Search

Content

Tuesday, December 30, 2014

Waniliowe Ombre Aleksandry

Witajcie dziś w ostatnim poście kończącym stary rok zaprezentuję przepiękne blond ombre Aleksandry. ZNÓW nie mam zdjęcia "przed" Ola miała rozjaśniany garnierem 111 od 2 lat kolor bardzo jasny, z 1 centymetrowym odrostem średniego blondu, chcieliśmy coś zmienić, ale nie bardzo drastycznie (może coś wymodzę kolejnym razem!) więc pociągnęliśmy średni blond niżej w formie ombre, położyłem 7.0 na wodzie 3% na naturalny odrost+około 4-5cm dalej na pożółkły już rozjaśniany kolor, gdy odrost się robił wrzuciłem trochę refleksów na całości tym samym kolorem, przeciągnąłem je po 2/3 długości. I to w gruncie rzeczy wszystko :P




Znów przepraszam za jakość zdjęć, telefon nie oddaje w żaden sposób tego jak bardzo żywy i ruchomy stał się kolor w rzeczywistości. 

Życzę wam samych sukcesów w nowym roku a jutro bezpiecznej zabawy :)

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO

96 komentarze:

  1. Andy jesteś mistrzem:) bosko kochany a jak myślisz palette deluxe 218. Jasny srebrzysty blond to jakie będą cyferki?. Kiedyś bunny pisała ze 230 białe złoto to będzie takie 10.21.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem....nie potrafię rozszyfrować bo te serie mają numeracje z dupy, ale coś w tym jest że 10.21 bo faktycznie jest zimny, ale nie jest typowym popielem, mieszanka jest różowawa wiec coś musi mieć z perły.

      Delete
  2. Andy pomóż! rozjaśniałam swoje naturalne włosy rozjaśniaczem i mam żółtko na głowie a liczyłam na efekt koloru al'a Miley Cyrus.. moje włosy są na poziomie 3-5 tzn 3 - raczej mój naturalny kolor a przez to że rozjaśniają mi się przez słońce są 4-5. Obecnie moje włosy mają poziom 7-8 ale są żółte. Rozjaśniałam rozjaśniaczem alfaparf z mieszanką 6% i 9% oksydantu. Na bokach tam gdzie rozjaśniacz był dużej prawie efekt osiągnięty są mniej żółte a góra niestety wpada w kurczaka. Zastanawiam się czy nałożyć farbę czy jeszcze raz rozjaśniacz? jeśli farba to myślałam nad użyciem 212joanna (drogeryjna farba) "Szlachetna perła" tylko boję się żeby nie wyszły zielone..

    ReplyDelete
    Replies
    1. zielone nie wyjdą. ale joanna to juz z 3% wodą bo ona ma 9%. pokaż mi zdjęcie koloru jaki masz, ale na 99% powinnaś je jeszcze rozjaśnic zeby podkład pod kolor był równy

      Delete
    2. a czemu 3% a nie 9tka? kolor nie wyjdzie?

      Delete
    3. bo nie potrzebujesz tak wysokiej wody na rozjaśnione juz włosy

      Delete
    4. niestety na razie nie mam możliwości wstawienia Ci mojego zdjęcia. Ale jak możesz to wytłumacz mi jeszcze raz co mam zrobić. Najpierw rozjaśniacz z jaką wodą? A potem farba rozumiem że powyżej 10tki -zamiast tej joanny212 myślałam nad loreal preference10.21 podobno bardzo dobra na taki żólty odcień po rozjaśniaczu... i tez jaka woda do farby?
      Bardzo dziękuję za pomoc :*

      Delete
    5. jeszcze dodam ze docelowo zależy mi na kolorze al'a Miley Cyrus lub Taylor Momsen taki platynowy blond ale nie strasznie zimny czy trochę ciepłych"refleksów" może być :)

      Delete
    6. nie wiem na jakiej wodzie masz rozjasnić, nie wiem jak to teraz wygląda... najlepiej na 3% bo ich nie zniszczysz mocno tylko kładź dużo rozjasniacza i trzymaj z 50 minut. 10.21 będzie spoko do stonowania też na 3%

