Search

Content

Tuesday, January 27, 2015

Magda i Marta

Witajcie! Z samego rana (dla mnie to bardzo wczesna godzina jest teraz) przybywam z efektami moich wczorajszych poczynań z Magdą i Martą.

Zacznijmy od Marty która miała na całości kolor na poziomie 6, mówiła że większość to odrosty+ resztki jakiegoś starego koloru + ostatnio podobno robiła refleksy u fryzjera ale były one słabo widoczne. Celem było rozjaśnienie koloru tak żeby mogła mieć swój odrost i żeby sobie tam rosły. No to co? No to Andy swoje ukochane ombre walnął. Najpierw rozjaśniacz na 6% ale uznaliśmy ze trochę za słabo i za mało jasnego, więc ponownie, na 12% więcej włosów. Stonowałem 10.22+0.21 na 3% i macie efekt:


















































Z  Magdą to inne buty, bo przyciemnialiśmy przejaśniony i pożółkły blond. Odrost na poziomie 8, włosy trochę wytrawione i przesuszone. Na nasadę poleciała 8.21 na 3% oraz to samo poleciało w formie refleksów, po 30 minutach zapieniłem całość na chwilę żeby ochłodzić jeszcze długość i tak się to prezentuje:






























Dziewczyny bardzo zadowolone z efektów, ja tak samo, tylko przepraszam za jakość zdjęć, żeby idealnie odwzorować kolory to chyba musielibyście tutaj być ze mną, albo musielibyśmy mieć przez 24h na dobę mocne słońce na zewnątrz żeby zdjęcia wychodziły jak najbardziej realistycznie.

Chyba muszę nagrać dla was jakieś wideo co? co byście chcieli? :D

Aha i taki news ode mnie, Andy rzuca palenie :P dzisiaj jest 5 dzień na desmoxanie. zobaczymy....to jest takie moje 30-dniowe wyzwanie

27 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za rzucanie palenia:) papierosy to samo zło.wiem to po latach.sama kiedys palilam:)

    piekne kolorki ci wyszly:) Andy mam wlosy poziom 5 chce zrobic odrosty naturalna 9 majirel.wystarczy woda 9%? czy lepiej 12%? i jeszcze mam pytanie za 2 dni bede w sklepie fale loki koki.chyba maja duzy wybór.polecasz jakas farbe profesjonalna? cena az tak bardzo nie gra roli i tak wyjdzie taniej niz u fryzjera.czy moze zostac przy majirelu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. majirel tak sobie rozjaśnia, a do tej pory czym robiłaś? jak loreal to sprobuj inoa . z poziomu 5 na 9 (ta kiedyś tak farbowałem) to 9% spróbuj ale moze nie wyjść czysta 9 tylko bardziej między 9 a 8, ale weź popielatą albo popielato perłową, albo alfaparf bo są zimne

      Delete
  2. Andy oczarowałaś mnie swoją pracą,wow.:-)Andy kladlam nature na mocno rozjasnione wlosy i wyszlo oki choc widze lekko oliwkowy podcien.Powiedz gdybym walnela na ten refleks lekko glonowaty na 2-3 min szamponetke intensywna czerwien Mariona czy po tym moj refleks skorygowalby sie???

    ReplyDelete
    Replies
    1. bezpieczniej jak kupisz szampon do włosów rudych i umyjesz nim i zostawisz na kilka minut

      Delete
    2. Tak zrobie .A powiedz,moze wiesz....Jaki kolor otrzyma sie mieszajac zielony i fioletowy???

