Search

Content

Wednesday, October 15, 2014

Nowy post, nowy wizerunek, nowy kierunek.

Ten post będzie głównie o mnie, o zmianach w moim życiu które nastąpiły i następują. Zacznijmy może od tego, że w ogóle ten rok 2014 jest dla mnie przełomowy, działo się w nim najwięcej rzeczy, nie mówię tutaj, ze tylko złych, bo działy się tez dobre i piękne rzeczy, ale na pewno ten rok (pomimo iż się jeszcze nie skończył) poruszył mną mocno i był najbardziej zwariowany. a zostały jeszcze 2 miesiące do przeżycia do ukończenia wspaniałego roku. W kwietniu przeprowadziłem się do Wrocławia by podjąć pracę w Akademii Wierzbicki & Schmidt, czas leciał coraz szybciej, w Lipcu zostałem sam, mój niemal dwuletni związek się rozpadł, myślę o tym do dziś, ale jest okej. W sierpniu zmarła mi babcia od strony mamy, 4 dni temu w sobotę był pogrzeb drugiej, od strony taty.
Od 10 października (piątek) nie pracuję (w sumie to teoretycznie nigdy tam nie pracowałem) w Akademii wspaniałych gwiazd programu "Ostre Cięcie" z powodów bliżej nie określonych. Akurat ta wiadomość mnie uszczęśliwiła. Na chwilę obecną wróciłem do domu rodzinnego na jakiś miesiąc czy dwa, mam 3 propozycje pracy , ale teraz daje sobie "chwilkę" na odpoczynek, zwłaszcza psychiczny, a jak odpocznę to albo znów Wrocław, albo Bydgoszcz, albo zostanę tutaj. Poza tym jestem chory po ostatnim koncercie (5.10) Lady Gagi, który był przecudowny! Już mam bilety na kolejny, 2.11 w Wiedniu. Ona jest jedyną osobą która budzi mnie do życia i daje motywację, szczęście. Nie zapominajmy że w tym wspaniałym roku zrobiłem sobie 4 tatuaże <3 w sumie jest ich 5, a szósty planuję dorzucić do reszty jeszcze w tym roku!
To było takie krótkie podsumowanie tego co się działo, co doprowadziło mnie do małej zmiany na głowie. Otóż, zacznę od początku...

Kolor jaki miałem na koncercie wyglądał tak:

Po powrocie zrobiłem jedną dekoloryzację myśląc, że to wystarczy i wróce do blondu.
No i miałem pastelowe kolory w odcieniach zieleni, błękitu, fioletu, różu. Zrobiłem 4 kolejne dekoloryzacje z efektem:



Po czym położyłem 4 razy pod rząd odcień 9.43 z efektem:

Czyli jak widzicie gdzieś się tam jeszcze pojawiał zielony nalot mimo 4 miedzianych farb. No ale kontynuujmy, kolor taki miałem do wczoraj, kiedy to stwierdziłem, że muszę mieć ciemne włosy! Zima idzie, zmiany w życiu zaliczone, czekają kolejne, idealny moment (pretekst) żeby zmienić kolor ! Planując oczywiście już powrót do blondu na wiosnę :)

No i tym sposobem położyłem 6.3 + 6.24 na wodzie 3% i jestem taki:

Co myślicie? :P ja wiem, przesadziłem chyba troche, dość ciemno....no ale. Jestem fryzjerem kolorystą, więc mogę nosić na swoich włosach cała paletę barw czyż nie?

Kocham siebie w blond, i szczerze, w nim też się lepiej czuje, więc świadomie zrobiłem sobie kolor który mnie przytłacza, ale chciałem na tą chwilę, powiedzmy sobie na zimę, stać się kimś innym, to pomaga jak nie chcesz już być tamtą osobą. Polecam.  To tylko włosy! odrosną, kolor można zmienić.

