Search

Content

Saturday, November 15, 2014

Mamusia z platyny do miodowego blondu.

Witajcie ;) Dziś zaprezentuję efekty wczorajszej koloryzacji mojej mamy, która przez ostatnie dwa lata albo i dłużej kazała mi się farbować na biały-platynowy kolor, na jesień poprosiła mnie o zmianę na ciepły odcień, zaproponowałem pójść w miodowe odcienie.

odrost:

po rozjaśnieniu proszkiem na 9%

następnie tonowałem mieszanką 8.43+5.35 na 3% (15min)
























Powyższe zdjęcia są robione bez użycia lampy błyskowej, po prostu w dwóch różnych pomieszczeniach gdzie oświetlenie jest zróżnicowane.

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO













39 komentarze:

  1. uzyskałeś fajny, naturalny efekt zdecydowanie ładniejszy blondzik 'po' ;)

    ReplyDelete
  2. Fajny efekt Andy.Na jesien piekny kolorek:-)Powiedz mi prosze poniewaz w goglach przegladalam palete probna z kolorami profesjonalnej farby Kallos KJMN i w tej palecie nie ma w ogole odcienia perlowego z poziomu 8 czy 9.Perlowy jest ale superrozjasniajacy 902.Ja potrzebuje po rozjasniaczu nalozyc jakis kolor ktory stonuje.Zauwazylam na tej palecie ze mixton 0.11 jest szary a mixton niebieski to 0.88 czyli teoretycznie kallos wszystkie kolory z koncowka .1 ma na szarym pigmencie i moglabym polozyc na zolty po rozjasniaczu bez obaw o zielen tak???Kaska

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja położysz popiel to moze być zielono, musi być kallos? wella albo londa ma fajne odcienie z końcówkami /16

      Delete
  3. Oki dzieki no to przetestuje welle 9/16.ona nie wyjdzie jakos rozowa prawda???kaska

    ReplyDelete
  4. a ja z innej beczki. probuje z miodow zejsc na obecny kolor Agnieszki chylinskiej. piekny odcien. widze troszke rozowej poswaty i perly. czym sklepowym mozna to wyczarowac. tydzien temu palette A10 nalozylam i mi przyciemnilo ! na szaro buro.

    ReplyDelete
    Replies
    1. no bo popiel optycznie gasi kolor, chłodny wydaje się nam ciemniejszym. uzywaj masek regenerujących bo one zdejmują troche kolor, potem rób perlowymi a nie popielami

      Delete
  5. Andy wyczailam na allegro farbe bez amoniaku Loreal Dia light professionnel wersja do wlosow uwrazliwionych.Mam teraz blond po rozjasniaczu i farbie na poziomie 9.Chce je przyciemnic do poziomu 6 ale zeby wyszly chlodne tzw mysie.I zastanawiam sie nad zakupem odcienia 6 lub 6.13 ale nie wiem ktory bedzie lepszy ???Czy sams natura 6 nie wyjdzie zielono

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama 6 nie powinna, sama farba spłucze się i tak dość szybko

      Delete
  6. Hej do tej pory farbowalam wella koleston 12/89 ostatnio 10/96 chce troche przyciemnic i wyrownac kolor myslalam o 10/38 niby zloto a jest w odcieniach zimnych. Myslalam nad 9/8 na 9% na odrost i 6% na reszte ale.boje sie ze wyjda zbyt ciemne, 10/16 piekna ale na reszcie wlosow moze wyjsc zbyt bialo cos zaproponujesz? :) i zeby to byl koleston jakos ufam tej farbie, dziekuje ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to połóż albo samą 9 albo 9/8 ale na 3%

      Delete
  7. Znalazlam chcialabym cos w stylu metalicznego sredniego blondu widzialam u Ciebie na blogu. Tyle zeby byl ciut jasniejszy, a kolor wlosow mam jak u modelki ;) poradzz dziewczyna od welli 12/89

    ReplyDelete
  8. http://andyfromhell.blogspot.com/2014/06/metaliczny-rozowy-sredni-blond-oli.html?m=1 o ten a zdjecie srodkowe po metamorfozie :) ale jasniej, a czy 9/8 na 3 nie wyjda ciemne? Co z dwumiesiecznym odrostem? Dziekuje za odpowiedz ;)))

    ReplyDelete
  9. I czy te 9/8 z 3 nie wyjda mi szare? :) jak z odrostem i ile trzymac? Thx

    ReplyDelete
  10. Oki, czyli odrost 9/16 z 9 reszta 9/8 z 3 a powiedz mi ile czasu trzymac? Dziekujeje za odpowiedzi ;)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. pełen czas koloryzacji tak jak na ulotce będzie

      Delete
  11. Przepraszam ze tak glowe zawracam, zamowilam jednak 10/16 boje sie 9-zolci, i boje sie ze 10/16 moze tez dac efekt zoltego bo moje wlosy slabo lubia sie z popielem dlatego tez zawsze malowalam 12/89 bo po samej 12/1 mialam kurczaka, moze zmieszam ja z 10/8 na odrost pol na pol? A reszte na calosc na 3

    ReplyDelete
  12. Czesc Andy.Ostatnio radzilam sie Ciebie jaki kolor nalozyc na zoltko po rozjasniaczu i poleciles mi 9/16.Ja bylam dzis we fryzjerskim i ogladalam ten kolor na probniku i nie za bardzo mi sie spodobal.Znalazlam za to na probniku welli piekny kolor 9/8-perlowy bardzo jasny blond.Czy ten kolor nadalby sie na to moje nieszczesne zoltko zamiast tego 9/16???Aha i najwazniejsze pytanko jak czytac te koncowki w welli po ukosniku??!! 8-jaki to pigment??tak samo 6,9??.2 w welli to zdaje sie nie perla a mat.Wytlumaczysz to laikowi??Nie kupilam dzis zadnej welli dopoki nie doinformuje sie u Ciebie:-) Kaska

