Search

Content

Sunday, February 1, 2015

Chłodne blondy Paula & Wiola

Zacznijmy drugi miesiąc tego wspaniałego roku nowym postem z kolejnymi cudnymi blondami u Wioli i Pauli znanym wam od dawna na moim blogu. U obydwu dziewczyn zastosowałem nową farbę na odroście ( u Pauli do tej pory była to Affinage 12.2 +0.21 na 12% a u Wioli to różnie).
Znacie mnie, uwielbiam testować nowe rzeczy których jeszcze nigdy nie stosowałem, bo kto wie może okażą się lepsze? Tym razem co prawda trochę "z braku laku" wziąłem Goldwell 11V i w sumie byłem bardzo jej ciekaw bo nigdy wcześniej nie używałem nic z tej firmy. Ale w tym jak i wielu innych zawodach fajnie jest budować doświadczenie próbując ciągle nowych rzeczy...Ja na przykład co rozjaśniacz to kupuję zawsze inny! Poprzednio używałem Schwarzkopf Blond Me, a teraz Loreal Infinie Platine (obydwa są cudne). Bardzo polecam wam testowanie ciągle nowych produktów i nie zatrzymywanie się przy jednej firmie. Zacznijmy wreszcie o tym Goldwellu który mnie zresztą zaskoczył!

W przypadku obydwu dziewczyn zastosowałem taką samą mieszankę czyli 11V + odrobina mixu 0.1 na 12%. na ciepłych wypłukanych długościach zrobiłem dużo refleksów wspomnianym wyżej Lorealem na 1,9% + całe końcówki, jedynie tonowałem czym innym bo Wioli Wellą 9/16 a Pauli Affinage 10/21.


Wiola:


























A teraz Paula:

























Po lewej farba leży na odroście a rozjaśniacz na pasmach, po prawej już tonujemy.


























 


Co sądzicie o tym Goldwellu? Moim zdaniem wychodzi ślicznie, zimno, metalicznie popielato :3

Miłego dnia :* Przede mną iście pracowity i kreatywny dzień, tym razem film, nie włosy!

57 komentarze:

  1. Pięknie wychodzi ten Goldwell jestem pod wrażeniem ;) też lubię nowości zawsze to dodatkowa frajda z testowania. Jak zawsze perfekcyjne loki u modeli brawo ;)
    Oby więcej takich postów pełnych zdjęć. jak zwykle wyszło perfekcyjnie ;):* /S.

    ReplyDelete
  2. Pięknie !!!!!!

    Andy czy mieszanka 9 i 9.22 majirel ładnie wyjdzie?bo chce lekko perlowy.widzialam u Bunny ale kiepskie zdjecia nic nie widac.

    ReplyDelete
    Replies
    1. moim zdaniem perły loreala są zimne lekko szarawe ale piękne, zalezy na jaki kolor chcesz to kłaść

      Delete
    2. Mam poziom9 majirel sle chciałam cos zmienić. Mysle o 9.22
      9.22+9. I 3 opcja to 9.23. Troche sie boje tego 9.22 bo u bunny widziałam i u dziewczyn pięknie wyszedł a na innym blogu widziałam ze wyglądał jak brudny mop:)

      Delete
  3. Jeśli mam ciepły ciemny brąz z tonami-refleksami rudymi jaką dobrać farbę i jaką wodę zeby kolor stał sie ciemnym zimnym brązem bez rudych refleksów?? Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. coś popielatego moze być nawet jaśniejszy ton, spróbuj schwarzkopf igora 6-32 na 3%

      Delete
  4. hej Andy!
    mam na włosach platynowy blond - po rozjaśniaczu. chciałbym go troszkę przyciemnić, tak do poziomu 8-9 ale bez ciepłych odcieni.
    mógłbyś mi doradzić jaką farbę drogeryjną wybrać? :)
    madzia

    ReplyDelete
    Replies
    1. :v najpierw zrób złotem sobie, żeby z pod nowego koloru nie wychodziły żadne zielenie i szarości, palette ma z serii color shampoo złoty blond to nim zrób, i po zmyciu połóz sobie mieszankę 9 i 8 na 3% i już. z jakiej firmy chcesz

      Delete
  5. witam, czy na włosy poziom 9 złocisty blond mogę nałożyć farbę np. koleston z poziomu 12? ta farba coś mi rozjaśni ? chciałabym ton jaśniejsze, ale pewnie jak nałożę jakaś z fioletem to wyjdzie szaro buro albo zielono ? czy to prawda?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mogłabyś spróbować na wodzie 9% może dać radę coś rozjaśnić

      Delete
    2. Czyli na złocisty blond można nakładać farbę z fioletowym pigmentem, a mógłbyś mi doradzić jakiś kolor, z profesjonalnych ,mam mały odrost,dość ciemny czy woda 9 poradzi sobie z nim ? czy raczej kupić 12 na odrost i zmalaksować na całość, tylko że mam przesuszone włosy i pewnie mi wyjdą szare końcówki tak jak kiedyś po użyciu popielu. Myślałam nad 11.20 z alfaparf ona ma fiolet pigmenty. Dziękuję za odpowiedz,

      Delete
    3. alfa jest silna spróbuj wella koleston z końcówką /16 na odrost proponuję 9/1 w takim przypadku na 9% ,

      Delete
    4. kurcze nie ma u mnie w mieście 12/16, a 9/16 to pewnie nic nie rozjaśni? a co to znaczy ze jest za silna? sorry za takie głupie pytania ;p bo naczytałam się tyle dobrych opinii o alfie..