      Delete
    7. Andy dorwalam dzisiaj farbę 212 Joanna i nałożyłam ją bez rozjasniania z 9% oks. Trzymałam 40min i po zmyciu żółć-pomarańcz zniknàł i teraz mam złocisty blond. Pytanie co dalej? :D narazie z tydzień zaczekam bo z tym mozna juz do ludzi wyjść a potem rozjasniacz czy farba zeby uzyskać platynę? I tez jaką moc oksydantu? Włosy są ok, nie są zniszczone ale troche przesuszone dlatego zaczekam tydzień lub dwa i w tym czasie nawilżę i odzywię włosy :)

      Delete
    8. nie wiem, napisałem co myślę, rób jak uważasz :)

      Delete
    9. to teraz już nic nie wiem :P tzn jest to bez różnicy czy nałożę rozjaśniacz czy farbę efekt będzie ten sam?

      Delete
  3. Andy witaj w nowym roku!!!! Chcialabym polozyc loreal majirel 9.23 .czy moge polozyc na odrost z 12% woda? Czy lepiej użyć farby rozjasniajacej? Ale jaki numer? Bo wtedy bym kładła majiblond. 900,901 czy lepiej 902?chyba ze znasz firmę ktora ma ten odcień 9.23 lub 10.23.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale jaki masz odrost? na odrost kładź coś co jest ciemniejsze i chłodniejsze niż to co będzie na długości, więc jak kładziesz 9.23 na długość to połóż na 3% a na odrosty daj np samo 9 albo 9.1

      Delete
  4. Witaj! :)
    Szukając rady znalazłam Twojego bloga :) Mam problem z moimi włosami otóż jakieś 7 miesięcy temu skorzystałam z fachowej usługi "fryzjerki" mojej koleżanki, którą poprosiłam o najzwyklejsze pofarbowanie włosów. Była to Olia z Garniera ale nie pamiętam numeru. W kolorze brązowym a jak to zawsze bywa po farbowaniu brązem, wychodzi baaaaardzo ciemny, który się później wypłukuje. Jednak moja wspaniała fryzjerka przetrzymała mi odrosty (mimo tego, że zwracałam jej uwagę) i obecnie na włosach mam 4 centymetrowy ciemny ( prawie czarny pasek ) a cała reszta włosów w kolorze brązu. Obecnie ten pasek znajduje się na wysokości uszu. Próbowałam to zakryć nakładając farbę na całe włosy jednak ten pasek zawsze po czasie wychodzi. Wpadłam na pomysł, żeby zdekoloryzować moje włosy dekoloryzatorem z loeala a następnie nałożyć na nie farbę zbliżoną do mojego koloru włosów czyli ciemny blond/jasny brąz. Tylko czy te włosy się ujednolicą? Drugim rozwiązaniem będzie dekoloryzator a po nim ombre ( jeżeli będzie tak, ze ten pasek dalej będzie widoczny). Proszę doradź mi coś.

    ReplyDelete
    Replies
    1. może być Ci cięzko samej zrobić to tak żeby wyszło równo, ombre jest dobrą opcją. Przetrzymanie farby nie wpływa na jasność koloru, po upływie pewnego czasu farba przestaje działać

      Delete
    2. Mam kogoś kto nałożyłby mi dekoloryzator a później farbę. Powiedz czy jest szansa, że te włosy będą wyglądać normalnie? Z jednolitym kolorem? Fryzjerka w salonie powiedziała mi, że nic z tym nie zrobi a ja muszę się jakoś tego pozbyć z głowy.

      Delete
    3. może nie umie nic z tym zrobić to mówi że się nie da. rozjaśnij te najciemniejsze partie i połóż kolor jak najbardziej zbliżony naturalnemu

      Delete
  5. Okej, jak zdejmę kolor to wiadomo, że wyjdą wszystkie odcienie rudego. Jaki powinien być numer koloru farby, żeby zniwelował rude refleksy? O tą końcówkę chodzi a ja się w tym średnio orientuję :)

    ReplyDelete
  6. W mojej okolicy nie ma dobrych fryzjerów, których mogłabym o to zapytać. Dziękuję za rady, teraz będę działać :) zobaczymy co z tego wyniknie.
    Dziękuję i pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Andy :)) jak uzyskał taki kolor na włosach http://www.glamour.com/images/beauty/2013/05/demi-lovato-blond-hair-color-w724.jpg ? Mam teraz na głowie 8.34 . Czy osiągnęła go któras farba z welli ?

