Search

Content

Friday, December 19, 2014

Anna i Gosia. Truskawkowe ombre i soczysta miedź.

Dziś zaprezentuję wam koloryzacje u dwóch kuzynek, Ani i Gosi.
Gosi spodobał się pomysł różanego blondu jaki wklejałem wam ostatnio, Gosię kojarzyć możecie z TEGO postu. Tym razem zrobiliśmy coś innego, ciekawy smakowity kolor blond przełamany miedzią i różem, w formie ombre. wstępnie rozjaśniłem nasadę refleksami i całość stonowałem 10.22+8.43+odrobina 6

























Anię kojarzycie z TEGO postu, do tej pory farbowała się Mango z L'oreal. Teraz poprosiła mnie o pomocną dłoń, użyłem na niej farby do pasemek w kolorze miedzi Goldwell Topchic Effects Highlight "Copper". 


























Kolor jest cudowny, żywy, nie jest jaskrawy i nie wpada w czerwień jak mango. 

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO

27 komentarze:

  1. Piekne efekty:-)choc kolor bardziej podoba mi sie Ani soczystu,zywy cudowny.Candy staneles znowu na wysokosci zadania:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z założenia pierwszy miał być dość delikatny :)
      Dziękuję za miłe słowa, wiele dla mnie znaczy wasze zdanie na temat mojej pracy! Jestem wdzięczny że mam tak kochanych czytelników!

      Delete
  2. Wow , wow , wow Andy , cóż za mistrzostwo na włosach :D . Piękne odcienie , a co do ilości postów to rozpieszczasz czytelniczki :) . Powiedz mi czy jak rozjaśniłam przed chwilą włosy i nałożyłam na nie odżywkę to
    1)kiedy najwcześniej mogę nałożyć na nie farbę ?
    Wyszły takie jasne na oko poziom 9 a chciałabym 8/3 .
    2) Czy jak mam w domu tylko trwałą farbę inebrya z amoniakiem to mogę ją nałożyć czy lepiej skoczyć do sklepu i kupic np color touch ?Czy ta farba trwała będzie złym rozwiązaniem do przyciemnienia dla lekko przesuszonych włosów .
    Pozdrawiam AGA

    ReplyDelete
    Replies
    1. na wodzie 3% byłaby spoko. możesz od razu farbować

      Delete
    2. Dziękuje za bardzo szybką odpowiedź :D .
      Cieszę się że jesteś :D i prowadzisz tego bloga :)

      Delete
  3. Heja, mnie dręczy jedno...jak uzyskać jaśniejszy blond na włosach farbowanych wczesniej blondami??

    ReplyDelete
    Replies
    1. to zależy jakimi blondami, jaki jest naturalny kolor

      Delete
    2. Blond farbowany alfaparfem 10,ale taki ciut ciemniejszy na taki o ton jaśniejszy😊

      Delete
    3. najłatwiej kąpiel zrobić delikatną na wodzie 3%

      Delete
  4. Hej, super kolory, a rudy WOW amazing, mistrzostwo, z zamkniętymi oczami oddałabym włosy w Twoje ręce.
    Mam pytanko, a mianowicie: obecnie mam włosy zafarbowane czekoladowym brązem i chcę farbować na fiolet, myślę o farbie wella koleston nr 44/66 lub 55/66, którą wybrać, aby wyszedł fajny fioletowy odcień, jaki oxydant dobrać?
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zalezy jak bardzo ciemny masz kolor i jak bardzo ciepły, jest 90% szans że kolor wyjdzie po prostu ciemno czerwono...

      Delete
    2. http://stylio.pl/duze-zdjecia/czekoladowy-braz-/748059

      taki kolor włosów choć fota zapożyczona

      Delete
    3. ;( jest szansa na odcień fioletowy? może jakąś inną farbą? czy zostaje tylko wizyta u fryzjera już w nowym roku?

      Delete
    4. cięzko....jak już to bardzo ciemny prawie czarny. chyba ze je rozjaśnisz

      Delete
    5. Albo uzyjesz rozjaśniającej farby w odcieniu Magenta

      Delete
  5. http://stylio.pl/duze-zdjecia/czekoladowy-braz-/748059
    taki mam kolor choć na foto nie ja, zapożyczone

    ReplyDelete
  6. Dzień dobry... Oglądam i umieram z zachwytu... Sama mam rude miedziane włosy, które już poprostu mi się znudziły.Czy możliwe jest przejście z tego koloru na ciepły blond...pytam, gdyż moja fryzjerka twierdzi, że nie pozbędziemy się rudego pigmentu... A może dekoloryzacja pomoże? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, od dłuższego czasu farbuje na miedź

      Delete
    2. Generalnie boje się eksperymentować sama żeby nie wyszło nierówno. Czy dekoloryzacja załatwi mój problem :)?

      Delete
    3. no to jak nie zrobisz tego sama, to nie pytaj się mnie tylko idź do fryzjera któremu jeżeli jest dobry, moje rady nie potrzebne :D

      Delete
  7. Jaka to jest dokładnie nazwa i nr farby oraz gdzie można ją dostać?

    ReplyDelete
  8. Chodzi o ten piękny rudy kolor. Ją również farbuję na rudo lecz są one bardziej spłowiałe bardziej rudo-blond,a chcę uniknąć czerwonych refleksów. Ten kolor jest idealny w każdym calu!!!! Piękna robota:)

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...