Search

Content

Friday, December 5, 2014

Schwarzkopf Igora Royal 6-12

Witajcie :) Dziś przedstawię efekty mojego farbowania, przy okazji tak-mam krótsze włosy.
Ku mojemu zaskoczeniu wczoraj znalazłem pierwsze siwe włosy, co w sumie nie jest niczym dziwnym, w końcu mam 22 lata i prowadzę stosunkowo stresujące życie, jak my wszyscy w gruncie rzeczy. Poza tym planowałem już od jakiegoś czasu albo odświeżyć obecny kolor albo rozjaśnić całe włosy do złoto miedzianego blondu na poziomie 8 takie nazwijmy to tofi. Jednak do końca zimy chyba przechodzę jako ciemny :)
Ostatnie farbowanie odbyło się 14 października, miałem spory odrost i reszte bardzo jasną, miejscami białe. Nakładałem wtedy 6.3 + 6.24 na 3% i pokryło bardzo dobrze i trwałość też mnie zaskoczyła.
Tym razem chciałem spróbowac Igory Schwarzkopfa odcień 6-12 który ma popielate odcienie (cendre, ash) na 3%. 
Stosowałem już Igore i kolory ma ładne, jest dość delikatna, na tyle żeby móc używać jej jako tonera, serio. Dlatego wiem ze mimo ciemnego efektu jaki mam, to się zmyje.

PRZED:
Dwa zdjęcia w świetle dziennym i jedno w sztucznym



Sprawca zamieszania:


Efekt po:



Cóż moge powiedzieć, farba jest fajna, łagodna, farbuje delikatnie , mimo obecności amoniaku spokojnie mogę ją porównać do farb ton w ton. Wiem, że wypłukuje się stosunkowo szybko, nie tak jak moja ulubiona do tej pory Affinage która jest mocno napigmentowana i trzyma się w cholerę.
Kolor jest ciemniejszy, natomiast nie wychodzi tak ciemno jak Affinage. Jest równiej, chłodniej, zobaczymy na jak długo. Generalnie nadal uważam Affinage za genialną firmę jeśli chodzi o farby, ale mając okazję chciałem spróbować innej.

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO

80 komentarze:

  1. Ładnie ci w ciemnych;) a gdzie kupowałes farby igora? Z netu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wyczaiłem sobie fajną hurtownie we Wrocławiu blisko pkp i tam teraz kupuję co chcę :P

      Delete
    2. Gdzie dokładnie jest ta hurtownia ? mogłbys podac adres?

      Delete
    3. na piłsudzkiego po takich schodkach na przeciwko dworca

      Delete
  2. To dobrze masz:) u mnie w hurt trzeba za loreala 40 zł zapłacić.a nie wiesz w fale loki koki jakie maja ceny? Bo nawet blisko mam

    ReplyDelete
    Replies
    1. oni mają drogo akurat. ja płace chyba 20zł za Igore

      Delete
  3. Ja Ci powiem,ze jak na poziom 6 to dosc ciemnawo wyszlo,tak mi sie wydaje.Choc jak na kolor z koncowka 12 spodziewalam sie bardziej chlodnego efektu koncowego,a u Ciebie widac momentami cieple refleksy.Serio placisz 20 zeta za ta farbe??bo to strasznie malo jak na igore...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie mam paragonu przy sobie ale coś koło 20, jutro obczaje bo będe cos brał.
      ciemno bo miałem tez ciemna podstawę a robiłem na 3% a niska woda przyciemnia bo odkłada najwięcej pigmentu. chłodniejsza jest Igora 6-32 ale wtedy jej nie było bo to nowa kolekcja metaliczna.

      Delete
    2. 6-32 perlowo- zlota jest chlodniejsza niz .12 popiel+opal ???hmm niemozliwe:p

      Delete
    3. ale schwarzkopf ma inne numeracje, tutaj jak mam 12 to jest cendre i popiel (gdzie popiel jest niebieski a cendre jest szary) a w 32 mam popiel (niebieski) i zieleń .
      5 to zloto w schwarzkopfie

      Delete
    4. Rozumiem.A farby igory ogolnie sa oki???czy maja jakis blond z poziomu 9 ktory nada chlodnej perlowej nuty pozolklym juz blond wlosom???

      Delete
    5. 9 1/2 -49 (beż i fiolet) i tylko ten jeden raczej ;/
      wella ma 9/16 fajny jest

      Delete
    6. Ale wella 9/16 nie nada sie chyba na zoltko,prawda??A 6 w welli to perla tak??

