Search

Content

Tuesday, December 16, 2014

Aleksandra & Wiola, czyli kolejna porcja Blondów dla was

Witajcie, znów nie wielka porcja blondów specjalnie dla was ;* Dziś tylko dwa blondy. Stałe bywalczynie mojego bloga: Wiola i Aleksandra (obydwie były obecne w TYM poście ostatnio). W tym tygodniu możecie liczyć jeszcze na kilka nowych blondów :P

Aleksandra:



Na odrost 12.2 a na długości 10.31 + 10.22

Wiola:



12.2+0.21 na odrost, tonowanie 10.2 + 10.22


OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO

49 komentarze:

  1. Pięknie wyszlo:) a myślałam że ciepłych 10.31 nie można mieszać z zimnym 10.22.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ten odcień 10.22 który mam mocno trąci różem i to ciepłym różem

      Delete
    2. A na jakich farbach pracowałeś?

      Delete
    3. chromatique color cream a ten odcień 10.22 to "ultra violet"

      Delete
    4. super dzieki:) a gdzie kupiles?a ten 12.2 to chlodny prawda? myslisz ze po majiblond 902 b.jasny naturalny perlowy wyjdzie podobnie?jutro ide do hurtowni kupic farbe ale nie wiem jaka.doradz cos:) mysle o perlach ale raczej delikatnych zebym nie byla fioletowa jak po gencjanie.i zeby dobrze pokrylo obrzydliwy zolty kolor po matrix 10mm( ohyda!!!).

      Delete
    5. no to powinno przykryć i dodatkowo rozjaśnić, 12 z Affinage wychodza jasno, duzo duzo jasniej od loreala który słabo rozjasnia. pisz na maila jak chcesz

      Delete
    6. dzieki sprobuje majiblondem 902.u mnie jest mala hurtownia nie ma zbyt duzego wyboru.jutro pojde zobacze co maja.dzieki :)

      Delete
  2. Pieknie!!:-) Czy do jednej jak i drugiej koloryzacji uzyles 12% na odrost??

    ReplyDelete
  3. A Ola jaki ma naturalny color???

    ReplyDelete
  4. Drugi blond super:)

    ReplyDelete
  5. dziewczyny mają szczęście, mi też przydałby się taki zdolny andy w pobliżu :D ale dostaniesz kiedyś po dupie :P zacznij robić zdjęcia "przed" (zwłaszcza odrostu) bo to daje fajne odniesienie

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiesz to są moje stałe klientki które bywały kilka razy na moim blogu, dlatego nie wklejam ciągle zdjęć przed, bo wydaje mi się że większość już je zna :P Drugą sprawą jest to ze zwykle zapominam i w trakcie nakładania farby na odrost jest wielkie "O MASZ NO, MIAŁO BYĆ ZDJĘCIE PRZED, NO I DUPA"

      Delete
  6. Jakich farb używasz do koloryzacji włosów swoich klientek? :)

    ReplyDelete
  7. Blondy są piękne, kocham:)))
    Mógłbyś mi wyjaśnić....czy będzie jakaś rożnica jeśli zamist Goldwella topchic 10P (na odrost 9%, reszta malaks ewentualnie tonowanie 3%, przy koorze tak na oko na poziomie 9, odrost gdzies tak 6 poziom) użyję 11P? Wysłałam poprostu męża po 10 a przyniosł mi 11, bo w sklepie babeczka nie miała tego co chce:// Będzie jakaś różnica?

    ReplyDelete
    Replies
    1. oczywiscie, wyjdzie dużo jaśniej

      Delete
    2. Andy a jeśli zrobię odrost 9% to rozumiem że na długości żeby byo rownomiernie musiałabym nałożyć z 3 albo 6%? czy też może zrobię malaks a farbkę zastosuję tylko na odrost (który i tak wychodził mi troszke ciemniej)? kolor jaśniejszy mnie nie przeraża, martwię się tylko o kondycję włosów:))
      nie podpisałam się ostatnio.
      Aneta:) Pozdrawiam

      Delete
    3. ja bym na Twoim miejscu kładł w ogóle trwałą farbę na odrost sam a na długość toner

      Delete
    4. Dziękuję😊 za odp
      Od czasu do czasu tonowalam farbka z 3% na długości. Dawno nie odświeżałam końców wiec teraz tak zrobię i wykorzystam ta farbkę jednak😉

      Delete
    5. ale 11 sa chyba rozjaśniające to bez sensu taką tonować

      Delete
    6. Andy to co zrobić ze żeby bylo równomiernie??
      Aneta

      Delete
    7. no rzuć tą 11p na odrost ale pilnuj żeby nie wyszła za jasno, stonuj farbą tonującą i tyle