      Justyna

      Delete
    2. masz na głowie 8.34 ale kazdy kolor wygląda inaczej na różnych włosach, musisz mi pokazac jak on teraz wygląda bo teoretycznie od 8.34 do koloru demi troche daleko

      Delete
    3. wysłałam zdjęcie na e-mail :)

      Delete
  7. Czesc Andy.Czy londa nr 18 to odcien popielaty czy opalizujacy??Jest to blond na poziomie 9 czy 8???

    ReplyDelete
  8. Cześć. Jesteś świetny w koloryzacji. Mówił Ci to ktoś? :))). Słuchaj, od długiego czasu farbuję włosy u fryzjera na identyczny kolor jak w linku - jest to na zasadzie, że od odrostów do połowy długości mam zafarbowane na taki wzmocniony miedziano-złocisty a od połowy w dół jest to bardziej złocisty z lekką nutą miedzi. Fryzerka robi to bardzo fajnie, bo to przejście jest w zasadzie niewidoczne. Wszystko fajnie, ale ona teraz wyjechała do męża do Niemiec i z tego, co mi pisała w esie to już tam zostanie. No dobra, a co z moimi włosami? ;) Nie no, ale wiesz, jak z tego zrobić naturalny blond - poziom taki jak mam, a mam identycznie jak ta modelka (kropka w kropkę :P) - chyba 9 to jest a może 8? Nie znam się. Nałożyć jakiś naturalny blond i to załatwi sprawę? z góry uprzedzam, że nie znam się na mieszaniu farb. Proste rozwiązanie mnie interesuje. Będę baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo wdzięczna za wskazówkę, kochany.
    LINK: http://modnewlosy.pl/fryzury/fryzury_damskie/3/metamorfoza_patrycji/904.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. coś popielatego musisz położyć
      coś a'.a 9.1 na wodzie 3%

      Delete
    2. Popielaty? nie za bardzo, bo wszędzie czytam, że popielaty szybko traci chłodny akcent przez uciekające niebieskie kuleczki czy coś i staje się rudy, naturalnym nie mogę? Może nie można, ale napisz, proszę, bo nie chcę mieć ku-ku.

      Delete
    3. dzieci moje drogie, rozumiem że nie wszyscy się znają, przecież nie musicie bo nie jesteście fryzjerami, ale skoro piszecie do mnie o poradę, to chyba w jakimś stopniu moje zdanie jest dla was wiarygodne? więc skoro pytacie co zrobić, a ja pisze co powinniście zrobić, a wy mówicie że nie, to po co ja tracę czas na odpisywanie?

      popiel neutralizuje się z miedzianym bo to sa kolory leżące na przeciwko siebie w kole barw. (niebieski-pomarańczowy)

      Delete
    4. Fakt popiel neutralizuje swietnie baze miedziana,a jak wiadomo zolty eliminuje fiolet itd itp.Ale niestety wszystkie zneutralizowane kolory zaraz po farbowaniu wychodza "brudne" szarobure,mniej lub bardziej,ale to przeciez lepsze niz kanarkowa zolc, czy ruda wiewiorka po nieudanym farbowaniu,no nie ??!!Po paru myciach kolor zdecydowanie wyglada lepiej wg mnie tzn nie jest juz taki nijaki:-)Ale to tylko moja opinia(nie fryzjerki)a farbuje juz na blondy od okolu 7-8lat wiec co nieco juz na czerep kladlam... pozdrawiam Kaska.Ps: popiele profeski sa duzo trwalsze niz sklepowki.I fakt gdy sie wypkukuja to do naturalnych blondow ktore wygladaja bardzo ciekawie.

