Search

Content

Sunday, November 23, 2014

Wioletta i Klaudia: Miodowy blond i Ombre :3 i nowe tatuaże!

Witajcie dziś przedstawię efekty mojej wczorajszej pracy z dwoma pięknymi dziewczynami. Wioletta rozjaśniała swoje włosy rozjaśniaczem w sprayu z Joanny, pojawił się odrost, docelowo chciała być całościowo blondynką, ale nie jaśniejszą niż była. Na odrost położyłem 9.01 + 9.43 na 6 i w międzyczasie rozjaśniłem pasma głownie przy twarzy i na wierzchu włosów. całość stonowałem 9.43.

Przed:

Po:

Klaudia była moją klientką w salonie, przyszła z całkowicie naturalnymi włosami, wtedy zrobiłem jej ombre odcieniem specjalnie rozjaśniającym "Soft Gold" na 12%, wyglądało to cudownie żałuję, że nie posiadam zdjęć, było to dobre 4 miesiące temu, tym razem zrobiliśmy po prostu większy kontrast i nieco chłodniej. Rozjaśniłem końce i refleksy rozjaśniaczem, następnie stonowałem całą rozjaśnioną wcześniej długość 10/16.

Klaudia robiąca kolację, nie wiedząca o moich poczynaniach z aparatem, włosy w trakcie tonowania

no i finalny efekt:
bez flesha

z fleshem

Jestem zachwycony efektem, co wy sądzicie? napiszcie :*
Korzystając z okazji, kosztem pięknych włosów dziewczyn pochwalę się dwoma nowymi dziećmi <3
Portret Lady Gagi :3


Przecudna meduza <3 którą dziś podrapałem niechcący bo zapomniałem że ją w ogóle mam! mam nadzieję ze nie będzie blizny widocznej. :(

W sumie mam już 7 tatuaży, z czego 6 zrobiłem w tym roku, szalony jestem co? :D
Jeżeli chcecie jakiś post o moich tatuażach to mogę taki napisać :) chcecie?

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO





30 komentarze:

  1. SZALONY JESTES:) CZEKAM NA TATUAZOWY POST:)

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajne wloski dziewczyn:-)Jestes mistrzem:-).Post tatoo bardzo chcemy

    ReplyDelete
  3. Piękne efekty,śliczne włoski:) Andy powiedz mi jak zrobić karmelowy blond na włosach farbowanych Castingem 901? zapigmentowac 9 a potem jaka farbke? Pozdrawiam.Żabka

    ReplyDelete
    Replies
    1. zalezy na jakim poziomie chcesz karmel.

      Delete
  4. marzy mi się karmel nie za jasny nie za ciemny,cos koło 9 poziomu.Żabka

    ReplyDelete
    Replies
    1. czyli chcesz tylko ocieplić, ale profeskami czy drogeryjnymi?

      Delete
  5. Mogą być profeski bo mam blisko fajny sklep fryzjerski

    ReplyDelete
    Replies
    1. Andy a powiedz mi czy ta wella kosleston 9.73 nałożyc po pigmentacji 9. natura? bo wiesz ja mam teraz na głowie casting 901.żeby mi zielen nie wyszla jakas. Ta wella pieknie wygląda,własnie o takim karmelu marze:)

      Delete
    2. bez, bezpośrednio już kładź, a co masz zimne włosy czy jakie?