Pozdrawiam was moi kochani, wszystkich którzy mnie czytają! Kocham was, jestem tutaj dla was, i szykuję już kolejny wpis dla was! Bo teraz znów będę tutaj częściej :*

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO






41 komentarze:

  1. Ja tam wolę Cię w ciemnych włosach :) fajnie podkreślają Twoją urodę :)
    Mam takie pytanko bo robiłam ostatnio kolor koleżance siostry, która ma większość siwych włosów generalnie cały czas kładła sobie garniera 110 i chciała mieć kolor jasnego złotego blondu więc położyłam farbę 9.3 z artego na odrost na 6% i przeciągłam na całość ten sam odcień na 3% a dodatkowo wyciągłyśmy pasemka 6.3 na 3% i w efekcie kolor wyszedł tylko lekko złotawy a pasemka jakieś bure..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bo to za wysoki poziom tych pasemek. ja bym sie tam bawił już miedzią albo mahoniem nawet. na odrost aplikuj specjalną farbę do włosów siwych na wodzie 9% a na całości 9.3 na 3% nie jest złym pomysłem...ale w sumie moze na długości spróbujcie farby ton w ton a nie trwałej

      Delete
    2. A jakie polecasz SPECJALNE do siwych? Mam duży problem z wlosami Babci całe zycie robiła kolor taki mniej więcej jak ma Bunny, a od ok 2 lat jej wlosy odrosty siwe =białe nie łapią nic;// zrobiłam jej 9.0 i 9.1 alfe i wyszła ciemna brudna ściera, potem 11.11 i wyszły lodowate niebieskie. Ze sklepowek próbowała kilku- nic nie łapie... masz jakiś pomysl? Na zimny blond tj mniej więcej 10.1 żeby u niej wyszło i Bab unia była zadowolona? Pozdrawiam Fuksja

      Delete
    3. spróbujcie samej 9 albo 9.0 na ciepłym podkładzie na 9%

      Delete
    4. Hmm ale po co na calkiem siwych wlosach(bialych) uleniacz az 9%??styknie przeciez 6%.Poza tym siwe wlosy najlepiej pokryja natury glebokie.tj Majirel 9.0,Alfaparf 9NI(z tym ze tutaj zawsze brac o ton jaśniejszy odcień niż nas interesuje)

      Delete
    5. w niektórych firmach np kemon, w serii cramer masz specjalne ocienie do krycia siwizny i je robisz na 9%, woda w sumie zalezy tutaj od firmy jaką wybierzesz. ja bym kładł coś a'la 9.0 ale upewnij sie że lezy na ciepłej podstawie

      Delete
    6. Dzięki wielkie! ;** A wyjdzie 10.0? Moja babcia całe życie nosiła kolor a la marylin monroe i nie wiem czy się przekona do 9.0 ... a wtedy ta 9 +9.1 wyszła naprawdę ciemno...

      Delete
    7. bo popiel jest optycznie ciemniejszy. zmieszaj ewentualnie 9.0 i 10

      Delete
    8. Ok spróbuję, dzięki serdeczne! I twórz,twórz,bo lubię Cię czytać!

      Delete
    9. daj znać co i jak, z jakiej firmy zamierzasz skorzystać?
      Kocham tworzyć, cieszy mnie, że jesteście na to otwarci, bo dzięki wam jestem ja

      Delete
    10. Chyba alfa albo majirel chociaż te poprzednie wpadki były na alfie,wiec nie wiem czy babcia się zdecyduje ponownie;p

      Delete
  2. Jesteś świetnym artystą,na bank znajdzie się ktoś,kto zobaczy w Tobie coś,czego nikt inny nie widzi i będziesz z taką osobą szczęśliwy,tego Ci życzę!
    Poza tym,czynisz cuda z włosów,na włosach,a tym samym w ludzkich głowach,powodujesz uśmiechy!
    Życzę Ci wszystkiego najlepszego,spełnienia siebie,kolejnych tatuaży,zdrowych włosów i dobrej pracy! ;))
    Trzymaj się Andy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za ciepłe słowa :* trochę mnie tam chyba przekoloryzujesz, ale strasznie mi miło :* Trzymaj się, mam nadzieję że znalazłaś swoje szczęście, jeżeli tak to trzymaj je mocno. Pozdrawiam :)