      Delete
  9. Andy ratuj:) przez ostatni rok farbowałam ciepłymi blondami. wella koleston poziom 9-10.kilka miesiecy temu zrobilam u fryzjera chlodny perlowy blond.majirel.tylko ze on po tyg ciagle robi sie żółty.juz nie moge na niego patrzec.probowalam revlonem taka jakby szamponetka.1002.ale to wcale nie ochladza tylko nadaje mi bezowy blond.co mam polozyc aby ochlodzic? tylko zeby nie zrobily sie biale włosy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 9/16 = POPIELATO-fioletowy blond, a skoro ona ma ZÓŁTE to mogą jej wyjść zielone, bo popiel tu dominuje, czyż nie tak? powinna chyba brać 9.21 jakieś

      Delete
  10. czy można robić kąpiel rozjaśniającą (ściągającą kolor) na bardzo zniszczonych włosach? chcę się pozbyć koloru po "kasztanie", ale włosy mam przesuszone totalnie, bo wczesniej miałam rozjaśnione do blondu i jechałam na 9%, więc mam teraz cholerne siano i kasztan na włosach, który wymywa się na pomarańcze refleksy.

    ReplyDelete
  11. Hej :) powiesz mi co to za kolor http://www.parikmaher-online.ru/sites/default/files/img_4032_0.jpg albo jak go uzyskas na wlosach malowanych wella 12/89 i 12/61 bardzo jasnych z cieplym odrostem zimna reszta :) pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. hm możesz zostać przy welli ale na ciepły odrost połóż 8/1 a na długość 9/16 na 3%

      Delete
  12. Ja też tym razem mam pytanie ;-) od niedaleko roku farbuje tylko odrost palette icc a10 robiąc malaks na reszcie włosów, ale ostatnio zauważyłam żesam malaks chyba nie wystarczy bo gdzigdzieniegdzie wychodzą mi rudawe pasma. I tu się rodzi pytanie, czy można nałożyć a10 z mniejszym oksydantem na długość żeby trochę wyrównać/ochlodzic kolor? Jeśli tak to 3% czy może 6%? Dodam że próbowałam to zniwelować tez szamponem fioletowym i tylko polowicznie się udało, a już dosyć długo go stosuje

    ReplyDelete
    Replies
    1. na 3% wyjdzie ciemno, połóż na 12% na te rude pasma

      Delete
  13. Hej hej, czy stosowanie szamponu ochładzającego typu "silver" do neutralizacji żółtych tonów zadziała na naturalne włosy? Proszę o odpowiedź.
    Ania

    ReplyDelete
  14. Czesc! jestem pod wielkim wrazeniem Twojej pracy. Efekty sa po prostu piekne. Sledze poczynania Twoje i BlondBunny juz od dluzszego czasu. Bardzo chcialabym uzyskac naturalny, zimny blond, cos jak taylor swift tutaj http://stealherstyle.net/hairstyles/88407/ i widzialam ze udalo Ci sie uzyskac podobny kolor u kilku modelek. Bunny rowniez uzyskuje cos podobnego po farbach palette z oksy 12. Ja mam niestety ciezko rozjasniajace sie wlosy na poziome 5, ostatnie rozjasnianie farba loreala z podmienionym oksy 12 dalo efekt starego zlota... kolor nie jest zly ale nie do konca mi pasuje. Mam niewielki odrost i chcialabym przy najblizszym farbowaniu zblizyc sie do zimnego blondu. Jak myslisz czy konieczna jest kapiel rozjasniajaca i dopiero uzycie farby? Martwie sie ze sama farba nie rozjasni mi bardziej tych pojasnianych wczesniej wlosow w kolorze zlotym. Pozdawiam cieplo i prosze o odpowiedz. P.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuję moja droga :) No Loreal słabo rozjasnia, podeślij mi na meila zdjęcia tego co masz

      Delete
  15. Andy, jedyna w Tobie nadzieja. Napisz prosze jaką farbką mogłabym uzyskać kolor włosów Małosi Sochy http://www.elle.pl/s/avon-1/sniadanie-z-gwiazdami-avon-relacja/photo/sniadanie-z-gwiazdami-avon-malgorzata-socha-lidia-popiel-fot
    Dodam tylko, że swoje włosy mam pofarbowane na kolor o ton ciemniejszy, ale brzydki odcień, u góry ciepło, na dole zimniej ( ogólnie bleee), moja natura to poziom 5-6
    Andy, nie pozostań obojętny na moją prośbę, bo jutro zamówiłabym farbki :-)
    Ana

