Search

Content

Saturday, February 7, 2015

Aleksandra i Nina zimne blondy :3

Dziś zaprezentuje cudowne kolory na moich blondynach, Aleksandrę już znacie z wielu poprzednich postów, Tym razem na odroście wylądowała 12.2+0.1 a całość stonowana 10.21.




Ninie ostatnio zrobiłem piękne zimne ombre, tym razem po prostu podrasowałem kontrast i jeszcze lekko rozjaśniłem i ochłodziłem końce. Odrost 6.117, rozjaśnienie L'Oreal Infinie Platine i tonowanie 10.21






Co sądzicie? Podobają się wam? W poniedziałek i wtorek będę w Krakowie na szkoleniu z Affinage, będzie ktoś? Chcecie ode mnie jakiś nowy filmik? Jeśli tak to powiedzcie o czym konkretnie :)






20 komentarze:

  1. Oba kolory wyszły świetne, Ola bardzo naturalnie, ale Niny ombre też piękne, nie umiem zdecydować co mi się podoba bardziej...

    ReplyDelete
  2. Kiedy wracasz do blondu? W tych ciemnych wyglądasz mnie fajnie, ale w blondzie wyglądasz nieziemsko! A jak będziesz na szkoleniu to zapytaj się tam jakiegoś specjalisty, co zrobić, żeby kolory z serii naturalne nie wychodziły zielone, bo własnie wczoraj się dorobiłam tego cholerstwa na głowie, a fryzjerka uparcie twierdziła, że "natury są najbezpieczniejsze i zawsze wyjdą ok". No fajnie, tylko, że ja nie chciałam mieć zielonego blondu. Jakoś nie utożsamiam się jeszcze z trawą.

    ReplyDelete
    Replies
    1. no ale zależy na jaki kolor kładziesz naturę, zależy jaka firma też bo w każdej firmie natury leżą na innym barwniku, mogą być zielone, fioletowe, niebieskie albo ciepłe....
      na rozjasniany blond to oczywiste ze wyjdzie zielono

      Delete
    2. no miałam rozjaśniony, ale chyba fryzjerka powinna wiedzieć takie rzeczy??? Chyba nie wiedziała. No trudno. A są jakieś natury fioletowo-niebieskawe? albo te fioletowe? bo zielonych to nie chcę.

      Delete
    3. kemon ma , generalnie o barwie na jakiej leży natura i kazdy inny pigment dowiesz się z koła barw jakie POWINNO się znajdować w każdej palecie DOBREJ firmy.

      Delete
  3. Andy może filmik jak robisz te piękne loki? Przy ostatniej serii blondów zauroczyłeś mnie tymi miękkimi loko-falami i może by dało radę coś? Przyznam szczerze, że w tej kwestii jestem laik i miło by było coś takiego zobaczyć krok po kroku ;)
    Robota świetna jak zawsze. /S.

    ReplyDelete
    Replies
    1. gruba lokówka i 5 minut :D ale okej :D mogę to zrobić !

      Delete
    2. będzie bardzo fajnie bo nie zawsze wychodzi tak jak u ciebie :P

      Delete
    3. okej to nakręcę, tylko nie wiem kiedy :D

      Delete
  4. Andy a moze pokazesz w filmiku jak kolorujesz wlosy swoim modelka i jak wyczarowujesz te przepiekne blondy,czy to zimne czy cieple,cudownie ci to wychodzi

    ReplyDelete
    Replies
    1. chętnie, tylko muszę znaleźć taką co nie będzie mi się wstydziła tak wam pokazac na filmiku i dogodne warunki do kręcenia bo nawet juz mam czym nakręcić D:

      Delete
  5. Witam, chcę się poradzić w sprawie przyciemnienia włosów, mój kolor to blond poziom 9, taki złoto żółty blond, chciała by m coś takiego: http://www.headstyler.pl/zestaw-clip-in-syntetyczny-50cm-b-ciemny-braz-2-duplikat-10.html . Proszę o podpowiedź ale z farb sklepowych bo nie mam dostępu do profesjonalych

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale które zdjęcie, bo na tej stronie jest czarny, brąz i blond

      Delete
    2. Chodziło mi o pierwsze zdjęcie ten jasny brąz. Jeszcze jedno pytanie czy na takie włosy złotawe należy kłaść farby ciepłe? czy po zimnych będę miała odcień zieleni ?

      Delete
    3. zieleń masz jak zmieszasz niebieski i żółty pigment.
      chyba mleczna czekolada z welli da podobny efekt, ale połóz na 3%

      Delete
    4. a co myślisz o loreal preferance : http://www.lorealparis.pl/koloryzacja/kolor/recital-preference/M2-antigua-mrozny-kasztan.aspx lub tym http://www.lorealparis.pl/koloryzacja/kolor/recital-preference/E-bruges-ciemny-braz.aspx orientujesz się jak te kolorki wychodzą, czy na żółtych włosach wyjdą rudawo?

      Delete
    5. mroźny kasztan jest zagadką bo potrafi wyjśc różnie ale raczej rudo, poza tym, poza blondami to nie lubie loreala bo chujowo pokrywają włosy

      Delete
    6. a chcąc kupić farbe z loreala ze sklepu to taniej Cie wyjdzie fryzjerska

      Delete
    7. dobrze wiedzieć, dzięki ;)

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...