      Delete
    7. 6 to fiolet. 8 to perła, ale z doświadczenia fiolety fajniej gaszą żółtka od pereł

      Delete
  4. Oglądałam paletę igory. 9,5-4 to ciepły beż? A zerkniesz czy jest tam kolor podobny do 9.23 ? Taki perlowy beż?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 9,5-4 to tylko w piance jest Igora jak patrze. w Kremie igora royal ma odcień o którym pisałem wyżej 9,5-49 (beżowo fioletowy)

      Delete
    2. dzieki:) tez poszukam. znalazlam jak wyglada ten kolor 9,5-49 http://vk.com/topic-33477779_26423633?offset=360&z=photo-33477779_330008731%2Fpost-33477779_155378 .fajny!!! przypomina mi preference 92 ktory niestety byl za slaby na moj odrost.

      Delete
    3. no ja nie wiem jak będzie z Igorą jeśli o rozjaśnianie chodzi bo ja stosowałem wyłącznie do przyciemniania

      Delete
    4. Andy a co to znaczy pastelowy? Bo wszędzie piszą o tym kolorze pastelowy beżowo perlowy

      Delete
    5. Igora 9 1/2 -49 .wszędzie piszą ze to pastelowy beżowy fioletowy.co tzn pastelowy?

      Delete
    6. że taki lekki, subteny, blady

      Delete
    7. Dzięki:) teraz to już na pewno zrobie.narobiles mi smaku ta Igora:) odezwę się jak wyszło

      Delete
    8. pszepraszam.ze tak ci głowe zawracam.dzwonilam do fryzjerki ( chodzi o ta igore 9,5-49).powiedziala ze ten kolor to tylko toner na 3% wodzie sie go kladzie.i ona nigdy tego nie robila i nie wie jaki kolor wyjdzie bo jest z fioletem i moze miec poblask fioletu.co otym myslisz?robic?czy naprawde moze wyjsc fioletowy? czy fryzjerka nie wie sama za bardzo co z tym zrobic.

      Delete
    9. myśle że sama nie wie co zrobić, ja nie używałem tego ocienia też ale zdaję się na mój fryzjerski instynkt :P tak jak pisałem w tym poście, dla mnie igora bardziej jest jak farba do tonowania więc tu fryzjerka ma racje, woda 3% prawidłowo, ale raczej nie masz się czego bać, i tak zejdzie kiedyś kolor. ale fioletu bym sie nie spodziewał

      Delete
    10. dzieki.umowiłam sie na 20.12.:)

      Delete
  5. Andy a co myślisz o odcieniach nr 9/60 i 8/69 z welli illumina???one w polaczeniu pol na pol dobrze stonuja zoltko prawda??I ten "cendre" znaczy ze pigment jest szary w przypadku odcienia 8/69??

    ReplyDelete
    Replies
    1. cendre jest szary tak, tzn nie dam sobie ręki uciąć bo nie znam dokładnie welli ani tym bardziej illumni ;/ jeżeli jest 6 to powinno fajnie wygasić

      Delete
  6. cześć.
    Mam dwa pytania, było by super gdybyś mi doradził..za co z góry dzięki!
    Ostatnio z farb alfaparfu (mój idealny kolor to 7,21 czyli z fioletowym pigmentem) przeszłam na goldwell, ale one maja durną numerację i nazwy.. może ty się orientujesz czym różni się ich 7a (ash) czy 7na (natural ash) od 7sb (silver blond).. który ma w więcej niebieskiego a który fioletu??

    Druga sprawa obecnie z poziomu ok 9 za pomocą repigmentacji przyciemniłam włosy.tzn najpierw położyłam 8N a na to po 20 min 8SB..włosy wyszły ciemne bardziej na 7 to wygląda ale a to byłam przygotowana..ale mają zielonkawo-szarawą poświatę..co na to najlepiej położyć by to zneutralizować ale pozostać chłodnej tonacji?? chciałabym coś takiego ew min jaśniej https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQvKiWWeHhI5y1XP7SEqOnpeRUifUWofmhMMyzmlSXGoWLdPsC57Q

    dobrze jakby to był któryś z odcieni topchic bo mam obecnie do nich najlepszy dostęp

    pozdr

    ReplyDelete
    Replies
    1. kup szampon z miedzianym pigmentem do rudych włosów i umyj nim kilka razy zobaczysz czy wyjadło ten zielony, albo połóż poziom 7 ale ciepły coś a'la 7NB
      b to beż u nich, A będzie najzimniejsze

      Delete
    2. dzięki!
      szampon taki zwykły drogeryjny typu np Isana Red z rossman??
      jutro lecę do rossmanna w takim razie ;)

      Delete
  7. Andy mam pytanie, czy moge polozyc 8.73 na... i tu wlasciwie jest problem, bo mialam zmieszane po polowie 8.34 i 7.40 i mam na wlosach łaty :/ wyplowialo-czerwono-rude. Moge na to rzucic 8.73?