    ReplyDelete
    Replies
    1. skoro masz o ton ciemniejszy to musisz rozjaśnić, najprawdopodobniej całość, pokaż mi zdjęcie

      Delete
  16. Andy czy słyszałeś kiedykolwiek o tym specyfiku , poniżej link. nie wiesz czy jest on skuteczny?

    http://elgon.pl/rekonstruktor-w-olejku-luminoil-300ml.html
    mam włosy popalone zniszczone, tragedia, fryzjerka przez dwa lata mi rozjaśniała rozjaśniaczem z czerni do blondu ale mam teraz kope siana i pól włosów sie wykruszyło, pozostało mi tylko ścinanie aż się pozbędę tego. teraz jak widzę jak Ty to robisz to jestem w szoku - jest jeden post jak zdekoloryzowałes z czerni do blondu w jeden dzień i zero zniszczeń. Chyba się wybiorę na wakacje w Twoje okolice i Cie odwiedze bo już więcej żadnym fryzjerkom nie dam się dotknąć. w moich okolicach wizyta około 2 stów a teraz muszę szukac i płacic kase za jakąś sensowną rekonstrukcję bo włosów zostało mi juz mało.

    ReplyDelete
    Replies
    1. a czym je pielęgnujesz? niestety nie znam tego co mi wysłałaś

      Delete
    2. przez 2 lata to trochę tego w pielegnacji było. ciężko mi powiedzieć nawet bo dużo. przetłuszczają się do tego , więc na dzien dzisiejszy używam pilomax szampon oczyszczający, sylveco szampon odbudowujący, loreala maski między innymi tą którą Ty polecasz rekonstrukcja odbudowa, wax do włosów blond, yves rocher odżywkę do farbowanych tak na coddzień. teraz używam tego wsystkiego mało bo widzę ze nicnie skutkuje. oprócz tewgo olejowanie raz w tygoniu arganowym, i termoochrony spray gdy suszę suszarką. W tej chwili jeszce uzywam wcierki seboradin do włosów zniszczonych i łamliwych bo taką mi poleciła fryzjerka. teraz juz 6 miesięcy nic nie farbuje nic nie rozjaśniam odrost jak diabli a włosy coraz gorsze suche i łamliwe.

      Delete
    3. no to chyba nic jak tylko ściąc .

      Delete
  17. Może orientujesz się jak wychodzi farba intensive color creme palette N7 tam pisze jasny blond ale z oznaczenia wynika że to średni naturalny blond ? nie wychodzi zbyt brązowa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wychodzi powiedzmy pomiędzy poziomem 8 a 7, raczej ciepła, ma chyba wodę 6% o ile się nie mylę. efekt końcowy oczywiscie zalezy od tego na jakie włosy ją położysz

      Delete
    2. średni złocisty blond kolor który teraz mam .

      Delete
    3. no to większej różnicy nie zauważysz tylko pogłębienie i odświeżenie obecnego koloru

      Delete
  18. Hej, robiłam kapiel rozjaśniająca (a dokladnie to 2) żeby zejść z ciemnego brązu. Potem nakładalam Wellaton 2w1 7/3, który wyszedł troche ciemniej - ciemny blond przechodzący w jasny brąz. Marzy mi sie kolor miedzy 7 a 8, w ciepłym odcieniu. Kupiłam Castinga 800 i zastanawiam się, czy taki poziom zlapie mi włosy czy powinnam zrobic jeszcze jedna kapiel rozjaśniająca? Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oczywiście półtrwała farba nie złapie, ale żadna by nie złapała w sumie, musisz jeszcze rozjasnić

      Delete
    2. dzieki Andy, zrobilam kapiel rozjasniajaca z Joanna do pasemek (woda 12%), bylam koszmarnie pomaranczowo-ruda wiec nalozylam na to Garnier Nutrisse 90 (bałam sie że 80 wyjdzie za ciemno). niestety dalej przebija mi sie rudy :( czy moge teraz nałożyć tego castinga 801 żeby troche go zgasić?