      Delete
    3. zapewne też chłodny ale nie wiem jaki bo nie mieszałem, spróbuj plakatówkami :D zasada jest taka sama

      Delete
  3. Andy mam pozolky blond znaczy rozjasnialam rozjasniaczem wyszły mega żółte nałożyłem farbę z Joanny 215 było w miarę ok choć włosy gdzie nigdzie były Rudawe -pomarańczowe to wyglądało to fajnie a robiąc odrosty pokrylam je całe rozjasniaczem jeszcze i boki i tył są prawie białe a góra zrobiła sie trochę żółta trochę bardzo jasny blond -zalezy jak pada światło a na zdj wychodzi on żółty wiem ze jak nałożę jeszcze raz rozjasniacz to włosy zrobią sie białe a mi zalezy na ciepłym bardzo jasnym blondzie ale bez zoltawych refleksów. Czy jeśli nałożę rozjasniacz z szamponem - taka płukania na gore to pozbędzie sie tych żółtych tonów? Jeśli tak to jaką moc wody dobrać do tego? Zdjęcia Ci nie wyślę ponieważ kolor wychodzi mocno przekłamany nawet przy świetle dziennym. Wychodzi strasznie zolty.

    ReplyDelete
    Replies
    1. no to nie wiem jak Ci mam pomóc jeśli nie widzę Twojego koloru, generalnie jaka to ta joanna 215? bo na necie nie ma takiej, i po co tyle rozjaśniaczy??? zapigmnetuj włosy złotem i połóż na nie docelowy odcień na wodzie 3%

      Delete
  4. Hej Andy.Tak dla przypomnienia wczoraj radzilam sie w sprawie glona,polozylam nature nr 8 na rozjasnione mocno wlosy.Radziles mi kupic sobie szampon do rudych wlosow.Niestety nie moglam go dostac wiec zapienilam na 2 min szamponetka "winna czerwien".Po glonie ani sladu ale wlosy "poszly" w cieple tony.Cos jak ma Gesslerowa tylko ton ciemniejsze(na moje oko mam teraz jakies 8.3).Moje pytanie czy moge teraz ochlodzic je fioletowa plukanka,i czy od tego zielen nie wroci??

    ReplyDelete
    Replies
    1. na razie zostaw, zobacz i obserwuj co będzie sie działo podczas mycia

      Delete
    2. Nie wytrzymalam Andy i zrobilam sobie mocna fioletowa pkukanke.Jest oki zielen nie wrocila,kolorek sie ochlodzil choc myslalam ze bardziej.Za pare dni zrobie sobie jeszcze jedna plukanke aby wzmocnic perlowy odcien,poki co narazie mam bezowy blond.Ps:Andy popatrz na tytul i popraw moze ta literowke:-)Bo jedna z modelek jeszcze focha strzeli:p.Cmok dzieki za porady.

      Delete
  5. Witaj dzisiaj rojaśniłam włosy oczywiście jak to rozjaśniacz wyszłyświńsko żółte teraz muszę nałożyć jakąś farbe żeby nadać im odcienia jaki kolor nałożć żeby wyszedł ładny naturalny blond żeby stonować ten obrzydliwy żółty kolor.

    ReplyDelete
  6. ja myślę że na 8 -7 coś takiego tylko boje się że jak naloże to wyjdzie za ciemno albo nie pokryje żółci :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zmieszaj 8 z 7 ale z fioletowymi pigmentami

      Delete
  7. a jakie to są z fioletowymi pigmętami ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. pigmentami*
      wella z końcówkami /16 albo /60 na przykład

      Delete
    2. A jak myślisz 8-05 beżowy blond z syoss oleo intense byłby dobry ? :)

      Delete
  8. Hej, chciałbym się poradzić odnośne farb alfaparf evolution of the color, mogę Ci przesłać na mejla zdjęcia z aktualnym kolorem moich włosów i tym co bym chciała uzyskać?

    ReplyDelete
  9. Cześć. Z jakiego jesteś miasta? Znasz się na rzeczy :-). Chętnie powierzyłabym ci swoje włosy.

    ReplyDelete
  10. Nie pal Andy, nie warto - poza tym za ładny z Ciebie chłopak :D

    ReplyDelete
  11. Wysłałem CI zapytanie na email .
    Pozdrawiam

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...