Search

Content

Tuesday, January 20, 2015

Z tragedii włosowej na złote ombre

Witajcie dziś przedstawiam efekt pracy nad włosami mojej Miki kochanej, która zgotowała sobie tragedię... efekt jest bliski zamierzonemu, bo jednak nie jest to jeszcze efekt końcowy.


Przed:



Rok minął jak zrobiliśmy keratynowe prostowanie (to te włosy na których jest ciemny kolor) to wyżej to jaśniejsze brązy-nie pytajcie mnie dlaczego :P

Na nasadę położyliśmy zwykły ciemny blond bez refleksu czyli 6, a resztę po prostu rozjaśniłem, obeszło się bez tonowania bo niedługo zamierzamy znów lekko rozjaśnić końce, bo miejsca w których było kiedyś keratynowe prostowanie wyszły za zimno w stosunku do cieplejszego blondu wyżej.

Po:






Przed nami tylko jeszcze lekkie wyrównanie blondu na długości i będzie finito :P





60 komentarze:

  1. A ja mam takie pytanie. Jeżeli ktoś naturalnie ma kolor włosów ciemny brąz to żeby zrobić sobie jaśniejsze włosy musiałby je traktować rozjaśniaczem czy są jakieś farby blond, które złapałyby się na ciemnych włosach?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale ciemny brąz poziom 3? czy mówisz tak bo tak Ci się wydaje? każda odpowiednia farba rozjaśni naturalnie ciemne włosy, zalezy jaki efekt chcesz uzyskac

      Delete
  2. Mniej więcej właśnie taki. Nie chce do blondu, ale chociaż trochę jaśniejszy odcień żeby był

    ReplyDelete
    Replies
    1. no to oczywiście że uzyskasz go farbą rozjaśniająca

      Delete
  3. Ale jednak rozjaśniającą, czyli ma w sobie #jakiśtamskładnik rozjaśniacza i zniszczy włosy podobnie jak rozjaśniacz? albo czy możesz mi od razu polecić taką farbę, w sensie firmę

    ReplyDelete
    Replies
    1. no nie, rozjaśniacz to najczęściej proszek, nie ma wiele wspólnego z farbą, prawie każda firma posiada superrozjaśniające odcienie :) kwestia odpowiedniego doboru wody %

      Delete
  4. a mógłbyś podać chociaż jedną najbardziej wg Ciebie odpowiednią? i co konkretnie trzeba zrobić żeby włosy nie uciekły :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. muszę wiedzieć o ile tonów chcesz rozjaśnić, mówisz że masz ciemny brąz (ciemny brąz to poziom 3) a wiele kobiet nie potrafi obiektywnie określić swojego koloru i często nazywają go ciemniejszym niż on jest.

      Delete
  5. Pięknie wyszło :) zreszta jak zwykle:)
    Andy chciałabym kolor 9.23.ale mało firm ma go w palecie.( majirel,revlonissimo i cece) chyba ze ty znasz wiecej.ktora firme wybrac.? chcialabym aby bylo jasno i zeby bylo widac ta perle ale tez i bylo bezowo.czy lepiej 10.23?pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. zawsze możesz zmieszać ze sobą 9.2 i 9.3 :D

      Delete
    2. To tak można? Zawsze słyszałam że nie można łączyć zimnych z ciepłymi. Dzięki !!!!

      Delete
    3. no niby, ale bez ryzyka nie ma zabawy nie? poza tym jak inaczej zrobili to 9.23? do 9 dali więcej 2 i mniej 3, to samo w beżach 9.13 tak masz połączenie 1 i 3 ale 9.13 są niebezpieczne na rozjasniane włosy moim zdaniem

      Delete
    4. Dzięki mistrzu:) nie mam rozjaśnianych włosów. Spróbuję tym revlonem. A jak będzie mało perły to zmieszam loreal .

      Delete
    5. jak będzie za malo perły to rzuć potem samą perłę :P a jakie masz wlosy?

      Delete
  6. Wow, ale trudny przypadek miałeś. Nie wiem jak bym się za to zabrała. Taki trójkolor jest prawdziwym wyzwaniem. Gratulacje Andy, świetna robota.