      Delete
    3. zrobiej by im wyszło jakbyś rozjaśniła woda 6 albo 3% bez kąpieli. nie wiem jak jasna jest ta rudość, połóż coś na prawdę mocno popielatego. londa 18 fajnie wychodzi

      Delete
  19. Andy czy maska do wlosow loreal elseve total repair extrem nada sie do wlosow mocno przesuszonych??W ogole jakie jest Twoje zdanie na jej temat bo zdaje sie uzywales jej:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, uważam ze jest cudowna do przesuszonych

      Delete
  20. Andy, juz ostatnio do Ciebie pisałam w tej kwestii- gdzie można Cię teraz znależć we Wrocławiu?? :)
    Powiedz proszę, czy na odrosty o barwie ciemny blond popielaty /a moze raczej sredni blond(-coś jak modelka na górze), które przy duzym odroście na platynowo rozjasnianych wlosach jest praktycznie małowidoczny, chcąc zrobić ombre można przyciemnić odrosty na bardziej wyrazisty brąz a blond jasne konce zostawić bez zmian? Czy jest jakaś szansa, ze podczas mycia konce nie będa się ,,brudziły"od przyciemnianych odrostów? :) Mam nadzieje,ze sa jakies sposoby:P pozdrawiam i czekam, zdradź nam gdzie teraz pracujesz:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. na razie nigdzie, odpoczywam :D mam wakacje.
      przy zmywaniu farby mogą się lekko przybrudzić co będzie na korzyść moim zanie ale raczej będzie mało widoczne, a potem podczas mycia normalnego raczej nie. ale ja bym nie robił mocno ciemniej bo potem naturalny jak będzie jaśniejszy to źle to będzie wyglądało

      Delete
  21. Andy . Pofarbowalam moje szare wlosy farba 7/3 wellaton i sa dla mnie za ciemne . Czy moge nalozyc teraz po miesiacu na wlosy 8/0 czy pojasnija ? Odrost nie wyjdzie jasniej niz reszta ? Help co zrobic

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma prawo wyjść jasno na odroście ale 8/0 nic Ci nie zrobi z farbowaną długością

      Delete
    2. to znaczy że muszę je rozjaśnić żeby było 8/0?

      Delete
  22. Witam
    waniliowe ombre jest przecudne. Mam pytanie jaką konkretnie farbą był robiony odrost?

    ReplyDelete
  23. Andy czy olej z wlosow po olejowaniu trzeba zmyc szamponem z sls czy moze jakim innym lagodnym typu Jonhson&jonhson???

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiesz co wydaje mi się że z sls lepiej poradzi, ale sls nie są az takim wrogiem by tak bardzo ich zaraz unikać

      Delete
  24. Hej z tej strony Klaudia . Mam krotkie pofarbowane na 4/ z illuminy wlosy . Farbowalam dwa razy raz na 6 raz na 4 ale bardzo widac odrosty. Moj naturalny kolor to poziom 6/7 . Czy moge je rozjasnic do 7 8 poziomu i jak klasc rozjasniacz i toner . Zalezy mi na odcieniu neutralnym .pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. najpierw to rozjasnij, proponuję od razu 9% i trzymaj 50 minut, pokaż co wyszło i zaradzimy co dalej :P

      Delete
  25. Witam serdecznie :)
    Czy mógłbyś polecić jakiś ładny odcień brązu, konkretną farbę? Taki, który ożywiłby twarz zmęczonej życiem osoby :) Byłabym baardzo wdzięczna
    Basia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie odpowiesz? Szkoda... Pozdrawiam

      Delete
    2. nie wiem jaką masz urodę wiec nie wiem jakie odcienie mogą Ci pasować, nie wiem znaczy dla Ciebie ładny odcień brązu poza tym nie wiem jakie masz obecnie włosy, nie wiem nic a mam Ci poradzić. troche sucho

      Delete
  26. Hej, mam pytanie czy jak do farby rozjaśniającej np. Garnier 110 dodam osobno kupioną wodę 3%o to coś z tego będzie? Mam rozjaśnione, zniszczone włosy, nie chce już używać rozjaśniacza, ani wysokich wód.. Z góry Dziękuję za odpowiedz :)) PS. FAJNY BLOG :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no to po co Ci farba rozjaśniająca ? co chcesz osiągnąc?