      Delete
    3. Nie są zimne raczej w naturalnej tonacji,tak mi się wydaje. Spróbuje tym kolestonem,za bardzo sie uparłam na ten kramelek. Najwyzej jak wyjdzie cos dziwnego bede sie pocieczac karmelowa milką:) Dziękuje za poradę:*

      Delete
    4. ale to ja masz 9 naturlną to powinno wyjść bardzo przyzwoicie

      Delete
  6. Andy mam taka sprawe mianowicie.. Od lat mam biale wlosy- rozjasniacz+ oxy 12% . Probowalam przejsc na farbe ale nawet po palette ultrapopielaty blond odrosty sa ryzawe wpadaja w taki zloty blond. No wiec przy fryzurze bob mam 5cm ryzych odrostow a reszta bielutka. Intensywnie je odzywiam i chcialabym przyciemnic do koloru sredniego mysiego blondu aby scinac konce i zapuscic swoje. Pasowalby mi kolor Julii Rosnowskiej. Co proponujesz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. farba nigdy nie da takiego koloru jak rozjaśniacz bo to są dwie substancje o różnych zupełnie działaniach. musiałabyć robić przez pewien czas na odroście balejaż i dopiero na niego kłaść farbe na odrost zeby "rozmyć" różnice pomiędzy farbą a rozjasniaczem.
      jak chcesz mysi blond to zrób pigmentacje złotem, i połóż na wodzie 3% farbe 7.21

      Delete
  7. A gdybym te ryze odrosty rozjasnila do bialego.. To tez pigmentacja?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale to bez sensu, przecież chcesz przyciemnić tak? ja też nie wiem jak to teraz wygląda, czy bardzo rude sa te po farbie

      Delete
  8. Cześć Andy. Mam do Ciebie pytanie, ponieważ czytam Twojego bloga i jestem zachwycona Twoimi możliwościami fryzjerskimi.
    Mianowicie, zamarzył mi się blond. Obecnie mam krótkie włosy, a ich historia jest taka: Kilka razy farbowałam na blond, później nałożyłam na to mleczną czekoladę, dwa razy joanna czarny bez z leśna jagodą i ostatnio londa czarny. Teraz chciałabym wrócić do blondu. Powinnam je rozjaśnić, czy wystarczy syoss 12-0 np dwa razy i tonowanie joanną szlachetna perła? Chodzi o to, by nie zrobić sobie niespodzianki na głowie.
    A jeśli rozjaśniać to w jaki sposób.
    Pozdrawiam Sylwia z Poznania
    Ps. Szkoda, że nie mieszkasz bliżej:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem i nie potrafie przewidzieć do jakiego koloru będą mogły się rozjaśnić. spróbuj rozjaśnić rozjaśniaczem i pokaż mi efekt to pomoge Ci wybrać farbę

      Delete
  9. No tak... Ja bym je okreslila jako kolor starego zlota. Swiezo po farbie maja popielata poswiate ale po paru myciach robia sie rude. A nr farby do pigmentacji podasz? No i jaka firme polecasz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. staraj się odpisywać cały czas pod tym jednym komentarzem bo piszecie anonimowo i potem wiadomości są rozsypane a ja nie wiem komu odpisuję...
      do pigmentacji mozesz uzyć złotego blondu z palette 308

      Delete
    2. Przepraszam :p zielona jestem zupelnie... Gdyby nie moj stary to bym sie opitolila na 1cm i juz. A Ciebie jak w "King sajz" zmniejsze schowam w pudelku po zapalkach i w razie czego to wiesz.. ;)

      Delete
  10. jestem zachwycona efektem, piękny!
    meduza też fenomenalna! :-)

    ReplyDelete
  11. witam, kupiałam rozjaśniacz alfaparf 50g i wode 9% 150ml mogę to wymieszać w takich proporcjach w celu rozjaśnianie pasemek na czepku?

    ReplyDelete
  12. Przepiekny miodowy blond, moje marzenie,a mam identyczne wlosy jak pani na zdjeciu (przed farbowaniem oczywiscie).Mam dwa pytania. Jakiej firmy sa te farby, szukalam wszedzie,ale nie moge znalesc firmy,ktora by posiadala i 9,01 i 9,43. W jakiej proporcji sa te dwa odcienie? W sumie 3 pytania, bo jeszcze jak dlugo tonowac calosc 9,43. Bylabym baaardzo wdzieczna za wskazowki

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...