    ReplyDelete
    Replies
    1. to tylko lekko przygaci i "zbrązowi"

      Delete
    2. Chodzi mi o to, żeby zniwelować łaty i - ewentualnie - przygasic troche ta spraną czerwień, ale wyrównanie koloru jest najwazniejsze. Da rade?
      Dodam jeszcze, ze te poprzednie farby były bez amoniaku (l'oreal prodigy), a teraz chciałabym polozyc juz z amoniakiem (wellaton) - może lepiej złapie?
      Do tego czasu szoruje wlosy szamponem przeciwlupiezowym i robie maseczke z dodatkiem sody, zeby troche sciagnac ten szit :(

      Kiedys juz uzywalam wellatonu i moje wlosy super na niego reagowaly, w zasadzie pluje sobie w brode czemu znowu po niego nie siegnelam, tylko zaczelam kombinować...

      Delete
  8. Andy może jakiś mały update pielęgnacyjny?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie widzę przeciwwskazań ale to nie będzie obszerny post bo dość surowo u mnie z pielęgnacją :P

      Delete
  9. Andy czy na wlosach po rozjasniaczu gdzie wlosy sa bardzo jasne ale zolte lepiej klasc kolor ton ciemniejszy niz ten ktory nam sie podoba??Zastanawiam sie aby polozyc ta welle illumnie o ktora kiedys Cie pytalam...Interesuje mnie kolor 8/69+3% i chyba nawet gdybym polozyla solo ten kolor to on wyjasnieje z pol tonu z czasem co??:-)Wella illumnia ma jeszcze ten sam odcien tylko ze z poziomu 10/69 ale ten za jasnyyyy.Wiem ze najlepiej gdybym kupila te dwa odcienie i je zmieszala pol na pol...Lecz ze wzgledu sporej dziury w budzecie moge pozwolic sobie tylko na jedna z tych farb...:-/

    ReplyDelete
    Replies
    1. a tam gdzie kupujesz to ile kosztuje? możesz kupić normalną wellę 9/16

      Delete
    2. Kolo 34 zeta za sztuke.A wella koleston nie wiem szczerze powiedziawszy.Ta illumina zacheca mnie z tego wzgledu iz zawiera na samym poczatku ta 6 po ukosniku,a sam mowiles ze to na zlote bedzie najlepsze.Korci mnir abym zaryzykowala z tym odcirniem 8/69 majac nadzieje,ze wyjasnieje tradycyjnie jak to bylo w przeszlosci z innymi farbami :-)

      Delete
    3. na probniku wygląda dość jasno, nie wiem jak w rzeczywistości, 8 sama w sobie jasna nie jest dodatkowo ma zimne tony które optycznie wydają się ciemniejsze. ale zgasić powinna pięknie żółcie

      Delete
    4. No w sumie jest jeszcze z iluminy 9/60 z tym,ze ten odcien jest chyba mniej chlodny niz 8/69 prawda??Podoba mi sie na probniku wlasnie 8/69 i faktycznie jak zauwazyles jest o dziwo jasny jak na poziom 8.No nie wiem co teraz zrobic,chyba musze sie z tym przespac:-)

      Delete
    5. no jak chcesz. wiem że 9/16 by wyszedł ładnie. 9/60 jest jaśniejszy i jest typowym perłowym kolorem bez popielu.

      Delete
    6. Hmm tylko wiesz czego sie obawiam?Ze koleston, a wlasciwie ta 1 na pierwszym miejscu po ukosniku polozona na dosc mocne zoltko po rozjasniaczu da zielen.:-/a gdyby ten popiel byl na pigmencie niebieskim to na bank mam glona(chyba??)