      Delete
    2. mam włosy rozjaśnione na poziomie 7/8 ale chiałabym bardziej, wiec wymyśliłam sobie tą farbę z Garniera, ale ona ma chyba wodę 9 albo 12.. wiec chciałąm zamienić na 3 %, na rozjaśniane włosy chyba nie potrzebują az tak wysokiego stężenia.. sama nie wiem

      Delete
    3. bo wydaję mi się ze farba jest mniej inwazyjna niż rozjaśniacz

      Delete
    4. ale woda 3% nic Ci nie zrobi.... wydaje mi się ze może mieć nie wiecej niż 9%, lepiej dla kondycji im wyjdzie Palette (mniemam ze ma to być farba sklepowa?) np odcień CV12 ona ma 12% ale na pewno zadziała mnie inwazyjnie niż ten garnier.

      Delete
    5. dziękuję :)

      Delete
  27. Andy czy rozjasniacz rozjasnia okreslony czas a pozniej bedac na wlosach przestaje(po tych przepisowych 50 min)????Czy moze rozjasnia caly czas tj do momentu zmycia z wlosow??

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozjaśnia do momentu całkowitego zmycia

      Delete
  28. Hej! Potrzebuje pomocy włosowej:) Zamarzyło mi się ombre: ciemny popielaty blond i jasny ale nadal popielaty dół. Poszłam do fryzjerki, wysiedziałam się ponad sześć godzin i wyszłam z żółtymi włosami, które na drugi dzień zzieleniały. No paskudztwo po prostu. Fryzjerka najpierw nałożyła ciemny blond od głowy, po zmyciu wysuszyła i natapirowała mi całą głowę, później nałożyła rozjaśniacz. Włosy rozjaśniły się na żółto pomarańczowo po zmyciu i wysuszeniu nałożyła toner popielaty blond czy coś takiego. A później rozczesywała mi te natapirowane biedne włosy. Dramat. Po pięknych, zadbanych, kręconych włosach zostało wspomnienie. Nałożyłam na to sama Palette ciemny blond N6, włosy zrobiły się ciemne ale zieleń przebijała. Po dwóch dniach nałożyłam Palette olśniewający brąz 760. Po zieleni nie było śladu. Teraz kolor wypłukuje się i z pod ciemnego brązu zaczyna wyglądać coś jakby żółtawego. Włosy powoli wracają do dawnego stanu, kręcą się znowu i w sumie powoli trauma mija:) Mam jednak pytanie odnośnie tego mojego wymarzonego ombre:) Czy da się coś zrobić w tym kierunku? Jeśli tak to jakimi produktami zrobić kąpiel rozjaśniającą i jakie później farby kłaść żeby wyszło srebrzyście popielato a nie zielono żółto? Marzy mi się coś z takich kolorków: http://photos-c.ak.instagram.com/hphotos-ak-xfp1/t51.2885-15/10553980_319876678204778_881279879_n.jpg Bardzo proszę o odpowiedź. Pozdrawiam, Monika

    ReplyDelete
    Replies
    1. musiałabyś je maksymalnie rozjasnić na poziom 11-12 czyli praktycznie na biało, co pewnie spowoduje taki stan włosów ze będziesz zmuszona je ściąć. bez sensu rozjasniać by mieć jasne i potem je przyciemniać i znów chcieć jasne.

      Delete
    2. haha no w sumie bez sensu ale przyciemnienie wydawało mi się jedynym ratunkiem bo u fryzjerki byłam w sobote a w poniedziałek na 9 do pracy z zielonym glonkiem miałam tuptać?:) Przyciemnienie to pierwsza rzecz która mi przyszła do głowy! Ogólnie mam włosy z natury kręcone i grube, może z raz w roku traktowane prostownicą, wychuchane i wydmuchane bo zapuszczam po obcięciu na 2 cm. parę lat temu dwa razy sama ściągałam sobie kolor i nic im się nie stało ale teraz chodzi mi o ten upragniony chłodny blond a nie znając się na numerkach farb mogę znowu skończyć z żółcią lub o zgrozo zielenią...po ostatniej przygodzie trochę się obawiam:) A gdybym tak użyła Palette Color Shampoo 320 bo podobno nie jest tak inwazyjny? I biorąc pod uwagę to, że farba złapie mi ciemniej Palette C8 platynowy blond od głowy i końce Palette C9 srebrzysty blond lub C10 mroźny blond? eh no nic jak napiszesz, że nie ma szans to z miną cierpiętnicy posłucham;)