      Delete
    8. Andy, to teraz rozważam kilka możliwości...można się pogubić, więc radzę się profesjonalisty:)
      Gdybym chciała jaśniejsze włosy to nałożę jak zawsze na odrost a na resztę np z wodą 6 i rozumiem, że uzyskam delikatnie jaśniejszy kolor, tak?
      Piszesz, że tonerem....musiałabym np. dokupić GOLDWELL COLORANCE (na poziomie 10?) i nałozyć na resztę, jak odrost będzie już odpowiedni?
      Aneta

      Delete
    9. tak, sama 11 powinna coś rozjaśnić całość, pewnie nie bardzo, ale ma prawo

      Delete
    10. Andy, doczytałam w necie ze te farby rozjaśniające nie mogą być używane na włosy farbowane, ze mogą nawet spalić włosy 😨 to prawda??chodzi mi o poziom 11

      Delete
    11. na wysokiej wodzie pewnie tak, ale ja niskiej pewnie lekko tylko ruszy, no dlatego piałem ze bez sensu ją kupiłaś bo na inne przeznaczenie, ale spalić nie spali

      Delete
  8. Ile nowych postów no proszę :D . Nie zaglądałam do Ciebie może 2 tygodnie a tutaj takie nowośći :) - efekt bomba . Mam pytanko , rozjaśniłam włosy do takiego poziomu 8 , a chciałabym je jakos stonować , mam farbki 7, 7/3 i 9 czy mogę je ze sobą zmieszać żeby uzyskać taki ciepły blondzik ? Nie dotykałam siwego odrostu . Czy mogę po takim rozjaśnianiu bezpośrednio nałożyć na siwe i reszte rozjaśnianych włosów te trzy zmieszane farbki na wodzie 6% czy polecasz może jakieś inne rozwiązanie np. siwe na 6 a reszte na 3% . Zależy mi żeby wyszło równomiernie . Pozdrawiam Celina ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. na siwe rzuć 7 a na dlugość 7/3 zmieszaną z 9.
      siwe 6% dlugość 3%

      Delete
  9. Dziekuje bardzo . Zycze wesolych swiat :)

    ReplyDelete
  10. Cześć, blond Aleksandry rewelacja :)
    Mam pytanie dotychczas farbuję włosy farba alfaparf evolution of the color 10.31 + woda 9%. Mam ochotę na zmianę, odrost na poziomie ciemnego blondu (mysi kolor). Myślę coś o kolorze jaki ma Sara Boruc ? Czy jesteś w stanie mi coś doradzić, co mogłabym zrobić?
    Pozdrawiam
    Sylwia

    ReplyDelete
    Replies
    1. podeślij konkretne zdjęcie koloru

      Delete
    2. kurcze a ten 10.31 to jaki jest taki żółty czy jaki chciałabym pomalowac właśnie i trochę się boje

      Delete
    3. 10.31 to masz mieszankę złota i popielu więc uważaj na jaki ton nakładassz

      Delete
    4. pomalowałam ;) i wyszło hmmm trochę taka babunia, taka jasna szatynka z siwymi już włosami ;)

      Delete
    5. bo beże są cięzkie trzeba umieć xD

      Delete

  11. Matko! Marzy mi się taki kolor jak ma Aleksandra! Jak jesteś we Wro to chętnie się skonsultuję bo mam niezłą mieszankę na głowie a nie chcę wyjść znów zielona :) Plus zapraszam na zdjęcia: aktualne na http://www.facebook.pl/ChilipeppersPhotos

    ReplyDelete
    Replies
    1. W takim razie jeśli masz ochotę na zdjęcia to można pomyśleć nad czymś konkretnym (stylizacja itp). Jak masz ochotę uratować blond włosy do pasa to też zapraszam :p

      Delete
    2. a Ty zdjęcia chcesz mi trzasnąć? :D

      Delete
    3. a to tak teraz czy jak cieplej będzie? :D ja zawsze chętnie

      Delete
    4. Napisz do mnie na fejsie https://www.facebook.com/marta.eret :D

      Delete
  12. Dzień dobry :)
    Od kilku lat rozjaśnianiam swoje buro-blond (mysie?) włosy przy pomocy rozjaśniacza w żelu z L'oreal. Niestety niszczy mi włosy i chciałabym zmienić taktykę... Co polecasz, żeby osiągnąć kolor taki jak Aleksandra? Całe włosy mam odrobinę ciemniejsze niż Ona, odrost średni blond. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeżeli masz ciemniejsze to musisz podjasnić je wcześniej albo użyć farby rozjaśniającej. nie wiem jakie masz nie widzę

      Delete
    2. To może podeślę fotki na maila? Jestem za granicą i niestety cena farbowania u fryzjera jest tu zabójcza... Więc przez najbliższe pół roku chciałabym jakoś sama sobie radzić ;)

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...