      Delete
    7. nie da zieleni, robilem końcówkami 16 na żółtych włosach i zieleni nie ma

      Delete
    8. Ooo no to trzeba bylo tak odrazu:-)Oki no to zamawiam koleston 9/16.Dziekuje za porady skarbie, i za cierpliwosc do takich namolnych czytelniczek jak np ja:-)

      Delete
    9. po to jestem ja, abyście mogły wy tutaj pisać :)

      Delete
  10. Odcień ładny ale ja wolę ciebie w jasnym blondzie :D
    Także czekam na wiosnę ;D

    Drogi Andy czy mogę zmieszać palette różany blond z popielatym blondem palette?czy to wzmocni chłodny odcień farby?
    Dzięki serdeczne za odpowiedz
    Joanna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. popielatym A10? powinno wyjść jaśniej i mniej zimno niż sama A10

      Delete
  11. Andy wróć do blondu:) za dużo mroku, wygląda to nienaturalnie, karykaturalnie wręcz. Łagodne rysy twarzy, a taka ciemna plama na czuprynie. Wiem, że dla ciebie to pesteczka przejść na blond. Jest tyle odcieni, może byś nam pokazał jak bardzo blondowaty możesz być i jak różna jest gama odcieni blondowatości:) ja chcę cię zobaczyć w jakimś perłowym odcieniu na poziomie 10 i 11. Najlepiej taki 11.21:) albo 10.21. W takich barwach wyglądałbyś zjawiskowo:) to co? na Sylwestra zmiana?:)

    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, jak kwiaty rozkwitną :D
      najciekawsze że tai kolor prawie mam naturalnie, mój jest wiadomo mniej sztuczny, bardziej mysi. teoretycznie powinien mi pasować, a nawet jeżeli jest jak mówisz to ja się w nim odnalazłem i dobrze sie czuję :)

      Delete
    2. :) ale kolor sztucznie wygląda na słowiańskiej urodzie. Poza tym jesteś tak wysublimowanej urody, że w teatrze greckim za czasów jego świetności mógłbyś śmiało występować-komplement, tam wybierano samych pięknych ludzi. I właśnie z tego tytułu uważam, że w blondzie wyglądasz szałowo, a w tych smołach ciemnych perfidnie sztucznie i smutno. Jak hmm smutny PRL:) i bardzo bym chciała widzieć cię w w/w blondach, bo to współgra z Twoją delikatnością urodową i dodaje ci szyku i klasy. Jednak kolor ma znaczenie. Nie rób z siebie starego maleńkiego psia kość:) Andy...no do jasnej anielki zmyj te smołę z głowy:) Pozdrawiam uśmiechnięta jak ten kot z Twojego tatoo.

      Delete
    3. haha :D ale się szeroko uśmiechnąłem jak to czytałem! dziekuję :* Zmyję, tylko jeszcze nie teraz.
      Sam się zdziwilem ale odnalazłem sie w tym kolorze i czuje się lepiej niż w jasnym, przynajmniej chwilowo, ale wole go przenosić aż mi sie znudzi bo wiem ze za blondem zatęsknię i tak prędzej czy później.

      Delete
    4. Tak na marginesie, to chciałabym żeby ktoś z taką znajomością tematyki kolorystycznej jak Ty pokusił się o wykorzystywanie wyłącznie tych drogeryjnych farb al'a Rossmann i to nie Loreale:) to trudne zadanie heh wiesz Joanna, Londa, Wellaton, Garnier, Pallete:) ja chciałabym zobaczyć efekty pracy wyłącznie na np Joannach, czy Wellatonach. Pozdrawiam serdecznie.

      Delete
    5. ja nadal pracuję na wielu markach, mam swoje ulubione odcienie z poszczególnych ale jako profesjonalista nie mogę sobie pozwolić na odstąpienie od profesjonalek. Taki kraj, taki świat. To nie jest akceptowalne, nie mówię że sklepowe są ani dobre ani złe- znam je doskonale i wiem co się z czym je- aczkolwiek siedząc obecnie duzo w różnych pro, na prawde wolę je bo cena jest raz że niższa (zwykle masz większą tubę 100ml w podobnej cenie co 50ml sklepowej) i rozbudowaną gamę kolorystyczną co daje nieograniczone możliwości mieszania i uzyskiwania niesamowitych barw, przy czym w sklepowych masz ograniczoną paletę. Wiesz, początkowo jak prowadziłem bloga korzystałem bardzo często na sklepowych i myślę, że możesz znaleźć w tym to czego szukasz, natomiast ja nie zamierzam na nie wracać no ze względów oczywistych.

      Delete
  12. Świetny blog. może mi powiesz jak rozjaśnić włosy ze średniego brązu do takiego jak ma Paula której farby jeszcze włoski?????

