Search

Content

Tuesday, November 11, 2014

Czekoladowe ombre

Krótki nowy post dla moich czytelników (a ostatnio nawet kilku hejterów) :)
Zajmuję się włosami Pani Bożeny już jakiś czas, ale dopiero wczoraj przyszło mi do głowy aby wam zaprezentować efekt, może dlatego że wcześniej robiliśmy raczej jeden brąz lub przełamany czasami refleksami. Tym razem efekt bardzo nam się spodobał a ja postanowiłem zamieścić efekt tutaj dla was.

Moim celem było zrobienie subtelnego ombre w czekoladowych tonach i odpowiednie wycieniowanie włosów bo Pani Bożena stwierdziła że jej ostatnia wizyta u fryzjera (no mnie wtedy nie było) nie wypadła najlepiej. 

Na nasadę nałożyłem 3.0 + 4.53 na 3% a końcówki rozjaśniłem (15min-6%) po zmyciu położyłem na końcówki 5.35 na 3%.




(przepraszam za nie najlepszą jakość zdjęć-tablet, a różna kolorystyka na każdym zdjęciu to wina różnego oświetlenia)

Mam nadzieję że się podoba i pozdrawiam, życzę miłego dnia niepodległości robaczki :*
Czy dziś znowu mają palić tęczę? :v

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO


5 komentarze:

  1. Podoba mi się :) bosko

    ReplyDelete
  2. Łe, daj spokój z hejterami. Jesteś flawless i tyle. xD
    Co sądzisz o Kerastase? Mają jakieś dobre produkty? Właśnie napalam się na to mleczko termiczne i ampułki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiesz co, niestety osobiście nigdy nic z tych produktów nie stosowałem, ale z tego co wiem to mają wiele linii i każda jest przystosowana do innych włosów, więc jeżeli nie znasz swoich to nie kupuj w ciemno. no i dzieki za flawless :*

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...