Search

Content

Friday, December 12, 2014

Różany blond, Baby blond i Lodowe ombre.

Wczoraj miałem niesamowitą przyjemność pracy z włosami moich cudownych modelek :3
Tym razem bazowałem głównie na perłach, jakiś mam ostatnio fetysz perłowy :D
Musicie mi wybaczyć brak zdjęć "przed" ostatnio po prostu totalnie zapominam tego robić. Ale mam nadzieję że nadrobię efektem ostatecznym. Na 1 ogień poleci Olga, dla przypomnienia KLIK-już pracowaliśmy razem.





Odrost naturalny Olga ma na poziomie 8, długość miała dość jasną, taką 10 złotą już i dużo dużo złota przy nasadzie, ostatnio kombinowała coś sama sklepowym lorealem który słabo radzi sobie z rozjaśnianiem. Najpierw poszły refleksy i końcówki rozjaśniaczem na 3%, po zmyciu tonowanie na całą długość (wraz z odrostem 10.2 na 3%) . Aż się zdziwiłem, kolor na odroście jaki widzicie to 10.2 na 3% i nic więcej! Perfekcyjny Baby Blond, jak u porcelanowej laleczki, ekstremalnie jasny ale nadal elegancki.


























Na drugi ogień poszła siostra Olgi, Nina, która miała całość w kolorze złoto-miedzianego blondu na poziomie 8/7, efekt jakiegoś blondu z loreala + odrost chłodna 7. Celem było ombre, z przewagą blondu oczywiście. Na nasadę położyłem jej mieszankę 6.117+6.0 na 3%, długość rozjaśniłem na 6%, całość stonowałem 10.2 na 3%






Nie sądziłem ze z miedzi i złota wyjdę tutaj tak łatwo, wyszło cudownie, jestem zachwycony.

Ostatnia w kolejce kochana Siwa, którą kojarzycie z tych postów KLIK i KLIK. Tym razem odeszliśmy od naszego popielatego schematu, bazowałem na odcieniach perły i różu i stworzyliśmy całkiem przyjemny różany blond :3  Odrost 10.2 + 0.21 na 6% i tonowanie 10.2+10.22 na 3%




Zdjęcia nie dodają koloru w 100% czego bardzo żałuję, blond jest czysty, taki perłowy beż mieniący się subtelnie różowymi refleksami. Cudo *.*

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO

41 komentarze:

  1. Pieknie pieknie pieknie!!!Mistrzowska robota:-)Wszystkie blondy wymiataja i kropka.Kaska

    ReplyDelete
  2. Trzy modelki niczym trzej muszkieterowie :D Candy mistrzowska robota :*

    ReplyDelete
  3. w różanym blondzie się zakochałam! Piękny *_*

    ReplyDelete
  4. Ombre świetne piękne sliczne;) czy mogę ściągnąć zdj i iść do fryzjera po takie same??? Szkoda ze tak daleko ode mnie mieszkasz byłabym juz u ciebie;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuję! :* oczywiście ze możesz, to miłe.
      nigdzie nie jest za daleko w sumie :P samochodem wszędzie sie dojedzie i pociagi/autobusy tez kursują wszędzie :D

      Delete
  5. Po prostu jestem zakochana wTwoich blondynkach☺
    Mam pytanie, dążę do blondu karmelowego, miodowego. Mam krótkie włosy, farbowane 5 razy na czerń. W weekend potraktowałam je syoss 13-0, ruszył tylko odrost ( piękna żółć), i ze 2-3 cm pomarańcz, reszta nadal ciemna. Zamówiłam profesjonalny rozjaśniacz kallos decolore plus 12% woda tej samej firmy. Czy mogę kłaść go na te włosy, jeśli tak to w jaki sposob. I czy w ogóle mi pomoże.

    ReplyDelete
    Replies
    1. powinien, dziwi mnie ze syoss nie zadziałał, wsypywałas proszek do syossa? bo składa się z 3 składników.

      Delete
    2. Tak, połaczyłam wszystkie składniki. Mleczko, krem plus proszek. Wymieszałam i kładłam na włosy. Trochę mnie to dobiło, że choć jakaś rudosc czy miedz sie nie pojawila😂

      Delete
    3. dziwne serio bo to mocny produkt,

      Delete
    4. Mam zatem pytanie, czy mogę kłasc na dlugosc ten profesjonalny rozjaśniacz? Pod swiatlo widac na tych ciemnych , ze wpadaja w ciemny braz. Czy nie pokrusza mi sie wlosy?

      Delete
    5. Mam wode 60 ml 12%. Czy moge ja rozcienczyc do 9 %, w proporcji 3:1 czyli wezme 45 ml 12 % plus 15 ml kranówki.