    ReplyDelete
  13. Andy ja tym razem zakochałam się tak jak Ty w infiniti 9.24,tymczasem utknęłam na 8 ce ash ,ale to color&soin i wyszedł taki dziwny troszkę,nie za bardzo chłodny,taki neutralny poziom osiem, czy mogę przy następnym farbowaniu spokojnie położyć ten odcień?czy on jest chlodny ,czy ciepły?nie grozi mi jakaś zieleń?goga

    ReplyDelete
    Replies
    1. 9.24 jest jak najbardziej zimny, ja bym radził uprzednio rozjasnić zanim położysz 9,24
      rozjasnij proszkiem na 3% a potem połóż infiniti tez na 3% zieleń nie, bardziej popiel, szary

      Delete
    2. dziękuję Andy za ekspresowaodpowie,ja jednakprzed tym color soin rozjaśnialam do dziewiątki i wyszedł mi rudy jasny blond z poziomu 9,ale stonowałam tym ashem ,to jak myślisz ten rozjasniacz jeszcze potrzebny?włosy trochę oslabione wariactwami niestety mam;-(

      Delete
    3. ale co Ty chcesz osiągnąć? bo 9.24 przyciemni i wychłodzi to co masz teraz

      Delete
  14. no,chce zostać mniej więcej na poziomie 8,9 i szukam ładnego beżowego blondu,aby może zatrzymać się na dłużej.Na zdjęciach ten 9.24 wygląda mi na śliczny beż,czy jak zrobię na 9%odrosty z poz. 5tego i malaks na 10 min to będzie o.k?

    ReplyDelete
    Replies
    1. odrost moze złapać ciepło i ciemno...
      ja mieszałem sobie 9.24 z 9.33 i 9.43

      Delete
    2. dzieki Andy ,spróbuję co mi szkodzi

      Delete
  15. Mnie się bardzo podoba. Wyglądasz jak rasowy Hiszpan:). Super. A nie wypłukuje się na rudo? Chciałabym położyć mamie na siwki ale nie wiem czy popiel złapie, jak myślisz? Monika

    ReplyDelete
  16. Ta panienka ktora zachwyca sie blondem u Ciebie nie ma wyczucia kolorstycznego, TY wygladasz idealnie w ciemnych chlodnych blondach na poziomnie 6, fakt ten wyszedl bardzo ciemno bo miales uwraziwone konce , ale wygladasz super w ciemnych .

    ReplyDelete
    Replies
    1. oczywiście, ze wyszedł ciemno przez uwrażliwione końce, które mam uwrażliwione praktycznie zawsze :D ale zszedł stosunkowo szybko

      Delete
  17. Dość dlugo tryzma sie na wlosach nowa linia Loreala majrel cool cover - są to bardzo zimne nasycone chlodnym barwinkiem odcienie mocno kryjące, ja robilam ocieniami 7.11 z 7.17 i 6. 11 wychodza mega zimne i dlugo sie trzymają , pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety nie miałem przyjemności stosować, ale mam teraz 4.0 z Majirel na odrostach ;P

      Delete
  18. No to polecam majirel cool cover, jest swietny

    ReplyDelete
  19. Andy a używałes kiedyś z Igory odcień 9.65 lub 9.4, jestem ciekawa jak one wychodzą,bo dążę do takiego bezowo czekoladowego blondu :-) ps. Mi osobiście podobasz się w takim ciemniejszym odcieniu ;-) pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 9-4 nie polecam ale 10-4 już tak, zupełnie inny. 9-65 na rozjaśnionych jest dość neutralny

      Delete
  20. Siemka Andy! :) Ja tez chwile farbuje włosy i mam dylemat bo w słońcu są rude :/ a w normalnym świetle 6.0 czy mogę je rozjaśnić do złotego i położyć 6.12 Igora ? Chciałbym żeby były całkiem chłodne nawet w słońcu. Noe chce zielonego tylko bardziej szarawy/neutralny. Moze polecisz jakaś farbę na rozjaśnione włosy do jasno żółtego (bede używał olaplex). Chciałbym żeby wyszedł taki jasny popielaty/naturalny brąz jak miałem naturalnie :) byłbym wdzięczny za pomoc pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie da się odtworzyć naturalnego. ale z Igory możesz się oprzeć o 6-32 + 8-11 np na najniższej wodzie.

      Delete
  21. Polecam kupic jeszcze inebrye 5.11-sama nią farbuje. Używałam i tej igora 6.12 i affiniage 4.117(chyba)... W sumie nie znalazłam jeszcze ideału, ale pamietam ze chłodny jest herbatint 4c

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dla mnie igory są idealne pod zimne brązy bo są mega zimne, natomiast ostatnio robiłem 5.11 z majirel cool cover i wyszło czarno i nie chciało puścić. Igora przynajmniej schodzi łagodnie. Tak czy inaczej mam teraz blond.

      Delete
    2. Jakie zimne brązy z igory polecasz na poziomie 6 lub 7

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...