      Delete
    5. silna w sensie mocno rozjaśnia i jest zimna mocno
      12/89 moze byc

      Delete
    6. okej w takim razie dziękuję Ci bardzo :* jutro gonie po farbę ;))

      Delete
  6. Cześć. A czy możesz mi polecić jakąś farbę z Rossmanna,która będzie popielatym, chłodnym blondem na poziomie 7? Bo te oznaczenia tych farb nie zawsze są opisane jako 7.1 i w sumie nie wiem, która będzie takim właśnie kolorem. Dobrze by było, żeby efekt po niej był w miarę naturalny. Polecisz coś? jakieś 7,1?

    ReplyDelete
    Replies
    1. to zmieszaj wellę 8/1 + 7/0 ale daj mniej 7/0 bo jest dość ciemna

      Delete
    2. ale na kilku blogach wyczytałam, że popielaty z welli wychodzi zielono???

      Delete
    3. zalezy jaki masz teraz kolor.

      Delete
    4. ostatnio farbowałam złocistym blondem 8.3 z loreal preference, ale nie wyszedł mi typowy złoty, tylko taki złocisty jaśniutki rudy, ale dominuje złocisty refleks.

      Delete
  7. Witam, możesz mi polecić jakiś dobry oksydant? czy możemy łączyć oxydanty z innych firm niż farby ? Ma to jakieś znaczenie ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. teoretycznie nie powinno się bo są dopasowywane do danej farby przez ph, dodając innego zaburzamy to

      Delete
  8. Cześć! Czy możesz mi polecić najbardziej chłodną i do tego trwałą farbę jaką znasz na poziomie 6/7 i do tego drugą na poziomie 10/11. Najlepiej z jednej firmy żeby móc je zmieszać i otrzymać coś na poziomie 8/9.

    Obie generalnie mają poprawić ombre - ciemniejsza trochę przyciemnić i ochłodzić farbowane włosy od góry żeby możliwie najbardziej zatrzeć granicę z naturalnym odrostem (nie chcę więcej farbować, naturalnie mam coś na poziomie 5, bardzo zimny), a jaśniejsza odrobinę pojaśnić końcówki. Obie zmieszane na środkową partię włosów żeby zgasić ciepłe tony. Z góry dzięki!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. z Affinage 6.117 na nasadę na 3% a na pojaśnienie też affinage ale serię 12 bo one mogą coś pojaśnić. jak nie to weź 10.21 albo 9.01

      Delete
    2. Dzięki za odpowiedź, a coś łatwiej dostępnego? może Goldwell Topchic albo Alaparf Evolution of the Color ma podobno bardzo dobre chłodne odcienie?
      Dodam zdjęcia, może będzie Tobie łatwiej coś wytypować jak zobaczysz jak to wygląda: http://i57.tinypic.com/2hmkciu.jpg
      Ponownie z góry dzięki!

      Delete
    3. jak nie chceszaffinage to schwarzkopf igora 6-32 na 3% na tą długośc gdzie chcesz mieć brąz chłodny, po zmyciu rozjasnij rozjasniaczem na 3% końce i refleksy i całość stonuj czymś perłowym

      Delete
    4. nie, że nie chcę Affinage, ale gdzie je kupić po jakiejś normalnej cenie?

      Delete
    5. a te głośne blondy z joanny - gołębi popiel, szlachetna perła i srebrny pył - mam wszystkie trzy. może się sprawdzą?

      Delete
    6. ja wiem....nie wiem rób jak chcesz, ja Ci poleciłem moje faworyty

      Delete
    7. Dzięki i pozdrawiam :)

      Delete
  9. Hej!;) jestem pod wrazeniem Twoich wyczynow;) A pisze,bo "znowu chce byc blondynka":)....mam teraz wlosy miedzy srednim a ciemnym brazem( pod spodem rozjasniane,na gorze resztki szamponu koloryzujacego sredni braz)...i najbardziej tez kochalam zawsze londe 18,17...zalezy.Chce wrocic do tego odcienia.Doradz prosze jak to zrobic? Chce uniknac rozjasniacza.Czy po zmieszaniu 8/1 i 7/0 uda mi sie je stonowac? Czy lepiej uzyc tak jak u jednej z siostr ,ktorej pieknie rozjasnilo miodowym.brazem.z cieplym platynowym ? Pozdrawiam i nie moge sie doczekac odpowiedzi ;)a! I kiedys zapowiadam sie na metamorfoze;)Kaska

    ReplyDelete
    Replies
    1. no jak masz średni-ciemny brąz to musisz rozjasnić

      Delete
  10. Pięknie ;) Ja się teraz zastanawiam nad Matrixem 8P z 10P,ale jeszcze gdybam...

