Search

Content

Wednesday, February 25, 2015

Cool Cover Ombre

Witajcie dziś zaprezentuję zimne ombre, do którego testowałem jednego z nowych odcieni L'Oreal Majirel z serii Cool Cover które są mocno kryjące i jednocześnie zimne. Ja wziąłem zwykłą 6 i kładłem ją na 3%.

Modelką jest Marta, która od około roku nosi rozjaśniany blond, często kolor żółkł i rudział, co totalnie jej nie pasuje. Położyłem 6 na 3% na naturalny + zrudziały stary odrost, a niżej zrobiłem dużo lowlights tą samą mieszanką. Po zmyciu długość stonowana 10.2 też L'Oreal.

Przed:


Po:



Powiedzcie co sądzicie, my z Martą jesteśmy bardzo na tak :3

72 komentarze:

  1. Pieknie wyszlo.Andy powiedz czy te zimne natury nie wyjda zielono na przejasnionych wlosach po rozjasniaczu???Czy lepiej klasc 6 majirel ze starej palety??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wyszlo zielono. Ale dlatego wziąłem nature a nie np 6.17 ktore jest ekstremalnie zimne

      Delete
  2. Ja pierdziu.... chcę takie na moich włosach. Idealne. Andy, a jak kręcisz te cudne fale?
    Ana

    ReplyDelete
  3. Andy wyszło cudownie:) hm niech anonim który pisał wcześniej o sztuczności ombre zobaczy te zdjecia:) Andy chciałam cie o coś zapytać oglądałam palety dziś i znalazłam loreal inoa 8.23.nie wiesz jak wychodzą 8 z inoa? Cię mniej niż majirel jaśniej czy tak samo? A ta inoa to dobra jest?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inoa jest spoko. 8.23 są ładne naturalnie ciepłe.

      Delete
  4. A czy ten 6 coll cover jest chlodny?? bo na focie tego nie widac? kumpela robila 6.11 i wyszedl bardzo chlodny

    ReplyDelete
    Replies
    1. To może u Ciebie nie widać. Jest dość neutralne. Właśnie ja sie bałem brać końcówki .11 lub .17 ze wyszłoby za zimno

      Delete
    2. Ale cudnie!!! widać, że znasz się na rzeczy!
      a mam pytanko jeśli mógłbyś odpowiedzieć będę bardzo wdzięczna-chciałam właśnie kupić ten 6.11 na odrost z oxydantem 6% a na końce 9%-myślisz, że to jakoś pomoże mi w sytuacji pozbywania się ciemnego brązu z włosów-teraz używam goldwella topchic mieszanki 6nn i 6bp z oxydantem 6 % ale nie kryje on siwych włosów, których mam sporo i widać różnicę między odrostem a resztą włosów:/

      Delete
    3. zupełnie nie ma to najmniejszego sensu. nie pozbędziesz się farbą ciemniego koloru, jak już to farbami rozjaśniającymi, zawijając w folię na wysokim oksydancie. ale rozjaśniacz mniej moze zniszczyć moim zdaniem

      Delete
    4. Wielkie dzięki za odpowiedź a polecasz jakiś konkretny, który aż tak bardzo nie przesuszy moich i tak zniszczonych włosów?

      Delete
    5. schwarzkopf blondme mozez juz na 3% rozjaśniac

      Delete
    6. A jaki czas powinnam trzymać?i jak nałożyć- wczesać we włosy czy raczej nanieść aplikatorem?

      Delete
    7. wczesywać rozjaśniacz to nie ejst chyba wygodne ani mądre, moze po prostu wmasuj jak masz sama to robić

      Delete
    8. Dzięki wielkie za wszystkie odpowiedzi, pozdrawiam serdecznie

      Delete
  5. CUDOWNE!!! W sumie mogłabym zrezygnować z blondu dla takiego efektu... Tylko weź (poza Wrocławiem;)) znajdź fryzjera, który coś takiego zrobi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ...albo się w końcu do Wrocławia przejedziecie... :D

      Delete
  6. A tak szczerze, możesz określić orientacyjnie, jaki jest koszt takiej koloryzacji jak wyżej? Wyjściowa kolorystyka bardzo podobna. :)