      Delete
  3. Bardzo mi przykro z powodu obydwu babc:-(Mnie zostal juz tylko jeden dziadek 90-letni ale ma sie nawet b. dobrze:-)Kolorek bardzo twarzowy choc cholernie ciemny-no wg mnie prawie czern:-P.Fajnie,ze Gaga tak Cie inspiruje,ja osobiscie uwielbiam.Powiedz jeszcze prosze bo mam utleniacz 12% a potrzebuje aby mial 10,5% ile kranowki musze dolac do 12%???aha gotowego 10,5% potrzebuje 60 ml.Pozdrawiam Kaska

    ReplyDelete
    Replies
    1. z matematyki jestem kiepski. łatwiej byłoby zmieszać 12% i 10,5%
      3 i pół /4 wody 12% musisz dać i że tak się wyrażę pół czwartych xd rozdrabniając się 7/8 wody 12 i 1/8 wody z kranu. 7,5ml kranówki i 52,5ml 12%

      Delete
  4. Dużo zmian, ale trzeba wierzyć, że zmiany wychodzą tylko na dobre :) Mnie najbardziej się podobasz na tym zdjęciu na górze na blogu, dobra dupera :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. oczywiście, ze tak jest! :) ja w to wierzę, nie żałuję niczego co zrobiłem i przez co przeszedłem bo wierzę, że wszystko jest dla mnie lekcją.
      Dziękuję ;*

      Delete
  5. O proszę, byłeś nawet w Ostrym Cięciu ?:) Ja też ostatnio zafarbowałam się na taki ciemny jak ty teraz, więc nie mogę nie uważać, że jest to najlepszy kolor ;) Poza tym na jesień potrzeba takich zmian :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no nie, ja nie byłem, program ma bardzo mało wspólnego z pracą u "gwiazd"
      tak, każda wymówka jest dobra do zmiany :D

      Delete
  6. Witaj, na początku chciałabym napisac,że jesteś genialnym artystą..Artystą przez duże A! Twoja wiedza i umiejętności są imponujące i chociaz o fryzjerstwie mam bardzo nikłe pojęcie, to cieszę się,że dzięki takim ludziom jak Ty, ten zawód zostaje podnisiony do rangi sztuki:) Pozdrwiam ciepło w ten jesienny wieczór i wiedz,że Bydgoszcz czeka na Ciebie z otwartymi rękoma! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję serdecznie za ciepłe słowa! Chyba wiem kto pisze :D

      Delete
  7. Witam:) Mam pytanie odnosnie koloryzacji włosów szamponetką...Jestem naturalna blondynką,chciałabym ciemniejsze końcówki włosów (takie odwrócone ombre;)), troche boje sie uzywac farby i chciałabym spróbowac szamponetką...Myślisz,ze wyjdzie?:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. wyjść wyjdzie, ale może nie zejść w 100%

      Delete
  8. Andy lubię te zmiany kolorystyczne u Ciebie ,sama lubie eksperymenty,ale mam dłuższe włoski to musze bardziej uważać,teraz aktualnie powracam z rudosci do blondu poziom 9,mam pytanko,teoretycznie farba farby nie pojaśni ,ale czy alfa platinum ze wzmacniaczem rozjaśniania weżmie moje farbowańce?Farbowalam 8 joico,tylko wyszło ciemniej i rudawo,przed tą 8-ką robiłam kąpiel ,wiec drugiej już się boje,jak uważasz będzie cos z tych 11-stek alfy i jaki ewentualnie numer brać na te rudości 11.10 ,11.11-nie wyjde jak gołabek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, mogłabyś 11.11 spróbować :) "coś" może wziąć , nie obiecuje, ale z praktyki wiem że farba rozjaśniająca może rozjaśnić farbę

      Delete
  9. Dzięki Andy,jesteś super,poprobuję i powiem co wyszlo ,moze komu przyda się w przyszłości:-)

    ReplyDelete
  10. Trzymaj się :* zmiany w życiu są potrzebne, ważne aby się nie poddawać i dążyć do realizacji marzeń :) powodzenia :)

    ReplyDelete
  11. Wow, odważnie z tymi kolorowymi włosami, ale bardzo mi się podoba :) Choć strasznie się namęczyłeś, aby je wywabić :) Z powodów osobistych olecam przeprowadzkę z powrotem do Wrocławia, bo wtedy miałabym bliżej, aby skorzystać z Twoich usług, hi hi.
    Powodzenia życzę, a co do odpoczynku od pracy- racja, przydaje się :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no teraz sam sobie zazdroszczę, że mogę sobie odpocząć, prawdopodobnie wrócę do Wrocławia.

