentowałam na włosach swoich i nigdy za pomocą farb drogeryjnych nie udało mi się wyczarować takich pięknych efektów jak ty robisz. Nawet z turkusu na blond się zmieniłeś. Po prost genialne i uwielbiam patrzeć na te metamorfozy, brakuje takich zdolnych ludzi jak ty czy Marta K.
      Odnośnie tego co napisałeś wyżej: nie umiem proporcjonować farb z tymi całymi waszymi magicznymi oksydantami:) dla mnie to magia kolorystyki, ale nauczyłam się co to zimne, ciepłe, perłowe odcienie i z tego co wynika, na każdych włosach inaczej wychodzą. Eksperymentowałam na mamie i:) Chryste Panie co za żółto-ciemno-przypalany kolor jej odstawiłam, że biedaczka w odrosty poszła i za chiny ludowe nie da sobie ich ruszyć, bo znów że rozjaśnię Joanną i znów jej kolor nałoże np Londa Color 17-średni blond i wychodzą jej koszmarnie kasztanowe:) na mnie to skutkowało, na niej nie. Dlatego to co Ty wyprawiasz z włosami to jesteś mistrz barw.
      Nie zmarnuj talentu, o Tobie się jeszcze usłyszy i nie musisz wcale brać lekcji od tych od Ostrego cięcia, sam sobie wypracujesz styl. Ech żebym ja miała taką odwagę z obcymi włosami:) jako dziewczynka koleżankom rozjaśniałam wodą utlenioną i sokiem z buraka farbowałam, także szkoda że nie poszłam tą drogą.

      Musiałbyś mi napisać w ml ile czego i co dodać:) ale nie będę się narzucać.
      Wellaton z moich doświadczeń wychodzi żółto 10.0, a 11.0 wchodzi w popel i wybieliło mi tak paskudnie kiedyś, że żadna farba poza Pallette ciemną nie łapała, a i tak się wypłukiwało brzydko:) dobrze, że już mam do ucha włosy to dalej mogę testować blond doskonały:)

      Delete
    3. to zrób lorealem 10.21 odrosty z wodą 9% a długość 92 na 3% proporcje 1:1,5

      Delete
    4. i bardzo dziekuję za miłe słowa:* na prawdę dziękuję. to bardzo miłe i kochane kiedy wierzy w Ciebie ktoś więcej niż Ty sama! tacy jak Ty podnoszą mnie na duchu <3

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...