    ReplyDelete
  7. Jak zwykle piękna dziewczyna z ładnymi wlosami zeszpecona sztucznym ombre, wygląda to jak mega odrost na poziomie 6 i żółte pasemka, przykro mi ale ombre jest paskudne i niemodne , jedynie co fajnego zrobiłeś to fryzura tej ładnej dziewczyny

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha znowu Ty ;D Czyli kolor wcześniej, przed ombre podobał Ci się bardziej? Gratuluje poczucia dobrego smaku. Kolejny raz proszę, jeżeli wypowiadasz się na temat ombre czy czegokolwiek innego zaznaczaj, ze jest to tylko i wyłącznie Twoja osobista opinia, którą masz prawo mieć, ale nie możesz mówić że jest niemodne i paskudne ogólnie bo to jest po prostu nieprawda. Jeżeli chcesz być brany/brana na poważnie to przestań pisać anonimowo i pokaż swoje włosy, ciekawi mnie czy nie są paskudne i niemodne :) co?

      Delete
  8. Ombre wyszło pięknie. Anonim wyżej ma chyba zbyt dużo wolnego czasu albo totalnie zniszczone spalone włosy i zazdrosci twoim modelkom. Andy chciałam się poradzić .kiedyś doradziłes mi farbe 9.23.ale trochę zbyt fioletowo jak dla mnie.wole 9.13. Jakiej firmy byś polecił majirel loreal a nasz coś innego? Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z loreala 9.23 fioletowo? W ogole fioletowe nie są.

      Delete
    2. No właśnie miały u mnie taka poświata fioletu.kolezanki w pracy się śmiały czy gencjana głowę mylam

      Delete
  9. Drogi Andy ja nie napisalam , ze wczesniej bylo swietnie bo bylo koszmarnie z tym ciemnym odrostem, moze wam to ombre sie ciagle podba ale bardzo wielu osobom nie i sledzac trendy i wybiegi modowe nie widac tam juz od dawna ombre, modelka ktorą prezentujesz powinna miec wlosy w odcieniu palonej kawy z delikatnymi refleksami o pol tonu jasniejszymi od podstawy a nie ombre

    ReplyDelete
    Replies
    1. modelka którą ja prezentuję i praca którą ja wykonuję, powinna mieć na głowie to co ja chcę, a nie to co Ty mi sugerujesz. Mi oraz nadal wielu osobom ombre się podoba i nie zmienisz tego, jesteś strasznie nachalna i infantylna z tymi komentarzami. Mówisz o flamboyage? Jeśli tak to dla mnie wszystko i tak ostatecznie sprowadza się do ombre, kwestia tego czy będzie subtelne czy ordynarne, co już jest moją sprawą i osoby która kolor nosi.

      Delete
    2. Hej,
      To ja noszę powyższe ombree. Stwierdzenie, że "powinnam" nosić odcień palonej kawy jest zwyczajnie śmieszne. Źle dobierasz słowa. Twoim zdaniem korzystnie wyglądałabym w takim odcieniu, ale nie czułabym się w nim dobrze i Andy dobrze o tym wiedział. Bardzo płytkie jest narzucanie wszystkim swojego zdania i gustu. Oczywiście rozumiem, że może Ci się nie podobać i szanuję Twoje zdanie. Mówienie, że coś jest złe brzydkie i niepoprawne bo Tobie się nie podoba pokazuje, że masz problem ze swoim ego. Jakbym miała ten sam problem co Ty to powiedziałabym, że "POWINNAŚ" coś z tym zrobić..ale nie mam i nie narzucam nikomu żeby myślał tak jak ja :)

      Czekam na porcję świeżego jadu :)
      Marta

      Delete
    3. Spokojnie :* Anonimowi użytkownicy lubią buszować po internecie i szukać gdzie sie nie wpiedzielić i krytykować czegoś, mają za duzo wolnego czasu i nie mają własnych problemów bo ich zycie jest nudne :P

      Delete
  10. Andy, olej zazdrośników, to ombre jest cudne a zdjęcie nr 1 po ukazuje włosy jakiejś super fotomodelki. Aż mi się zachciało znowu zrezygnować z moich ciemnych brązow na głowie.
    Monika