    ReplyDelete
  7. Może jakiś tutorial o cięciu i układaniu takich fal ? Jestem zachwycona przejściem z grzywki na długość i chciałabym wiedzieć w jaki sposób to uzyskałeś!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie ciąłem tych włosów jeżeli o to pytasz, chociaż chciałem dla podtrzymania jakości włosów ale dla Miki szaleńczo liczy sie każdy milimetr i po prostu widzę furię w jej oczach jak mówię o nożyczkach :v o układaniu pewnie mogę nakręcić, to nic trudnego :P gruba lokówka i 5 minut

      Delete
  8. Nie chce jakoś dużo rozjaśnić. Później poszukam jaki konkretnie odcień mam na włosach i jaki chciałabym uzyskać, może zdjęcia bardziej zobrazują to, co chce zrobić . Swoją drogą jak byłam ostatnio w pewnej znanej drogerii to usłyszałam, że na mój kolor włosów to tylko i wyłącznie rozjasniacz bo mam za ciemny kolor żeby jakakolwiek farba je zafarbowala twk, żeby nie wyszły jeszcze ciemniejsze niż są

    ReplyDelete
    Replies
    1. śmieszne ;D
      pokaż mi moze zdjecie twoich konkretnie włosów najlepiej teraz w dzień zrob zdjęcie w swietle dziennym

      Delete
    2. Problem w tym, że na zdjęciu przy naturalnym świetle mają one inny odcień

      Delete
  9. cudo! jesteś czarodziejem! ;)))

    ReplyDelete
  10. Andy jesteś najlepszy!
    Potrzebuje pomocy, mam ombre- rozjaśniane kilka razy w kolorze karmelowego blondu hmmm 8/9 coś koło tego. Góra farbowana 5,0 artego.
    Chciałabym,żeby włosy znów były jednolite-kolor piątki mi odpowiada, tylko boje się zieleni. Zastanawiam się nad pigmentacją tylko wolałabym nie wydawać następnych 40 zł na farbę. Mam w domu jeszcze 6,16 artego-kupiłam przez przypadek popiel-miał być złoty.
    Doradź coś, proszę.
    Ola

    ReplyDelete
    Replies
    1. 6,16 popiel i czerwień to wręcz idealnie sobie dobrałaś kolor :D serio, rzucaj na cały dół rozjaśniony na 3%

      Delete
    2. Mogę zapigmentować 5,0 z kranówką i na to 5,0 z oksydantem 6? nie chciałabym, żeby końcówki wyszły ciemniejsze niż góra (są suche) rozumiem,że 6,16 jako popiel z duża ilością niebieskiego odpada? wyjdzie zielono... Nie wiem co mam zrobić... ten dół mógłby też być brązem w odcieniu kasztanowym. Może coś drogeryjnego położyć?
      Ola

      Delete
    3. Serio? ;0 nie wyjdzie zielono?

      Delete
    4. ma czerwień więc nie widzę powodu do zieleni

      Delete
  11. Na pewno ma czerwień? To jest ta 6.1>6A

    ReplyDelete
    Replies
    1. przecież napisałaś 6.16 a 6 to czerwień, to już nie wiesz co masz?

      Delete
    2. Na opakowaniu jest 6,16A

      Delete
    3. Ten cholernie popielaty dała mi babka zamiast czerwonego...

      Delete
    4. czyli masz 6,1 ? no o kup ten 6,16

      Delete
    5. Kupiłam, położyłam wczoraj z 3 % wyszło kasztanowo:) tylko troche jaśniej niż myślałam, myśle, że gdzieś z 3 tony jaśniej niż góra, ale jest ok:) oby nie wypłukiwało się w makabrycznym tempie;) Dzięki Andy jesteś boski:)

      Delete
    6. 3 tony jaśniej? poziom 6? przecież miałaś na górze 5

      Delete
    7. W porównaniu z górą wyszło naprawdę dużo jaśniej, może dlatego, że te włosy były bardzooo jasne? Góra farbowana 5,0 wyszła ciemniej niż myślałam, więc różnica jest spora-mimo wszystko w dalszym ciągu jest ombre-tylko o wiele naturalniejsze, coś jak Twoje mokka ombre. Wygląda jak od słońca a nie rozjaśniacza:P

      Delete
    8. Fantastycznie! Andy, jesteś wielki! :)
      Dziękuje już któryś raz za pomoc:)

      Delete
    9. aj :* nie przesadzaj już :p jak sie zmyje (oby nie za szybko) to po prostu połóż to samo

      Delete
  12. Bez pigmentacji będzie się to trzymać? https://www.google.pl/search?q=artego+paleta&tbm=isch&imgil=_qnWERv-z5_92M%253A%253BtH0cY6I2oGarTM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fpowerlook.pl%25252Fproduct-pol-2040-Artego-Its-Color-farba-do-wlosow-150-ml.html&source=iu&pf=m&fir=_qnWERv-z5_92M%253A%252CtH0cY6I2oGarTM%252C_&usg=__RxJ-03jzLaHumTF8-mKFaiip520%3D&biw=1280&bih=895&ved=0CC8Qyjc&ei=KrK_VNXLPIPgywOigoHoDQ#imgdii=_&imgrc=_qnWERv-z5_92M%253A%3BtH0cY6I2oGarTM%3Bhttp%253A%252F%252Fpowerlook.pl%252Fdata%252Finclude%252Fcms%252Fimages_big%252Fartego-paleta-1-1.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fpowerlook.pl%252Fproduct-pol-2040-Artego-Its-Color-farba-do-wlosow-150-ml.html%3B1200%3B810