      Delete
  6. Witam, mam prośbę o poradę. Moje włosy naturalne to średni blond plus 50 siwych. Farbuję się ostatnio u fryzjera, miałam położony Keune kolor 8.34 farbowany ok. miesiąca temu, a końce są jaśniejsze - fryzjer położył jakiś olejek? który je pojaśnił. Chcę teraz położyć farbę sama i podoba mi się kolor JOICO VERO K-PAK farba Jasny Szafronowy Miedziany Blond 1/2 9RG + 1/2 9G, woda 6%? Czy mogę to położyć na całe włosy? Nie będzie różnicy między odrostem? Bo jak wyjdzie jaśniejszy odrost to wygląda to paskudnie. Ta farba jest tu dostępna:
    http://ladysi.com.pl/pl/p/JOICO-VERO-K-PAK-farba-Jasny-Szafronowy-Miedziany-Blond-12-9RG-12-9G/1746
    Może kupić poziom 8? Pomóż, Andy, bo chciałam się na święta pofarbować, pozdrawiam, Kasia

    ReplyDelete
    Replies
    1. no jak już to weź tą drugą opcję z 8 na czele, bo jak odrost jest jaśniejszy to jest paskudnie, ale jak jest ciemniejszy to wygląda to prawidłowo i naturalnie, kładź na sam odrost może być 6% ale nie dawaj na całośc, bo przyciemnisz , na dlugośc mozesz połozyc tą 9

      Delete
    2. Jeszcze tylko zapytam o szczegóły. Włosy są w połowie po 8.34 (sprane szare) a reszta złota jak np.9.3. Odrost 1 cm średni blond i siwe. Więc jak to położyć żeby było ładnie i równo. Bo już zamówiłam ten kolor w poziomie 8 i wodę 6 procent. Kasia

      Delete
    3. pokaż zdjęcie bo trudno mi sobie to wyobrazić

      Delete
  7. Hej z jakiej firmy jest ta farba 6.117?
    Zakochałam się w tym ombre <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jutro zrobię zdjęcie, bo nie wychodzi prawdziwy kolor przy sztucznym świetle, pozdrawiam

      Delete
  8. Ojejku jak ja kocham blondy szczegolnie w Twoim wykonaniu . Szkoda ze mieszkam od Ciebie jakies 300 km bo na pewno bym sie do Ciebie zapisala . No i narobiles mi ochoty na blond; D. Mam pytanie jesli mam wlosy farbowane wella koleston 6/0 a chcialabym powiedzmy 8 albo nawet 9 poziom nie niszczac bardzo mocno wlosow to jak je rozjasnic? Dodam ze mam w domu blondor i rozne stezenia oxydantow . Prosze o rade:* . Sylwia

    ReplyDelete
    Replies
    1. a długo farbujesz? sam odrost czy długość też? połóż sobie na 6%. nakładaj dokładnie i dużo produktu pasmo po paśmie zawijając wszystko w folię, i zostaw na około 40-50 minut, omijaj odrosty około 1cm od nasady. staraj się robić to szybko i dokładnie, potem sobie stonujesz 9/16 z welli, jeżeli wyjdzie żółto

      Delete
    2. Farbuje sam odrost od roku w tym kolorze. A mogę użyc do tonowania farby z 1,9% oxydantem na 20 minut ?

      Delete
    3. A mogę na koronę-odrost położyć 9/0 a na resztę ten toner jeśli wyjdzie żółto , bo tego cm od skory glowy nie bede ruszac rozjasniaczem. Nie będzie to zle wygladac jak gora bedzie 9/0 a reszta powiedzmy 9/16 . dziekuje za rade jestes prawdziwym pasjonatem :) jak bede widziala efekty to pośle fotki :*

      Delete
    4. na nasadę powinnaś połozyć cos zimniejszego czyli np 8/0 +9/16

      Delete
  9. Andy jak uzyskac taki kolor i ksztalt fryzury jak ta dziewczyna http://www.google.pl/search?q=%C5%9Bmieszne+zwierz%C4%99ta&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=mliPVL6TGsuqU-jZgpgK&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=320&bih=455#facrc=_&imgrc=voh6i00wHDOUAM%253A%3BR7bqgLdVEEELIM%3Bhttp%253A%252F%252Fi.wp.pl%252Fa%252Ff%252Fjpeg%252F30048%252Fsmieszne_zwierzaki_lama.jpeg%3Bhttp%253A%252F%252Fkomediowo.pl%252Ftitle%252CNajsmieszniejsze-zwierzaki-internetu%252Cwid%252C15024471%252Cwiadomosc.html%3B420%3B320

    ReplyDelete
    Replies
    1. myślę, że jesteś blisko wymarzonego looku :)