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale to nie o to chodzi :) ja akceptuję wszystkie komentarze od was, nawet te nieprzychylne, smutno tylko że ktoś kto się kłóci jest anonimowy przy tym i nie rozumie, że ja robię coś według mojego stylu. :)

      Delete
  11. Andy co sądzisz o nowej farbie wellaton z reaktywatorem koloru dwa w jednym, bo mam ochote na odcien 7/1 sredni popielaty blond , bo lubie chlodne odcienie i chce miec taki ciemny blond chlodny , pozdarwiam Ola

    ReplyDelete
  12. Cześć:) ostatnio farbowalam 9 majirel.wczoraj w promocji w rosmanie darba w piance loreal 913. Miało wyjsc troche ciemniej. A wyszło mega jasno.jak dla mnie 10.13. Czy moge polozyc lorel richesse to farba ton w ton 9.13? Przyciemni troche? Czy lepiej naturalna9? Czy moze czymś innym?a za miesiąc juz zrobie normalna farba.

    ReplyDelete
    Replies
    1. możesz położyć richesse ale myśle że 9 lepiej przyciemni, o ile w ogóle przyciemni. albo 9.03 z dia light

      Delete
    2. albo nawet 8 połóż bo to delikatna koloryzacja i i tak się zmyje

      Delete
    3. Dzieki.myslalam ze bardziej trwała bedzie. A jak bym użyła garniera sklepowego 9.13 i rozcieńczali wodę na pół to by cos dało?

      Delete
    4. Ok dzięki położę 9. Albo 9.13.a ten 2.7 albo 3% może być? Jak myślisz długo trzymać? Wyczytałam ze od 5 do 20 min

      Delete
    5. Dzięki jutro pójdę do hurtowni i kupie

      Delete
  13. trafiłam przypadkiem, jestem oczarowana!
    nie znalazłam informacji, czy można się z Tobą skontaktować w sprawie wyczarowania takich cudów na moich włosach. W jakim mieście można Cię znaleźć?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję ! :D
      Wrocław
      możesz na meila pisać :)

      Delete
  14. Pierwszy raz podoba mi się ombre cudne....wchodzę tu już któryś raz popatrzeć..:} niestety mieszkam w Gdańsku...
    Andy nie wiem co zrobić... farbuję się loreal 6.32, ale moje włosy ( mysia 7) ostatnio są bardzo siwe i odrost nawet mały wygląda tragicznie, obecnie są bardzo sprane czy po 7.13 wyjdą zielone? czy lepiej 7,21 i czy powinna zrobić wcześniej kąpiel rozjaśniającą ( mam bardzo słabe włosy chciałabym rzadziej farbować)
    Pozdrawiam Marzena

    ReplyDelete
    Replies
    1. zrób ombre, mniej sie odrost będzie rzucał w oczy uwierz mi, ale robienie odrostu samego często wcale nie jest niczym zlym...
      ja bym zrobił całość farbą rozjaśniającą mocno, a odrost samą 6

      Delete
  15. Hej , można zapytać jak nakładales te farby, ze tak piękne przejścia są ? Co to takiego low light :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja nakładałem tylko tą loreala 6, na około 10cm normalnie jak na odrost a niżej robiłem właśnie lowlights czyli takie pasemka ale ciemne, bo highlights to są rozjasniane pasemka, a lowlights to przeciwieństwo czyli robisz je jak chcesz pasmami przyciemnić kolor, i tak od dołu do góry leciałem pół-centymetrowymi warstwami które jedna po drugiej przyciemniałem do połowy dlugości włosów, warstwa ciemna potem jasna i tak zamiennie, końcówki całe zostawiłem blond i po umyciu włosów stonowałem całość tym 10.2

      Delete
  16. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  17. No nie tak latwo sobie to wyobrazić, jak się takiej techniki nie zna :) I później musiałeś Milkshake nałożyc takze na brąz aby wszystkie te blondy chwycily . A nie masz jakichś filmików technik :) ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. musze pomyśleć nad nakręceniem, tylko potrzebuje to jakoś sensownie zorganizować technicznie a z tym jest też problem ;/

