Search

Content

Wednesday, November 26, 2014

Perłowy chłodny blond Pauli :3

Witajcie moi drodzy :* Pamiętacie na pewno najpiękniejszy blond na moim blogu, na włosach Pauli.
Pamiętacie mieszankę? w zeszły czwartek zrobiłem podobną, na odrost poszło 12.2 +0.21 na 12% a długość stonowałem 10.2 na 3%, kolor wyszedł bardzo zimny i sądzę ze głównym tego powodem było ostatnio nadużywanie przez Paulę szamponu fioletowego, kolejnym razem (20.12) albo rozjaśnię refleksy Pauli przed tonowaniem by odświeżyć zbyt zimną już długość, albo zrobię lekką kąpiel rozjaśniającą.

Tym czasem przedstawiam efekty po 12.2 i 10.2

w świetle dziennym:






Flesh:



OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO



29 komentarze:

  1. Dla mnie super, moje ulubione kolorki <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiem kochanie, pisząc ten post myślałem o Tobie

      Delete
  2. Witam ;) Chciałabym się dowiedzieć jakiej farby (niestety drogeryjnej) najlepiej użyć aby wyszedł mi zimny blond.Obecnie mam włosy na czubku jasny blond a na reszcie dlugości średni karmelowy blond.
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no to nic nie wyjdzie równo skoro masz odrost jasniejszy od długości,

      Delete
  3. Ja uwielbiam takie kolorki, i wg mnie wloski wcale nie sa zbyt zimne:-p.Jakiej firmy to farbki???I ile dales ml tego 0.21??Kaska

    ReplyDelete
    Replies
    1. Affinage, odrobinkę 0.21 to jest matowy popiel, nawet 1grama nie było :P bo to mocne jest

      Delete
    2. Andy a obila Ci sie kiedys o uszy jakas opinia na temat farb profesjonalnych firmy ce ce of sweden??Kaska

      Delete
    3. moja dobra koleżanka się farbowała nimi na miedź i przepiękny kolor wychodził, ale miała mocno rozjaśniane więc trwałośc była kiepska. nic wiecej mi niestety na ich temat nie wiadomo

      Delete
  4. Potrzebuje pomocy!! Jutro idę do fryzjera i nie wiem co mam zrobić :P mam bardzo jasną cerę, niebieskie oczy, naturalne włosy ciemny blond, ale zafarbowane na miodowy blond z refleksami, no i nie mam pewności, czy dalej farbować na ciepły odcień, czy może postawić na zimny blond, HELP!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale karnacje masz w jakim odcieniu? kolor żył? jak sie opalasz?

      Delete
    2. opalam się zawsze na raczka, który później zmienia się w delikatny brąz, karnacja b.jasna, żyły niebieskie :)))

      Delete
    3. lato. ciemny blond popielaty zrób sobie, albo ombre

      Delete
  5. Andy jesteś magiem! Twoje koloryzacje są mistrzowskie. Tak ten perłowy blond jest anielski. Pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  6. Jak rozjaśnić włosy ze średniego brązu farbowane. żeby wyszedł taki jak ma Paula. piękny. proszę odp. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no raczej to jest zabawa na dłuższą chwilę i dużo zabawy i musisz wiedziec ze kondycja tez ma prawo podupaść. pokaż zdjęcie i opisz mi historię koloryzacji swoich włosów.

      Delete
    2. Gdzie mogę ci je wysłać??? na mejla

      Delete
    3. no na meila toysoldier.16@gmail.com

      Delete
    4. napisalam do ciebie na mejlu. kamila to ja:)

      Delete
  7. Mam pytanko czy pasowałby mi taki blond jaki ma Paul. mam ciemne brwi oczy niebieskie .cerę szara. trochę czerwona żyły niebieskie. karnacji średnia. Będę wdzięczna za odp;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ja sie opalasz? możliwe że jesteś latem więc wszelkie popiele Ci pasują od jasnego blondu po średni brąz

      Delete
    2. Dzięki.;) najpierw na czerwono później na braz

      Delete
    3. no to najprawdopodobniej lato, wszelkie popiele mile widziane

      Delete
    4. Z brązu naturalnego wyjdzie ładny?

      Delete
  8. mam naturalny kolor wlosow brazowy raczej jasny tzn. pol na pol jeszcze nigdy nei farbowalam ;) ladnie mi bedzie w perlowym chlodnym blondzie? I czy to wyjdzie? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a skąd mogę wiedzieć? przecież nie wiem jak wyglądasz...

      Delete
  9. Jesteś niezwykły w tym co robisz,mam pytanie, jestem załamana miałam sombre poszłam do fryzjera rozjasnila mi ciemne pasma 3% i trochę położyła na rozjasnione juz przed tem pasma, potem spłukala i nałożyła chyba toner z zimnym popielem i wyszła masakra.powiedziala że zrobiła mi co mogła na włosach i zostawiła z rudo glonowatymi wlosami.w domu mylą je po 10 razy glon się zmyla prawie do białosci a przy okazji reszta i mam rudo pomarańczowo jasne włosy. Jaka farbę mogę nałożyć żeby był w miarę ładny blond bo dążę do blondu.dodam że mam cienkie juz trochę końcówki wysuszone.z tego co już się naczytalam to na tych jasnych juz nie mam czerwonego pigmentu dlatego wyszedł glon.prosze pomóż mi

    ReplyDelete
    Replies
    1. no nie widze tego ale wyobrażam sobie i nie wyjdzie z tego raczej nic ładnego ani konkretnego jak będziesz sama kombinowała.

      Delete
  10. Chciałabym zrobić taki blond od połowy moich brązowych włosów
    Nie wiem czy mi będzie pasował
    Oczy zielono-niebieskie a cerę mam nie aż tak bardzo jasną

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...