      Delete
    3. nie ma w ogóle sensu robic tego farbami. kładłas na włosy dwie brązowe farby, trzeba cale włosy porządnie dekoloryzować jak chcesz ładny chłodny blond ombre :v serio maksymalne rozjaśnianie końcówk

      Delete
    4. ok rozumiem, tak będę robić tylko teraz jakiego rozjaśniacza użyć i jak długo trzymać żeby te końce były jaśniejsze od reszty tzn. najpierw nakładać na końce i później w górę? sorki, że tak zgłębiam ale tylko Ty mi możesz pomóc.

      Delete
    5. nałóż od razu na całe włosy w miejscu gdzie mają być rozjaśnione, nie wiem w sumie na jakiej wodzie i ile masz trzymać. zalezy jak mocno chcesz rozjasnić i jak to będzie postępowało. spróbu z lorealem tym co ja używam infinie platine taka duza granatowa saszeta i woda 9%

      Delete
    6. dzięki, dzięki:) Będę relacjonować postępy:) Pozdrawiam cieplutko!

      Delete
  29. Witam! Bardzo proszę o pomoc. Od miesiąca jestem farbowaną brunetką. Włosy mialam farbowane na brąz dwa razy. Pierwszy raz włosy farbował mi fryzjer. Włosy miałam w kolorze blond na poziomie 9, dlatego przed nałożeniem końcowej farby zrobił mi pigmentację włosa. Następnie po pigmentcji nalożył farbę na poziomie 7 i wyszły bardzo ciemne i po 3 myciach zrobil się rudy, dlatego nałożyłam na włosy farbę na poziomie 8.0 z oks.3%. Chciałabym wrócić do mojego naturalnego koloru na poziomie 8. I pytanie Czy jeśli nałożę na moje włosy farbę 8.0 z oks.9 to może mi rozjaśnić włosy do poziomu 8? Czy może to nienajlpeszy pomysł? Bardzo proszę o Pana sugestie co mogę zrobić. Z góry dziękuję.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie to nie jest dobry pomysł, będziesz tylko bardziej ruda. najpierw rozjaśnij a potem tonuj zimnym kolorem z wodą 3%

      Delete
  30. o matkooooo o matkooooo zakochałam się w tych włosach ! chce takie same !!!!!!!!!! piekne i cudowne !

    ReplyDelete
  31. Witaj,

    jakie to kolorki w waniliowym ombre? przecudnie wyszło, a ja mam dość swojego ombre.. góra spłowiałe 6GB z goldwella, a dół blond zielonkawo szarawo bury.. pozostałości po kilku blondach ..( chciałabym jakiś niezbyt jasny perłowy odcień blondu , max na poziomie 9 w postaci refleksów na początek. Twoje ombre jest b ładne i kolor na górze równiez mi się podoba, co zastosować aby uzyskac zbliżony efekt? dziękuję

    ReplyDelete
    Replies
    1. a wiesz co zapomniałem co to był za kolor.... pokaż mi jak ten Twój kolor obecnie wygląda

      Delete
  32. Witam, mam takie pytanie - robiłam włosy Subriną unique 9/77 i wodą 6%. Kolor na długości wyszedł śliczny - delikatnie beżowy, brązowy blond. Problem pojawił się na odroście - jak dla mnie wyszedł za pomarańczowy. Czy kolejnym razem mam robić 9/77 i wodę 9%, czy 11/7 i wodę 6%? - niestety z tej farby nie ma 10/7. Ogólnie wolę wody słabsze, bo nieraz nawet na 12% wychodzi mi bardziej żółty odrost niż na 6%. A z tym kolorem 11/7 - to jest problem, że sam w sobie jest rozjaśniający. LL

    ReplyDelete
  33. A czym mam rozjaśnić włosy, jaką firmę polecasz (podkreślę że moje włosy mają kolor ciemny blond/blond i nigdy nie farbowałam ani nie rozjaśniałam)? I jak mam się do tego zabrać? mam stosować jakieś odżywki w trakcie rozjaśniania?

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...