    ReplyDelete
  11. Andy, a co polecasz do codziennej pielęgnacji takich blondów (szampon, odżywka, maska i takie tam) ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. przede wszystkim zależy od rodzaju Twoich włosów. po prostu kup serię do wlosów farbowanych

      Delete
  12. Co można nałożyć na pomaranczowe włosy najlepiej ? Kuzynka z technikum fryjerskiego zrobiła mi shit na glowie :( i nie chce żeby dalej eksperymentowala

    ReplyDelete
  13. Kaska znowu;)


    Czyli co? Nie kombinowac z ta palette rozjasniajaca?Czy moge w takim razie dla utlenienia dorzucic do rozhadniacza odzywke ? I na to taki mix farb?

    ReplyDelete
  14. Ok, bo wczoraj szybciochem pisalam- troche namieszalam;) chodzilo mi o to czy moge do rozjasniacza dodac jakas porcje odzywki ? Kiedys cos takiego slyszalam( ze wlosy sie mniej przesuszaja przy rozjasnianiu;)...i na tak rozjasnuone wlosy nalozyc pozniej palette z 1/5 brazu tak jak robiles Karolinie kiedys( z,siostra tu na blogu byla i jej tak pieknie ta mieszanka wyszla i rozjasnila wloski;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mozesz zrobić taką mieszankę jak najbardziej, ale zamiast odzywki proponuję po prostu rozjasnienie na niższej wodzie %

      Delete
  15. Hej. Mógłbyś mi doradzić jak zlikwidować na brązowych włosach ohydną poświatę taką herbacianą? Włosy zniszczone od połowy od rozjaśniania. I drugie pyt. , która z farb drogeryjnych jest chłodnym jasnym brązem i ciemnym blondem? Dzięki. Monika

    ReplyDelete
    Replies
    1. z drogeryjnych mało jaka. a na rudy odcień połóż po prostu zimny kolor na niskiej wodzie i tyle. spróbuj schwarzkopf igora 6-32 na 3%

      Delete
  16. andy super dziewczynom włoski zrobiłes

    ReplyDelete
  17. Mam pytanie.
    Jesli mozesz to prosze pomoz mi.
    Mialam rudy kolor, nalozylam na to karmel, 8BC "Lecher". Kolor jest cieply. Chcialabym nalozyc farbe Loreal 7.1 aby go ochlodzic i przyciemnic, aby byl naturalny. Mozna to nalozyc. Moje wlosy naturalne to Ciemny blond. Taki podobny bym chciala uzyskac. Prosze o Twoja rade. Moze propozycje farb?

    ReplyDelete
    Replies
    1. no bo nakładałaś kolor ciepły to masz ciepły.
      Affinage 6.117 i schwarzkopf 6-12 albo 6-32 to moje ulubione zimne kolory

      Delete
  18. A czy zaszkodzil by mi 7.1? Slyszalam, ze cieplych nie mozna mieszac z chlodnymi. A moze cos z Lorael Majrel bys zaproponowal lub jakies drogeryjne farby?

    ReplyDelete
    Replies
    1. generalnie na rudy możesz kłaśc popiel do zneutralizowania

      Delete
  19. Dziekuje wybralam 6.32 ladny kolorek. A jak bym robila na wodzie 6%, to bym wybrala 7.32 lub 8.32.
    Ktory odcien (poziom) bys doradzil na wodzie 6%?
    Dziekuje Ci za kazda Twoja odpowiedz i czas poswiecony mojej sprawie.
    Teraz mam rudo karmelowy kolor. Poziom 8.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale czekaj bo ja nie rozumiem celu tej koloryzacji... na prawde. wyjasnij mi co chcesz osiągnąc

      Delete
  20. Chce osiagnac ciemny blond naturalny (podobny do moich naturalnych).
    Mam teraz na poziomie 8 rudy + karmel (farba ostatnio kladzona to Lecher 8BC).
    Chce aby zakrylo mi troche ten rudy.
    Chce naturalniejszy kolor, bo chce wrocic do swojego koloru wlosow ciemny blond.
    Wiem, ze natury nie moge klasc, bo wyjda mi zielone.

    ReplyDelete
    Replies
    1. no to źle wiesz, natura nie wyjdzie zielona a na rudy kładziemy popiel. skąd w ogóle pomysł o końcówkach 23? zwłaszcza na wodzie 6? nadal byś tkwiła w rudym.
      połóż jedną z tych wymienionych przeze mnie wyżej odcieni.

      Delete
  21. Acha, Dziekuje Ci, jestes pomocny. Bardzo Ci Dziekuje z calego serca za czas poswiecony i Twoje rady pomocne. Pozdrawiam serdecznie :-D

    ReplyDelete
  22. Kolor Pauli jest cudowny! I te końcówki... Jejku... :D i te loczki...! hahaha, zakochałam się w tej fryzurze... ;D

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...