Search

Content

Friday, January 30, 2015

Ciepłe blondy x3

Dobry wieczór :) Dziś w poście 3 piękne ciepłe blondy! Z góry przepraszam jeżeli zdjęcia będą gorszej jakości, ale teraz już nie noszę mojej wielkiej lustrzanki tylko telefon, bo jest nowy i na tyle dobry bym mógł tylko nim wykonywać zdjęcia <3

Zaczniemy od Alicji, to było nasze 2 spotkanie, na pierwszym zobaczyliśmy się jak Ala miała przygaszony, lekko oliwkowy poziom 8-9, zrobiłem dużo refleksów i stonowałem całość 9.34. Nie mam zdjęć z tamtej koloryzacji, ale Ala jest wymagająca osobą i wróciła do mnie po raz drugi :3
Teraz zrobiłem ponownie refleksy proszkiem na wodzie 1,9% + na koniec na chwilę na końcówki dla oczyszczenia i lekkiego pojaśnienia. Po zmyciu na odrost poleciało 9.3 na 9% a na długość też 9.3% ale na 1,9%. Proszę mi wybaczyć nierówności na końcówkach, spieszyło się nam i prostowałem włosy dość szybko :v



Kolor wyszedł cudownie, naturalnie złoto, bez miedzi ani żółci.

Kolejną modelką była dziś rano Gosia (KLIK) którj położyłem 9.3+8.43+10.22 na 6% na odrost i tą samą mieszankę na 1,9% na długość.




Cudny, subtelny truskawkowy blond :3 w sam raz na zbliżające się walentynki!

Trzecią modelką jest Aleksandra (KLIK) której na odrost położyłem 10.21 na 9%, na złotej długości zrobiłem dużo refleksów proszkiem na 1,9% i później całość stonowałem 9.3 na 1,9%. Całość wygląda elegancko i świetliście, ale kolejnym razem mocniej zapigmentujemy końce które słabo złapały ciepły kolor mimo niskiej wody.


























Dobranoc kochani :* Jeszcze w ten weekend kolejne kolory będą na blogu!

14 komentarze:

  1. Andy, polecasz farby cramer color Kemon ? bo ost pojawiły się u mnie w hurtownii

    ReplyDelete
  2. Pięknie:) ścinasz też włosy czy tylko farbujesz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. no własnie ostatnio zacząłem więcej ścinać ale głównie moją pasją jest koloryzacja

      Delete
  3. Można do farby popielataej dodac trochę korektoru niebieskiego, aby kolor był bardziej chłodny?

    ReplyDelete
    Replies
    1. oczywiście tylko ostrożnie i tylko troszeczkę !

      Delete
  4. Ahh ten kształt tej "fali" na włosach trzeciej modelki :3, taki salon look. :D

    ReplyDelete
  5. Andy pięknie! !!! A prośbę mam napisz coś o typach kolorystycznych. Naturalnie jestem szatynka 6/5 chyba bardziej popielaty. Opala się mega szybko , brązowe oczy. Gdy nie jestem opalona jestem blada.jak kurczak zza lady chłodniczej. Przetestowałem chłodne blondy i wyglądam kiepsko blado szaro , trupio .znowu ciepłe są na kilka myć fajne później są żółte i mam wrażenie ze jestem czerwona na twarzy.jak na razie jestem zadowolona z 1 farby. Majiblond 902. Naturalnie perlowy.i to jest strzał w 10.napisz co komu pasuje w blondach ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ogólnie mogę napisać o typach kolorystycznych jak będe miał luźniejszy dzień :) Ty mi podchodzisz pod jesień, ja jestem jesienią też i tylko w ciepłych wyglądam dobrze. jaki masz kolor żył?

      Delete
  6. No takie mieszane niebiesko zielone. Nie mam piegow. A w ciepłych wyglądam dobrze póki nie zaczną się zmywac

    ReplyDelete
    Replies
    1. to takie lato/jesień trochę, ja bym zostawał przy lekko ciepłych tonach, coś jak perły właśnie, albo perłowo-złote

      Delete
  7. Jak ja marze o takim cudownym kolorze zlota jaki ma Alicja.Jakie farbki stosowales Andy?

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...