    ReplyDelete
    Replies
    1. 9/16 i 9/8 są bardzo podobne ale 9/16 jest zimniejsze.
      6 to fiolet a 8 to perła. 6 chyba mahoń

      Delete
  13. Hej Andy. Mam nadzieje, Ze jesteś blisko kompa bo sprawa poważna. Właśnie rozjaśniłam włosy z ciemnego brązu. Wyszedł jaśniutki rudy z końcami żółtymi.Ma Loreal excelence 9.1 . Doradź proszę czy wodę z tej farby (9% chyba) zredukować do 6% czy nałożyć tą 9%. Wiem,że może wyjść zielonkawo ale w razie czego nałożę jasny brąz z color mask schwarzkopfa. Dzięki stokrotne. Maja

    ReplyDelete
    Replies
    1. rudy sie zakryje gorzej z żółtym który może wyjść zielony. kładź z 3%. a jasny brąz to po co? nałożysz i wrócisz do punktu wyjścia i na marne rozjasnianie xD

      Delete
    2. Bardzo Ci dziękuje za szybką odp. Teraz jak je wysuszyłam to widzę, Ze są średnio rude na całej długości. A jak nałożę na 6 % to nie będzie troszkę bardziej trwale? Zrobię oczywiście jak mówisz tylko się upewniam. Maja

      Delete
    3. nie, odwrotnie, im niższa woda tym lepsze odłożenie pigmentu we włosie, pełen czas koloryzacji

      Delete
  14. Cześć Andy,mam pytanie,czy mając naturę na 5 to pragnąc mieć kolor z poziomu 9 dokladnie(takie jak na próbnikach w internecie) na odrostach to do farb z tego poziomu zastosować 9% wodę? czy 12%.?pytam bo czasem zdaje mi się że mi jakoś te moje wlosy łapą na rudo,mimo stosowania popieli?używałam do tej pory 9%,ale moze to bład,jak myslisz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 9% jest okej, u mnie (mam poziom 5) poziomy 9 z wodą 9% wychodziły dobrze. na 12% byłoby jaśniej i cieplej

      Delete
  15. Ohhhh dzis wlasnie jestem po dekoloryzacji i kolorze, wyszlo rudo jak u Pani na zdjeciu. Co robic? Czy szlachetna perla mi zniweluje ten rudy chociaz troche? Slyszalam ze z Loreala Stockholm ladnie pokonuje rudosci. Aha, i zalezy mi na dosc chlodnym odcieniu blondu, na pewno chlodniejszym niz u Pani po tonowaniu. Baaaaaaaaaaardzo prosze o odp, tu badz na email natalala1803@gmail.com Dzieki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. obydwa kolory mojej mamy są po tonowaniu, tylko w dwóch innych oświetleniach.
      odczekaj, rozjaśnij na 3% i połóż jakiś perłowo popielaty na poziomie 9

      Delete
    2. Dzieki wielkie :) koniecznie musze rozjasniac? a moze cos sprawdzonego z perlowo popielatych? niestety nie mieszkam w PL od lat, jestem wlasnie na 'wakacjach' i zachcialo sie blondu, a jeszcze dzis rano pilam kawe bedac czarna ;)
      ps. jesli interesuja Cie jakies farby/produkty kosmetyczne z Usa to sluze pomoca :) chetnie podesle cos do testowania:)

      Delete
    3. o tak, w USA znajdzie sie wiele produktów o jakich marzę :( niestety

      nie wiem czy musisz rozjasniać, jeżeli masz kolor jak moja mama na 1 zdjęciu po koloryzacji to musisz, nie wiem jak Twoje włosy wyglądają, nie wiem czym je rozjaśniałaś, nie wiem jak ma wyglądać docelowy kolor

      Delete
    4. Marzenia czasem sie spelniaja :))
      moge podeslac jakies fotki na email np.
      Mialam nakladany dekoloryzator (u fryzjera) niestety zdjelo czern tylko do polowy ucha, reszta zostala czarna. Wiec polozyla mi rozjasniacz na calosc...a na to farba coiffance w odcieniu 9.13..no i otrzymalam rudosc, chociaz patrzac dzis, w swietle dziennym nie potrafie nawet nazwac tego koloru ;/ ze zdrowych wlosow mam suche straki, jest tragedyja, potrzebuje pomocy a kolejnemu frzyjerowi z mojej miejscowosci chyba juz nie zaufam.

      Delete
    5. wyslij, są suche czy zniszczone?

      Delete
    6. I to i to;/ na pewno bede bawic sie w olejowanie, plus wlasnie kupilam czarna maske z gliss kur (polecana na blogu :)) i odzywke total repair ta leave in w spray'u bo ma fajne opinie.

      Delete
    7. Wyslalam email ze zdjeciami :)

      Delete
  16. Andy moje naturalne wlosy sa na poziomie 5.Rozjasnilam cale rozjasniaczem alfaparf profeska+6%.wyszly bardzo jasne zolte wiedzac ze to normalne pod reka mialam kupiona farbe alfaparf 9.21+3% no to siup na te zolte wlosy i wlosy wyszly miodowe i przyciemnily sie o ton.Powiedz czym w przyszlosci tonowac wloosy po rozjasniaczu skoro juz ktorys raz zauwazylam ze chcac ochlodzic perlowym kolorek otrzymuje dosc cieply kolor hm??

    ReplyDelete
    Replies
    1. no własnie żółć powinnaś perłą chłodzić, podeślesz mi zdjęcie kolorku?

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...