Search

Content

Sunday, January 25, 2015

Przyciemnianie Ombre Pauliny

Witajcie moi kochani :) Dziś zaprezentuję koloryzację wykonaną na Pauli, pewnie kojarzycie jej ombre z TEGO postu. Ścięła włosy na boba i przyjechała kochana do mnie na koloryzację, coś nowego ciemniejszego, bo pora na zmiany! Andy zrobił szaloną mieszankę, na odrost poleciała mieszanka 1.117+6.4 (szalony!) na 3% natomiast na długości rozjaśnionej wylądowała cieplejsza mieszanka, dosłownie odrobina 1.117+6.4+8.34 też na 3% .

Przed:

W trakcie:


Po:



Napiszcie co sądzicie! Nam efekt bardzo się podoba, ale dostałem już informacje, ze jak tylko włosy Pauli odrosną-do jej ślubu- to ponownie robimy ombre.

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO

6 komentarze:

  1. Pieknie!!!.Chociaz dalabym sie zabic za taki blond Pauli ktory prezentowales w ostatnim poscie.Tak czy siak swietna robota!!!Tylko zastanawia mnie czy latwo/bez zniszczen modelka bedzie mogla wrocic do tak bialutkiego perlowego blondu??:-)Kaska

    ReplyDelete
    Replies
    1. no to juz zadanie dla mnie, którym także się z wami podzielę jak przyjdzie na to czas ;D

      Delete
    2. bo do tego blondu schodziliśmy dwoma rozjaśnieniami z włosów farbowanych całych na brąz

      Delete
  2. Ja jestem pod wrażeniem że od października aż tyle urosły.

    ReplyDelete
  3. Niesamowite są! I jak się pięknie błyszczą <3

    Andy, ilekroc wchodze na Twojego bloga i ogladam to, co potrafisz zrobic z wlosami - jestem pod OGROMNYM wrazeniem!

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...