    ReplyDelete
  13. Witaj, mógłbyś mi polecić jakiś fajny blond który nie będzie wychodził rudo na odrostach ? myślałam o pallete e20 ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. a to zależy jaki blond.... blondy to zakres kolorów od poziomu 12 do 6 więc spoko + mają różne refleksy, nie wiem jak masz naturalny poziom i jakiej wody % używasz a E20 to rozjaśniacz

      Delete
  14. Cześć, moje włosy mają tendencję do żółcenia (nie rudzieją, tylko zawsze na żółtawo z lekkim tylko rudym sie wymywają, ale ogólnie to widać na pierwszy rzut, ze są żółte i jakieś tam lekko rude), no ale dobra, wiem,że na takie coś trzeba fiolet kłaść, ale jakoś te farby z Rosska z .2 są chyba ciepłymi perłami, bo zadna z nich nie ochłodziła mi tego żółtego nigdy, zawsze jakoś tak beżowo wychodziło. I ciepło. A w hurtowni (mam jedną) nie ma blondów ani z takim prawdziwym fioletem/perłą (.2 lub .7), tylko wszystko ciepłe, perły także (warm perl), ale są mixtony i te kłaczki są tam właśnie fioletowe, no ale ja nie umiem nimi operować, więc odpada, ale może Ty znasz jakąś farbę "chłodna opalizująca perłowa" zabijająca żółć i nie zostawiająca fioletowych włosów (kiedyś zamówiłam sobie farbę Cromatone z montibello 8.2 i skończyłam z fioletowymi włosami właśnie, o.m.g)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ta montibello 8.2 jest dobra! tylko wystarczy ze zmieszałabyś ją ze zwykłą 8 i bylby mniejszy fiolet
      a jak nie to wella 9/16

      Delete
  15. Zaciekawiłeś mnie teraz :) Czy ten "wypadek" kolorystyczny miał związek z wcześniej wykonanym keratynowym prostowaniem? Jestem strasznym włosowym ryzykantem i wiele już swoim włosom zrobiłam w domowym zaciszu, ponad rok temu było keratynowe prostowanie a lipcu zeszłego roku zrobiłam dekoloryzację żeby przejść z czerwieni na blond i partie, które były poddawane encanto zrobiły mi niespodziankę w postaci silnego zielonego odcienia, z którym dopiero niedawno nauczyłam sobie radzić. Zlokalizowałam przyczynę tej wpadki jako spowodowaną wcześniejszą pigmentacją (na Glodwellu), ale zastanawiam się teraz czy prostowanie mogło jednak mieć na to wpływ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak najbardziej! po keratynie kolor wychodzi inaczej.

      Delete
  16. Ale pięknie! Nie chcesz się przeprowadzić do Poznania?;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli wygram w totka to z przyjemnością <3

      Delete
  17. Andy Drogi:-).Na zolte wlosy polozylam wella illumina odcien 9/60 i 8/69 pol na pol,bardzo fajnie ochlodzilo zoltko ale wyszly za zimne ,wrecz stalowy kolor.Z doswiadczenia wiem,ze ten opalizujacy refleks wymyje sie po tygodniu codziennego mycia .Powiedz mi Andy gdybym zapienila te swoje wlosy farba alfaparf alta moda(wersja drogeryjna)odcien nr 8 jasny naturalny blond,czy on ociepli troche odcien??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uu nie mam zlotej zadnej:-(Ta naturalna 8 nie nada sie do ocieplenia??

      Delete
  18. Żebym ja Ciebie miała w pobliżu kiedy sama sobie zgotowałam trzy-kolorowe włosy, to oszczędziłabym kupę kasy, nerwów i centymetrów (:
    Andy, przyjmujesz poza miastowych?

    ReplyDelete
  19. a ja mam pytanie o ten zmywacz koloru Uber - czy zadziała to na zazieleniałe włosy? Usunie to zieleń? nie jest ona jakaś głęboka, raczej to taka lekka zieleń, ale za cholerę nie mogę się tego pozbyć i męczę się z tym już 5 miesięcy. Rozważałam kąpiel rozjaśniającą, ale mam podniszczone włosy a ten uber podobno ma łagodny skład.

    ReplyDelete
  20. Andy nie wiesz moze czy szamponetka joanny 4-8 myc nr 01 piaskowy blond to cieply czy zimny odcien??Nr 02 perlowy blond to typowo perlowy kolor ktory nada sie do stonowania ocieplonego koloru,tak??I jeszcze mam pytanie o slodkie capuccino,jaki to poziom kolorystyczny i czy jest to odcien chlodny??

    ReplyDelete
    Replies
    1. szamponetki nie mają jako takiego określonego poziomu kolorystycznego.... one sa jak takie słabe tonery i nadają samego refleksu, cappucino jest chłodne, perłowy jest raczej ciepły a piaskowy chyba też byłby ciepły

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...