      Delete
  12. Oj, kochany, ja wiem, czemu Ci wypowiedzieli umowę: bo zauważyli,że jesteś od nich lepszy i stanowisz dla nich mega konkurencję, więc Ci podziękowali i tyle w temacie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeżeli tak było, to dla mnie jest kompletnie niedopuszczalne, ślepe i najbardziej głupie. mając kogoś lepszego od siebie w takim miejscu, to chyba tak jakbyś była żołnierzem mającym najlepszą broń, więc co robisz? wyrzucasz ją? :D zresztą, szczerze mnie to mało interesuje. Faktem natomiast jest to że często zdarzało mi się poprawiać nieudane koloryzacje po mistrzach.

      Delete
    2. Sam więc widzisz, kochany, ale dla nas tutaj Ty zawsze byłeś i będziesz NAJ ;*

      Delete
    3. oczywiście :) tutaj jest akurat moje miejsce no i wasze, ja sie nigdzie nie wybieram :)

      Delete
  13. w tych pastelach wygladasz koszmarnie, niemęsko, nieciekawie, przerysowany gay

    ReplyDelete
    Replies
    1. no już nie wyglądam, bo mam ciemne , ale who cares? :D lubię być przerysowany

      Delete
  14. no tak przegięci geje to lubią , nie mają nic innego do zaoferowania oprócz przerysowania, tandety i plastiku, szkoda

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiesz co, tak siedzę i czytam tą Twoją złość z uśmiechem na twarzy, jak można być tak ograniczonym? Dobrze jest szufladkować ludzi prawda?
      akurat to co lubię nie powinno być chyba podważane nie uważasz? lubię co lubię to moja sprawa, przecież nie każę Ci robić tego samego a Ty i tak masz problem.
      I moja droga uwierz, mam wiele do zaoferowania, na pewno więcej od Ciebie

      Delete
  15. na pewno masz do zaoferowania siebie jako gay zabawke dla tych znanych z tv fryzjerow gejow ktorzy Cię non stop lansują to fakt, bez nich nikt by o Tobie nie wiedział . Jak mozna byc profesjonalistą kolorystą i polecać farby palette albo garnier lub nie mieć pojęcia o koloryzacji włosów mocno siwych co z czym sie miesza w takim przypadku , czytałam i przy pytaniach o koloryzację siwych wlosow a już szcególnie na blondy nie masz zielonego pojęcia, lans w środowisku gay to za mało by być profesjonalnym kolorystą, trochę pokory bo jak na razie jesteś zmanierowanym gejem , który uwierzył zę jest bogiem .

    ReplyDelete
    Replies
    1. To wszystko jest po prostu tak śmieszne i żałosne, że nie będę ani na to odpowiadał, ani się tłumaczył z mojego życia o którym gówno wiesz. Żeby zabrzmieć chociaż odrobinę poważnie mógłbyś/mogłabyś podpisywać się chociaż kim jesteś, ale brak Ci odwagi, nie dziwię się bo jesteś nikim kto zasługuje na moją uwagę. Jestem gejem i nie zamierzam tego zmieniać wiesz? więc nie wiem po co napisałaś "na razie".Zresztą, ja już powiedziałem wszystko.

      Delete
  16. Po 1. bardzo ładnie wyglądasz w ciemnym kolorze włosów, po 2. wybierz Bydgoszcz! a po 3. nie przejmuj się hejterami, znasz swoją wartość i tego się 3maj:) pozdr :)

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...