      Delete
  18. Byle jak, byle będzie mozna się nauczyć, zorientować :)

    ReplyDelete
  19. a co jak po stonowaniu wlosow 10.21 (wlosy kilka tyg temu dekoloryzowane, wczesniej parokrotnie rozjasniane i przyciemnianie do sredniego blondu niestety na całości) środek ma zółta a końcówki maja zielona poświate? jak pojasnic te końce zeby był efekt ombre i jak zatuszować ta delikatna zolc? (góra zrobiona na poziomie 8/7 w miare naturalnie, farbowane lorealem) Pani Fryzjerka mi zaproponowala pasemka i rozjasniacz na 12%, ale nie wiem czy sie na to zgodzic bo juz kiedys po takij przygodzie pokruszyły mi sie wlosy, a pozatym nie chce takiego "taniego" blondu tyko cos bardziej zeby w baby blond wpadaly te końce. nie wiem czy dobrze to opisalam ;/ bardzo prosze o wytłumaczenie jak dla tych mniej "kumatych" :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozjaśniaczem na 3% a stonować czymś a'la 9.23

      Delete
    2. Dziękuję :* to zmienię fryzjera w takim razie ;) a wlosy miałam tonowane na jaks odzywke i wodzie 3% przez jakies 5 min, moze to byc przyczyna winy tego zielonkawego odcienia? myślisz ze poczekac jakis czas i dac odpoczac wlosom zanim pojde cos z tym zrobiac?

      Delete
    3. nie wiem w jakim są stanie ale skoro masz zielonkawe to ja bym chciał już coś robic :P

      Delete
  20. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  21. hej, mam pytanie..Moge polozyc na miodowy blond kolor cool cover 7 lub 7.1 z 3% woda tak zeby wyszlo naturalnie. Moj naturalny odrost jest zimny na poiziomie 6 a nawet 5 i nie chce go rozjasniac tylko po prostu wrocic do natury, mniej wiecej.

    ReplyDelete
  22. Włosy wyglądają przepięknie. Chciałabym poprosić cię o radę mam włosy rozjasniane farba alfaparf 11.11 końcówki pozostałości po rozjasniaczu a jakiś miesiąc może półtorej pasemka 7-mka. Chcę przyciemnic włosy do natury czyli zimna 7-mka zamówiłam farbę majirel cool cover 7 i 7.17 czy mogę położyć 7 z kranowka i na to 7.17 z 6% wodą nie chce zielonych włosów proszę pomóż. Renata XXX

    ReplyDelete
    Replies
    1. bez sensu, połóż obydwie razem na 3%, jak sie boisz o zieleń to najpierw zrepigmentuj włosy miedzią

      Delete
    2. Dzięki za szybką odpowiedź, zrobię tak jak piszesz. Pozdrawiam serdecznie XXX

      Delete
  23. Witam, mam włosy z natury ciemny blond taki mysi, miałam je rozjasnione do poziomu 8 teraz chce wrócić do natury, probowałam z farbami montibello natury 6 i 7 i zawsze na odroscie wychodziły ciepło, a końcówki mimo ze trzymałam na 5min i tak są ciemniejsze niż góra. może spróbuję z 6 ciemny blond z serii CC?woda 3%?teraz mam włosy o refleksie mahoniu na odroscie a reszta złotawe. proszę o radę co połozyć żeby był chłodnawe bez zielonki i szarości.
    pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. cięzko musiałbym je zobaczyć, ale każdy sztuczny pigment da Ci cieplejszy efekt od naturalnego więc chyba najlepiej by było gdybyś dała im rosnąć

      Delete
  24. http://andyfromhell.blogspot.com/2015/02/cool-cover-ombre.html#comment-form

    ReplyDelete
  25. Siema :D
    takie mam pytanko, jak robi się tonowanie? Proszę tez o proporcje jaki % wody i farby :) czy farba 10.2 w żaden sposób nie rozjasnila włosów farbowanych 6?

    ReplyDelete
  26. jesteś MISTRZEM - ta metamorfoza to dzieło sztuki :)

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...