Search

Content

Monday, December 22, 2014

Przedświąteczne piękności!

Witajcie, chciałem dodać post wcześniej, ale blogger mi się zbuntował i nie mogłem nic pisać. 
Do rzeczy, przedstawiam wam dziś dwa blondy i jedno ombre.
Na 1 ogień poleci Paula (KLIK) dobrze ją znacie :) Tym razem znów inna mieszanka! na odrost 12.2+10.22+0.21 na 12%, długość tonowana Touchem z Welli 9/16
 na 3%.



Kolejna jest Pani Olga, która kilka miesięcy temu miała jeszcze dość jasny kolor na poziomie 10-9 i poszła do fryzjera z myślą przyciemnienia o pół tonu, maksymalnie do tonu, wyszła z mocną 7, poszła na poprawkę gdzie zrobiono jej pasemka -.- Celem było rozjaśnienie całości, powybierałem te drobne pozostałości po tym ciemniejszym kolorze który rozjaśniłem na 3% i na całość rzuciłem 9/16 na 3%.

Przed

Po


Jako ostatnia jest Weronika z wspaniałym ombre :3 miała około 3 cm swojego odrostu (chłodna 6) i długość w kolorze takiego hm,,,karmelowego średniego blondu. Na nasadę położyłem 5.35 na 3% a końce rozjaśniłem też na 3%




Co sądzicie rybcie? Jakieś plany na sylwestra? Nowe postanowienia na nowy rok?
Życzę wam wesołych świąt i dobrego startu w nowym roku. Mój się zapowiada dobrze <3

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO




24 komentarze:

  1. Oj Andy rozpieszczasz Nas tymi czestymi wpisami:-*No efekty genialne!Ps:Wesolych i rodzinnych swiat BN :-)Ja mam postanowienie jeszcze na ten rok...Malo jesc w te swieta,co bedzie trudne.Bo jak sie tu powstrzymac jak tyle smakolykow??!!Na sylwka trzeba sie wcisnac w kreacje i jakos wygladacKaska

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dlaczego każdy zawsze mówi o tym jedzeniu na święta? Zawsze od każdego słyszę coś takiego "Będzie tyle jedzenia! Ale nie mogę tym razem tyle jeść!" :D Ja np jem zawsze tak samo jak na codzień, dla mnie święta nie są żadnym wyjątkiem.

      Delete
  2. Nie jestes swiatecznym zarlokiem to nie zrozumiesz innych majacych ten problem:-)Kaska

    ReplyDelete
  3. Faktycznie piękności włosowe ;) . Andyy uratujesz mnie jakos ? Chciałam sobie zrobić przed świetami blondzik a mialam taki jasny brąz no i trzymałam rozjaśniacz , wyszły żółto pomaranczowe . Nałożyłam ciemny blond i średni blond z wellatonu i wyszły poprostu takie ciemny przyrudziały blond . Czy jest szansa żeby te włosy były jeszcze jaśniejsze ? Farba się wypłuka i będę mogła położyć coś innego czy jestem skazana na taki poziom kolorystyczny . Jola

    ReplyDelete
    Replies
    1. albo poczekaj aż sie wypłucze albo rozjasnij kąpielą i stonuj czymś perłą i popielem

      Delete
  4. <3 jestem zakochana w tych blondach!
    Pozdrawiam, wiksa

    ReplyDelete
  5. jak oceniasz farby wella koleston? wychodzą w miarę naturalnie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiesz co jest spoko, ale ja głównie stosuje je ze wględu na odcienie /16

      Delete
    2. czyli jakie to są? coś a'la .21? bo ta .6 to co to jest tutaj? i mam jeszcze drugie pytanie: wyczytałam gdzieś, że natury i beże należą do neutralnych odcieni, czyli, że jak nałożę jakiś .13 na żółtawe już blond to będzie ok? czy lepiej to naturalne kłaść?