      Delete
  10. Andy,męczę się i męczę po kąpieli rozjaśniającej z rudością na włosach.dążę do beżupoziom8 lu9 ,najlepiej w połowie,kładłam alfaparf 9.1,rudo,gołebi popiel z perłą, rudo,sama nie wiem co dalej z tym robić,żebym już kiedyś nie miala blondu b.jasnego i bardzo chlodnego ,to chyabym dala spokój teraz.teraz czeka na mnie majirel 9.1,myślę dodać trochę 8.2,chodzi mi o oxy,bo może ja żle robię że na całe wlosy daję 9%,może tylko na odrost ana dlugość dac 6%?poziom jasności mnie satysfakcjonuje,ale chcę bardziej beżu,nie tego rudego,co za uparte włosy.Jak możez to może coś poradż na to Andy

    ReplyDelete
    Replies
    1. bez sensu przy 9% one sie nigdy nie wychłodzą. tylko je ciągle niszczysz
      musisz rozjasnić znowu az wyjdzie cała rudość

      Delete
  11. Witaj! Zostałam odesłana do Twojego bloga przez jedną z dziewczyn, która zapewniała mnie, że mogę liczyć na Twoją pomoc, tak więc piszę! :)
    Pomalowałam włosy na średni brąz Matrixa, niestety kolor wyszedł bardzo bardzo ciemny.. od końca września nie malowałam włosów. 3 grudnia zrobiłam kąpiel rozjaśniającą, ponieważ chce wrócić do koloru zbliżonego do mojego naturalnego.. niestety mimo, że na skórę głowy niechcący i delikatnie dostał się rozjaśniacz, miałam włosy od skóry jasne, ciemne, jasne.. jednym słowem byłam w łatki. W czwartek 11grudnia koleżanka położyła ponownie kąpiel rozjaśniającą ale tylko na ciemne partie włosów by wyrównać kolor. Po 30 min spłukałam kąpiel i wyszłam ruda. Następnego dnia położyłam farbę Londa Średni blond 16 na 30 min. Niestety ale od skóry kolor wyszedł mi taki hmm.. jasny rudy blond, natomiast na reszcie przyciemniał i wygląda na ciemny blond (aczkolwiek ten kolor mi się podoba) Bardzo przeszkadza mi ta różnica w kolorze włosów, i chciałabym położyć np, naturalny jasny brąz na odrost, a pod koniec czasu zmalaksować całość by było delikatne przejście. Niestety jednak lepiej wygląda ciemny odrost niż jasny ... Teraz jak już znasz moją włosową historię, chciałabym Cię zapytać, kiedy mogę położyć ciemniejszą farbę? Nie chcę stracić dużo włosów, ale długo chodzić z takim niewypałem na głowie też nie .. pierwszy raz zdarzyła mi się taka sytuacja i nie wiem co robić ;( BARDZO PROSZĘ O POMOC! dodam, że moje włosy jakoś bardzo nie ucierpiały.Stosuję maski, olejki i już jest lepiej :)
    z góry Dziękuję i pozdrawiam ciepło!
    Wiola :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. od razu, ale kładź ciemny blond, na sam jasny odrost, na resztę juz nic nie kładź

      Delete
  12. Bardzo dziękuję za pomoc ;) zaraz po świętach pomaluje i dam znać jak wyszlo! Pozdrawiam
    Wiola

    ReplyDelete
  13. Różany blond! To jest właśnie to czego szukałam! Domyślam się, że korzystałeś z firmy Affinage.. jednak jest to trudno dostępna farba, czy są jakieś zamienniki? Farbuję włosy schwarzkopf różany blond, jednak kolor szybko się wypłukuje i robią się zółto-rude. Kolor który ma Siwa jest rewelacyjny! Jak go osiągnąć innymi farbami? I pytanie z trochę innej beczki... czy farba i oksydant muszą być tej samej firmy?
    Pozdrawiam serdecznie,
    Renata :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tzn alurat tu do 10.2 dodałem troszeczkę fioletu, mozesz tak samo spróbować z kazdą inną firmą! troszeczkę fioletu i czerwieni do perłowego blondu. wiesz co...dobrze jak jest utleniacz ten sam bo to wplywa ph mieszanki

      Delete
  14. Genialny ten różany blond, właśnie taki mi się marzy :)

    ReplyDelete
  15. Różany blond - moje marzenie ! Podpowiedz mi czy farba 10.22 uzyskam podobny efekt? Mam włosy na poziomie 10 wcześniej robione mieszanka 10.31 i 10nb z Alfaparfu ale ostatnio fryzjerka nawaliła położyła mi cos ciemniejszego na odrost i wyszło rudo i na poziomie 9. Zależy mi lekkim przyciemnianiu całości i nadaniu włosom wlasnie takiego różowego odcienia. Bede Ci wdzięczna za pomoc :)

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...