      Delete
    3. 16 popielato fioletowy, 6 to fiolet.
      beże czesto wychodza na rozjasnionych włosach zielonkawo i szaro. rób perłami albo fioletami

      Delete
  6. Cześć, blond Aleksandry rewelacja :)
    Mam pytanie dotychczas farbuję włosy farba alfaparf evolution of the color 10.31 + woda 9%. Mam ochotę na zmianę, odrost na poziomie ciemnego blondu (mysi kolor). Myślę coś o kolorze jaki ma Sara Boruc ? Czy jesteś w stanie mi coś doradzić, co mogłabym zrobić?
    Pozdrawiam
    Sylwia

    ReplyDelete
  7. Witaj, mam 2 pytania. Która farba jest lepsza (w sensie że mniej szkodliwa) dla włosów - loreal majirel czy wella koleston? I czy woda 6% do poziomu 6 nie jest za mocna dla cienkich oslabionych włosów? Monika.

    ReplyDelete
    Replies
    1. są podobne, tylko majirel będzie słabiej łapała i rozjaśniała. na słabe wlosy zrob sobie najniższą wodą 3% albo koloryzacją ton w ton

      Delete
    2. Dziękuję za ekspres odpowiedź. Też takie miałam wrażenie że majirel gorzej kryje. Po Welli też nie plątaly mi się wlosy ale wtedy byłam w ciąży to może bardziej to zasługa hormonów. Przetestuję Inoa 6.8 na 3% jak radzisz tylko nie wiem czy da radę przykryć siwki. Mam 20 siwków na koronie. Może polecisz jakieś delikatne farby do kiepskich włosów? Mój poszukiwany odcień to mokka. Coś taki jak ma Pani Gadżet, jej kolor włosów mnie urzeka po prostu. Jakbyś taki kolor zrobił i jeszcze ten efekt flamboyage? Da się to zrobić w domu?Monika.

      Delete
    3. lorealem dia light 6 na 2,7% zrób

      Delete
  8. Cześć. Jak po świętach? Zadowolony z prezentów? Robiłam przed świętami garnier color naturals 102 .wyszło ładnie bezowo perlowo. Ale szybko zzolklo .poleć jakąś farbe rozjaśniajaca która będzie lekko chłodna najlepiej z perła i profesjonalna. Znalazłam takie majiblond 902 matrix ul-nv+ i revlonissimo 10.23.ktora będzie najlepsza.a może znasz coś innego? Andy życzę Ci wszystkiego najlepszego w nowym roku:) szczęścia zdrowia i sukcesów w pracy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alfaparf albo affinage, matrix ssie, majiblond słabo rozjasnia

      Delete
  9. a można gdzieś kolory zobaczyć tego affinage?

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.affinage.com/UK/PRO/DOWNLOADS/INFINITI_Regular_Shades.pdf

      Delete
    2. o, super ! dzięki za paletę ;). Wiem, że często robiłeś tymi farbami, a interesuje mnie kolor 9.2 (czy nie wyjdzie fioletowo?????) i kolor 9.0 - i ten mi się mega podoba, bo widzę, że przy popielu jest dopisek "green", więc pewnie na zielonej podstawie, zaś ten naturalny chyba jest naprawdę neutral? BARDZO CIĘ PROSZĘ O PORADĘ. I kluczowe pytanie: gdzie można kupić te farby w ogóle??????
      Farbowałeś komuś włosy samą naturą?

      Delete
    3. farbowałem, natury są ładne zalezy na jaki kolor położysz, raczej neutralne. 9.2 nie miałem, uzywałem 8.2 i 10.2 z czego 10.2 jest za mało perłowe a 8.2 za mocno więc wnioskuję że 9.2 powinno być ładne :P
      napisz meila jak chcesz je kupic

      Delete
  10. A słyszałeś o farbie proffesional by fama? Jak myslisz co to za kolor 10.17.kaszmirowy blond.widzialam na blogu.ale nie wiem czy to bedzie zimny czy ciepły.

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...